TEST Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI: Má se Octavia bát?

287 komentářů

Sam Kosovský
17. února • 13:20

Proč se, lidi, i tady musíte urážet? Jinak Fastback =*****.

Polarka 27
6. října • 22:23

Dámy a pánové - zírám , jen zírám a směju se. Stejně jak hromada občanů ČR ječí jak nejsou ovce a svým chováním dokazuje , že jsou voli tak i tady na tomto fóru lapám po dechu co za " inteligentní" občany nám poslední doba vyprodukovala. Copak tady chybí kousek zdravého selského rozumu ? Zjevně ano.
1. fakta - porovnávejme porovnatelné. V kapitalismu na 1. místě je cena
2. to, že se někdo někdy svezl formulí 1 z něj závodníka F1 nedělá
3. to že žumplaisté plácají kraviny a lžou snad ví každé malé dítě.
4. mám 10 . auto v pořadí , najel sjem osobákem cca 1,7 mega km ( od 3/8/1977 LADA 1200 )
5. Nedělám ze sebe odborníka , ale nějaké zkušenosti už mám
6. Na všech debatních fórech postrádám objektivitu a názor někoho, kdo má nějaké vlastní dlouholeté zkušenosti.
7. Chybí zde sebereflexe.

Frank
7. března • 11:26

myslím, že kdyby se to postavilo vedle octy tak to octu dá

Venca Soupek
13. ledna • 15:40

Tady snad není co řešit ne? I30n je prostě bomba! Design, výkon, cena. Vše hraje jasně pro Hyundai :-)

Michal
10. ledna • 9:35

Hyundai by měl mít ztrach páč bude brzy konkurent scala.Octa má je třída sama pro sebe s mínusy i plusy.

Petr
1. ledna • 19:37

Tato diskuse je nadhernou ukazkou toho, ze co Tesla fan, to idiot. Jeste nejaky curak, ktery napise, ze autor videa neumi merit sublerou, i kdyz ten jasn rekl, ze si je vedom toho, jak meri a dela to kvuli tomu, aby neposkrabal lak?

Dopy
29. prosince • 13:53

Každej může konkurovat každému, ale je fakt že tu je lepší výběr co se motoru týče a nevypadá vůbec špatně tak proč by nemohl konkurovat ? :)

Lanis
28. prosince • 18:56

Kdybych si měl vybrat, tak jdu rozhodně do i30 fastback. V poměru cena / kvalita vozu nemá konkureci.

Čenda
30. prosince • 14:50

Soused si jí koupil v lepší výbavě a vypadá skvěle,1.4 se 103kw za 400tisíc. Ještě v modré a vypadá luxusně!

Rosťa
27. prosince • 20:37

Zrovna teď jsem jinde četl, jak někdo Hyundai diskriminoval ve veřejné zakázce, protože chtěl vnitřní rozměry Oktávky a oni je mají menší. Samotný Hyundai přiznává menší rozměry než Oktávka a ani nejsou schopni mít vyhřívané čelní sklo.

Anti-automat
27. prosince • 20:17

Tu by som naozaj radsej tu koktu. Je praktickejsia. A nebite ma.

JirkaX
27. prosince • 19:10

https://www.novinky.cz/ekonomika/492998-skoda-pr... ...
Nejvíc mne zaujala poslední věta.

Elanos
26. prosince • 16:32

Tak už jen motorově bych řekl že jsou na tom líp už jen díky toomu že se nesnaží všude rvát motory co nic nevydrží

Mfa
27. prosince • 9:43

On se asi těžko někdo "snaží všude rvát motory co nic nevydrží", že, už proto že na ně musi držet záruku. Ale je pravda, že motory H/K patří jak kvalitativně tak výkonově k tomu nejhoršímu na trhu. Papírově to vypadá dobře, ale reálně jako by tam ten výkon ani nebyl, křivky výkonu a krouťáku taky většinou nevyhovující a k tomu vysoká spotřeba. Nenapadá mě v Evropě nikdo, kdo by dělsl motory hůř.

Honc
29. prosince • 16:04

Výkon je jednou danej papírově a takový je i reálně. Točivý moment je jen část z celkového součtu výkonu, záleží na odsupňování převodovky atd. Ten kdo řídil H. ví, že váš příspěvek je blábol. Kde to máte podložený, že by tyto motory měly být nejhorší na světě? Spíše naopak patří do užšího výběru těch lepších.

Paličák
26. prosince • 16:30

To je zase recenze tohleto...
1) horší výhled dozadu neřeším, když mám snad v autě senzory a kameru
2) odhlučnění kol je dáno především typem obutí
3) rozhodně lepší když motor řve ve vyšších otáčkách, než když chrochtá jak zahradní sekačka
dále to nemá smysl nijak rozebírat, cena a kvalita je parádní.

Q
26. prosince • 18:19

2) Vzhledem k tomu, že nejvíce se to projevu za deště, nebude problém v obutí, ale v odhlučnení podběhů. Fabia mívala v nejvyšší výbavě v podbězích kobercovinu. Co má Hyundai za 650 tisíc?

Vlastimil
26. prosince • 15:16

Rozhodně by se octavie měla bát. I30 fastback je úplně někde jinde. Kdybych si měl vybrat, tak rozhodně volím Hyundai.

Lubos
25. prosince • 13:28

Mal som moznost tyzden jazdit s novou Octaviou s 1.5 TSI a a rovnako aj s testovanym i30 fastback. Obe na 18" kolesach. Nech si kazdy hovori co chce, i30 je (okrem priestoru) na tom urcite lepsie. Hyundai ma omnoho lepsi podvozok - sportovejsi a okrem toho aj pohodlnejsi. Octavia ho ma na 18" uskakany a nepohodlny. i30 ma neporovnatelne lepsie riadenie, Octavia ma vôlu okolo stredovej polohy a riadenie inak uplne tupe. Jazdne vlastnosti - zase lepsie u Hyundai a to bezne aj na limite.
Vypracovanie interieru - aj tu vedie Hyundai - videl niekto u Octavie celoplastovu vnutornu cast dveri? Infotainment - tu vedie bez debaty Skoda, rovnako aj pri spickovom rozliseni zadnej kamery.
Aerodynamicky hluk - vedie i30, u Skody je odhlucnenie na dialnici o triedu horsie.
Motor - lepsi u Skody
Prevodovka - obe 7-stupnove dvojspojky - velmi podobne, ale u Hyundai je jemnejsia, u Skody rychlejsia.
Asistencne systemy - podobne dobre fungujuce u oboch
Priestor - Skoda jasne lepsia v kazdom smere, podobne je na tom kufor
Cena - lepsie Hyundai, zaruka - Hyundai
ceny v servise - podobne
Zlavy - pre rozne profesie lepsie v Hyundai, u Skody lepsie pre vacsie firmy

Neplkal
28. prosince • 6:06

Konečně jeden zajímavý a nezaujatý příspěvek v té záplavě urážek a nesmyslů.. 😉

What?
25. prosince • 8:05

Prostorný interiér? Autore jel jsi v tom vůbec? Jsem spíš menšího vzrůstu, ale tohle je první auto, do který jsem se nevešel, to je pro trpaslíky. Celej fastback je prostě nesmysl, krom N verze nedává vůbec smysl.

Já první
25. prosince • 10:12

Aneb jak napsat, že neumíš v autě ani sedět...

Daniel Š.
25. prosince • 8:50

Potom je i Octavia pro trpaslíky, protože má až na úplně zanedbatelné rozdíly ve výšce nad sedadly shodné nebo dokonce menší rozměry interiéru než Fastback. Pokud máš průměrnou výšku a netrpíš poruchou funkce podvěsku mozkového, která způsobuje nemoc zvanou gigantismus - velmi vysocí lidé, tak se do Fastbacku musíš normálně vejít.
Takže tu nešiř bludy.

David
25. prosince • 10:07

Tak to samozřejmě není pravda, i30 není uvnitř neprostorná, ale jako ve všech disciplínách ji Octa poráží na hlavu. Zpracování a předpotopní infotainment i30 jsou jen detailem v tom jak skvěle je Octavia postavené auto, navíc na konci životního cyklu a přesto je schopná konkurenci poměrně s klidem válcovat, prodeje mluví za vše, stejně tak, když postavíte ty auta vedle sebe, tady nejvíce vyleze na svět směšnost korejského designu vedle propracované Kabaňovi vize, kterou zosobnuje nový Škodovácký design, který je nádherný. Chápu, že tu žádné argumenty ze strany majitelů Hyundaii nezazní, budou opět buď urážky, nebo bezobsažné bláboly, ale to je už takový kolorit. i30 je pro naprosto nenáročného motoristu, pro kterého koneckonců značka Hyundai je určena. Kdo chce více zajde si ke konkurenci, nemyslím ihned Škodu, ale třeba i Ford, Opel, Renault, Peugeot, Toyota za podobné peníze vám nabídnout více, než jen ehmm... řekněme to nejlacinější na trhu což Hyundai bez debat je.

