TEST Jaguar F-Type Cabriolet 2.0 Turbo: Jsou auta, na která nelze zapomenout

petrumr  |  10. 05. 2019 08:36

fajn, ale nevíme jestli se tam dá dát přepravka piva, porsche bych do toho vůbec nemíchal a u té Z4, když má hi-fi, tak sítky nejsou.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  10. 05. 2019 13:28

poruchová britská oktávka v kabriu, nic moc..

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  10. 05. 2019 15:52

Místní hotentot opět na scéně.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  10. 05. 2019 16:15

nepokradeš nick čecháčku..

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  10. 05. 2019 09:08

Moc pěkné auto, ale s tím 4 válcem je to u nás těžko prodejné. V Ostravě se stejný vůz prodal až s velkou slevou po delší době.

Odpovědět  |   | 
WP  |  10. 05. 2019 09:38

Úlitba trhům, kde perzekuují daněmi výkonnější motory. Stejně tam patří minimálně V6.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 05. 2019 10:25

Proc? Predstav si, ze zijes v mestske aglomeraci, kterou prejedes z jednoho konce na druhy za nekolik hodin. Nebo zijes v klimaticky privetive oblasti a vetsima tvych cest jsou mesta/okrsky a kdyz dalnice tak par desitek/stovek km A NEJSI 'ZAVODNIK'. Co zasadniho ti da 6 valcu proti 4?

Odpovědět  |   | 
WP  |  10. 05. 2019 10:54

U zážitkového auta? Kromě výkonu pak také zvuk. Tohle auto přináší potěšení hlavně na okreskách.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 05. 2019 11:34

na okresky ti stačí 80kW, připoj si diagnostiku s nahráváním.Nemyslím na počítači, ale v reálném prostředí na neuzavřené silnici.

Odpovědět  |   | 
WP  |  10. 05. 2019 12:00

Ne, na okresky to stačí tobě...

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 05. 2019 12:36

stačí nebot ty nevíš co je to okreska a nevíš vůbec na kolik kW jezdíš, když auto má 300koní tak ty si myslíš, že jezdíš pořád na 300 koní? Příklad mně to jede na 150koní 180km/hod na 5, 6 nedáš na okresce....na okresce tak dvojku, trojku a ty pojedeš po okresce kolik, najdi si pilový diagram pro tvoje auto a než napíšeš, že se mnou nemáš společnou řeč, tak si to prostuduj a jestli ty máš auto, kde výkon není spojen s otáčkama a rychlostí, tak asi jezdíš a tůruješ víceválce na neutrál abys měl ten větší výkon co mně stačí poloviční.

Odpovědět  |   | 
WP  |  10. 05. 2019 12:39

Aaaa, pan nejchytřejší má už auto s výkonovým diagramem . Milý zlatý, zkus se na ně podívat, když se rozjíždíš nebo předjíždíš. Přesně vím proč se nemůžeme shodnout

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 05. 2019 13:12

čínani nemají na auto výkonový diagram? Já se rozjíždím, jka se rozjíždí ti ve předu, jestli ty se rozjíždíš na okruhu na plný plyn, tak já ne, já řadím při asi třech tisíc- tj asi tych 60-70kW.Přesně vím, proč se nemůžeme zhodnout, ty to prostě nechceš pochopit.

Odpovědět  |   | 
WP  |  10. 05. 2019 19:28

Takže ty jezdíš jen za vodičem. Tuhle story si budu pamatovat hned po té, kde jsi popisoval nebezpečnou zatgáčku na D1 kolem Hulína směr na Přerov

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 05. 2019 19:58

???zkus to najít, nemáš pravdu a tuším, že ti dochází síly, už dvakrát místo argumentů blbě pomlouváš, ale nechám tě, co jsem chtěl, tak jsem napsal a tuším, že podle reakcí se bojíš jezdit po městě, kde je zácpa v obou pruzích, tak to potom ano, pro tebe se hodí 6tiválec, tam nemusíš ani řadit a negramotnost diskuzí řešíš zvukem motoru.

