Test Infiniti Q50 2.2d Sport: japonský exot s Němcem v těle

Je skvělé, když se v dnešní unifikované době objeví vůz, jenž je schopen vyniknout. Škoda jen, že všudypřítomná globalizace tento skvělý dojem může nakonec trochu pokazit…
Seznam kapitol
  1. Infiniti Q50 v kostce
  2. Internacionální útok, Vlastní cestou, Zkoušený vůz
  3. Na první pohled, Na palubě, Za volantem
  4. Další minimalizace…?, Ke startu připravit…, Na silnici
  5. Elektronické řízení skutečností!, A vystupujeme, Technické údaje, Naměřené hodnoty
  6. Fotogalerie

Infiniti Q50 je skvělým vozem, jenž je v Evropě postaven proti modelům BMW 3, Mercedes-Benz třídy C a Audi A4. Jde o konzistentně působící celek, jenž kombinuje svérázný design na špici současných trendů značky Infiniti, resp. Nissan, s moderním uspořádáním ovládacích a kontrolních prvků a rozsáhlou bezpečnostní a komfortní výbavou.

Řada Q50 není nijak závratně drahá, začíná na 861 160 Kč, což jí umožňuje efektivně konkurovat zavedené konkurenci zejména německých prémiových značek. K mání je u nás ale jen ve dvou verzích, pokud tedy nechcete platit 1,3 mil. Kč za hybrid s šestiválcem 3,5 l (VQ35HR), jedinou variantou zůstává vznětový čtyřválec Mercedes-Benz 2,2 l (OM651). Infiniti Q50 však nabízí celou škálu bezpečnostních a asistenčních prvků v uživatelsky znamenitě ovladatelném balení.

Ba co víc, je zde také historicky zřejmě vůbec první elektronické řízení bez mechanické vazby mezi volantem a předními koly (DAS). I to jsme v tomto testovacím voze vyzkoušeli…

Radosti
Originální vzhled
Vynikající řízení
Moderní bezpečnostní a komfortní výbava
Starosti
Málo místa vzadu
Nedůstojný klapot čtyřválcového dieselu
Absence jakýchkoli otěrových lišt
8  /10
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Infiniti Q50 v kostce
  2. Internacionální útok, Vlastní cestou, Zkoušený vůz
  3. Na první pohled, Na palubě, Za volantem
  4. Další minimalizace…?, Ke startu připravit…, Na silnici
  5. Elektronické řízení skutečností!, A vystupujeme, Technické údaje, Naměřené hodnoty
  6. Fotogalerie
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků