Test Jaguar F-Pace 20d AWD: Povedený vstup mezi SUV

K&K&K  |  14. 08. 2016 11:33

Pěkné, no na špičku v podobě Macanu to nemá.

Odpovědět  |   | 
Eurohujer  |  14. 08. 2016 13:12

Pockam si na kodijaka to bude urcite lepsi suv nez kterykoliv predtim a i potom, doufam ze tam budou davat supr ekologickej a uspornej litrovej trivalec.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  14. 08. 2016 20:43

F-Pace som pred pár dňami videl naživo na parkovisku a vyzerá fakt dobre. Oveľa lepšie ako na fotkách.

Odpovědět  |   | 
Jaguar lover  |  14. 08. 2016 21:32

Takový pěkný auto a on to zaparkuje do louže. Doufám, že sis za to aspoň namočil boty. Jinak opět zajímavě psaný článek. I když upřímně, taky se těšim na kodiaq.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  15. 08. 2016 09:47

...pekne, lenze pri tej cenovke ma zmysel len ten trojliter.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  15. 08. 2016 10:33

Auto je to pekne. Otazka, zda bude mit co nabidnout oproti D3. Preci jenom dat za ajaga 2mega v rozumnym motorem mi prijde docela dost. Cena je dost ambiciozni. Nevite, zda je mozne priplatit si vetsi objem nadrze. 60litru je dost tragedie.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  15. 08. 2016 10:54

To auto vypadá reálně velmi dobře. Mezi těmi rozšířenějšími SUV jako Tiguan a Sportage atd to vypadá daleko nejlépe. To byl asi cíl a povedl se naplnit. Teď si mohou ceny stanovit jaké chtějí, zbytek auta už není pro cílovku podstatný

Odpovědět  |   | 
Clanek  |  15. 08. 2016 11:16

Co dela pod timhle clankem Tiguan a Sportage nevim, tohle auto miri na X3/X4/Q5/Macan atd.

Odpovědět  |   | 
Nuny  |  16. 08. 2016 11:34

S cenou a výbavou tohoto čtyřválce míří i na X5 a tam by u mě narazil.

Odpovědět  |   | 
dinar  |  15. 08. 2016 13:22

"Pouze dva dýzlové motory" v mínusech??? F-pace nabízí čtyřválec i šestiválec, což je stejně jako u relevantní konkurence, a to ještě ne u každé, např. GLC šestiválec vůbec nemá.

Odpovědět  |   | 
Clanek  |  15. 08. 2016 13:31

Sam vis ze u konkurence je bezne ty dva motory osadit ruznym poctem turb, nebo i jen naladit jinak a vysledkem pak je daleko sirsi paleta "motorizaci". Treba X3 ma 18d, 20d, 30d a 35d. Macan s jedinym dieslem je jasna vyjimka.

Taky si myslim ze ten preskok mezi 20d a 30d u Jagu je monstrozni. Nejaka verze s 220-250k, nejlepe jako od audi podladeny vicevalec nez jako od bmw 2x foukani r4, by byla pri spravnem naceneni trefou do cerneho.

Odpovědět  |   | 
Clanek  |  15. 08. 2016 13:32

Omg, tam jsem nasekal hrubic. :( Kaju se.

Odpovědět  |   | 
dinar  |  15. 08. 2016 14:52

Macan je výjimka, GLC má jen čtyřválec, tj. polovina konkurence je na tomu hůř, jinými slovy, že fpace nabízí v dýzlu jednu verzi čtyřválce a jednu šestiválce určitě není nic do mínusu. Rozumím, co chceš říct tou motor. paletou X3ky, ano u ní je výběr větší, ale není to u konkurence tak běžné, aby dva dýzly u fpace znamenaly jeho slabinu, nota bene když nabízí i šestiválec, což přestává být pravidlem i u premie, viz. MB.

Odpovědět  |   | 
Clanek  |  15. 08. 2016 15:14

Tak ja nemam rad podobne minusy obecne. To ze je k dispozici 1 nebo 11 dalsich motorizaci neudela z F-P 20d ani lepsi, ani horsi auto. Zminil bych to v testu jako poznamku obecne k F-Pace, kdyz uz ne jako rovnou negativni tak jako neutralni (jak pises, jaguar to nedela ani tak blbe jako Porsche/MB, ale ani tak dobre jako BMW a Audi), ale nedaval bych to do minusu hodnoceni tohoto konkretniho kusu auta.
Jinak souhlas s MB, Macanu jen jeden diesel rad odpustim. Furt je to porsche, furt se bude lip prodavat mimo EU => ta skladba motorizaci mi tak prijde 1) spravne rozlozena a za 2) nekompletni (nedivil bych se kdyby se s FL pripletl nejakej dalsi diesel, pro oziveni).

Odpovědět  |   | 
Fechta  |  15. 08. 2016 15:38

no, 163k verzi vyškrtli z nabídky asi z logických důvodů. biturbo verze se snad brzo dočkáme. X3 se vyrábí 13 let, takže bych naopak očekával širší nabídku motorů než F-P. Souhlasím s názorem, že 180k-300k je dost veliký skok. Jak výkonově, tak cenově.

Odpovědět  |   | 
Webpaja  |  16. 08. 2016 16:26

Spíš než jen biturbo bych ocenil 240HP z 3,0d a dejme tomu 210 ještě z 2,0d. Ale hlavně už nové R4 benzíny a přimlouval bych se klidně za ponechání V6 kompresoru ve výrobě. Nežere...prostě není demode.

Odpovědět  |   | 
Míra  |  16. 08. 2016 10:21

Součástí imidž a úspěchu auta je i název/jméno modelu. Název F-Pace se mi nelíbí, nezní ani trochu hodnotně a k tomuhle autu se nehodí (a k Jaguaru už teprve ne).

Odpovědět  |   | 
Míra  |  16. 08. 2016 10:23

Ale ono se mi k Jaguaru nehodí ani toto auto. Oproti minulosti je dnes vše jinak.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 08. 2016 11:20

Stejně jako k Porsche se nehodí Panamera, Macan a Cayenne... a přesto je dělají. K Mercedesu a Audi se nehodí různé pseudo-sportovní polosedanokupé a přesto je dělají.
Je to zkráta jiné, nabubřelé a okázalé... ideální pro zájmovou skupinu.

Odpovědět  |   | 
Webpaja  |  16. 08. 2016 16:24

Trh určuje co se prodává, pokud si nechceme povídat o tom, jaká fajn auta kdysi Jag dělal, buďme rádi, že přišel F-Pace. A kdyby přišel už před XE a novým XF, byl by na tom ještě líp.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

včera | Vladimír Kadera | 77 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
S Renaultem Captur E-Tech poprvé v ČR: Jezdí skvěle a za málo, i díky Formuli 1

Renault Captur E-Tech PHEV

Plug-in hybridní model Renaultu v nabídce chyběl. Francouzi ale nedávno na český trh uvedli hned dva – Captur E-Tech a Megane Grandtour E-Tech. Dnes si povíme, co čekat od prodejně velmi úspěšného městského crossoveru.

13.  10.  2020 | Jan Mička | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 6 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro