Test: Infiniti EX30d – s důrazem na styl

15 komentářů

Bob
11. března • 12:17

Měl jsem ho půjčené, když jsem měl svoje FXko v servisu. Za 2 týdny jsem s tím pár tisíc nájezdil a docela se mně to líbilo (a ještě víc manželce - teď ho chce :-/ ). Výtku mám k přenosu vibrací od motoru při volnoběhu (u FX je hydraulicky odtlumeno). Jinak jezdí pěkně a manželka se a ním hned za volantem zkamarádila (na rozdíl od FX, které ještě neřídila a má respekt). Co se týče motoru, je dobrý, ale radši mám svůj benzín :-D
Co se týče převodovky a její "zmatenosti" jak uvádí autor článku, jde o to, že má samoučící schopnosti a dost záleží na jízdním stylu řidiče, jak si ji naučí, což chvíli trvá. Osobně s tím nemám problém, ba právě naopak :-) pokud chci blbnout třeba v serpentinách, zapnu si sportovní režim a nebo využiju pádla pod volantem a řadím manuálně.

Antiautomat
29. listopadu • 8:44

...aspon u mna je toto auto totalny dizajnovy grc...

cert
2. prosince • 14:39

100 % suhlas a VSETKY Infinity su rovnaky hnus.Ja by som ten design nazval slizky design bez kuska stylu.

Bob
11. března • 12:05

Tak to by mě teda zajímalo, která auta podle tebe mají nápaditý a neokoukaný design :-)

cert
11. března • 12:16

predovsetkym Infinity ma taky beztvarny dizajn.Pacia sa mi napr. Mercedes (okrem R modelu), BMW (okrem X6), Jaguar, Mini aj nove, VW Golf, Nissan Micra, Kia Ceed je celkom fajn.

Bob
11. března • 12:46

A co máš za designový skvost ty doma?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
cert
11. března • 14:15

nedavno som mal BMW 3 rady coupe.ale to s tym nesuvisi - nemusis mat ani vodicak aby sa ti nejake auto (ne)pacilo.

Bob
11. března • 14:26

Jj, s tím souhlasím. Prostě každý ma jiné estetické cítění. A to je dobře. Aspoň se nedělá jenom jeden typ auta :-D

Bob
11. března • 12:29

Hm, no prostě každému se líbí něco jiného. Např BMW má poměrně dost usedlý design, ale špatné není :-)

Ef
28. listopadu • 15:11

Fantasticky zpracované a dotažené auto, stejně jako všechny infi. Dokonce jsem o něm uvažoval jako o autě pro ženu, ale když jsem zjistil, že to auto je prostorově na urovni golfu nebo quasqaie, tak dát milion za tohle auto, je prostě pro mě nezkousnutelný. Dozadu se prostě nedá pohodlně posadit a do kufru se nic nevejde. Ale jak říkám, jízdní vlastnosti, zpracování a luxusní interiér, o výbavě nemluvě, je na absolutní špici.

Bob
11. března • 12:23

O té velikosti nebo malosti interiéru a kufru máš pravdu. Není to rodinné auto. Každopádně tohle auto patří do jiné třídy než golf a je to na něm znát (to ani nemluvím o vjemu z rychlosti, kdy jsem se přistihl, že při vyprávění s manželkou si najednou říkám: "nejedu rychle?" - po pohledu na tachák tam bylo 200 - bylo to v FX a v Německu, tak se neděste :-)

Swifty
28. listopadu • 15:09

Pokud teda Infiniti něco nezměnilo, tak to čidlo aktivního tempomatu není radarové, ale optické. Čili přestává fungovat když se zašpiní nebo při silnějším dešti.

Bob
11. března • 12:03

Ano, je to laser a pokud svítí prudké slunce zepředu nebo hustě prší, nefunguje. Jinak to je bezvadné.

mato
28. listopadu • 14:08

Pekne auto aj po rokoch tohoto designu. Ale Evoque...:)))

pepa
28. listopadu • 14:41

infiniti jede,ale ten evoque je jiná kategorie;-)

Doporučujeme

Články odjinud