Test: Hyundai i40 1.7 CRDi - když vás Passat nebaví

Paja  |  13. 10. 2011 18:31

Teď jsem se díval do konfigurátoru na Lagunu, cena v akci 609 000 Kč 4-control, diesel 110 kW. Můžete namítnout, že je to Renault, ale já bych neváhal.

Odpovědět  |   | 
tony  |  13. 10. 2011 22:55

Tak potom pozdravujte v servisu!

Odpovědět  |   | 
Adamantium  |  14. 10. 2011 08:27

Cena hezká, ale bohužel, s autem chci jezdit, ne ho mít neustále v servisu..

Odpovědět  |   | 
k22  |  14. 10. 2011 10:09

Podívejt se an čerstvé statistiky ADACu, frantíci na tom vůbec nejsou v poslendích 3letech špatně, Megan na úrovni Mazdy3, Peugeot 308 je mylsím na 2. místě, stará Laguna hodně renckovi pokazila reputaci (a Megan II taky),a le tu dobu už odvál čas...

Odpovědět  |   | 
král jelimán  |  14. 10. 2011 10:22

S Lagunou jdi domu, výprodejový Avensis je stejně nejvýhodnější nabídka

Odpovědět  |   | 
k22  |  14. 10. 2011 12:27

????? umíš číst jelimane

Odpovědět  |   | 
nnwm  |  17. 10. 2011 09:16

suhlasim aj nesuhlasim avensis bola moja srdcova zalezitost ale ten kufor v kombiku je maly

Odpovědět  |   | 
ObiWanKenobi  |  14. 10. 2011 11:06

presne tak, Laguna III je velmi spolahlive auto, fakt ze zlu povest spravila len Laguna II, na trojke si dali preto extra zalezat a podla statistik je naozaj velmi spolahliva

Odpovědět  |   | 
Paja  |  14. 10. 2011 17:39

Pánové, to je ale pořád stejné klišé, že Laguna je poruchová. Stezky a nářky lidí co koupili auto z druhé ruky nebo dovezené se stočenými kilometry, kteří pak nadávají, že to auto je nanic, to je jen jejich chyba, že jim auto neprohlídl mechanik znalý věci.
Navíc já psal o novém autě, které má 5 let záruku nebo 150 000 km. Když se podíváte např. zde www.autorevue.cz ... netvrdím, že je Laguna ve splehlivosti něco extra ovšem zlepšení je velmi patrné, navíc v tabulce je jen LII. A pokud chcete jezdit a ne trávit čas v servisu, tak máte volbu, koupit si třeba tadytoho Hyundaie s bezva motorem 1,7.
Navíc auta se kazí všechny bez rozdílu a je jedno jestli jezdíte Fiatem, VW, Fordem, Peugeotem, Renaultem čí Japoncem nebo Korejcem.

Odpovědět  |   | 
Jara  |  19. 10. 2011 20:29

Mám Lagunu II a do servisu jezdím jen na výměnu oleje.

Odpovědět  |   | 
Speedydragon  |  31. 10. 2011 21:59

hm to ale najedeš tak 500 km/rok

Odpovědět  |   | 
mojty  |  18. 09. 2012 14:32

A zbytek si po večerech opravujete doma? Nic proti autu, jen prostě ta Vaše věta je dost dvojsmyslná

Odpovědět  |   | 
pupan  |  12. 11. 2020 07:39

Tak to brzo skončíš a dojedeš na1) poruchu startovací karty 2)zasr..né turbo 3)nenadálou smrt elektroniky:rozsvítí se "stop".

Odpovědět  |   | 
Pupan  |  25. 01. 2020 06:35

Aha,to sis asi koupil Škůdku,simply clever.Hyundé vyhuleny vraky nedela.

Odpovědět  |   | 
andy 333  |  14. 10. 2011 12:29

Uvadzam do pozornosti test nemeckeho Auto Bildu, kde i40 skoncila na vynikajucom 3.mieste za Passatom a Superbom (kdo by cakal ineho vitaza je blazon) pred Mazdou 6, P 508 a Volvo V60.

Boli discipliny, kde bola i40 mierne horsia alebo porovnatelna s ostatnou konkurenciou.

i40 1,7 je najlepsia (ostatne 2 a 2,2 Litrov) v tychto disciplinach (namerane hodnoty) :

Zrychlenie 0-100 km/h
Pruznost 60-100 kmh (4.prevodovy stupen)
Pruznost 80 - 120 km/h (6.prevodovy stupen)
Brzdenie 100 - 0 km/h za tepla druhy najlepsie vysledok za Mazdou
Brzdenie 100 - 0 km/h za studena
Spotreba 6 L/100 km/h ostatni od 5,5 do 6 litrov

Nemci vo vyhodnoteniach konstatovali, ze Hyundai je Passatu nebezpecne blizko a vo Wolsburgu sa maju v najblizsich rokoch coho obavat.

