Test Hyundai Santa Fe: muž bez minulosti

15 komentářů

launcha
9. února • 12:35

mame santu v tehle verzi, akorat v kuzi a je to zlate auto. mista je v nem habadej, jezdi spolehlive, proste mu neni co vytknout. na me obcasne cesty na hory idealni auto, pohon vsech kol nikdy nezklamal, clovek se o nej nemusi starat, proste funguje. pomer uzitne hodnoty a ceny je vyborny.spojky ze zacatku opravdu poddimenzovane byly, pak se menily za vetsi.puvodni majitel testovaneho vozu byl asi trochu prasatko, kdyz vidim propalenou sedacku predstavuju si, jak si s blazenym vyrazem zapaluje nekde v zacpe uprostred mesta, kdyz je inverze :)

LK
8. února • 15:11

Ačkoli jej tak výrobce označuje, není „stálý“Znamená to tedy, že v určitých případech je i u AWD verze Santa Fe poháněna pouze jediná náprava?

Jiří Duchoň
8. února • 18:42

Dobré odpoledne, to nikoli, ale systém pohonu má spíše charakter "připojení" zadní nápravy. Nicméně z testu jistě vyplynulo, že v daném případě je to jedno, protože systém pracuje velice pohotově.

LK
8. února • 22:30

Já jsem právě pochopil, že hnané jsou vždy obě dvě nápravy s tím, že se liší rozdělení kroutícího momentu dle situace. Proto mně překvapilo, že bylo uvedeno, že to není stálý pohon. Já bych to označil za nesymetrický, ale stálý rozhodně ano.

Posraldescu
8. února • 14:43

Staré Santa Fe je v mém Top 10 nejhnusnějších aut století (hned za Civicem poslední generace :) ) a poslední model je IMHO jen trapný pokus o kopii VW Touaraga B-]

jozef
12. února • 8:20

kámo, absolútny súhlas. Máme podobný TOP rebríček ;-)

mates
8. února • 18:31

i diky tobe se naucime velmi rychle ignorovat zcela zbytecne prispevky diky

Posraldescu
9. února • 10:17

Hlavne se nauc na "zbytecne prispevky" nereagovat, ty chytroline :-D

stealth
8. února • 8:06

"a poslední preventivní prohlídka proběhla před dvěma lety, kdy bylo na tachometru těsně přes 180 000 Kč."Nikdy bych nevěřil, že vydání testu ojetiny ze společnosti AAA auto může být tak nákladné. A taky by mě nenapadlo, že vám to třeba nepřevedou na účet a nechají vám to jen tak na přístrojové desce u tachometru... ;-)

divxfan
8. února • 11:54

tak víš co, převod na účet = důkazy. takhle pohoda. ale chlubit se tím autor nemusel, i když možná chtěl motivovat ostatní bazarníky, od kterých bude někdy v budoucnu brát auta nebo moto na testy :)

Radek Ondrášík
8. února • 12:12

Ojetiny z AAA bereme už několik let a není to nic tajného

Jiří Duchoň
8. února • 12:42

Dobrý den, to bych nevěřil, jak takový překlep začne žít vlastním životem a přivede nás až k obvinění z finančních machinací... Ale jako vtip dobré.

Radek Ondrášík
8. února • 13:05

Ale tak Jirko, přiznáme, kolik za test bereme. Prostě AAA dá redaktorovi 180papírů za test. No co, z něčeho žít musíme.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mad driver
8. února • 14:03

Nemáte volné místo?

Jiří Duchoň
8. února • 14:51

Máš pravdu Radku, už nebudeme déle skrývat, že žijeme pouze z úplatků. Vždyť každý si musí všimnout, jak v našich testech autům a značkám nadržujeme, abychom nepřišli o chleba...:-D

Doporučujeme

Články odjinud