Test Hyundai ix35 2,0 CRDi: malá vylepšení velkého významu

Martin  |  06. 12. 2013 12:34

800K za Hjundaj? Ale noták!

Odpovědět  |   | 
Jan  |  06. 12. 2013 13:42

Dal som tolko za Sportage a absolutna spokojnost. Dvaja kolegovia maju Yeti a obe su casto v servisoch a bohuzial len smiesna 2-rocna zaruka im nepomohla, lebo za vsetko platia nehorazne peniaze.

Odpovědět  |   | 
Saj  |  06. 12. 2013 14:40

To zase muj kolega se sportage (ta starší) pravidelne jezdi do prace s nahradnim vozem, protoze i kolikrat tydny ma tu svou v servisu..

jinak k tem yettium casto v servise, to by me vazne zajimaly faktury a vubec nejake dukazy, protoze kazdy hyundaista tvrdí, jak škodovky a VW jezdí často do servisu a ve skutečnosti to nikdo nikde a nikdy neviděl :D

Mimochodem přelakovat kolegovi bílý nárazník na Kiu Ceed trvalo měsíc a nakonec úplně nový nárazník :D

Odpovědět  |   | 
Jan  |  06. 12. 2013 19:48

Faktury nemam, lebo sa nejedna o moje auto, ale su kolegovia z prace a viem, ze mavaju Yeti casto v servise...po fakturach sa nepytam. Ale ked je Skoda tak dobra, preco sa uz len tak boji dat aspon taku zaruku, ako dava Dacia???

Odpovědět  |   | 
.  |  07. 12. 2013 10:17

Ano, taky bych si skodu kvuli spolehlivosti nekoupil. Bohuzel jsou na tom korejci jeste hur coz lze jednoduse dohledat v reportech spolehlivosti TUV. Nastesti je tu japonec.

Odpovědět  |   | 
rohYpnol  |  07. 12. 2013 19:12

Škoda se nebojí dát delší záruku, jen si za to nechá zaplatit. a to je rozdíl. Mmj. na Rapida dnes nabízí "v akci" 4 roky.

Něco za něco. Škoda bude na servise (běžné spotřební díly) z druhé strany levnější než Hyundai, a to ne zas tak nezanedbatelně

Odpovědět  |   | 
Běžný prací prostředek  |  08. 12. 2013 19:25

Mohl by jsi být konkrétní?Nevím co si po běžným dílem mám představit.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  06. 12. 2013 15:17

Je zajimave, ze vsifhni ostatni okolo maji vzdy jetaka a pokazde se strasne se.e. Tolik se jich snad ani nemohlo prodat, co jich je v diskuzi porad v servisu.

Odpovědět  |   | 
Robert  |  06. 12. 2013 18:05

Kvalita Hyundaie šla u posledních modelů dost nahoru,nároční zákazníci v západní Evropě dávají přednost ix35 před v článku zmíněnou X1,prostě potrápí i německou prémii. A Škoda? No škoda mluvit..

Odpovědět  |   | 
Tom  |  06. 12. 2013 20:39

Hmm, no myslim, ze kdo uvazuje o X1, tak na nejakyho hjundje vubec nekouka. Coz nic nemeni na tom, ze X1 je mala a neprakticka...

Odpovědět  |   | 
vinco  |  06. 12. 2013 22:40

myslis ? poznam cloveka ktory ma audi a teraz realne uvazuje ze ju vymeni za nove Santa Fe

Odpovědět  |   | 
.  |  07. 12. 2013 10:21

Nerad delam flame, ale tohle si opravdu neodpustim- ten vas clovek je fakt perla.

Znam dost lidi tam od vas a dost jech pracuje i v nasi firme a opravdu je mam rad pro jejich humor.

Odpovědět  |   | 
pd  |  07. 12. 2013 11:10

oni lidi tam od nich toho moc narozprávajú.

Odpovědět  |   | 
Mino  |  07. 12. 2013 15:55

Mohu uvést protipříklad. Strejda kupoval SUV a měl ve výběru Mercedes ML a Kiu Sorento. Nakonec uznal, že mu to za tu image navíc nestojí a koupil Kiu. Osobně nevidím nic divného na tom, přemýšlet, zda koupit prémiové auto (zda to zákazníkovi za to stojí) nebo nikoli.

Odpovědět  |   | 
rohYpnol  |  07. 12. 2013 19:18

Vceku souhlasím. Běžnému člověku je dnes prémie k ničemu, bohatě si vystačí s "neprémiovkou". Koneckonců rozdíl mezi prémií a neprémií se docela citelně smazal, resp. běžné pohodlí, kvalitu, bezpečí i prostornost poskytne stejně dobře (ne-li lépe) i ta neprémie.

"Prémie" je dnes mnohem víc otázka image. Známý také po několika prémiích přešel zpět k Superbu, protože prostě naprosto dostačuje.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  08. 12. 2013 15:05

S tím se dá 100% souhlasit. Kdo nekouká na imidž, tak klidně koupí dustera. Nicméně všichni, kteří kupují suv, to dělají kvůli imidž. Jinak k tomu totiž není žádný důvod. Uživatelsky je ve všech, zdůrazňuji ve všech, parametrech lepší klasický kombík 4x4. Kromě buranského imidž.

Odpovědět  |   | 
Jozo  |  09. 12. 2013 08:22

Hlava dubova si.
Z tvojho kombika 4x4 nevidim tak dobre ako z SUV na cestu a v tvojom kombiku by som nerad sedel v pripade nehody s o tonou tazsim autom. Ja mam SUV, ale aj rodinu ... ja zasa nevidim dovod preco za rovnake peniaze by som mal kupovat combi (ked sa mi nepaci), ked si mozem kupit SUV (ktore sa mi paci). Je to kazdeho osobna vec a neupieraj ju prosim druhym. Ty si jazdi na com chces

Odpovědět  |   | 
homer  |  09. 12. 2013 09:04

v létě potřebuju párkrát na pole pro úrodu a v zimě do lesa pro dřevo tak se mám celej rok hrkat v offroudu nebo mě stačí suv s redukcí? p.s. kombi 4x4 s vlekem končí na prvním hrbu

Odpovědět  |   | 
LOL  |  09. 12. 2013 12:07

já si koupil větší a vyšší auto kvůli pohodlí jízdy a nastupování. Nechci polosedět/pololežet v běžném dnešním kombajnu, s koleny někde na úrovni pasu.

Odpovědět  |   | 
Toppor1992  |  08. 12. 2013 01:05

ale ale, žeby Robert byl placený diskutér, který se prokousal i na méně frekventovaný plátek? Jooo dávají přednost té rezavé hromadě šrotu bez jízdních vlastností před BMW? Je lepší než o jeníčkovi a mařence. Ještě něco experte??? No Škodě (ač je jaká je) ten Hovnoj sahá max po kotníky jj.

Odpovědět  |   | 
Robert  |  08. 12. 2013 17:11

Sám velký šéf Martin Winterkorn nedávno řekl novinářům,že Hyundai je ta automobilka ze které ho nejvíc bolí hlava. Nechápu tedy čeho se bojí když je to jen rezavá hromada šrotu. A čísla prodej Evropa ix35/X1 si snad taky umíš najít,tak zanech těch blábolů.

Odpovědět  |   | 
Toppor1992  |  08. 12. 2013 22:26

Placený diskutér robert, no koho by nebolela když tu šíří takové bludy. A že se ksichtil na i30 není pro ní poklona, ale to že mu z ní bylo asi špatně. Lži si nech sám, nějaké 35 nekonkuruje žádnému bmw, že se dražších aut prodá méně je jasné. I Dacia se už Hovnoji směje.