Ondra
25. prosince • 12:09

Komický příspěvek😃 Právě že Hyundai poráží škodovku na hlavu. Nejen škodovku, ale úplně všechny automobilové značky světa:
Hyundai Motor v srpnu stanovil historický rekord v počtu získaných ocenění v soutěži Red Dot, když obdržel čtyři ocenění Red Dot a tři ocenění „Red Dot: Nejlepší z nejlepších
Zdroj: https://eurozpravy.cz/auto/novinky/237657-hyund... ...
Tohle se škodovce nikdy nepovedlo a jen tak nepovede, to je prostě holý fakt. Škodovácký design není "nádherný", je zoufale nudný a bez nápadu. Takže ten tvůj "směšný korejský design" poráží škodovku na hlavu. A nejen kvůli designu je škodovka určená pro naprosto nenáročného motoristu. Ano, "prodeje mluví za vše". Hyundai totiž má oproti škodovce šestinásobné prodeje. Hyundai letos prodal 6.151.362 aut, kdežto Škoda jen 1.057.983 aut.
Zdroj: focus2move.comTakže ty tu tvrdíš, že Ford, Opel, Renault, Peugeot, Toyota, Hyundai a vlastně i Škoda jsou bez debat to nejlacinější co na trhu je. Přečti si po sobě tu blbost cos napsal. Prosím tě, raději už sem nic nepiš, aby ses ještě víc neztrapnil.

Marek Socha
25. prosince • 12:28

A kolik ocenění získalo Ferrari? A jolik prodalo podle té statistiky aut? Jestli míň než hujda, tak to bych ho tedy nechtěl ani zadarmo 😂😂😂.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ondra
25. prosince • 12:36

Jen chabá výmluva. Jakože, když škodovka prodává zlomek toho co Hyundai, tak je něco víc, něco jako Ferrari?:-D:-D Komiku.

Marek Socha
25. prosince • 12:49

Jsi vážně takový hlupák? V příspěvku výše vynášíš hujdu, že prodalvá xy aut, zatímco Škoda "jen". ....
Ferrari prodává ještě míň a bez ohledu na to to je, stejně jako třeba Škoda, mnohem lepší značka. Vlastně asi ve světě není horší značka než Hyundai. I ta Lada má nějakou hrdost

Ondra
25. prosince • 13:40

Na rozdíl od tebe hlupák nejsem. Jestli nechápeš psaný text, tak je to jen tvůj problém. Moc by za to nedal, že tvůj původní nick je Qwertz nebo Marek, protože píšeš úplně stejné nesmyslné komentáře.
Můžeš sem dát odkaz na to z čeho jsi čerpal informaci, že "ve světě není horší značka než Hyundai" nebo že "Škoda je mnohem lepší značka" stejně jako Ferrari? Ne není v žádném smyslu lepší. Vypadá to, že je to jen tvé zbožné přání a tlacháš blbosti. Jestli to ještě nevíš, tak věz, že Korejci jsou považováni za jeden z nejhrdějších národů světa, možná úplně nejhrdější. Stejně je tomu tak i u značky Hyundai.

Čech
25. prosince • 14:12

Zajeď si do Koree a až se vrátíš, tak pak rozhazuj moudra, tupče.

😜
25. prosince • 23:23

Děláš Čechům jen ostudu... nauč se laskavě český jazyk, tupče.

Jares
2. ledna • 20:19

A dál? Krom urážky si napsal úplný hovno

Marek Socha
25. prosince • 11:10

S tím "nejlacinější na trhu" bych byl trochu opatrný. Tenhle názor totiž sdílejí málo informovaní lidé. Ve skutečnosti ceny korejských aut často zdaleka nejsou tak nízké, jak se mnozí domnívají a jak by se vzhledem k tomu, co nabízí očekávalo. Před třemi lety jsem kupoval VW Golf Variant 1.6D. Nabídka jen o něco hůře vybavené i30 po slevě 140 tisíc byla o 80 tisíc dražší. Ne nekupte to....

Já první
25. prosince • 10:17

Měj aspoň trochu sebeúcty a udržuj jen jednu přezdívku. Stejně se vždycky zase prozradíš.

ivan
24. prosince • 22:44

second auto tzv skodofka od Volkswagenu vyrabana v Indii Rusku,Rumunsku aj, musi byt najlepsia,Hyundai ma zase spolahlivu elektroniku,ktora nevypisuje hluposti,ze musite ist do
servisu etc..nedavno jedna americanka na Hyundai Elantre najazdila uz 1.6 miliona km bez evid zavad...takze cesi nenadavajte ved Vám dava original znacka pracu a nie original Sodofka..skodofka..B-] sice tiez vdaka nemcom zamestnava vela ludi,v kazdej dedine vacsinou pre nemecke auta teda aj sodofku skodofku sa vyrabaju rozne serepeticka aj na Slovensku v Madarsku asi aj v Cine etc etc...

XC
25. prosince • 0:41

Už dál duševně neobnažuj, mohlo by to skončit katastrofou.

Luboš
24. prosince • 23:15

Hyundai není jako úplně blbý auto, sice naprosto bez jakéhokoliv emočního náboje, ale jako sorry, okolo 700 - 800 tisíc má najeto kdejaká taxikářská Octa a zrovna na PR články to není. No asi marketing každé značky sleduje něco jiného, jedna plive po druhé a druhá to taktně nechává bez komentáře. At si udělá každý obrázek sám.

25. prosince • 0:16

Asi ti ušla jen taková majičkost, že ta Elantra ujela dvojnásobek km těch tvých taxíkářských Oct.

Bureš.
26. prosince • 20:46

Jedna Elantra versus tisíce taxiků nic neznamená :-)):-)):-))

😜
27. prosince • 12:00

Tisíce taxíků vůči milionům Elanter...;-);-);-)

Levis
24. prosince • 21:17

Proč se neustále trefuje korejská automobilka Hyundai do české automobilky Škoda. Ať si svoje asijské výrobky srovnává s asijskými vozy. Škoda je dnes na úrovni západu srovnatelná s vozy Audi, Volkswagen, Seat, atd.

24. prosince • 21:50

S Audi? 😂 Tomu, cos napsal za ubohou blbost ani sám nevěříš. Nezáviď tolik, že se ta tvá škodovka na rozdíl od Hyundaie neustále sype, vypadá škaredě a zastarale, ještě dnes nevyrábí elektromobily ani velmi luxusní třídu, je podřízená další značce, která o ní rozhoduje a klidně ji může kdykoliv zrušit, a která nemá na špičkovou kvalitu Hyundaie.

Petrý Werner
24. prosince • 22:51

Tak dnes už víme, že tyhle pitomosti sem píše sám skřet Vošický, tyhle naučené bláboly je školí v KLDR: neúcta ke konkurenci, neschopnost si přiznat, že vyrábí podřadný konzum, který zprvu kopíroval japonské značky, aby později přešel na otrocké kopírování značek evropských. Hujahej vlastně neví kam patří, tu kopíruje Škodu, tu Audi, tu BMW, tu Lexus, vytváří naprosto neosobní, anonymní a hloupá auta, která se nevyznačují žádnou technickou finesou, čím jsou ovšem na očích je doslova bolševický a lživý marketing. Značka o sobě ráda a nahlas vytváří dojem, že je prémiová, byť má všude po světě nickname "cheaper", no a když to nefunguje na silnici ani v přímém srovnání s konkurencí je třeba se snížit ke špinavostem což je bohužel tak nějak výsadou toho podivného pána s výškou 158cm, který u nás vede české zastoupení téhle podivné značky, která ještě nedávno vyráběla lednice a mikrovlnky. :-)

24. prosince • 23:11

Nevím, že bych se jmenoval Vošický, ale ty to o mně víš zcela jistě. Doporučuji ti, zajdi si co nejdřív k nějakému špičkovému psychiatrovi...

H
24. prosince • 23:57

Ved ho nechaj, nech si tu nad tym moze v klude onanovat. Snad tato jeho psychicka porucha (co je v kazdom pripade i ked si mozno mysli, ako tu s prehladom troli) nesposobi ujmu nikomu inemu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
*
25. prosince • 8:02

p. Vošický by ho mohl klidně zažalovat. Přezdívky jako Rene Alt, Petrý Werner, Petr Vaněk atd. jsou nicky stejné osoby. Dá se to jednoduše zjistit, takže se klidně může stát, že této osobě jednou doma ve schránce přistane soudní obsílka, bude se hodně divit... až se mu bude muset veřejně omluvit... a to by mohl být ten nejnižší trest.

Čech
25. prosince • 12:59

Vošický je debil. V jeho případě bude nejlepší, když bude držet hubu a odtáhne k rákosníkům

Dobrá rada
25. prosince • 13:56

Hochu milej, všechno co napíšeš na i-net je na vždy uloženo a ty jako autor snadno zjistitelný. Tak aby ses někdy v budoucnu nedivil...

Bureš.
26. prosince • 20:34

Dobrá rada, jsi kokot. A teď čekám obsílku :-D:-D:-D

Čech
25. prosince • 19:57

Jako že bych třeba musel za trest jezdit hujdou? 😵😵😵. To tedy dík za upozornění, toho bych se nerad dočkal

😜
25. prosince • 21:16

Co myslíš tou hujdou, to je překlep, neumíš psát nebo jsi dement? Já bych řekl, že všechno. Za trest se jezdí zásadně jakýmkoli paskvilem z produkce Škoda Auto, nic tak uskákaného a hnusného a podřadného na trhu není.

Peter max len
24. prosince • 21:02

Hyundai na nic jiného nemá tak stále se sám ponizuje... Jejich reklamy dle mého názoru jsou kup si Hyundai a já bych osobně nechtěl. Ty jejich reklamace atd hrůza a děs. Kolega z práce byl zastánce Hyundai ale změnil názor když přišla reklamace a nebyla uznána.. Raději tu dacia si kupte ale korejské auto kdo ví co máte autě Hyundai. GPS navigace pro nějakou atomovou bombou 😂

Petr
24. prosince • 13:10

Prehlidka zakomplexovanych socek jezdicich v 20letych vracich, prip. sluzebnich mrdkach, ktere nikdy zadne nove auto za vlastni nekupovali a nikdy na ne mit nebudou. A prave takove trosky nejvic nadavaji na Hyundai. Diagnoza vlastni neschopnost.

Gabi
24. prosince • 13:38

Spíše bych řekl, že v korejských vozech jezdí ti, kteří si nemohou dovolit nic lepšího. A proto jsou terčem posměchu celého národa.
Snaží si to kompenzovat nenávistí ke všem ostatním značkám a jejich řidičům. Je to výrazem jejich totální ubohosti. Nikdo normální nemá zapotřebí kupovat auto u rákosníka.

LOL
25. prosince • 14:50

Ano, v korejcích jezdí socky. A hned další tvůj argument bude ten, že díly na škoduli jsou levnější.TAK KDO JE TADY TEDA SOCKA?

*
24. prosince • 21:57

§ 355 trestního zákoníku (40/2009 Sb.)

Mirek
24. prosince • 15:49

Vzhledem k tom, že skoro 80% lidí, kteří si kupují auto, kupují ojetinu, tak si živě představuji, kolik z nich je zapálených majitelů ojetých služebních škodovek.
Osobně se nesměji nikomu, ani když si koupí ojetinu jakékoliv značky, je to jeho věc. Spíše na posměch jsou takoví jako ty, kteří hodnotí lidi podle toho co kupují. Ještě k tomu dodej, že když nemají také iPhone, tak se musí stydět, a jsme doma u tebe, snoba značkového, tím nemyslím zvíře, to by pro něj byla urážka, a to si vzhledem k tobě nezaslouží.

Petr
24. prosince • 16:28

Co to mektas ty joudo. Socky jezdi v ojetinach nebo maji sluzebaky. Lide, kteri maji penize kupuji nova auta. Skoda pres 70 procent fleety, Hyundai pres 80 procent soukromi vlastnici. Dnes ti ta hlava obzvlaste nefunguje.

Vasil Fjodorov
24. prosince • 16:55

Buď na Vánoce slušný, ježíšek to vidí! Aby jsi pak pod stromečkem nebyl smutný.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
24. prosince • 18:36

Zalez Mirku alias Vasile dementni.

Mirek
24. prosince • 19:58

Proč mu nadáváš, má pravdu. Při své hlouposti bys měl mít alespoň povědomost, že jen každé páté soukromé auto je koupené nové, tedy nadáváš i těm, kteří kupují ojeté škodovky z těch tvých fleetů. To jsem zase trefil na mudrlanta škodafanatika, tvoje modla jsou evidentně peníze a jimi poměřuješ všechno.
https://kultura.zpravy.idnes.cz/foto.aspx...

Petr
25. prosince • 10:31

Mirku, ty jsi debil? Ja a skodafanatik? Neuhodil ses do hlavy? Boze, co za kreteny to sem chodi? Nauc se cist a chapat psany text.

Mirek
25. prosince • 18:35

Buď jsi dvojí Petr, nebo neumíš číst a reaguješ na něco, co nepatřilo tobě. Takže si vyber, buď jsi dle svých reakcí škodafanatik, nebo nevidíš, že jsem reagoval svým prvním příspěvkem na Gabi. A od toho se odvíjí i ty reakce na tebe. Takže, kdo že se to uhodil do hlavy a neumí číst a psát?

Petr
25. prosince • 19:56

No, evidentne ty, protoze ani neumis zaradit prispevek.

Mirek
26. prosince • 13:27

Evidentně ty, protože nevidíš, že je zařazený správně.

Petr
26. prosince • 15:56

Mirku ty jses fakt hodne velkej curak.

Mirek
26. prosince • 21:01

Je vidět, že slušně se některými pitomci fakt nedá. Než bys uznal chybu a pořádně se podíval, že opravdu jsem reagoval na Gabi a ne na tebe, a že je to tedy zařazené správně, tak budeš raději lhát, druhé urážet, typický malý, přiblblý čecháček. Stačilo, aby ti napsal Vasil Fjodorov, abys byl slušný a cos měl za reakci? A ještě jsi mě k tomu přibalil, pitomečku.

Marcos
26. prosince • 22:56

Na druhou stranu Mirku, upřímně...ty Vaše příspěvky jsou trochu zcesty, jako by jste je psal po s pár promilemi v krvi. To se pak nedivte těm reakcím.

LOL
27. prosince • 9:18

upřímně? Mirek naopak naprosto jasně, přesně a srozumitelně argumentuje. Je to jeden z mála zdejších diskutérů, u kterých je patrno, že o problematice něco vědí a nejsou v zajetí svých fanouškovských klišé.

Petr
24. prosince • 13:50

Ceny mainstreamovych znacek jsou srovantelne, to ti mozna uniklo. Na korejce (japonce, francouze atd.) nadavaji zakomplexovane socky, ktere nikdy na vlastni auto nebudou mit penize. To je holy fakt., overeny praxii.

Gabi
24. prosince • 15:33

Prdlajs, na francouze ani na japonce nikdo nenadává. Ale češi nesnášejí vychloubačné a národní hrdost urážející chování páně Vošického. Sklízí co zasel, to je celé.

Petr
24. prosince • 16:26

DIky za potvrzeni me domnenky, ze jsi zavistivy idiot.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rene Alt
24. prosince • 17:49

Už si Vosicky dojedl svého psa a zajedl si to kočkou v asijském bistru? Víš, ze se při jídle nemluví? To te v KLDR nenaučili? Argument nula ... jak obvykle u majitelů korejských mikrovlnek, člověka jen bavi tahle chaska z Čungganggongu jaký je to spolek pitomců. 😂

*
24. prosince • 21:30

§ 355 trestního zákoníku (40/2009 Sb.) - Hanobení národa, etnické skupiny, rasy a přesvědčení
"Kdo veřejně hanobí některý národ, jeho jazyk, některou rasu nebo etnickou skupinu, nebo skupinu osob pro jejich skutečnou nebo domnělou rasu, příslušnost k etnické skupině, národnost, politické přesvědčení, vyznání nebo proto, že jsou skutečně nebo domněle bez vyznání, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta. Odnětím svobody až na tři léta bude pachatel potrestán, spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 nejméně se dvěma osobami, nebo tiskem, filmem, rozhlasem, televizí, veřejně přístupnou počítačovou sítí nebo jiným obdobně účinným způsobem."

Ja prvni
24. prosince • 15:42

Proc tedy skodovacka spina ve vsech diskusich urazi ridice a majitele Hyundaiu, kdyz dle tebe za vse muze Vosicky? Za tim musi byt hodne velky mindrak.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rene Alt
24. prosince • 17:51

Proč? Zeptej se Vošickeho ... to je ten malý zakomplexovaný skřet vyškolený na propagandistickem oddělení v KLDR.

Gabi
24. prosince • 16:53

A proč si myslíš, že se jedná o "škodováckou špínu"?
A proč myslíš, že Čechům vadí jen Korea a nevadí jim japonci, amerika, francouzi, němci, rumuni, španělé, rusové ani nikdo další? Já za tím vidím jednoznačně Vošického chování.

24. prosince • 22:58

Protože jsou tak ubozí, že když jim někdo řekne o jejich škodůvkách pravdu, tak jsou dětinsky uražení a stanou se vůči Korejcům xenofobními.
A protože jsou tak hloupí, tak si ani neuvědomují, že ta jejich škodovka je z největší části navržená a vyrobená cizím výrobcem, který jí může a zanedlouho ji i začne přesouvat jinam, např. do Bulharska. No, a potom jim zbude jen ten, mj. i u nás vyráběný, Hyundai. Protože a je a bude vyráběný českýma rukama, tak na něj budou i patřičně hrdí.

