Test Jaguar F-Pace 20d AWD: Povedený vstup mezi SUV

K&K&K  |  14. 08. 2016 11:33

Pěkné, no na špičku v podobě Macanu to nemá.

Odpovědět  |   | 
Eurohujer  |  14. 08. 2016 13:12

Pockam si na kodijaka to bude urcite lepsi suv nez kterykoliv predtim a i potom, doufam ze tam budou davat supr ekologickej a uspornej litrovej trivalec.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  14. 08. 2016 20:43

F-Pace som pred pár dňami videl naživo na parkovisku a vyzerá fakt dobre. Oveľa lepšie ako na fotkách.

Odpovědět  |   | 
Jaguar lover  |  14. 08. 2016 21:32

Takový pěkný auto a on to zaparkuje do louže. Doufám, že sis za to aspoň namočil boty. Jinak opět zajímavě psaný článek. I když upřímně, taky se těšim na kodiaq.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  15. 08. 2016 09:47

...pekne, lenze pri tej cenovke ma zmysel len ten trojliter.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  15. 08. 2016 10:33

Auto je to pekne. Otazka, zda bude mit co nabidnout oproti D3. Preci jenom dat za ajaga 2mega v rozumnym motorem mi prijde docela dost. Cena je dost ambiciozni. Nevite, zda je mozne priplatit si vetsi objem nadrze. 60litru je dost tragedie.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  15. 08. 2016 10:54

To auto vypadá reálně velmi dobře. Mezi těmi rozšířenějšími SUV jako Tiguan a Sportage atd to vypadá daleko nejlépe. To byl asi cíl a povedl se naplnit. Teď si mohou ceny stanovit jaké chtějí, zbytek auta už není pro cílovku podstatný

Odpovědět  |   | 
Clanek  |  15. 08. 2016 11:16

Co dela pod timhle clankem Tiguan a Sportage nevim, tohle auto miri na X3/X4/Q5/Macan atd.

Odpovědět  |   | 
Nuny  |  16. 08. 2016 11:34

S cenou a výbavou tohoto čtyřválce míří i na X5 a tam by u mě narazil.

Odpovědět  |   | 
dinar  |  15. 08. 2016 13:22

"Pouze dva dýzlové motory" v mínusech??? F-pace nabízí čtyřválec i šestiválec, což je stejně jako u relevantní konkurence, a to ještě ne u každé, např. GLC šestiválec vůbec nemá.

Odpovědět  |   | 
Clanek  |  15. 08. 2016 13:31

Sam vis ze u konkurence je bezne ty dva motory osadit ruznym poctem turb, nebo i jen naladit jinak a vysledkem pak je daleko sirsi paleta "motorizaci". Treba X3 ma 18d, 20d, 30d a 35d. Macan s jedinym dieslem je jasna vyjimka.

Taky si myslim ze ten preskok mezi 20d a 30d u Jagu je monstrozni. Nejaka verze s 220-250k, nejlepe jako od audi podladeny vicevalec nez jako od bmw 2x foukani r4, by byla pri spravnem naceneni trefou do cerneho.

Odpovědět  |   | 
Clanek  |  15. 08. 2016 13:32

Omg, tam jsem nasekal hrubic. :( Kaju se.

Odpovědět  |   | 
dinar  |  15. 08. 2016 14:52

Macan je výjimka, GLC má jen čtyřválec, tj. polovina konkurence je na tomu hůř, jinými slovy, že fpace nabízí v dýzlu jednu verzi čtyřválce a jednu šestiválce určitě není nic do mínusu. Rozumím, co chceš říct tou motor. paletou X3ky, ano u ní je výběr větší, ale není to u konkurence tak běžné, aby dva dýzly u fpace znamenaly jeho slabinu, nota bene když nabízí i šestiválec, což přestává být pravidlem i u premie, viz. MB.

Odpovědět  |   | 
Clanek  |  15. 08. 2016 15:14

Tak ja nemam rad podobne minusy obecne. To ze je k dispozici 1 nebo 11 dalsich motorizaci neudela z F-P 20d ani lepsi, ani horsi auto. Zminil bych to v testu jako poznamku obecne k F-Pace, kdyz uz ne jako rovnou negativni tak jako neutralni (jak pises, jaguar to nedela ani tak blbe jako Porsche/MB, ale ani tak dobre jako BMW a Audi), ale nedaval bych to do minusu hodnoceni tohoto konkretniho kusu auta.
Jinak souhlas s MB, Macanu jen jeden diesel rad odpustim. Furt je to porsche, furt se bude lip prodavat mimo EU => ta skladba motorizaci mi tak prijde 1) spravne rozlozena a za 2) nekompletni (nedivil bych se kdyby se s FL pripletl nejakej dalsi diesel, pro oziveni).

Odpovědět  |   | 
Fechta  |  15. 08. 2016 15:38

no, 163k verzi vyškrtli z nabídky asi z logických důvodů. biturbo verze se snad brzo dočkáme. X3 se vyrábí 13 let, takže bych naopak očekával širší nabídku motorů než F-P. Souhlasím s názorem, že 180k-300k je dost veliký skok. Jak výkonově, tak cenově.

Odpovědět  |   | 
Webpaja  |  16. 08. 2016 16:26

Spíš než jen biturbo bych ocenil 240HP z 3,0d a dejme tomu 210 ještě z 2,0d. Ale hlavně už nové R4 benzíny a přimlouval bych se klidně za ponechání V6 kompresoru ve výrobě. Nežere...prostě není demode.

Odpovědět  |   | 
Míra  |  16. 08. 2016 10:21

Součástí imidž a úspěchu auta je i název/jméno modelu. Název F-Pace se mi nelíbí, nezní ani trochu hodnotně a k tomuhle autu se nehodí (a k Jaguaru už teprve ne).

Odpovědět  |   | 
Míra  |  16. 08. 2016 10:23

Ale ono se mi k Jaguaru nehodí ani toto auto. Oproti minulosti je dnes vše jinak.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 08. 2016 11:20

Stejně jako k Porsche se nehodí Panamera, Macan a Cayenne... a přesto je dělají. K Mercedesu a Audi se nehodí různé pseudo-sportovní polosedanokupé a přesto je dělají.
Je to zkráta jiné, nabubřelé a okázalé... ideální pro zájmovou skupinu.

Odpovědět  |   | 
Webpaja  |  16. 08. 2016 16:24

Trh určuje co se prodává, pokud si nechceme povídat o tom, jaká fajn auta kdysi Jag dělal, buďme rádi, že přišel F-Pace. A kdyby přišel už před XE a novým XF, byl by na tom ještě líp.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 70 příspěvků
Minitest Lexus RC 300h F Sport: Mohl být skvělý, ale doplatil na zvrácenost doby

Lexus RC 300h F Sport

Nejkratší cesta do srdce chlapa nevede mezi žebry, ale skrze krásné auto. A tohle si vás prostě získá!

11.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 147 příspěvků

Nejčtenější články

Američané dávají sbohem škrabkám na led. S lepším řešením přichází luxusní Lincoln

Američané dávají sbohem škrabkám na led. S …

K vyhřívaným sedadlům, volantu či zadnímu oknu se nyní připojují i stěrače předního okna.

23.  12.  2019 | | 109 N/A
Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 17 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň se vyšplhá až na 20 tisíc euro

Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň…

Velké, žíznivé a „špinavé“ SUV budou pro Francouze stále nákladnější představou. Od nového roku chce tamní vláda ještě zpřísnit ekologickou daň za nákup takových vozidel.

27.  12.  2019 | | 316 N/A