Naviac pri porovnatelnej vybave je Passat o 8000 Euro drahsi!

Nakoniec redaktorei skonstatovali, ze sef VW p. Winterkorn mal pravdu ked pri prezerani novej i30 vo Frankfurte nic nachrasti - rovnako ani v i40.

Je to pragmaticke zhodnotenie i40 zhyckanymi nemeckymi novinarmi.

Nazor si urobte sami a hlavne sa v tom aute aspon na 20 min. povozte nech uz konecne viete o com tu niektori tocite.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  15. 10. 2011 01:08

Hmm ... ač nefandím koncernu, radši bych si koupil toho Superba ... a zdá se, že ani v ostatních kategoriích Hyundai/Kia tento trh moc nedrtí ... někde kolem 6., 7. místa - nic moc na tu mediální masáž.

Odpovědět  |   | 
m  |  15. 10. 2011 12:24

Neco na tom bude, kolega ma Passat CC v plny palbe 2 roky stary a vevnitr mu tam porad neco drnci a chrasti ;)) A pekne ho to s***, kdyz to auto je za mega...

Odpovědět  |   | 
Pupan  |  25. 01. 2020 06:40

Je to v..l,ale jeho volba.Za to mohl mit 2 x nove hyundé.Ne jako 2x VW,z toho 1na dily...

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  15. 10. 2011 14:13

Nevim jak v Nemecku nebo na Slovensku, ale u nas je i40 za podobne penize jako Passat, coz je velmi sebevedome az blahove. Ale on cesky Huyndai nikdy nemel ambice prodavat lepsi auta.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  13. 10. 2011 20:23

Už teď je to auto nekonkurenceschopné a to má pod kapotou 1.7. Je tady snad nějaký blázen co si myslí, že po příchodu 2.0 tomu bude jinak? Co se benzínů týče, tak to už je tuplovaná vražda. Prodávat "holobyt" s atmo 1.6 za 565.000,- to chce hodně odvahy, respektive šílenství. Jako automobilka, která chce proniknou mezi zaběhlou evropskou konkurenci, musí nabídnout dvě věci. Buď přetáhne zákazníka konkurence tím, že nabídne za stejnou cenu "víc" auta a nebo nabídne to samé, ale za podstatně lepší peníz. Ani jedno se momentálně neděje. A o fleetu se už vůbec nebavím. Já korejcům fandím, ale kluci šikmoocí si poslední dobou až přehnaně věří. Aby na to nedojeli.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  14. 10. 2011 14:14

Holobyty si troufne prodavta VW. Toto uz v zakladu je slusne vybavene.

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  19. 10. 2011 14:05

i40 ma v zakladu pouze manualni klimatizaci, plechova kola, zadny tempomat. Takze stejny orezany holobyt jako skoro vsichni ostatni, zadne "slusne vybavene" auto to neni.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  15. 10. 2011 01:09

A jaký důvod máš k tomu fandění?

Odpovědět  |   | 
joey  |  13. 10. 2011 20:34

Podle mě je to docela drahý. Sice nerad porovnávám ceníky, protože každá automobilka má jinou strategii slev z ceníku (např. u VW jsou normální slevy 15-20% z oficiálních cen a třeba Korejci neslevují skoro vůbec), ale tohle podle mě cenově neprorazí.

Odpovědět  |   | 
r.u.u.d  |  13. 10. 2011 20:55

Máte chybu v textu "nabídka zážehových jednotek" má tam být vznětových...

Odpovědět  |   | 

Samozřejmě máte pravdu, díky

Sledujte aktuální dění v redakci Autorevue.cz na Facebooku: facebook.com/autorevue

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  14. 10. 2011 03:28

těch chyb je v článku bohužel povícero.. tedy hovořím-li o překlepech ;)

Odpovědět  |   | 
yamaha66  |  13. 10. 2011 21:01

"mimo město dokáže klesnout dokonce pod 5 l/100 km". Mimo město při troše snahy stáhnu octavii II RS TDI (2,0 TDi 125KW), takze moc nepobíram co je na tom jet s timhle mimo mesto dokonce pod 5l/100....

