mame santu v tehle verzi, akorat v kuzi a je to zlate auto. mista je v nem habadej, jezdi spolehlive, proste mu neni co vytknout. na me obcasne cesty na hory idealni auto, pohon vsech kol nikdy nezklamal, clovek se o nej nemusi starat, proste funguje. pomer uzitne hodnoty a ceny je vyborny.spojky ze zacatku opravdu poddimenzovane byly, pak se menily za vetsi.puvodni majitel testovaneho vozu byl asi trochu prasatko, kdyz vidim propalenou sedacku predstavuju si, jak si s blazenym vyrazem zapaluje nekde v zacpe uprostred mesta, kdyz je inverze :)
Ačkoli jej tak výrobce označuje, není „stálý“Znamená to tedy, že v určitých případech je i u AWD verze Santa Fe poháněna pouze jediná náprava?
Dobré odpoledne, to nikoli, ale systém pohonu má spíše charakter "připojení" zadní nápravy. Nicméně z testu jistě vyplynulo, že v daném případě je to jedno, protože systém pracuje velice pohotově.
Já jsem právě pochopil, že hnané jsou vždy obě dvě nápravy s tím, že se liší rozdělení kroutícího momentu dle situace. Proto mně překvapilo, že bylo uvedeno, že to není stálý pohon. Já bych to označil za nesymetrický, ale stálý rozhodně ano.
Staré Santa Fe je v mém Top 10 nejhnusnějších aut století (hned za Civicem poslední generace :) ) a poslední model je IMHO jen trapný pokus o kopii VW Touaraga B-]
kámo, absolútny súhlas. Máme podobný TOP rebríček ;-)
i diky tobe se naucime velmi rychle ignorovat zcela zbytecne prispevky diky
Hlavne se nauc na "zbytecne prispevky" nereagovat, ty chytroline :-D
"a poslední preventivní prohlídka proběhla před dvěma lety, kdy bylo na tachometru těsně přes 180 000 Kč."Nikdy bych nevěřil, že vydání testu ojetiny ze společnosti AAA auto může být tak nákladné. A taky by mě nenapadlo, že vám to třeba nepřevedou na účet a nechají vám to jen tak na přístrojové desce u tachometru... ;-)
tak víš co, převod na účet = důkazy. takhle pohoda. ale chlubit se tím autor nemusel, i když možná chtěl motivovat ostatní bazarníky, od kterých bude někdy v budoucnu brát auta nebo moto na testy :)
Ojetiny z AAA bereme už několik let a není to nic tajného
Dobrý den, to bych nevěřil, jak takový překlep začne žít vlastním životem a přivede nás až k obvinění z finančních machinací... Ale jako vtip dobré.
Ale tak Jirko, přiznáme, kolik za test bereme. Prostě AAA dá redaktorovi 180papírů za test. No co, z něčeho žít musíme.
Nemáte volné místo?
Máš pravdu Radku, už nebudeme déle skrývat, že žijeme pouze z úplatků. Vždyť každý si musí všimnout, jak v našich testech autům a značkám nadržujeme, abychom nepřišli o chleba...:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.