Rmg
25. prosince • 0:10

Na korejskou hujdu češi nebudou hrdý vůbec nikdy.
Na rozdíl od Škodovky to nikdy nebude česká značka ani se tady nikdy nebude vyvíjet. Vždycky to navíc bude jen podřadná značka s pochybnými výrobky a image, před kterou si každý slušný člověk odplivne.

Bůh
25. prosince • 23:56

No, až se škodovka komplet odstěhuje z ČR do nějaké na výrobu levnější země, tak jim nezbyde nic jiného, než být hrdý alespoň na ty zlaté české ručičky dělníků z Nošovic. Slušný člověk si odplivne zásadně jen před škodovkou - tou nejpodřadnější, nekvalitní a nehodnotnou značkou s image vysoce poruchového služebáku, a s na sto honů smrdící neoprávněnou, všudepřítomnou a totálně trapnou samochválou.

Bureš.
26. prosince • 11:55

Zalez zpátky do Vošického zadku, tam ti bude nejlíp. Hovno patří k hnoji H :-))

25. prosince • 0:29

Hochu, jediná podřadná značka je právě ta škodovka, protože je na rozdíl od Hyundaie pod nějakou matkou (VW). Značka Hyundai je svébytnou a nikomu nepodřízenou značkou. :-P

25. prosince • 6:55

...a nikomu podřízenou...

25. prosince • 0:24

Jo, a škodovka je tak česká, že je ze 70% vyvíjená v Německu. A komplet vyráběná německým výrobcem. Nebuď směšný...;-)

Marek Socha
25. prosince • 10:55

A u Hyundae je podíl vývoje v ČR jaký? 0,0000000. Takže co to vůbec plácáte? Než něco napíšete, zkuste prve použít mozek.

25. prosince • 13:40

Ty zkus zapojit mozek...
No a co? Já tu neřeším Hyundai, ale Škodu. To, že se Češi na vývoji škodovky podílí 30.% přeci vůbec nic neznamená, je to mizivý podíl. Aby se škodovka mohla považovat za ryze české auto, tak by musela být ze sta procent navržená českými konstruktéry a musela by patřit českému výrobci, což není. Je to ve skutečnosti převlečený VW - lidový vůz s minimem úprav. Takže škodovka je německá se vším všudy. A to, že její auta mají znak Škody vůbec nic neznamená, je to jen ten znak, nic víc.

Mfa
25. prosince • 20:08

To jsou bláboly, co? Evidentně o fungovalní VW nevíš vůbec nic, ale to nutkání sdělit to ostatním je vážně nebývale silné. Tak doufám, že stejně nebývale silná je i tvoje chuť a píle do práce. Protože jestli jo, tak nám brzy bude svět ležet u nohou. Takhle když si ty tvoje výplody někdo přečte, musí si pomyslet, že tady žijí kreténi které svět neviděl.

Rene Alt
25. prosince • 21:51

"které svět neviděl" takže vlastně žádní. :-D:-D:-D

😇
25. prosince • 21:32

Pravda bolí, viď? A pro pravdu se člověk zlobí...Nic si z toho nedělej, to přebolí až přijdeš na to, že to pravda skutečně je...

.
24. prosince • 13:21

Jsi vedle jak ta jedle. Jako služební/firemní se kupují ty nejdražší a nejluxusnější auta, Porsche, Bentley, Rolls, Lambo, Ferko, Mase a další. Jako soukromé se kupují low-costy jako Dacia, Hyundai, Kia, Škoda a další levné značky.

LOL
25. prosince • 14:48

:-D:-D:-D
Typický "lepší" fleetový samohyb je Octavia v sockaedici s 1.6TDI (tj. nejtragičtějším motorem) - a to jsou auta pro střední management, obchodníky a produkťáky. Běžní jezdiči pak dostávají Fobije nebo Trapáky.Vyšší management pak jezdí v Superbech/Pašíicích nebo, pokud je firma movitější, v tzv. pémiovkách.Jen majitelé firem, nebo nejvyšší CEO si mohou dovolit auta které zmiňuješ, a to ještě ne všude.Doporučím ti vysadit ty drogy. :-P

Neplkal
28. prosince • 5:55

Nejtragičtějším motorem?Na to jsi přišel jak? Jediné co je na něm tragického ve verzi 85kW je použití 5ikvaltu místo 6ikvaltu. Spotřeba maximálně 5,5 l při jakémkoliv stylu jízdy. Co máš tedy za věcný argument k té tvé tragédii? 😉 Vyšší hlučnost? Poruchovost?

Petr
24. prosince • 13:35

Ano, proto pres 70 procent prodeju Skody jde firemnim zakaznikum. Boze, ty jses fakt cur@k! Nepoucuj me prosim, v automobilovem prumyslu se pohybuji pres 20 let. Usetris se tak jeste vetsi ostudy.

Rene Alt
24. prosince • 10:35

Štědrovečerní specialita ala Hujajdej, pes na másle a jako deset kocka s oříšky.... 😅😅😅😂

olsztyn
25. prosince • 1:09

Nemám rád Hyundai, nelíbí se mi jejich image, vždy když vidím něco jako i30 před sebou na silnici, tak radši zbystřím, čekám neobvyklé, nelogické, neřidičské chování, asi proto, že je to hodně užitková značka - za málo peněz hodně muziky. Ale proč ne.. Někdo auta tolik nežere, bere je jako prostředek pro přepravu. Sám mám VW, předtím škodovky. Ale to co tu predvadiš ty, je neskutačná ubohost jsi chudáček a zamindrákovanej zm*d, kok*te! Kdybys měl aspoň na ten hyundai d*bile, máš na h*vno a jsi h*vno! Nazdar

Mirek
24. prosince • 15:38

Tak ať ti chutná.

Rene Alt
24. prosince • 17:54

Já raději kapra a nového Kodiaqa ... vy kolaboranti si nechte dovést něco z ciganské osady, nejlépe v prskoletu jménem i30. Nějaký čuvač k zakousnutí a mourek od vedle ... Korejci budou hýkat blahem. Šťastné a vesele do KLDR! ☝️😀

24. prosince • 21:19

Hele, nechceš přestat ze sebe dělat alespoň na ty svátky totálního idiota? To ale asi nepůjde, viď? Protože s idiocií se člověk narodí a i umře.

Mirek
24. prosince • 19:40

Tě to ale vzalo, pozor na infarkt, a to stačí jen popřát dobrou chuť k tvému výběru jídla.

Rene Alt
24. prosince • 10:34

Nemají ty korejské socky sedět někde v asijském bistru a slavit po vzoru KLDR? 😂😂😂

Gabi
24. prosince • 12:28

To je fakt, to by byl stylový 😂😂😂

Petrý Werner
23. prosince • 20:56

Hovnaj se snaží, bohužel konkurence dělá všechno lépe. I ta Dacia má více šarmu a charakteru než ten soused z KLDR...

24. prosince • 9:30

Rene Alt = Petrý Werner a další nicky = jeden a ten samý ***** očividně trpící demencí, který je skálopevně přesvědčený o tom, že Hyundai pochází z KLDR. :-D

Já první
24. prosince • 9:50

To nemá nic společného s přesvědčením, ale s pouhou ubohostí, kdy se snaží takovými nesmysly srážet lepší značku. A pořád mu to nejde a nejde...

H
24. prosince • 10:47

Dufam,ze to ma dobre zaplatene,ked robi zo seba total kretena.

Rene Alt
24. prosince • 10:31

Hovnaj je lepší v očích pouze jejich majitelů, kteří lžou... fakta převrací, realitu nevnímají, urazeji o třídu lepší konkurenci ačkoli na to nemají... ale co chtít od lůzy co na opravdové auto nemá peníze, ještě, ze ten Hovnaj Kimovci vymysleli. Čím by jste jezdili chudinky. 😀😀😀😀

Ja prvni
24. prosince • 15:39

No neboj, necim tak podradnym jako Skoda urcite ne. Mame tu spoustu lepsich aut za lepsi ceny. Skodu nechame takovym jako ty.

Petr
24. prosince • 13:14

Ty jses dobrej k0kot, Vanku, Wernere atd.

Saman
23. prosince • 19:14

Kona 100% nejde proti Karoqu, ty auta jsou v rozdilnych tridach, Karoq je konkurent Tucsonu

Peter
24. prosince • 7:47

A v čem je Karoq konkurencí Tucsonu?

Rene Alt
24. prosince • 10:32

Tucson je to ošklive asijské něco s designem staré Hondy?

Petrý Werner
23. prosince • 19:05

Auto i model pro chudinu, která jak už to tak bývá zvykem ponejvíce řve. :-D

Ámen
24. prosince • 0:24

Nezáviď tolik. A když už závidíš, tak to nedělej tak okatě, ať nejsi za čecháčka škodováčka ubožáčka.

Rene Alt
24. prosince • 7:42

Už sem zase píše Vošickej aneb došly argumenty ... taktéž o tu lítá jako v KLDR.

24. prosince • 8:53

Ne, jen nemá čas se tu stále dokola dohadovat s podobnými dementy jako jsi ty, protože musí balit dárečky. A protože je velice štědrý i ke svým zákazníkům, tak má co dělat aby stíhal...😜

Petrý Werner
24. prosince • 12:08

No to víš, že jo... já jen myslel, že Vošický slaví někde v asijském bistru a k štědrovečerní večeři má pečeného psa a jako desert kočku s korejskými oříšky, zkrátka to co Korejci žerou a on jako věrný slouha a služebníček přeci nesmí zůstat pozadu. :-D:-D:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
24. prosince • 16:24

Korejci na rozdíl od tebe jí, a určitě ne psy nebo kočky. Jestli ty žereš, spolu se zvířaty, tvoje věc... ale netahej sem nějakého Vošického.

Gabi
24. prosince • 17:00

Zadrž chlape, v Koreji je psí maso velmi oblíbenou pochoutkou. Mezi nejoblíbenější pokrmy z masa psů patří v Koreji polévky Oshintang (polévka na posílení zdraví), yeongyangtang (živinová polévka) a sacheoltang (celoroční polévka). Předpokládá se, že v Koreji je snědeno více než dva miliony psů ročně.
To jen tak pro úplnost....

Spinakr
23. prosince • 19:03

To auto se mi nelíbí, obzvlášť hnusnej je ten displej uprostřed palubky. Působí to na mě dojmem, jako kdyby na něj při návrhu interiéru zapomněli a během výroby se to snažili operativně vyřešit a tak ho tam prostě nějak plácli a hotovo...

Rene Alt
23. prosince • 18:44

i30 je ošklive auto, oproti Octavií či Scale se jedna o úroveň horší vůz, to je proste fakt. Ma sice vše potřebné, ovšem míří na naprosto nenáročnou a řekneme si narovinu ne příliš majetnou klientelu, která chce spíše všude po světě rozkrikovat a být se v prsa jak skvělý kup udělala. A teď do mne politruci od grazla Vosickeho.

Ámen
24. prosince • 0:22

Nezáviď tolik. A když už závidíš, tak to nedělej tak okatě, ať nejsi za čecháčka škodováčka ubožáčka.

Igys
23. prosince • 23:13

"Být se prsa"? Tebe asi "byli" do hlavy😂

Igys
23. prosince • 23:15

"Být se v prsa"

Já první
23. prosince • 19:23

Proč pořád lžeš?

Petrý Werner
23. prosince • 20:47

Jediný kdo tu lže je PR oddělení Hyundai ČR v čele s tím kašparem Vošickým, jinak to nazvat nejde, možná by měl Hyundai o Škodovce přestat šířit lži a ona o Hyundaii říkat pravdu. Ta se ti moc nelíbí viď? :-))

Jiri
23. prosince • 18:12

Hyundai má podle mě lepší ceny, ale nadřízený fleet to válcuje.

DZARDINO
23. prosince • 16:49

Jen pro zajímavost, povětšinou se dá cena tohoto Hyundai srazit (ukecat sleva) na cenu kolem 500 000 kč a to v plné výbavě s motorem 1,4T. Je to dobré , hezké auto.

Pikao
27. prosince • 7:15

Hovnaj nebrat !!!

Shimi
23. prosince • 14:37

Tak se na to podíváme v řeči čísel.Hyundai i30 liftback - 1.4T 103 kW - výbava Best of Czech - 390.000,-
Škoda Octavia liftback - 1.5T 110 kW - výbava Ambition - 544.000,-To máme rozdíl 154.000,- v neprospěch Octavie a to už je pádný důvod. Lešenářskou trubku vzadu raději ani nebudu rozpitvávat. Problém pro i30 nastane v momentě, kdy chci něco silnějšího, ale nechci nejdražší Nko a nebo chci 4x4. Tady už i30 nemá co nabídnout. V podstatě ani proti 2.0 TDI 135 kW nemá i30 co nabídnout.

Holomel Karel
23. prosince • 19:00

Vaší logikou je, milý Shimi, nejlepším autem vrak z Áček. Tedy pokud se ho podaří koupit levně.
Namísto ceny bude lepší porovnávat, co za ty peníze dostanete.

Shimi
23. prosince • 19:11

Holomel Karel: Další co se diskuzně střílí do vlastní nohy? Tady se dnes s těmi méně nadanými roztrhl pytel.

Téčko
23. prosince • 15:57

No i30 nemá co nabídnout ani proti 2.0 TDI 110 kW, 1.6 CRDi určitě není rovnocenný soupeř.

Shimi
23. prosince • 16:06

Téčko: Ano, ale taky je mezi nimi cenový rozdíl 220.000,-! A za to už si můžeš koupit další nové auto, což je ku*va argument.

Téčko
23. prosince • 16:16

To jsou teorie podle ceníků, když kupuji auto na firmu tak se pohybuji zcela jinde.

Peter
24. prosince • 7:41

Podle mne je politika Škody taková - vyšroubovat cenu, pro fleet obrovské slevy. Pro běžného spotřebitele taky něco nechá, protože ten si řekne - když jich tolik jezdí ve firmách,tak to bude výhodná koupě.
Proto skoro nikdo není schopen na fleet nabízet takové slevy,jako Škoda.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Romanovič
24. prosince • 12:13

Zvláštní je, jak často se tu objevuje utkvělá představa o "obrovských" slevách pro fleet. Šiřitelé tohoto názoru zcela evidentně nemají o realitě sebemenší představu. Skutečnost by jim zcela určitě vyrazila dech.
Ale proč ne, když je ten Štědrý den, nechme si zdát o 30 a více procentních slevách na Škodu, 38 % na Passat a tak dále...

Mirek
24. prosince • 15:32

Tak ono tam těch 30 a více % je, když dotyčný nepochopí, nevidí, že cenu třeba počítají firmě se slevou 10% a bez daně a fyzické osobě samozřejmě s daní. To potom porovnává naprosto rozdílně tvořené ceny.

Rosťa
24. prosince • 22:31

A taky je to o tom, že prodejce ví, že s auty ve fleetu jezdíš servisovat jenom k němu, mají nájezd 60 tkm ročně a pouštíš je až po pěti letech a jako rozumný hospodář děláš servisky co 15 tkm, kupuješ u něho gumy a uzavíráš přes něj pojistky, řešíš u něj všechny pojistné události atd. Auto ti prodá se zápornou marží, protože si ten rozdíl za pár měsíců umaže.

Mirek
25. prosince • 18:20

Školení mi nedávej, máme také firemní auta a z tohoto omylu tě rychle vyvedu, neplatí to všude. Naše firma má vlastní správu vozového parku a servis. Servis si dělá sama sobě na svých autech, ale auta nakupuje u prodejce.

Rosťa
25. prosince • 20:20

Nedávám ti školení, jen vysvětluji některé inteligenci (nemyslím tebe) iluzi 30% slevy. Měl jsem i klienta, který si kvůli vlastnímu autoparku vyřídil a rozjel svůj autorizovaný servis pro několik značek.

Rosťa
24. prosince • 15:25

Běžně se dává auto do fleetu s 15% slevou a tu si můžeš i vysmlouvat jako soukromá osoba. Setkal jsem se i s 35% slevou jenže tam byly další "ale", které tady většina lidí nepochopí. Jednou jsem zažil i extrémní 80% slevu. Dobří fleetoví správci kupují mezi 20 až 25% slevou.

Mirek
24. prosince • 15:37

U jakéhokoliv dealera Škody mi, jako fyzické osobě, nikdy nenabídli, ani přes snahu, více než 11 % u nově objednávaného auta, ne skladovka, které se chtějí zbavit, a neznám nikoho, kdo takto auta kupoval, že by doslat větší slevu. Většinou se točila kolem 9%.

Rosťa
24. prosince • 22:23

Loni jsem zařizoval koupi Oktávky do rodiny a z 830 cenikově konečná cena 705 tisíc. Nabídku jsem si nechal dělat od třech prodejců a asi měsíc smlouval.

Martin Dvořák
23. prosince • 19:03

Asi jste nikdy auto na firmu nekupoval, že?
To by jste potom věděl, že se zcela jinde fakt nepohybujete.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Cejen
23. prosince • 22:49

Aktualne Passat (jasne, za par měsíců je facelift) sleva cca 28%.

Marcel
24. prosince • 2:11

Kde ho dostanu?

DZARDINO
23. prosince • 21:59

Tyhle slevy koncern dává, to že tyto nevíš, není naše chyba. Chcankaři mají vždycky všechno drahý....celoživotně.