Odpovědět  |   | 
WP  |  10. 05. 2019 20:02

Nerozumím, zřejmě ta prve zmiňovaná basička piv už je u Umrů vypitá. Zmítáš se tu jako třípromilový expert a plácáš páté přes deváté.
Taky bych si být tebou nerad pamatoval podobně hloupou diskuzi před lety na ACZ, kde jsi Dinarovi tvrdil, že daná levotočivá zatáčka se dá v tvé Fabii projet max 120, jakákoliv vyšší rychlost je nebezpečná, jelikož Fabia to i přes nejlepší podvozek již nedá

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  11. 05. 2019 11:27

zvratky sem píšeš, neumíš jezdit ve městě bys jinak neobracel diskuzi na fábii, když je tady článek o roadsteru, tuším, že jsi jen a jen počítačoví řidič co neunese pravdu. Co napíšeš ted, že jezdíš z pruhu do pruhu a máš vlajku já mám šestiválec, já jsem král a pozor na mně, vtáhnu na vás i to, že šukáte mojí manželku, já to místo odpovědí uhájím pomluvou.... Kdybys řekl sejdeme se na D1 a já ti ukáži ten 6válec to né, ale hledat nick a pomlouvat to ti jde.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  10. 05. 2019 12:48

Nejsme na serveru o pěstování cibule, tak doufám, že nebudu nařknut že slovíčkaření. Pojem, že stačí nějaké kW je blbost sama o sobě. Bavme se o pojmu kolik kw na 1kg hmotnosti vozu. Při zrychlování zásadní údaj. A dále, když vůz sešlápneš a jdeš do plných otáček, využiješ přece všechny koníky.

Jinak bych souhlasil, že radost dokáže udělat i 80kw v lehkém voze na okreskách. Já mám smůlu, že když se občas na nějakou okresku dostanu a není na ní hustý provoz, tak dávám pozor na díry, výmoly v zatáčkách a na debily, kteří jedou v zatáčkách prakticky v protisměru, protože je děsná námaha správně kroutit volantem.

Odpovědět  |   | 
WP  |  10. 05. 2019 19:29

Tohle u Umrových neobstojí

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  14. 05. 2019 21:51

To že to stačí tebe tak nemusíš vydávať za všeobecnú pravdu.

Odpovědět  |   | 
...  |  10. 05. 2019 20:33

Základ by měl být šesti válec skousnutelny by i pěti válec.

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  10. 05. 2019 09:45

Klídek, po další vlně snižování CO2 bude čtyřválec obrovská mašina a po přidání baterek vrcholná motorizace.

Odpovědět  |   | 
WP  |  10. 05. 2019 09:56

Naopak, přidání baterek umožní zachovat víceválcové motorizace.

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  10. 05. 2019 11:24

Na to kam jde vývoj se stačí podívat jak Jaguar už šestiválce stáhl třeba z XE.

Odpovědět  |   | 
WP  |  10. 05. 2019 12:01

Půjde tam nový Ingenium 350 a 400HP, do konce roku je v kompletní Jag nabídce mimo XJ, I-Pace a I-Pace.

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  10. 05. 2019 17:32

To slibovali už dávno.

Odpovědět  |   | 
WP  |  10. 05. 2019 19:44

Motor se představil před dvěma měsíci v RRS, teď nově v RR.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 05. 2019 10:23

ale jděte, jak jsem kupoval Z4, tak asi půl roku jsem čekal na dobrou se 4válcem, všichni prodávali 6válec a kupci chcou 4válce a o tom to je, že papír chce mět něco co nechce život. Spočítejte si jenom spotřebu a pojištění. A v té ostravě- a prodávali roadstera? Dát za 40 koní, kde nárustem hmotnosti se to takřka nepozná 200tkč? v nejlevnějším případě...

Odpovědět  |   | 
WP  |  10. 05. 2019 10:55

Myslím, že spolu nemáme absolutně šanci se shodnout. Bavorský R6 je klenot, komu nic neříkají motory, pak chápu. Chtěl jsi jen roadster...

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 05. 2019 11:26

co žere olej a benzín........ Neshodneme se, já jsem chtěl roadstera, na okruh nejezdím a ten čtyřválec mění časování vaček a zdvih sacích ventilů a když k tomu připočteš nerezový svody a laděný výfuk a hi-fi, ale nevím jestli jsem o něco přišel, třeba ve městě máš tam cedulku, že máš před sebou 6válců a když třeba řídíš autobus, tak si tam přendáš tu cedulku mám 6 válců nemluvte na mně neshodneme se?

Odpovědět  |   | 
WP  |  10. 05. 2019 12:02

Nikdy jsi víc než čtyřválec neměl viď? Proč ztrácet čas vysvětlováním ad-on faktorů V6/R6 nebo V8.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 05. 2019 12:18

Add-on faktory jsou - myslím - obecně známé, včetně toho souvisejícího s egem, viď

Odpovědět  |   | 
WP  |  10. 05. 2019 12:31

Takže víc válců je o egu? Proč s takovým názorem vůbec hodíš na stránky o autech?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 05. 2019 17:37

Myslíš, ze má cenu ztrácet čas a energii na takový materiál?
My víme své... Jinak v neděli vyjde test na E53 AMG. Řadová šestka se moc povedla, lahoda.

Odpovědět  |   | 
WP  |  10. 05. 2019 19:30

Skvělý

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 05. 2019 18:18

Ne nutne resp vesmes ne, akorat urcity styl komunikace/reakci tomu celkem nahrava

Odpovědět  |   | 
WP  |  10. 05. 2019 19:33

Na hrubý pytel, hrubá záplata. Když měl Umr Fabii, lepšího auta nebylo. Když měl Citroena, bylo to to samé, teď tu pěje ódy na R4 a skrze vlastní malost není schopen přijmout jinou než svou variantu.
Připomíná mi Brouka Pytlíka

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 05. 2019 19:48

a ted nemám citroena?Pochop to, že roadster je pro radost. Jenom, že jsem spokojen s testem na čtyřválec, tak jsem pro tebe nejhorší? Něco jsi přečetls a kopeš nohama, že to nemůže být pravda co píši a skončila tvoje řidičská ješitnost, že tedka nepoznáš, že kolik vlastně auto má válců? A druzí to taky nepoznají.Jak poznáš toho jaguara jaký má motor, podle VINka? Ale u předváděček to prodejci zakrývají papírem..

Odpovědět  |   | 
WP  |  10. 05. 2019 20:04

Podle mě máš hlavně peknou opici za krkem. To, že ty, slovutný motorář nepoznáš R4 od V6 je mi líto, ale nesmíš podle sebe soudit ostatní

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 05. 2019 20:28

Kdybys napsal rozdíl, ale ty kecaš a kecáš.Nedovedeš si v hlavě ani vybavit, že 4válec je na opravu jednodušší. Já vidím, že tady všichni kromě tebe jsou odborníci, ty asi jsi jen a jen hrdina netu a když vypneš počítač, tak jsi co? Tobě se líbí vše nejdražší, nejvýkonnější, nejlépe vybavený, nikdy nejels za autem, zatáčka je pro tebe rovina, co máš dál?

Odpovědět  |   | 
WP  |  11. 05. 2019 06:04

Reaguji na to, že jsi tu hloupě vypisoval, že o šestiválec kupci nestojí. Ne na to co tu teď meleš, že se jednodušeji opravuje. Což samozřejmě můpže i nemusí být pravda a hlavně si dnes motory opravuje sám málokdo.

Odpovědět  |   | 
WP  |  10. 05. 2019 12:37

A bzzz, utírat si zadek třívrstvým papírem je taky o egu?

Odpovědět  |   | 
WP  |  10. 05. 2019 12:41

A omluva...za chybějící "d". To zcela upřímně.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 05. 2019 12:57

nevzpomínám si, ani na motorce nebylo více jak dva válce. Nevím co je to ad-on faktor, ale když jsem dělal motoráře a měl rozdělaný na ponku R6, tak potom jak jsem dělal R4 tak jsem teprve poznal ten rozdíl a tu svobodu.

Odpovědět  |   | 
WP  |  10. 05. 2019 19:43

A motoráře jsi dělal před prezidentskou kandidaturou nebo až po?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 05. 2019 20:09

á pán už nemá síly diskutovat, ty děláš co, máš vůbec roadstera? V téhle republice je prodaný jag f-type roadster jeden a to čtyřválec. Nevím co na to odpovíš, ale ty tvoje diskuze jsou poněkud hospodské-neznám, tak začnu osočovat.

Odpovědět  |   | 
WP  |  10. 05. 2019 20:15

Nech si ty lži, nevíš o prodejích ani ťuk. Asi ten nesmysl nejsi schopen doložit žádnou statistikou. Jen napovím, že před faceliftem se F-Type prodával pouze s V6 a V8

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 05. 2019 20:35

nechto ho, článek je o starým F? Už se pěkně zamotáváš, nakonec to skončí u jaké značky?

Odpovědět  |   | 
WP  |  11. 05. 2019 06:06

Dej sem ty prodeje roadsterů F-Type, nevíš o tom zhola nic, tak ať se aspoň pobavím

Je jen jedna generace F-Type ty starochu

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 05. 2019 20:10

jo a dovětek-Víš vůbec jaký je rozdíl mezi čtyřválcem a šestiválcem?

Odpovědět  |   | 
WP  |  10. 05. 2019 20:16

Jaký je rozdíl mezi čtyřmi a šesti lahváči?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 05. 2019 20:39

6 lahváču má objem 1,2L kdežto 4lahváče mají objem 2L, máš něco dále o jaguaru, chováš se jak feták bez řidičáku, možná jsem ti stoupl na bolístku, ale konej jak uznáš za vhodný.

Odpovědět  |   | 
WP  |  11. 05. 2019 06:10

Víš Umre, diskuze takovým formátem jako jsi ty, člověka svým způsobem zoceluje

Ale na tak primitivní nesmysly ani nemá cenu reagovat. Skazky o feťácích si nech pro kamarády k base.

Odpovědět  |   | 
...  |  10. 05. 2019 20:36

Není nad 6 válec, ty od BMW jsou super. 4 válec je trapný, ale většinu uživatelů to nezajímá.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  10. 05. 2019 11:13

pojištění

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 05. 2019 11:29

každá korunka se počítá, někdo má 6válec bez značek jenom na zahradě a značky má v depozitu aby nemusel platit pojištění.

Odpovědět  |   | 
WP  |  10. 05. 2019 12:04

Ano, púšeš o typickém majiteli šestihrnku. Ještě tak vidět dál než přes vlastní šratofli. Ale nějak se ta bižší motorizace musí omluvit

Odpovědět  |   | 
R  |  10. 05. 2019 17:15

Sestivalec a vice je proste to prave kdo zde obhajuje, ze ctyrvalec do zazitkoveho auta staci tak pak jedine do STi nebo kdysi Lanceru. Ony ty vicevalce jsou i o takove te mechanicke kultivovanosti a zaroven zivotu ci jak to rict clovek neznaly to ale tezko pochopi...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 05. 2019 17:38

Přesně napsáno.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 05. 2019 18:47

ale tady je článek o radsteru......

Odpovědět  |   | 
WP  |  10. 05. 2019 19:33

O roadsteru, právě proto

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  10. 05. 2019 23:13

O tom žádná. 4 válec v F-Type jo, proč ne, ale za milion...a ne 1,8. To je hovadina.