Odpovědět  |   | 
asdf  |  14. 10. 2011 01:40

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  14. 10. 2011 11:02

Az na to, ze octavia je proti i40 o tridu mensi auto. Otazkou taky je, jakou jizdou to pod tech pet dostanes.

Odpovědět  |   | 
Tom Cruise  |  14. 10. 2011 13:42

No jenomže to je Octavia, to nemůžeš srovnávat, ta umí všecko. Když jsem sousedovi česal jabka, tak mi u baráku vykopala jámu.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  29. 10. 2011 20:17

Tu spotřebu máš hezkou, akorát ten výkon mě udivuje, RSo jsem zažil v Jeseníkách a pořád jsme na něj čekali, vůbec to nechtělo jet do kopce. A počítám že to tam nejelo ani za tebou deklarovaých 5 L.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  10. 03. 2014 07:57

125 kW proc se to jmenuje RS? Jako Rozumna spotreba, me se z toho nazvoslovi u Skodovky toci hlava

Odpovědět  |   | 
tony  |  13. 10. 2011 22:57

V tomto muzu s autorem jen a jen souhlasit. Opravdu pekny design.

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  14. 10. 2011 02:10

Tady v USA jde Hyundai tezce nahoru, uz zadna levna auticka, ale spickove modely za dobrou cenu aktualne jdouci tvrde po Lexusu. Ale v Evrope mi prijde ze nejak nemaji ten spravny tah na branku.

Odpovědět  |   | 
Adamantium  |  14. 10. 2011 08:29

V USA určitě mají v nabídce jiné motorizace, není-liž pravda?

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  14. 10. 2011 11:06

Jo, tvrde po Lexusu jdou hlavne kopirovanim designu (Genesis sedan vs. LS, Sonata vs. ES). Nemluve o Kia, ktera uz snad od Hondy nakupuje cele kusy aut.

Nicmene v Evrope a zvlast v CR mam ted z Hyundaie dojem, ze se snazi svuj vzestup zabit cenou, ktera si myslim nejak zacina predbihat image. Na strane druhe, na druhou ligu typu pazout, rencek nebo fiat uz se divaji shora a vedle prumeru jako je VW se nemaji za co stydet.

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  15. 10. 2011 14:11

V USA jdou po LSku pomoci Hyundai Equus, nikoliv Genesis ta je o tridu nize. A zajimave je, ze cenove je ten Equus za velmi podobne penize jako LSko a ma podobne vykonny osmivalec. Takze zadna levna alternativa, ale plnohodnotny konkurent. Kdo by to do Korejcu jeste pred par lety rekl, uvidime co na to trh.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  19. 11. 2011 23:11

A to jste ještě neviděli chystanou novou Kii.Pusy by vám museli zavírat násilím.Zatím to ale nevypadá na evropský trh.Snad někdy.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  15. 10. 2011 01:14

Pokud jdou v USA po Lexusu, to pak už zřejmě předhonili BMW, Mercedes a Cadillac. Jen jsem si toho při řízení amerických Hyundai a Kia jaksi nevšiml ... Nejspíš se to tedy stalo mezi srpnem a zářím letošního roku ...

Odpovědět  |   | 
ACE  |  14. 10. 2011 11:15

Popravdě..nechápu jak se vám to daří, ž motor vůbec netáhne? Já se s ním byl projet ze zvědavosti, auto ve čtyřech, 17-100kW a žádné problémy při rozjezdu, rozjíždí se naprosto předvídatelně a v pohodě. Nebo je to tím že často jezdím v různejch autech a i40 je naprosto čitelný a kdo nemá motorovej hluch nemůže mít problémy.

Odpovědět  |   | 
Tycoon  |  15. 10. 2011 10:02

Dá se s ním rozjet na volnoběh ?

Odpovědět  |   | 
ACE  |  16. 10. 2011 16:28

Tak to jsem popravdě nevyzkoušel.

Odpovědět  |   | 
Nick  |  14. 10. 2011 13:28

To mě pasat baví! Tak nemám důvod kupovat tento skvost kterej nevydrží ani jednu zimu!

Odpovědět  |   | 
Petr  |  14. 10. 2011 14:15

Paasat je dobry pro ovce, normalni c.lovek se ohlidne jinde.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  14. 10. 2011 15:09

A opět tu máme samozvaného arbitra se sortováním lidí na ovce a ty normální.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  15. 10. 2011 20:59

Nikoliv samozvaenho, hlupacku. Objektivni fakta nepusti. Zvykej si.

Odpovědět  |   | 
nick  |  15. 10. 2011 21:59

Já si nepotřebuju zvykat! Pro mě je Hyundai prostě šrot! Bohužel ten kýbl máme ve firmě a jsem nucenej to kočírovat! Šéf je ujetej do Hyundaie asi jako ty a nakoupil pět vozů této darebné značky! Ono když je to nové, tak to nějak funguje, ale pak po roce Ti nepomůže ani pětiletá záruka! Vím co tárám!

Odpovědět  |   | 
Honza  |  19. 10. 2011 20:51

b Hyundai Sonata 2,0 CRdi mám 5 let a vše naprosto ok .120000 km
i

Odpovědět  |   | 
VG  |  18. 01. 2012 16:57

A opravdu jste to řídil, nebo jen kecáte? Já jezdím s Hyundai již pěknou řádku let a na spolehlivost si opravdu nemohu stěžovat.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  31. 05. 2012 11:00

Neřídil. Já tahám 5 let starého passata na laně pravidelně a je to docela otrava to jakoauto, tak 5x za zimu. Pořád se něco sere, nehledě na ten bordel co vyluzuje za jízdy. Hlučný, drnčí to. Jednoznačně nejhorší auto co jsme doma kdy měly. No to možná byl Opel Astra, ten dokonce i shnil. Ale přitom, jako novej je bezvadnej a to mě na VW strašně mrzí.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  09. 11. 2014 20:11

Naprosto souhlasím!Každý tady vyzdvihuje VW jako nějakou modlu a já absolutně nechápu proč. Podnikám v dopravě a měj jsem od VW jak osobní vozidla, tak i dodávkové a větší šroty jsem v životě nezažil. Neustále se tam něco kazilo a to vůbec nemluvím o tom, že na palubovce kontrolky neustále svítili jak na vánočním stromečku. Podotýkám, že o auta se starám dobře a pravidelně je servisuji, ale co se týká VW, tak si myslím, že nepomůže ani zázrak, natož tak servis.

Odpovědět  |   | 
Pupan  |  25. 01. 2020 06:51

Ty podnikateli,oprav si gramatiku,kazdy prece vi,ze kontrolky jsou rodu zenskeho, a kdyz svitily,tak je na konci Y.(i jebaly je na konci Y,proste vzdycky!)

Odpovědět  |   | 
zulyk  |  14. 10. 2011 16:02

pan je odbornik, ako pozeram

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  15. 10. 2011 11:48

jednotku som novemu autu nedal ani nepamatam....ale tento design je naozaj perfektny.
Kus pekneho auta, passat sa moze......

Odpovědět  |   | 
Sandokan  |  16. 10. 2011 11:27

Je zbytečné i40 řešit, jednoduše zajděte do VW a kupte prověřenou klasiku, Passata. "Nový" model B7 je citelně lépe zvukově utlumen, dvoulitrové TDIčko při zátěži lépe táhne a spotřeba je zhruba stejná jako u 1.7l v i40. Nemluvě o podvozku, který výrazně lépe sedí a je komfortnější.
Jo, a 5ti letou záruku si lze u VW připlatit za tušim 12.000 Kč

Odpovědět  |   | 
Honza  |  28. 12. 2011 12:34

Pamatuj, vždy radši koupím avensis v plné, s nejlepším nafťákem na trhu ve své třídě!!!!
Pamatuj ...... Japonci si své naftové motory nedávno po cca 10ti letém vývoji dodali sami (honda, toyota, atd ...)!!!
Pamatuj ...... VW jen leští 20let starý motor ... dokonce už upustil i od PD a máte tam comonrail .....neboli uplně to stejné co všichni .... xD a ještě s turbo efektem ... !!!!!!
Tak si uží svého prasaka, z kterého sem byl nemile překvapen ... viz ta B7 - vyplně dveří jako z molitanu, no hnus .... každý je asi zvyklý na něco jiného ...... pro mně to auto nemá cenu těch peněz co za to chtějí !!!!!
Uží si svého pasata xD

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  09. 11. 2014 20:15

VW bych nechtěl ani zadarmo, měl jsem od nich několik vozů a vždy úplné zklamání! A ano, měl jsem i passata a už nikdy!!!

Odpovědět  |   | 
Pupan  |  25. 01. 2020 06:58

Jójójó,tuhle 12 papiru za zaruku,tuhle 12 za metalicky lak,tamhle 12 za radicku s kouskem kuze....a vono je z toho 100 litru NAVIC!A simply clever se "zamysli" a popojede k boude s okridlenym šipem...tam necha 700 za trojkovej krap se zmuchlanou zadi(tak "zvetsuji kufr")...Kez bysme mali viac takychto Kokotov!

Odpovědět  |   | 
pupan  |  12. 11. 2020 07:36

Dík za radu,kdo bude každý rok platit zasr...né turbo v servisu(povoleno 1/2L oleje na 1000 km!)? A proč platit o dvojku víc za pov. ručení? Se zamysli než něco doporučíš...

Odpovědět  |   | 
Milo Suter  |  19. 10. 2011 13:00

i 40 je hruza.........po zkušební jízdě jsem byl opravdu zklamaný. Chci jen diesel a zkoušel jsem tudiž obsah 1.7l silnější motorizace u dieselu není. Motor byl hodně hlučný v autě při rychlosti do 100 km/h byl v kabině velký hluk. Rám dveří byl jako z papíru a interiér neprakticky vyřešený tlačítka byla malá.....fuj.

Odpovědět  |   | 
mojty  |  18. 09. 2012 14:50

To je opravdu podivné. TO snad je jen na komentář "příště si v autě zavřete dveře a skočím k Vám pro papír - budu z něj dělat konstrukci na skleník". i40 s 1,7 jsem měl půjčenou cca 14 dní místo havarovaného vozu a osobně bych si "stěžoval" maximálně na trochu nejednotné ovládací a informativní prvky a čeština by určitě slušela. Jinak krom toho než jsem si zvykl na diesel, tak mi to při rozjezdu chcípalo (ale to je tím že jsem línej šlapat víc na plyn a moc to lechtám).

Odpovědět  |   | 
lass  |  08. 05. 2016 23:04

blbe

Odpovědět  |   | 
J207L  |  14. 11. 2011 21:45

osobně si myslím, že autosalon téměř jakékoli značky je v každém městě a prodejci rádi poskytnou zkušební jízdu, takže reakce typu jedna paní povídala jsou velmi hloupé. ostatně spolehlivost auta také záleží na chování majitele k vozu, např. dodržením předepsaných servisů a proto pánové klid a toleranci a ať každý jezdí v čem má chuť.

Odpovědět  |   | 
peto  |  27. 12. 2011 16:22

je to zaujímavé, lebo každému sa páči niečo iné, ale podľa mňa je toto auto priam hnusné a o interiéri ani nehovorím. Prístrojový panel mi pripomína predátora. Strašný hnus . Pokiaľ to mám porovnať s konkurenciou tak európske autá sú oproti tomuto nádhera. A že by sa nejako zlášť predával si nemyslím, zatiaľ som videl len jeden kus.

Odpovědět  |   | 
Viki  |  13. 03. 2012 20:45

Velmi příjemné, hodně dobře vybavené a prostorné auto a na 1,7 to docela jede (verze 100kW).

Odpovědět  |   | 
tedik  |  05. 02. 2013 13:52

Mám i40 1,7 CRDi kombi asi rok, koupil jsem předváděčku za 500.000, najeto 15.000, nejsem žádný odborník na auta a od přírody spíše pohodový řidič než trhač asfaltu, ale jako s rodinným vozem jsem s ním naprosto spokojený, spotřeba 3,5-5,0 l/100 mimo město a dálnici, kolem 6,0 na dálnici a 6-7,0 ve městě. Je pravda, že je třeba si trochu zvyknout na chování motoru v nižších otáčkách.

Odpovědět  |   | 
Jastar  |  28. 10. 2013 11:22

Jezdil jsem Mazdu 6, dvoulitr disel,205 KW . Perfektní, rychlé auto, dobře odpérované, spotřeba na diesel vyšší. Při nízkých otáčkách mi chcípal motor na křižovatce, než jsem se naučil s ním jezdit. Totéž dělá I 40 1,7 CrDi. Při přesednutí do tohoto Hyundaie jsem nepozoroval prakticky žádný rozdíl, co se motoru týče. Navíc mám dojem, že poslední typy mají biturbo, takže problémy s výkonem při nízkých otáčkách jsou odstraněny. Ten dojem, jestli se mi líbí, či nelíbí vzhled, bych si nechal pro sebe, to není objektivní měřítko a nepatří do diskuse. Je to čistě osobní názor. Nebo příště budem hodnotit auta podle barvy?

Odpovědět  |   | 
ITTI  |  03. 11. 2013 20:52

205kW ???

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

dnes | Jan Mička | 157 příspěvků
TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 54 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat