Test Infiniti Q50 2.2d Sport: japonský exot s Němcem v těle

Je skvělé, když se v dnešní unifikované době objeví vůz, jenž je schopen vyniknout. Škoda jen, že všudypřítomná globalizace tento skvělý dojem může nakonec trochu pokazit…
Seznam kapitol
  1. Infiniti Q50 v kostce
  2. Internacionální útok, Vlastní cestou, Zkoušený vůz
  3. Na první pohled, Na palubě, Za volantem
  4. Další minimalizace…?, Ke startu připravit…, Na silnici
  5. Elektronické řízení skutečností!, A vystupujeme, Technické údaje, Naměřené hodnoty
  6. Fotogalerie

Infiniti Q50 je skvělým vozem, jenž je v Evropě postaven proti modelům BMW 3, Mercedes-Benz třídy C a Audi A4. Jde o konzistentně působící celek, jenž kombinuje svérázný design na špici současných trendů značky Infiniti, resp. Nissan, s moderním uspořádáním ovládacích a kontrolních prvků a rozsáhlou bezpečnostní a komfortní výbavou.

Řada Q50 není nijak závratně drahá, začíná na 861 160 Kč, což jí umožňuje efektivně konkurovat zavedené konkurenci zejména německých prémiových značek. K mání je u nás ale jen ve dvou verzích, pokud tedy nechcete platit 1,3 mil. Kč za hybrid s šestiválcem 3,5 l (VQ35HR), jedinou variantou zůstává vznětový čtyřválec Mercedes-Benz 2,2 l (OM651). Infiniti Q50 však nabízí celou škálu bezpečnostních a asistenčních prvků v uživatelsky znamenitě ovladatelném balení.

Ba co víc, je zde také historicky zřejmě vůbec první elektronické řízení bez mechanické vazby mezi volantem a předními koly (DAS). I to jsme v tomto testovacím voze vyzkoušeli…

Radosti
Originální vzhled
Vynikající řízení
Moderní bezpečnostní a komfortní výbava
Starosti
Málo místa vzadu
Nedůstojný klapot čtyřválcového dieselu
Absence jakýchkoli otěrových lišt
8  /10
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Infiniti Q50 v kostce
  2. Internacionální útok, Vlastní cestou, Zkoušený vůz
  3. Na první pohled, Na palubě, Za volantem
  4. Další minimalizace…?, Ke startu připravit…, Na silnici
  5. Elektronické řízení skutečností!, A vystupujeme, Technické údaje, Naměřené hodnoty
  6. Fotogalerie
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

včera | Miro Mihálik
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků