Test Hyundai Santa Fe: muž bez minulosti

stealth  |  08. 02. 2008 08:06

"a poslední preventivní prohlídka proběhla před dvěma lety, kdy bylo na tachometru těsně přes 180 000 Kč."

Nikdy bych nevěřil, že vydání testu ojetiny ze společnosti AAA auto může být tak nákladné. A taky by mě nenapadlo, že vám to třeba nepřevedou na účet a nechají vám to jen tak na přístrojové desce u tachometru...

Odpovědět  |   | 
divxfan  |  08. 02. 2008 11:54

tak víš co, převod na účet = důkazy. takhle pohoda. ale chlubit se tím autor nemusel, i když možná chtěl motivovat ostatní bazarníky, od kterých bude někdy v budoucnu brát auta nebo moto na testy :)

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  08. 02. 2008 12:12

Ojetiny z AAA bereme už několik let a není to nic tajného

Odpovědět  |   | 
Jiří Duchoň  |  08. 02. 2008 12:42

Dobrý den, to bych nevěřil, jak takový překlep začne žít vlastním životem a přivede nás až k obvinění z finančních machinací... Ale jako vtip dobré.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  08. 02. 2008 13:05

Ale tak Jirko, přiznáme, kolik za test bereme. Prostě AAA dá redaktorovi 180papírů za test. No co, z něčeho žít musíme.

Odpovědět  |   | 
mad driver  |  08. 02. 2008 14:03

Nemáte volné místo?

Odpovědět  |   | 
Jiří Duchoň  |  08. 02. 2008 14:51

Máš pravdu Radku, už nebudeme déle skrývat, že žijeme pouze z úplatků. Vždyť každý si musí všimnout, jak v našich testech autům a značkám nadržujeme, abychom nepřišli o chleba...

Odpovědět  |   | 
Posraldescu  |  08. 02. 2008 14:43

Staré Santa Fe je v mém Top 10 nejhnusnějších aut století (hned za Civicem poslední generace :) ) a poslední model je IMHO jen trapný pokus o kopii VW Touaraga

Odpovědět  |   | 
mates  |  08. 02. 2008 18:31

i diky tobe se naucime velmi rychle ignorovat zcela zbytecne prispevky diky

Odpovědět  |   | 
Posraldescu  |  09. 02. 2008 10:17

Hlavne se nauc na "zbytecne prispevky" nereagovat, ty chytroline

Odpovědět  |   | 
jozef  |  12. 02. 2008 08:20

kámo, absolútny súhlas. Máme podobný TOP rebríček

Odpovědět  |   | 
LK  |  08. 02. 2008 15:11

Ačkoli jej tak výrobce označuje, není „stálý“

Znamená to tedy, že v určitých případech je i u AWD verze Santa Fe poháněna pouze jediná náprava?

Odpovědět  |   | 
Jiří Duchoň  |  08. 02. 2008 18:42

Dobré odpoledne, to nikoli, ale systém pohonu má spíše charakter "připojení" zadní nápravy. Nicméně z testu jistě vyplynulo, že v daném případě je to jedno, protože systém pracuje velice pohotově.

Odpovědět  |   | 
LK  |  08. 02. 2008 22:30

Já jsem právě pochopil, že hnané jsou vždy obě dvě nápravy s tím, že se liší rozdělení kroutícího momentu dle situace. Proto mně překvapilo, že bylo uvedeno, že to není stálý pohon. Já bych to označil za nesymetrický, ale stálý rozhodně ano.

Odpovědět  |   | 
launcha  |  09. 02. 2008 12:35

mame santu v tehle verzi, akorat v kuzi a je to zlate auto. mista je v nem habadej, jezdi spolehlive, proste mu neni co vytknout. na me obcasne cesty na hory idealni auto, pohon vsech kol nikdy nezklamal, clovek se o nej nemusi starat, proste funguje. pomer uzitne hodnoty a ceny je vyborny.spojky ze zacatku opravdu poddimenzovane byly, pak se menily za vetsi.

puvodni majitel testovaneho vozu byl asi trochu prasatko, kdyz vidim propalenou sedacku predstavuju si, jak si s blazenym vyrazem zapaluje nekde v zacpe uprostred mesta, kdyz je inverze :)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Kia XCeed 1.6 CRDi MHEV a XCeed 1.6 GDi PHEV: Jeden hot a druhý čehý

Kia XCeed 1.6 CRDi MHEV a 1.6 GDI PHEV

Korejský kompakt Kia XCeed je nyní dostupný s novými možnostmi pohonu. Vedle plug-in hybridu jde i o diesel s manuální převodovkou iMT.

včera | Vladimír Kadera | 9 příspěvků
TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

24.  1.  2021 | Richard Herbich | 97 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 85 příspěvků

Nejčtenější články

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytávku, která se o všechno sama postará

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytá…

V posledních Fordech najdete novou verzi systému, který automaticky detekuje zamlžení čelního okna.

21.  1.  2021 | | 20 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaFordŽivot řidičeTechnika
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Nejlepší auta roku 2020 podle Autorevue: Cena nehraje roli. I levná auta překvapila!

Nejlepší auta roku 2020 podle Autorevue: Ce…

Během uplynulého roku jsme vám přinesli více než 70 testů, jízdních dojmů a zajímavých ohlédnutí do automobilové historie. Nyní jdeme s kůží na trh a představíme vám auta, která jsou podle nás nejlepší.

1.  1.  2021 | | 7 N/A
AutoRevue.cz
Zajímavosti