Odpovědět  |   | 
Robert  |  09. 12. 2013 09:16

Z článku: "..protože třeba takové BMW X1 xDrive 20d se stejně výkonným motorem a pohonem všech kol je o 5000 Kč levnější." Před vstupem do diskuzí čti i články ať se tu nemusíš zbytečně ztrapňovat.

Odpovědět  |   | 
Toppor1992  |  09. 12. 2013 21:35

kdo je levnější nebo dražší mě nezajímá, je to jen marketing a hra čísel. BMW je prostě jinde a basta. Pokud ty je vidíš jako stejný level, pak už je každá pomoc drahá a nemá asi smysl pokračovat v diskuzi

Odpovědět  |   | 
Saj  |  06. 12. 2013 14:37

Jojo no pak že prostě Škoda je mnohem dražší a nevýhodnější auto, protože Hyundai je o statisíce levnější...

Odpovědět  |   | 
vinco  |  06. 12. 2013 17:07

pozri si cennik yetiho, v nom najdi najdrahsi diesel 4x4 a potom rozpravaj o debiloch co za malu skodofku daju vyse 850 tis. ...

Odpovědět  |   | 
vinco  |  06. 12. 2013 17:10

jo, a este nezabudni pripocitat k tej cene yetiho cca 15 tis. za predlzenu zaruku na 4 roky, pricom ix35 ma v cene 5r zaruku

Odpovědět  |   | 
Martin  |  06. 12. 2013 18:00

A pak se podíváme na cenu Hjundaje za 4 roky v bazaru a na toho Yetiho...

Odpovědět  |   | 
Martin  |  07. 12. 2013 13:38

Cena v bazaru a za kolik se to doopravdy prodá jsou dvě různý věci...

Odpovědět  |   | 
zzz  |  07. 12. 2013 18:45

. Bilá barva a dph- a +. Nelze srovnávat !

Odpovědět  |   | 
Běžný prací prostředek  |  08. 12. 2013 19:29

Tak H/K už tak cenu ztrácet nebudou......nakonec, auta se prodávají ještě v záruce.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  06. 12. 2013 20:40

Ale zase v tom jetakovi budes mit veci, ktere nejdou do hjudaje ani objednat. Treba vyhrivane predni sklo...

Odpovědět  |   | 
vinco  |  06. 12. 2013 21:02

si zabil ...
vyhrievane celne sklo mas v ix35 standardne od strednej vybavy ...
yeti vyhrievane celne sklo nema vo vybave vobec, len za priplatok 211€

preco je tu diskusia plna niemandov ktory tu pisu same nezmysly ?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  06. 12. 2013 22:21

Preco je diskuzia plna kokotov zo Slovace s komplexom zo Skodovky???
Staci se kouknout na prodeje Skodovky vs HY napr. v UK a je jasno

Odpovědět  |   | 
vinco  |  06. 12. 2013 22:38

takze ked ti niekto argumentom vyvrati tvoje nezmysly, tak mu zacnes nadavat do zakomplexovanych kokotov ? co si ty za debila ? preco robis cechom hanbu ? daj sa liecit

Odpovědět  |   | 
Tom  |  07. 12. 2013 07:09

1. Neni Tom jako Tom
2. Na hruby pytel...... Ty jsi zacal s napadanim o nymandech.
3. 800 bych nedal ani za Yetiho ani za ix 35.
4. Nelibi se mi ani jedno ale ix35 ma navic i hnusny interier.
5. Ze Slovenska pochazi cast me rodiny a mam tam kamarady, takze proti SK nic nemam.

Odpovědět  |   | 
Toppor1992  |  07. 12. 2013 14:04

Ten Hovnoj je na kočku, i v základu Yetiho se jezdí výrazně lépe. Hovnoj je podvod 21 století. Záruka jasně, jste v područí autorizovaného servisu a dělají z vás blbce, jak se něco podělá leda výmluvy. Rezavé v útrobách to je už na páse. O prkennosti a jízdních vlastnostech ala polský Polonez ani nemluvit, jel jsem 3x a bohatě stačilo, brrr.

Odpovědět  |   | 
Pepik z Čechystánu  |  08. 12. 2013 18:23

Kecy v kleci ubožáku

Odpovědět  |   | 
Gilgimet  |  10. 12. 2013 23:30

spíš v p*či než peci, ale tak tvůj názor, auto to je vážně naprd, nesmíš slintat nad obrázkem ale něco o tom vědět

Odpovědět  |   | 
Housle  |  07. 12. 2013 18:06

Hyundai svojí srovnávací reklamní kampaní vytvořil dva nesmiřitelné tábory....srovnávací kampaň skončila nicméně diskutující v ní pokračují dále.Přitom by se měli radovat z vytvářeného konkurenčního prostředí....když se dva perou třetí se směje....zákazník....Hyundai ix35 je dobré auto totéž platí pro Škodu Yeti.....nechť si každý vybere podle svého vkusu a peněženky.

Odpovědět  |   | 
Lex DRUID  |  10. 12. 2013 02:45

Jo,máš pravdu. Ale zasmál jsem se.Jednou za čas se sem podívám a vždycky se dobře pobavím! Takhle jsem se nenasmál ani když jsem četl Trnky-Brnky

Odpovědět  |   | 
racek  |  19. 04. 2015 18:56

Tak já mám ten vůz 4 roky, celkem spokojenost. pohodlí slušné, ne špičkové, pérování a nápravy dobré pro naše silnice, řízení elektro je věc zvyku, nic jiného. Při přechodu z mechaniky k hydraulice jsem měl podobné pocity, ale zvykl jsem si rychle a návrat netoužím. Motor fakt silák, (motorizace 135 KW) pokud nejedete pod 65 tak neznám kopec (ne extrémy v alpách, tedy) který byste nevyjeli na šestku.
Netuším tedy kde soudruzi vzali tu spotřebu, asi museli jezdit neustále na dvojku. Já mám dlouhodobý průměr 6, 2, nejvíce jsem měl na dálnici při trvalých 150, to jde i nad 7, u SUV očekávané, mají aerodynamiku cihly.. V létě jezdím kolen 5,8. Takže testující padli na náhodný šmejd nebo jsou to prasata na auto. Nedovedu si to vysvětlit. Snad jen u automatů, ale každej automat holt stojí 1 litr navíc . No, měl jsem možnost si to porovnat se Yetti, ale to je jen takový autíčko, svařené z dvou různých vzájemně nepodobných aut, postavte je k sobě.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Kia XCeed 1.6 CRDi MHEV a XCeed 1.6 GDi PHEV: Jeden hot a druhý čehý

Kia XCeed 1.6 CRDi MHEV a 1.6 GDI PHEV

Korejský kompakt Kia XCeed je nyní dostupný s novými možnostmi pohonu. Vedle plug-in hybridu jde i o diesel s manuální převodovkou iMT.

včera | Vladimír Kadera | 9 příspěvků
TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

24.  1.  2021 | Richard Herbich | 97 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 85 příspěvků

Nejčtenější články

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytávku, která se o všechno sama postará

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytá…

V posledních Fordech najdete novou verzi systému, který automaticky detekuje zamlžení čelního okna.

21.  1.  2021 | | 20 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaFordŽivot řidičeTechnika
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Nejlepší auta roku 2020 podle Autorevue: Cena nehraje roli. I levná auta překvapila!

Nejlepší auta roku 2020 podle Autorevue: Ce…

Během uplynulého roku jsme vám přinesli více než 70 testů, jízdních dojmů a zajímavých ohlédnutí do automobilové historie. Nyní jdeme s kůží na trh a představíme vám auta, která jsou podle nás nejlepší.

1.  1.  2021 | | 7 N/A
AutoRevue.cz
Zajímavosti