TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Haftan  |  16. 08. 2018 11:06

Dobry den. Prosim koncernovou redakci o doplneni srovnani s primym konkurentem Skodou Kokodak. Dekuji. Predpokladam, ze vyhraje rozdilem nekolika trid.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  16. 08. 2018 11:30

Stále tě baví tvé debilní bezobsažné příspěvky-"spoudokomentáře", ty zlatoústně kvíčaloidní Haftane?

Odpovědět  |   | 
Josef  |  16. 08. 2018 11:32

Stále tě baví tvé debilní bezobsažné příspěvky-"pseudokomentáře", ty zlatoústně kvíčaloidní Haftane? (pardon chybička v "pseudokomentáři")

Odpovědět  |   | 
Haftan  |  16. 08. 2018 11:57

Dekuji za dvojitou naloz komentaru. Cim vice bujare diskuse, tim vyssi ctenost, tim vice clanku o VAG a tim lepsi ekonomika domacnosti pana Velikana....

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  16. 08. 2018 12:03

Běžte si vzít prášek.

Odpovědět  |   | 
Carl Johnson  |  16. 08. 2018 14:06

Ještě že za chvíli začíná škola...to od něho aspoń dopoledne budeme mít klid.

Odpovědět  |   | 
Haftan  |  16. 08. 2018 15:31

Jo tak se hezky uc, budes uzitecnejsi na ucnaku...

Odpovědět  |   | 
Antonin Sahara  |  16. 08. 2018 12:37

Ano,rekl bych,ze tento mesic nebude se splatkou hypoteky problem!

Odpovědět  |   | 
George  |  16. 08. 2018 12:14

Ty jsi fakt uplný mega kokot.

Odpovědět  |   | 
Antonin Sahara  |  16. 08. 2018 12:39

Skodafil George to nejak nemuze rozdychat...

Odpovědět  |   | 
Haftan  |  16. 08. 2018 15:32

Tak vsichni nemohou byt takovi perfektni , jako ty...

Odpovědět  |   | 
Škoda naj auto sveta  |  16. 08. 2018 16:46

Zdar,
vy vôbec neviete, že česká "Škodovka" je a vždy bola najlepšie auto SVETA, bez rozdielu jej typu - Rapid, Oktavia, SuperB, YETY --------?!?! Šovinizmus je stále, stále ,,,,,,,,,,,,,,,,

Odpovědět  |   | 
Antonin Sahara  |  16. 08. 2018 11:45

I ja se primlouvam o srovnavaci test,ale s Karotkou,protoze to je ten pravy konkurent! Predpokladam,ze mrkev vyhraje rozdilem nekolika konskych delek.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  16. 08. 2018 14:02

Předpokládáš hodně špatně.

Odpovědět  |   | 
Drahoslav Vejsasa  |  16. 08. 2018 11:47

Takový krám nedotažený a ještě za ty prachy, to německá D3 umí teda mnohem líp..

Odpovědět  |   | 
Stan  |  16. 08. 2018 11:52

Jaguar s dvoulitrovým dieslem, to je splněný sen a ještě k tomu dieslem, který má dynamiku jako staré Clio

Odpovědět  |   | 
Tom  |  16. 08. 2018 12:37

Dávám plus, tohle je názor, který redakce u svého článku očekává

Odpovědět  |   | 
Stan  |  16. 08. 2018 12:59

Názor v diskusi na vozidlo, které je předmětem článku je zde velmi vzácný

Odpovědět  |   | 
R  |  16. 08. 2018 15:34

Tak tak, zlata Ateca 2.0 tsi 140kw

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  16. 08. 2018 16:19

Vnější design je velmi povedený, minimalistický. Je to přístup designu audi z let 2002-2005, kdy základní tvar je velmi jednoduchý, oblý, aerodynamický bez zbytečných hran (viz první TT nebo A6 C6....) na něj se jen vyznačí světla, chladič atd. bez narušení povrchu... pěkné.

