Test Hyundai ix35 2,0 CRDi: malá vylepšení velkého významu

43 komentářů

racek
19. dubna • 18:56

Tak já mám ten vůz 4 roky, celkem spokojenost. pohodlí slušné, ne špičkové, pérování a nápravy dobré pro naše silnice, řízení elektro je věc zvyku, nic jiného. Při přechodu z mechaniky k hydraulice jsem měl podobné pocity, ale zvykl jsem si rychle a návrat netoužím. Motor fakt silák, (motorizace 135 KW) pokud nejedete pod 65 tak neznám kopec (ne extrémy v alpách, tedy) který byste nevyjeli na šestku.
Netuším tedy kde soudruzi vzali tu spotřebu, asi museli jezdit neustále na dvojku. Já mám dlouhodobý průměr 6, 2, nejvíce jsem měl na dálnici při trvalých 150, to jde i nad 7, u SUV očekávané, mají aerodynamiku cihly.. V létě jezdím kolen 5,8. Takže testující padli na náhodný šmejd nebo jsou to prasata na auto. Nedovedu si to vysvětlit. Snad jen u automatů, ale každej automat holt stojí 1 litr navíc . No, měl jsem možnost si to porovnat se Yetti, ale to je jen takový autíčko, svařené z dvou různých vzájemně nepodobných aut, postavte je k sobě.

Housle
7. prosince • 18:06

Hyundai svojí srovnávací reklamní kampaní vytvořil dva nesmiřitelné tábory....srovnávací kampaň skončila nicméně diskutující v ní pokračují dále.Přitom by se měli radovat z vytvářeného konkurenčního prostředí....když se dva perou třetí se směje....zákazník....Hyundai ix35 je dobré auto totéž platí pro Škodu Yeti.....nechť si každý vybere podle svého vkusu a peněženky.

Lex DRUID
10. prosince • 2:45

:-) Jo,máš pravdu. Ale zasmál jsem se.Jednou za čas se sem podívám a vždycky se dobře pobavím! Takhle jsem se nenasmál ani když jsem četl Trnky-Brnky :-D ;-)

Toppor1992
7. prosince • 14:04

Ten Hovnoj je na kočku, i v základu Yetiho se jezdí výrazně lépe. Hovnoj je podvod 21 století. Záruka jasně, jste v područí autorizovaného servisu a dělají z vás blbce, jak se něco podělá leda výmluvy. Rezavé v útrobách to je už na páse. O prkennosti a jízdních vlastnostech ala polský Polonez ani nemluvit, jel jsem 3x a bohatě stačilo, brrr.

Pepik z Čechystánu
8. prosince • 18:23

Kecy v kleci ubožáku B-]

Gilgimet
10. prosince • 23:30

spíš v p*či než peci, ale tak tvůj názor, auto to je vážně naprd, nesmíš slintat nad obrázkem ale něco o tom vědět

Saj
6. prosince • 14:37

Jojo no pak že prostě Škoda je mnohem dražší a nevýhodnější auto, protože Hyundai je o statisíce levnější...

vinco
6. prosince • 17:10

jo, a este nezabudni pripocitat k tej cene yetiho cca 15 tis. za predlzenu zaruku na 4 roky, pricom ix35 ma v cene 5r zaruku :-DB-]

Tom
6. prosince • 20:40

Ale zase v tom jetakovi budes mit veci, ktere nejdou do hjudaje ani objednat. Treba vyhrivane predni sklo...

vinco
6. prosince • 21:02

si zabil ...
vyhrievane celne sklo mas v ix35 standardne od strednej vybavy ...
yeti vyhrievane celne sklo nema vo vybave vobec, len za priplatok 211€preco je tu diskusia plna niemandov ktory tu pisu same nezmysly ?

Tom
6. prosince • 22:21

Preco je diskuzia plna kokotov zo Slovace s komplexom zo Skodovky???
Staci se kouknout na prodeje Skodovky vs HY napr. v UK a je jasno

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
vinco
6. prosince • 22:38

takze ked ti niekto argumentom vyvrati tvoje nezmysly, tak mu zacnes nadavat do zakomplexovanych kokotov ? co si ty za debila ? preco robis cechom hanbu ? daj sa liecit

Tom
7. prosince • 7:09

1. Neni Tom jako Tom
2. Na hruby pytel...... Ty jsi zacal s napadanim o nymandech.
3. 800 bych nedal ani za Yetiho ani za ix 35.
4. Nelibi se mi ani jedno ale ix35 ma navic i hnusny interier.
5. Ze Slovenska pochazi cast me rodiny a mam tam kamarady, takze proti SK nic nemam.