Odpovědět  |   | 
Ropovod  |  10. 05. 2019 10:49

Krásné auto, ale kdo jde do Jaguáru pro sportovní kabrio a chce ho ve čtyřválci??? Aby pak na parkovišti prošlápnul vedle mě plyn 10 let starý Superb v šestiválci a já raději s lehkou nohou na plynu, ať to nedělá moc zvuku odjel, ale zase se staženou střechou a splínem v tělě, proč jsem si nevzal šestiválec...

Odpovědět  |   | 
WP  |  10. 05. 2019 10:56

Zvuk v tomto případě zase tak strašný není, je to čtyřválcový bručoun. Ale jaguáří V6 se nevyrovná.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 05. 2019 11:05

Kdo soudny proboha resi, ze nekdo jiny v necem jinem to nebo ono? Pokud v tom Superbu bude sedet normalni jedinec, tak s velkou pravdepodobnosti bude obdivovat tvuj JAG a nejake valce, zvuky atp nebude resit - to je vysada petrolhedu (vsechna cest) nebo zakomplexovanych magoru (ty muzes mit na haku).

Odpovědět  |   | 
Ropovod  |  10. 05. 2019 14:32

Já zvuk a válce řeším rád a když má byť stařičké auto vymazlený zvuk (nemyslím kšiltovkáře ve starém civicu s odpadní rourou místo výfuku) nebo vidím v zástupu tříválců a miniaturních turb velký motor s šestiválcem a víc, tak si pokývu uznale hlavou. Než jezdit v novém autě s malinkým turbem, raději budu sedlat stařičké auto s poctivým motorem a budu se o něj starat tak dloouho, jak to jen pude. Proto nechápu čtyřválec vtakovém autě, ale to co si napsal ty samozřejmě nelze rozporovat

Odpovědět  |   | 
fortys  |  10. 05. 2019 11:52

Motorizace je taková z donucení, pro státy kde je penalizován zvuk a emise. Zrovna třeba Rakousko nebo Nizozemsko. Nicméně motor na 4cyl nezní špatně. Vadilo mi celkem že se sedačka nedá posunout ještě níže a i když nejsem žádnej čahoun (180cm) tak mi za chvíli bzučelo v hlavě.

Odpovědět  |   | 
WP  |  10. 05. 2019 12:43

V roadsteru je ta sedačka větším problémem než v kupé. Nejde ani tolik posunout vzad (osobně to nepotřebuji).

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 05. 2019 15:14

Dozvím se jestli se tam vleze ta basa s pivem? Nebo majitelé 6válců nejezdí do obchodů? A můžete se vztekat, ale houby vám to bude platný, protože jak tohle vstoupí na trh ojetin, tak čtyřválec bude dražší jak šestiválec, u té Z4 to dělá asi tych 70-100tkč a moc tych čtyřválců není a nebudou.

Odpovědět  |   | 
fortys  |  10. 05. 2019 15:20

Jel jsem všechny verze i4, V6, V8 a nejlepší je verze V6 400hp s kompresorem. Basa s pivem se tam nevleze. Nevleze se tam totiž skoro nic, coupe je o dost praktičtější.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 05. 2019 19:34

To by se mělo dopsat do testu.

Odpovědět  |   | 
WP  |  10. 05. 2019 19:34

To už je věc osobních preferencí. Mě nejlépe seděl V8 s RWD.

Odpovědět  |   | 
WP  |  10. 05. 2019 19:41

Vejde se tam bunda, střední cestovní kufr a aktovka.

Odpovědět  |   | 
fortys  |  10. 05. 2019 20:06

To možná když tam není rezerva

Odpovědět  |   | 
WP  |  10. 05. 2019 20:12

Ano, s tou lepící sadou

Odpovědět  |   | 
Fifák  |  10. 05. 2019 15:32

Už ty zkrachovalce z JLR koupilo PSA?

Odpovědět  |   | 
runner42  |  10. 05. 2019 21:14

Čtyřválec v cabriu si nechte pro teplouše.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  10. 05. 2019 23:16

tož to mají teplí slušný výběr...taková MX-5 a spol.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  11. 05. 2019 08:54

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

dnes | Vladimír Kadera | 28 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A