Odpovědět  |   | 
WP  |  17. 08. 2018 04:39

Začíná se sem stěhovat diskuzní odpad z autofora, jinak si neumím vysvětlit, kolik křupanů se dokáže vysemenit z obsesí vůči v článcích a testech nikde nezmíněné škodovce.

E-Pace můž být v některých konfiguracích velmi dobrým autem, ale bude vždy špatným Jaguarem. Nejméně povedený model od převzetí Tatou, na druhou stranu i nejlevnější v nákladech.

Odpovědět  |   | 
HAFTAN  |  17. 08. 2018 07:11

To je omyl hochu - křupani jsou tady banka Škodofilů v čele s redakcí. My ostatní jsme normální. Zkus si udělat analýzu, kolik článků vyjde poměrově o různých automobilkách a zjistíš, že VAG v posledním pololetí tvoří majoritní podíl, případně zmíněný VAG v nadpisu zcela jiného článku - například Korejský Kodiaq, Konkurent Fabie od BMW, apod....

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  17. 08. 2018 07:26

My, to myslíš sebe s kombinovanou diagnózou, ve které se vyskytuje též těžká schizofrenie, projevující se deseti osobnostmi, které spolehlivě ostatním zkurví diskuzi? Krom toho, že jsi blázen, jsi taky na ostatní sprostý. Evidentně jsi protivní ožralý senila, na kterého právem ostatní kašlou, tak sere od východu k západu zde na diskuzi.

Odpovědět  |   | 
HAFTAN  |  17. 08. 2018 10:09

Ohledně slušnosti ses sám prezentoval ve svém příspěvku dokonale. Je vidět, ze kterého stáda pocházíš a je mi tě moc líto. Až prohlédneš závoj s emblémem slepice, pak se ozvi, budeš patřit k nám - normálním

Odpovědět  |   | 
Antonin Sahara  |  17. 08. 2018 08:00

Mne by ten web byl vicemene ukradenej,kdyby se konecne prejmenoval podle pravdy a reality...pak me tady nikdo neuvidi.

Odpovědět  |   | 
Petr Plaček  |  17. 08. 2018 08:32

Spíše by tento web měl udělat podmínku registrace pro vstup do diskuse, kupříkladu jako to má idnes. Pod rouškou anonymity má každý plnou hubu keců

Odpovědět  |   | 
Antonin Sahara  |  17. 08. 2018 08:47

A co to vyresi,kdyz to dal bude detasovane pracoviste PR Skoda Auto?

Odpovědět  |   | 
Petr Plaček  |  17. 08. 2018 11:09

Raději se koukni do skříně jestli tam nemáš ruské agenty...

Odpovědět  |   | 
WP  |  17. 08. 2018 09:05

Tak se pojmenuj taky podle reality, ať víme, kdo tu píše takové bludy.

Odpovědět  |   | 
WP  |  17. 08. 2018 09:04

Já tady vidím naopak jen bandu plivačů, kteří všude cpou škodovku. Ty patříš mezi ně. ty jsi vytáhl koncernovou techniku do diskuze o Jaguaru. Nevíš, jen plkáš.

Odpovědět  |   | 
Antonin Sahara  |  17. 08. 2018 09:28

Protoze na frasku lze reagovat jenom parodii...

Odpovědět  |   | 
Petr Plaček  |  17. 08. 2018 11:10

Přesně si to řekl ty jsi parodie, rodiče fraška. Tatík tě měl stříknoiut do kopřiv

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  17. 08. 2018 09:58

Kdyby neustále všichni nereagovali na ty hloupé plky tupého Kvíčaly, brzy by byl od nich pokoj. Ale tím komentováním mu dáváte popularitu, po které tak touží. Takových už v diskusích byly mraky a vždycky po čase nezájmu odtáhli.

Odpovědět  |   | 
HAFTAN  |  17. 08. 2018 10:11

Tak popularitu jedně negativní. Tento web byl před jeho příchodem celkem v pohodě, nyní je to zvrácenost skupiny VAG v celé nahotě. Skvěle vyvažuje reklamní poklesky Vošického, Tokový protipól.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, pro je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

včera | Petr Schnagl | 16 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 47 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A