Martin
6. prosince • 18:00

A pak se podíváme na cenu Hjundaje za 4 roky v bazaru a na toho Yetiho...

Běžný prací prostředek
8. prosince • 19:29

Tak H/K už tak cenu ztrácet nebudou......nakonec, auta se prodávají ještě v záruce.:-D

vinco
6. prosince • 18:41
zzz
7. prosince • 18:45

:-D. Bilá barva a dph- a +. Nelze srovnávat !

Martin
7. prosince • 13:38

Cena v bazaru a za kolik se to doopravdy prodá jsou dvě různý věci...

vinco
6. prosince • 17:07

pozri si cennik yetiho, v nom najdi najdrahsi diesel 4x4 a potom rozpravaj o debiloch co za malu skodofku daju vyse 850 tis. ...

Martin
6. prosince • 12:34

800K za Hjundaj? Ale noták!:-D

Robert
6. prosince • 18:05

Kvalita Hyundaie šla u posledních modelů dost nahoru,nároční zákazníci v západní Evropě dávají přednost ix35 před v článku zmíněnou X1,prostě potrápí i německou prémii. A Škoda? No škoda mluvit..

Toppor1992
8. prosince • 1:05

ale ale, žeby Robert byl placený diskutér, který se prokousal i na méně frekventovaný plátek? Jooo dávají přednost té rezavé hromadě šrotu bez jízdních vlastností před BMW? :-D:-D:-D:-D:-D Je lepší než o jeníčkovi a mařence. Ještě něco experte??? :-D:-D:-D:-D No Škodě (ač je jaká je) ten Hovnoj sahá max po kotníky jj.

Robert
8. prosince • 17:11

Sám velký šéf Martin Winterkorn nedávno řekl novinářům,že Hyundai je ta automobilka ze které ho nejvíc bolí hlava. Nechápu tedy čeho se bojí když je to jen rezavá hromada šrotu. A čísla prodej Evropa ix35/X1 si snad taky umíš najít,tak zanech těch blábolů.

Toppor1992
8. prosince • 22:26

Placený diskutér robert, no koho by nebolela když tu šíří takové bludy. A že se ksichtil na i30 není pro ní poklona, ale to že mu z ní bylo asi špatně. Lži si nech sám, nějaké 35 nekonkuruje žádnému bmw, že se dražších aut prodá méně je jasné. I Dacia se už Hovnoji směje.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Robert
9. prosince • 9:16

Z článku: "..protože třeba takové BMW X1 xDrive 20d se stejně výkonným motorem a pohonem všech kol je o 5000 Kč levnější." Před vstupem do diskuzí čti i články ať se tu nemusíš zbytečně ztrapňovat.

Toppor1992
9. prosince • 21:35

kdo je levnější nebo dražší mě nezajímá, je to jen marketing a hra čísel. BMW je prostě jinde a basta. Pokud ty je vidíš jako stejný level, pak už je každá pomoc drahá a nemá asi smysl pokračovat v diskuzi :-D

Tom
6. prosince • 20:39

Hmm, no myslim, ze kdo uvazuje o X1, tak na nejakyho hjundje vubec nekouka. Coz nic nemeni na tom, ze X1 je mala a neprakticka...

Mino
7. prosince • 15:55

Mohu uvést protipříklad. Strejda kupoval SUV a měl ve výběru Mercedes ML a Kiu Sorento. Nakonec uznal, že mu to za tu image navíc nestojí a koupil Kiu. Osobně nevidím nic divného na tom, přemýšlet, zda koupit prémiové auto (zda to zákazníkovi za to stojí) nebo nikoli.

Zelí
8. prosince • 15:05

S tím se dá 100% souhlasit. Kdo nekouká na imidž, tak klidně koupí dustera. Nicméně všichni, kteří kupují suv, to dělají kvůli imidž. Jinak k tomu totiž není žádný důvod. Uživatelsky je ve všech, zdůrazňuji ve všech, parametrech lepší klasický kombík 4x4. Kromě buranského imidž.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
9. prosince • 12:07

já si koupil větší a vyšší auto kvůli pohodlí jízdy a nastupování. Nechci polosedět/pololežet v běžném dnešním kombajnu, s koleny někde na úrovni pasu.

homer
9. prosince • 9:04

v létě potřebuju párkrát na pole pro úrodu a v zimě do lesa pro dřevo tak se mám celej rok hrkat v offroudu nebo mě stačí suv s redukcí? p.s. kombi 4x4 s vlekem končí na prvním hrbu

Jozo
9. prosince • 8:22

Hlava dubova si.
Z tvojho kombika 4x4 nevidim tak dobre ako z SUV na cestu a v tvojom kombiku by som nerad sedel v pripade nehody s o tonou tazsim autom. Ja mam SUV, ale aj rodinu ... ja zasa nevidim dovod preco za rovnake peniaze by som mal kupovat combi (ked sa mi nepaci), ked si mozem kupit SUV (ktore sa mi paci). Je to kazdeho osobna vec a neupieraj ju prosim druhym. Ty si jazdi na com chces

rohYpnol
7. prosince • 19:18

Vceku souhlasím. Běžnému člověku je dnes prémie k ničemu, bohatě si vystačí s "neprémiovkou". Koneckonců rozdíl mezi prémií a neprémií se docela citelně smazal, resp. běžné pohodlí, kvalitu, bezpečí i prostornost poskytne stejně dobře (ne-li lépe) i ta neprémie."Prémie" je dnes mnohem víc otázka image. Známý také po několika prémiích přešel zpět k Superbu, protože prostě naprosto dostačuje.

vinco
6. prosince • 22:40

myslis ? poznam cloveka ktory ma audi a teraz realne uvazuje ze ju vymeni za nove Santa Fe

.
7. prosince • 10:21

Nerad delam flame, ale tohle si opravdu neodpustim- ten vas clovek je fakt perla.Znam dost lidi tam od vas a dost jech pracuje i v nasi firme a opravdu je mam rad pro jejich humor.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
pd
7. prosince • 11:10

oni lidi tam od nich toho moc narozprávajú.

Jan
6. prosince • 13:42

Dal som tolko za Sportage a absolutna spokojnost. Dvaja kolegovia maju Yeti a obe su casto v servisoch a bohuzial len smiesna 2-rocna zaruka im nepomohla, lebo za vsetko platia nehorazne peniaze.

Tom
6. prosince • 15:17

Je zajimave, ze vsifhni ostatni okolo maji vzdy jetaka a pokazde se strasne se.e. Tolik se jich snad ani nemohlo prodat, co jich je v diskuzi porad v servisu.

Saj
6. prosince • 14:40

To zase muj kolega se sportage (ta starší) pravidelne jezdi do prace s nahradnim vozem, protoze i kolikrat tydny ma tu svou v servisu..jinak k tem yettium casto v servise, to by me vazne zajimaly faktury a vubec nejake dukazy, protoze kazdy hyundaista tvrdí, jak škodovky a VW jezdí často do servisu a ve skutečnosti to nikdo nikde a nikdy neviděl :DMimochodem přelakovat kolegovi bílý nárazník na Kiu Ceed trvalo měsíc a nakonec úplně nový nárazník :D

Jan
6. prosince • 19:48

Faktury nemam, lebo sa nejedna o moje auto, ale su kolegovia z prace a viem, ze mavaju Yeti casto v servise...po fakturach sa nepytam;-). Ale ked je Skoda tak dobra, preco sa uz len tak boji dat aspon taku zaruku, ako dava Dacia???

rohYpnol
7. prosince • 19:12

Škoda se nebojí dát delší záruku, jen si za to nechá zaplatit. a to je rozdíl. Mmj. na Rapida dnes nabízí "v akci" 4 roky.Něco za něco. Škoda bude na servise (běžné spotřební díly) z druhé strany levnější než Hyundai, a to ne zas tak nezanedbatelně B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Běžný prací prostředek
8. prosince • 19:25

Mohl by jsi být konkrétní?Nevím co si po běžným dílem mám představit.:-D

.
7. prosince • 10:17

Ano, taky bych si skodu kvuli spolehlivosti nekoupil. Bohuzel jsou na tom korejci jeste hur coz lze jednoduse dohledat v reportech spolehlivosti TUV. Nastesti je tu japonec.

Doporučujeme

Články odjinud