TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

34 komentářů

mpolan
17. srpna • 9:58

Kdyby neustále všichni nereagovali na ty hloupé plky tupého Kvíčaly, brzy by byl od nich pokoj. Ale tím komentováním mu dáváte popularitu, po které tak touží. Takových už v diskusích byly mraky a vždycky po čase nezájmu odtáhli.

HAFTAN
17. srpna • 10:11

Tak popularitu jedně negativní. Tento web byl před jeho příchodem celkem v pohodě, nyní je to zvrácenost skupiny VAG v celé nahotě. Skvěle vyvažuje reklamní poklesky Vošického, Tokový protipól.

WP
17. srpna • 4:39

Začíná se sem stěhovat diskuzní odpad z autofora, jinak si neumím vysvětlit, kolik křupanů se dokáže vysemenit z obsesí vůči v článcích a testech nikde nezmíněné škodovce.E-Pace můž být v některých konfiguracích velmi dobrým autem, ale bude vždy špatným Jaguarem. Nejméně povedený model od převzetí Tatou, na druhou stranu i nejlevnější v nákladech.

HAFTAN
17. srpna • 7:11

To je omyl hochu - křupani jsou tady banka Škodofilů v čele s redakcí. My ostatní jsme normální. Zkus si udělat analýzu, kolik článků vyjde poměrově o různých automobilkách a zjistíš, že VAG v posledním pololetí tvoří majoritní podíl, případně zmíněný VAG v nadpisu zcela jiného článku - například Korejský Kodiaq, Konkurent Fabie od BMW, apod....

WP
17. srpna • 9:04

Já tady vidím naopak jen bandu plivačů, kteří všude cpou škodovku. Ty patříš mezi ně. ty jsi vytáhl koncernovou techniku do diskuze o Jaguaru. Nevíš, jen plkáš.:-)

Antonin Sahara
17. srpna • 9:28

Protoze na frasku lze reagovat jenom parodii...

Petr Plaček
17. srpna • 11:10

Přesně si to řekl ty jsi parodie, rodiče fraška. Tatík tě měl stříknoiut do kopřiv

Antonin Sahara
17. srpna • 8:00

Mne by ten web byl vicemene ukradenej,kdyby se konecne prejmenoval podle pravdy a reality...pak me tady nikdo neuvidi.

WP
17. srpna • 9:05

Tak se pojmenuj taky podle reality, ať víme, kdo tu píše takové bludy.;-)

Petr Plaček
17. srpna • 8:32

Spíše by tento web měl udělat podmínku registrace pro vstup do diskuse, kupříkladu jako to má idnes. Pod rouškou anonymity má každý plnou hubu keců3-[

Antonin Sahara
17. srpna • 8:47

A co to vyresi,kdyz to dal bude detasovane pracoviste PR Skoda Auto?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr Plaček
17. srpna • 11:09

Raději se koukni do skříně jestli tam nemáš ruské agenty...

Hernandez
17. srpna • 7:26

My, to myslíš sebe s kombinovanou diagnózou, ve které se vyskytuje též těžká schizofrenie, projevující se deseti osobnostmi, které spolehlivě ostatním zkurví diskuzi? Krom toho, že jsi blázen, jsi taky na ostatní sprostý. Evidentně jsi protivní ožralý senila, na kterého právem ostatní kašlou, tak sere od východu k západu zde na diskuzi.

HAFTAN
17. srpna • 10:09

Ohledně slušnosti ses sám prezentoval ve svém příspěvku dokonale. Je vidět, ze kterého stáda pocházíš a je mi tě moc líto. Až prohlédneš závoj s emblémem slepice, pak se ozvi, budeš patřit k nám - normálním :-)

Zelí
16. srpna • 16:19

Vnější design je velmi povedený, minimalistický. Je to přístup designu audi z let 2002-2005, kdy základní tvar je velmi jednoduchý, oblý, aerodynamický bez zbytečných hran (viz první TT nebo A6 C6....) na něj se jen vyznačí světla, chladič atd. bez narušení povrchu... pěkné.

Stan
16. srpna • 11:52

Jaguar s dvoulitrovým dieslem, to je splněný sen :-D a ještě k tomu dieslem, který má dynamiku jako staré Clio :-D

Tom
16. srpna • 12:37

Dávám plus, tohle je názor, který redakce u svého článku očekává ;-)

Stan
16. srpna • 12:59

Názor v diskusi na vozidlo, které je předmětem článku je zde velmi vzácný ;-)

R
16. srpna • 15:34

Tak tak, zlata Ateca 2.0 tsi 140kw B-]

Drahoslav Vejsasa
16. srpna • 11:47

Takový krám nedotažený a ještě za ty prachy, to německá D3 umí teda mnohem líp..

Antonin Sahara
16. srpna • 11:45

I ja se primlouvam o srovnavaci test,ale s Karotkou,protoze to je ten pravy konkurent! Predpokladam,ze mrkev vyhraje rozdilem nekolika konskych delek.

Vlk z Vlkohradu
16. srpna • 14:02

Předpokládáš hodně špatně.

Haftan
16. srpna • 11:06

Dobry den. Prosim koncernovou redakci o doplneni srovnani s primym konkurentem Skodou Kokodak. Dekuji. Predpokladam, ze vyhraje rozdilem nekolika trid.

Škoda naj auto sveta
16. srpna • 16:46

Zdar,
vy vôbec neviete, že česká "Škodovka" je a vždy bola najlepšie auto SVETA, bez rozdielu jej typu - Rapid, Oktavia, SuperB, YETY --------?!?! Šovinizmus je stále, stále ,,,,,,,,,,,,,,,,

George
16. srpna • 12:14

Ty jsi fakt uplný mega kokot.

Haftan
16. srpna • 15:32

Tak vsichni nemohou byt takovi perfektni , jako ty...

Antonin Sahara
16. srpna • 12:39

Skodafil George to nejak nemuze rozdychat...:-)

Josef
16. srpna • 11:30

Stále tě baví tvé debilní bezobsažné příspěvky-"spoudokomentáře", ty zlatoústně kvíčaloidní Haftane?

Josef
16. srpna • 11:32

Stále tě baví tvé debilní bezobsažné příspěvky-"pseudokomentáře", ty zlatoústně kvíčaloidní Haftane? (pardon chybička v "pseudokomentáři")

Haftan
16. srpna • 11:57

Dekuji za dvojitou naloz komentaru. Cim vice bujare diskuse, tim vyssi ctenost, tim vice clanku o VAG a tim lepsi ekonomika domacnosti pana Velikana....

Antonin Sahara
16. srpna • 12:37

Ano,rekl bych,ze tento mesic nebude se splatkou hypoteky problem!

MUDr. Chocholoušek
16. srpna • 12:03

Běžte si vzít prášek.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Carl Johnson
16. srpna • 14:06

Ještě že za chvíli začíná škola...to od něho aspoń dopoledne budeme mít klid.

Haftan
16. srpna • 15:31

Jo tak se hezky uc, budes uzitecnejsi na ucnaku...

Doporučujeme

Články odjinud