Mlátil
23. prosince • 16:30

No to se taky pozná, jak si kdo váží obyčejných zákazníků a kdo koho chce natáhnout.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Téčko
23. prosince • 16:44

Pindy Vošického úderky, každý prodává za ceny, které mu dovolí trh. Jestliže se něco v ČR prodává násobně lépe (octa) než něco jiného (i30), tak to má o desítky procent vyšší cenu, platí to u chleba, u podvlíkaček stejně jako třeba u televizí nebo mobilů. Ten kdo by prodával levněji než mu trh nabízí by jenom dosáhl toho, že by mu zkolabovala výroba, která by nestíhala vyrábět.

Sumit
23. prosince • 17:24

Je to tak, škodárna ceny u některých modelů nasadila moc nízko a měla docela honičky s výrobou, takže ceny musely zákonitě jít nahoru a ještě půjdou, třeba takový Karoq má pořád nepřijatelné čekačky, takže nelze čekat nic jiného než další růst cen..

DZARDINO
23. prosince • 16:52

Vždyť jo, taky proto dává Škodovka a Volkswagen slevy do fleetu 25-30 % a někdy i více....

Martin Dvořák
23. prosince • 19:09

Tak mi prosím prozraďte kde, a já tam hned pojedu

Festl
23. prosince • 19:52

Jestli máš prosperující firmu a točíš 30 a více aut pravidelně u Škodovky tak můžeš jet ke kterémukoliv dealerovi. Ovšem jestli jsi holá prd€l co si jednou za uherák jde pro nové auto, tak nemusíš jezdit nikam a na slevy můžeš rovnou zapomenout.

Čopák Karel
24. prosince • 2:25

Chlape, ty jsi asi nikdy žádný auta nekupoval, viď?
Ani Policie, když kupuje auta za 2,25 miliardy takovou slevu, o jaké tu blábolíte, nedostala.
A tobě dají na 30 aut 35 %. To vyprávěj v parku holubům.

Daniel
23. prosince • 16:44

Přesně tak.Octavie je předražená a nemá na to.Do detailu jsem si prohledl hyundae i30 fastback a moc pekny a prostorný auto, i ten motor jde pěkně.A cená dobrá o proti octavii.

Rene Alt
23. prosince • 18:46

Ano, Octavia je dospelejsi a lepší auto ve všech ohledech, navíc na konci výrobního cyklu. i30 na ni objektivně nemá. Ačkoliv si zde dokážu přečti kdejaký potoky příspěvek od majitele i30.

LOL
25. prosince • 14:40

LOL. Tenhle newspeak se učíte v Bolce na marketingovém?
"dospelejsi a lepší auto ve všech ohledech, navíc na konci výrobního cyklu" = rádobystandard čečenských polovodičů v holobytové výbavě se zastaralou technikou.:-D

Mirek
25. prosince • 18:15

Mě zaskočila tato věta "Ačkoliv si zde dokážu přečti kdejaký potoky příspěvek od majitele i30."a ještě jsem ji nerozkódoval. Jen se bojím, že je to jako za druhé světové kód Navajo, a s tím si opravdu neporadím.

Smith
25. prosince • 18:55

To je jen důkaz jeho užívání psychotropních látek při psaní příspěvků. Pak je tu ještě možnost, že prošel úplnou lobotomií.

Smith
25. prosince • 18:59

Možná, že ty látky fasuje v Bolce... aby ho při psaní takových pí+ovin nebolel mozek.:-P

Shimi
23. prosince • 16:22

Téčko: Tak snad je jasné, že já se bavím o FO a jako takové mi určitě nikdo nedá slevu ve výši 33%.

Alexis Papadakis
23. prosince • 15:05

Ano, Rolls Royce je také dražší než I30. To máme v neprospěch pár melounů a to je taky pádný důvod. Lepší vozy zkrátka stojí více.

Shimi
23. prosince • 15:23

Alexis Papadakis: Já chápu, že si musíš kopnout, ale proč takhle hloupě? Ty se hned první reakcí střelíš do vlastní nohy.

Mirek
23. prosince • 15:17

Tak Rolls Royce je rozhodně lepší auto a i skladník ve šroubárně si jej přece může koupit. :-D A pokud se jedná o ty druhé auta, tak je otázkou, jestli je cena odpovídající tomu, co za ni kupující dostane, požaduje, tak jak napsal Shimi.

Ja prvni
23. prosince • 15:24

Minimalne dostane ten dulezity znak na kapote, ten pridava minimalne 20 koni a dve velikostni tridy navic. Slepice na kapote, to je konkurence pro premii.

...
23. prosince • 14:20

No. Máme doma jak Hyundai i30 tak Octavii. No jak to říci, asi raději Hyundai. S i30 jezdíme 9 let a Octavii 11 let. Mám co srovnávat.

Phalanx
23. prosince • 13:42

Kdy zacne hyundai davat do i30 konecne motor? 1,4 ani 1,6 pro octavii neni zadna konkurence..

silvo
23. prosince • 14:09

ale drviva vacsina predanych octavii je 1.0 tsi a 1.6 tdi ci

Kamil
23. prosince • 16:14

Nesmysl, největší podíl na prodejích octy v ČR má 2.0 TDI 110 kW díky nákupům firem. Letos to zatím je skoro třetina s tímto motorem tedy přesně 31,2%.

Mlátil
23. prosince • 13:30

Tady na diskuzi je poznat, jak se neinformovaní a jednodušší lidé nechají snadno ovlivnit dlouhodobým mnohaletým marketingem Škodovky. Pak tu píší bláboly o nemožnosti srovnávání modelů ze stejných tříd či s podobnou karoserií.

TSI
23. prosince • 13:34

Zato ty jsi evidentně skočil na lep Vošického úderce :-D

FRČ
23. prosince • 18:17

Máš tam taky něco normálního nebo tu chceš ze sebe stále dokola dělat pitomce?

Dominik
23. prosince • 13:13

Kdybych si měl vybrat, tak jdu rozhodně do té i30. Vzhled, cena, lepší základní výbava to vše hovoří pro Hyundai. Tady není co řešit :-)

Kenny
23. prosince • 14:17

Fůůůj, Hovnají nebrat!

Ámen
24. prosince • 0:27

Nezáviď tolik. A když už závidíš, tak to nedělej tak okatě, ať nejsi za čecháčka škodováčka ubožáčka.

TSI
23. prosince • 13:27

Vážně? Tak se pochlub, čím jezdíš doma teď :-))

H
23. prosince • 12:43

To tu zas bude nablito😁

AxC
23. prosince • 12:15

No v barnumské reklamě Hyundai je i30 nejlepší auto na světě a malý soused z Bolky se třese v koutě, ovšem ve srovnávacích testech octa smete i30 kdy si vzpomene.
https://www.autobild.de/artikel/hyundai-i30-fastb... ...

TSI
23. prosince • 12:20

To místní troll typu XYZ nepochopí, on cizím jazykům nerozumí. Navíc, když to nemá pod kapotou plynovou vzpěru, tak je to přece jasný shit :-)):-)):-)):-)):-)):-)):-)):-))

LOL
23. prosince • 13:09

Potřebu plynové vzpěry kapoty taky nechápu. Ale argumentace škodivkářů o zadních bubnech je těžce mimo.

TSI
23. prosince • 13:12

Já tu jejich potřebu mít na kapotě motoru plynovou vzpěru chápu. Jelikož se jim ten krám pořád sere, tak musí kapotu několikrát týdně zvedat. To se pak ta vzpěra hodí :-)):-)):-))

LOL
25. prosince • 14:37

to je zřejmě básnická licence, není-liž pravda?
Mně by spíše vadily ty bubny na sockaedicích koncernu a z toho plynoucí špatná pasivní i aktivní bezpečnost těchto aut.

Rosťa
23. prosince • 10:55

i30 nejde srovnávat s Oktávkou, ta je trochu jinde. Pro mne je konkurent končící Rapid a nastupující Scala.

ACE
23. prosince • 11:40

To je otázka... Oktávka z třídy vybočuje jen trochu větším kufrem a délkou na horní hranici, jinak naprosto zapadá, Scala s Rapidem jsou zase ve třídě ryze průměrní nebo lehce pod... (rozměry)

Rosťa
23. prosince • 11:48

Oktávky je taky lepší vnitřním prostorem, kvalitou zpracování a jízdními vlastnostmi.

ACE
23. prosince • 12:45

Jistě, proti Rapidu ano ve všem pravda. Proti ostatní konkurenci to není jednoznačné.

Rosťa
23. prosince • 12:50

A které nižší střední třídy je vnitřně větší (resp. srovnatelné) než Oktávky? Já vím maximálně o dvou!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Znalec
24. prosince • 19:35

Pozri si vybermiauto.. o3 ke uplne priemerne auto v rozmeroch interiéru.Mam ju doma

Rosťa
25. prosince • 14:06

I30 není ani náhodou vnitřním uzitným prostorem podobná Oktávce, je o dost menší. V nižší střední třídě má obdobný prostor pouze Corolla a Impreza.

majkom
25. prosince • 21:20

A ceed... a len by oko bych tipnul i golf/leon

😇
25. prosince • 21:44

K tobě se ještě nedostala informace, že Ceed je podřadný klon i30 z které vychází? Takže má +/- stejné rozměry. To už dnes ví každý.

majkom
26. prosince • 18:15

Neco jako leon/okta je podradny klon golfu, a co jako? Je to auto nizsi nebo ne?

bx
23. prosince • 13:36

to je fakt, Octáva je ideál pro klobouk a plato vajec :-P:-P

bx
23. prosince • 13:36

to je fakt, Octáva je ideál pro klobouk a plato vajec :-P:-P

ACE
23. prosince • 13:35

To nevím, já to neměřím :-D, nemyslel jsem ani tak rozdíl pár centimetrů nad hlavou, ale spíš o ty jízdní vlastnosti (Mazda, Honda je víc jak třídu lepší). Zrovna včera jsem prohlížel kolegovi v práci funglovou Oktvku a jako by na mě dejchlo minulé desetiletí, tedy v interiéru. Šeď nuda a nic moc zpracování (mnohde nelícuje), ale třeba je to úmysl, někdo to má dokonce rád.

Rosťa
23. prosince • 14:03

Že je vnitřek Oktávky jednoduchý je věcí osobního názoru. Ve věci drobných odchylek lícování je to kus od kusu, pokud nejsi už v prémii. Seděl jsem ve dvou Mazdách 3 a jedna byla tip top a u druhé taky něco občas nelícovalo. Civic má jen dva použitelné motory, pokud Honda vyřeší problémy 1.5 tak bude mít 3. Pro mne s výškou 1.9m je vnitřek důležitý, když jezdíme ve 4.
Když se pohodlné usadím, tak si za mne dospělý člověk na dlouhé cestě pohodlně nesedne ani v Civicu, Mazde 3 a o i30 nemluvě. Myslel jsem to hlavně ve srovnání s i30, protože ta na Civic či Mazdu 3 taky nemá.

ACE
23. prosince • 14:22

Tak to já bych o kompaktu asi neuvažoval pro 4 lidi, ale naštěstí nemusím, tak to hodnotím z pozice uživatele co jezdí sám nebo ve dvou a tam je to putna. Problémy Hondy nejsou o nic větší než koncernové, tak to bych nehodnotil. Oktávka je dobrej užitkáč, ale mě vadí to gumový a odtažitý řízení, tam se ani nepřibližuje (jezdím v ní celkem často pracovně) Rozměry nepřeměřuju, ale radši si vyzkouším osobně jak se uvnitř za jízdy cítím. (Výškou mám jen asi o 2cm menší než Ty) Novou i30 jsem nezkoušel a kromě N-ka mě ničím nemotivuje to napravit.

Rosťa
23. prosince • 15:44

V řízení je Oktávka typický Unisex. Mám najeto s i30 (2017) cca 70 tkm a neumím si představit, že by tohle auto mělo mít za další 2 roky na kontě 200 tkm. Kdežto v služebním Rapidu za 4 roky 300 tkm a auto kupodivu drží. Když jsem kupoval manželce auto (auta rozlišuje podle počtu dveří), tak jsem se rozhodoval mezi Rapidem a i30. Bohužel to nakonec vyhrál Opel. S Oktávkou mám v cng najeto cca 50 tkm a absolutně v pohodě. Jo i30 je lepší než Rapid, ale má k němu blíže než k Oktávce. Na špici nižší střední třídy a plně srovnatelná jsou jiná auta a to tebou uváděný Civic, Mazda 3, Impreza či A3.

majkom
23. prosince • 17:35

Lol, ja na i30 2nd gen najel 190 tisic km, za 4,5 roku a zaden problem, takze ano umim si na nove i30 predstavit 250 tisic km a bez problemu... H je stejna spotrebka jak Skoda, teda za mne o neco lepsi (sedacky, multilink, display infotainmentu nahoru su veci, ktere oktavke chybeji aby vubec byla na shortlistu)

ACE
23. prosince • 16:04

No jo, Impreza, málem bych zapomněl, podvozek všude chválej, budu ji taky muset někdy vyzkoušet. Jinak souhlas

Rosťa
23. prosince • 16:26

Imprezu ti můžu jen doporučit. V 2.0 výkonu až nad hlavu, 4x4, podvozek úžasný a místa jako v Oktávce a nemusíš vozit 250l kufru navíc.

Já první
23. prosince • 11:10

To má i30 příliš snadné vítězství...

Petrý Werner
23. prosince • 19:11

i30 naději na vítězství? To je vtip roku!!!!! :-)))))))))))) Vždyť všechny objektivní testy ta tvoje i30 projede a naprosto právem ve všech ohledech navíc s vozem na konci výrobního cyklu, trochu čti ty pitomečku a nezapomeň si hovnajisto postěžovat na zkorumpované redaktory, které se snaží uplácet Vošický už léta.

Ámen
24. prosince • 0:30

Nezáviď tolik. A když už závidíš, tak to nedělej tak okatě, ať nejsi za čecháčka škodováčka ubožáčka.

Rosťa
23. prosince • 11:19

Nemá. Mám zkušenosti s oběma (rapid a i30) a i30 je akorát více "navoněná".

Ludek_II
23. prosince • 20:13

A nebo rapid tolik smrdí. Vše je relativní, rosťo.

Ja prvni
23. prosince • 15:26

My te chapeme. Koupil sis Oktavku a musis si za kazdou cenu obhajit predrazene auto.

Karlos
23. prosince • 19:52

Tak. Navíc si sousedi myslí že nafasoval služebák, jelikož Škoda má takovou image.

LOL
23. prosince • 13:07

"víc navoněná" = o dekádu lepší technika, lepší motory, výbava na úrovni.
:-DČečenec s Trapidem dal opět všanc svůj názor na svou trapidí modlu. :-D:-D

Rosťa
23. prosince • 14:17

Mám i jiná auta než Rapida a tak můžu srovnávat.

Alexis Papadakis
23. prosince • 14:01

Hyundai je motorová zoufalost. Marně přemýšlím, kdo má ještě horší motory. Nevím, zda mohu zmínit Peugeot - Citroen, či Fiat. Asi bych je všechny urazil. Korejci zkrátka nejsou strojaři.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Holomel Karel
23. prosince • 18:54

Strojaři opravdu nejsou a technika je taky míjí z dálky.
Jsou národy, které to mají v krvi, jako třeba Němci, a pak jsou korejci a číňani, kteří se to nenaučí nikdy ani kdyby se k smrti ukopírovali...

25. prosince • 0:10

Než příště napíšeš podobnou nesmyslnou lež, tak si něco o značce Hyundai nastuduj, ať tu nejsi za blba, který jen plácá... a neumřeš jako většina tobě podobných.
http://www.hyundaicorpcatalogue.com...
https://translate.google.cz/translate... To je jen malá ukázka toho, jací jsou Korejci (Hyundai) špičkoví strojaři a nejen strojaři.
Až budou Němci vyrábět něco na úrovni např. vodíkového Nexa, tak se ozvi.;-)

Kubas
23. prosince • 19:32

Ha ha, absolutní blbost, ale když už tak hjunde navrhuji Němci a vyrábí Češi, audi, BMW a Mercedes vyrábí Číňani, a když už něco stojí u krajnice tak to většinou je tahle trojka :D

Tom
23. prosince • 15:20

Tak nepřemýšlej a koukni na žebříčky spolehlivosti ;-);-);-)

OnlyTruth
23. prosince • 10:38

Rozchod kol vpředu/vzadu [mm] Hyundai 1565/1573 , Octavia 1543/1534
...
neni o com viac , na velku karoseriu natlaceny maly podvozok ....

XYZ
23. prosince • 10:55

Tak ono je to vidět i u délky karoserie a rozvoru. Octavia je jezevčík, protože je o 22 cm delší, ale má jen o 1,7 cm větší rozvor.

Moik
24. prosince • 22:40

A to se pak projeví např. na tom, že ai 2.0TDI se neumí razantně rozjet aniž by si hráblo...DSG. Neznám Hyundai, ale po 15 letech s Fordama Mondeo byl přesun do Octavie šok..strašný auto. Novej Focuse je o dvě třídy výš... hodnotím kultivovanost jízdy, ne rádio a slícování. Teď mám Passata, ten je OK.

Petr
23. prosince • 10:48

Audi A6 C5 ma mensi rozchod kol, nez Octavia - a co jako.
Jedno cislo, kde ma H vic a hned je z toho senzace :D

OnlyTruth
24. prosince • 11:26

ale o to nejde ci malo auto, ktore bolo vyrabane pred 25rokmi mensi rozchod... je logicke ze auta sa zvacsuju a nedaju sa porovnavat velkostne .. ja hovorim o tom, ze oktavia bude urcite nestabilnejsia ako i30 fastback lebo ma mensiu karoseriu a i30 ma lepsie rozlozeny podvozok... da sa to pochopit?

Jiri
23. prosince • 9:34

Test jestli nejsem blokován.

Torsus Praetorian
23. prosince • 14:16

Ne nejsi, sova stále vidí poštolku ;-) Ale platí pořád, že: "kdo si koupí hovnaje, na dosmrti rybičková k.u.n.d.a je" :-P

Ludek_II
23. prosince • 20:12

Škodovka a její torzní tyčka, nechovej se jako pička.

Ludek_II
23. prosince • 11:02

Ty vole, to je slušný bizár. :-D

Alexis Papadakis
23. prosince • 10:08

Ještě zkus vyběhnout před barák, jestli nemáš ban od manželky. To by byl větší problém.

Fero
23. prosince • 9:32

Octavia se ho rozhodně obávat nemusí. Neustálé navážení H do souseda z Boleslavi je jen projevem ubohosti a nízkého sebevědomí lidí z jeho zastoupení. Je vidět, jak to ma Škodovka na háku a na souseda z Nošovic z vysoka kálí :-)):-)):-))

H
23. prosince • 12:50

Skus si vsimat aj tych dementov z druhej strany, nie len mliet dokola to iste.

Radek
23. prosince • 9:04

Ten motor vsude chvali za jeho naprostou tichost a kultivovanost. V tomhle testu je hlucny tak nevim covsi mam myslet 😁Mam ho v combi a je to naprosto tichy motor. Ano nad 5tis ot je slyset, ale to asi kazdy, jestli to neni treba Bentley.

Alexis Papadakis
23. prosince • 10:04

Redaktor píše, že zvuk ve vyšších otáčkách je nepříjemný. To je u velmi laciných motorů běžné. Běžný rozsah otáček ok, vysoké z hlediska akustického již nedávají.

Já první
23. prosince • 9:35

Stačí se podívat, jak s tím asi jezdili... Praha-KH s průměrem 110 km/h je prasojízda, to se nedivím, že motor už slyší. Při takovém stylu je spotřeba 5,6 litru pak skvělá.

homer
23. prosince • 18:26

Hele kde jste vsichni delali autoskolu ze umite prumer 110 km/h pod 6 litru paliva?

Já první
23. prosince • 19:16

Co to má společného s autoškolou? Dnešní motory prostě při částečné zátěži umí být velmi úsporné.

homer
23. prosince • 19:56

prumer 110km/h je podle tebe castecne zatizeny motor? Si blbej?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Já první
23. prosince • 22:36

Ne, a co ty?

homer
27. prosince • 8:49

sem blbej ale ne natolik abych napsal že průměr 110km/h je částečně zatíženej motor a proto bere pod 6 litrů, vole. Takovej průměr uděláš stěží na mašině při ignoraci celýho silničního zákona a daleko od spotřeby 10 litrů nejsi. Na motorce která váží 1/5 auta!

Run
27. prosince • 10:05

Přesně. Tohle mě taky praštilo do očí. V neděli pozdě večer jsem ns týhle dálnici jel s 1,6 TDi a na sjezdu u Hradce byl průměr 116 a 7,9 litru. Ten průměr je tak vysokej díky tomu, že jsem vyjížděl z Černého Mostu, tedy v podstatě rovnou na dálnici. Pan redaktor to zajel s benzínovým turbomotorem o 2,3 litru míň než já s diesselem. Jestli je takhle dělanej celej test, tak to tedy potěš koště...

Rosťa
27. prosince • 13:08

S 1.6 tdi v Rapidu jezdím za Praha Ostrava v průměru 113 kmh a 4,6l.

Radek
23. prosince • 8:57

Octavia je kategorie sama pro sebe, je ve sve nizsi tride prerostla. Ale reklamni oddeleni H do te Octavky zacalo stouchat jako prvni a uz to te i30 zustalo.

Fero
23. prosince • 11:43

U Škodovky x-násobně větší diskuze. Je vidět, že oproti H umí dělat Škoda mnohem lépe dělat nejen auta, ale i marketing. A těch pár ubožáků, co tady plive pořád dokola stejný trapný kecy pod každým článkem o Škodovce, je toho jasným důkazem.

Mirek
23. prosince • 13:17

Tak zatím vidím, že ubožák jsi tady jen ty. Copak jsi tady převratného pověděl k auto, mimo toho, že ses přišel vyzvracet. Čeština je prevít "...dělat Škoda mnohem lépe dělat..."
A kde jsi přišel na to, že tam přispívají jen majitelé, fandové, aut Hyundai? To jako neexistují jiné automobilky a majitelé jiných aut se tam nemůžou vyjadřovat, tak jako tady?

TSI
23. prosince • 13:25

Podívej se na diskuze pod jiné značky. Nikoho nezajímají :-))

pacho
25. prosince • 10:07

hej hej, pod škodovkou sú úžasné diskusie, lebo škodovkári si stále musia dokazovát, aké úžasne auto si kúpili. tí čo majú poriadné auto túto potrebu jednoducho necítia, sú spokojní.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
tom
25. prosince • 17:34

Spise obracene, v diskuzi u skodovek píšu většinou ti, co poulazuji na to, jak muzou nakoupit lepe a co je spatne. Příspěvku, co si neco dokazuji s ohledem na vlastnictví škodovky je minimum. Ty jsi dukazem;-)

Rosťa
25. prosince • 13:09

Já teďka jezdím něčím jiným než škodovkou a Hyundai bych si přesto nikdy nekoupil. Ty historky co jsem slyšel o výrobě (i kdyby byly pravda jen z 20%) v Nošovicích jsou hodně úsměvné.

Mirek
25. prosince • 18:07

Znám přímo lidi z Hyundai Nošovice, ale to, co tu naznačuješ, jsem nikdy neslyšel. Slyšel jsem jen nadávat, že se musí pracovat, ale to je stejné i v jiných továrnách a také německých. Také tam znám dost lidí (Brose, Mahle, Erich Jaeger, Dura) a všichni nadávají stejně. Takže nechej staré pověsti české spát, pokud jsi to osobně nezažil.

Rosťa
25. prosince • 22:48

I kdybych nevěřil těm blbým řečem, tak mi stačilo, jak mi přišli denně Slováci totálně pod obraz ve dvě v noci na ubytovnu a v pět je mikrobus odvážel na šichtu do Nošovic. Stačí mi vidět MKT fabriky, který když na FB či Linkedin pustí článek či příspěvek s chybou, tak má ihned x lajků od lidí s mkt a administrativy a nikdo nemá tu sebereflexi upozornit na fatální chybu v příspěvku. Potom si teda kladu otázku "Tak kvalitně pracuje celá výroba?".

Mirek
23. prosince • 14:37

A co nedávno Mazda 3, a to bylo jen představení. Nezajímá to asi takové, jako ty. Ne nadarmo máš nick TSI.
Celkem chápu, že se nejvíce budou řešit auta nižší střední třídy, případně malá auta, o tyto auta je jednoznačně největší zájem. Stačí se podívat, kolik článků je tady věnováno jiným automobilkám v těchto třídách. Málo je slabé slovo. Prim hraje jednoznačně Škoda. Například Fiesta ST tady nebyla vůbec a také se prodává asi 9 měsíců, přitom zrovna ona má tříválcový motor 1.5 EB, který vypadá, že by snad mohl být přijatelné řešení, podle testů, které jsem viděl.
https://www.youtube.com/watch...
https://www.youtube.com/watch...
https://www.topspeed.sk/drag-race-fiesta-st-stara... ...

...
23. prosince • 8:32

Já nechápu, proč neustále někdo srovnává i30 s Octavií??? Proč nesrovnávají s Golfem, který velikostně i druhy karoserií více odpovídá i30, když už to musí být koncern, že páni redaktoři.

Peter
23. prosince • 18:36

V 4/18 mi prišiel novy Wolksvagen Golf VII facelift 1.4 TSI 125 k Trendline.Cena 15990 Eur a treba si pozrieť čo momentalne v tejto vybave ponuka. V 2/18 som bol vyberať auto a po prezreti a preštudovani si možnych adeptov tj do 16000 Eur /Megane,Astra,Giulietta,Mazda 3,Golf/ jednoznačne nie je o čom.Oktavia pri rovnakej vybave a motore bola cca o 3000 Eur drahšia.A k veci čo si tu nahovarate že Kia alebo Hyundai za cca 20-25rokov vyrobi aut dobehnu technologicky značky ktore su tu 100 rokov?Hyundai i30 fastbek sice nevyzera zle ale v zadu je nad hlavov malo miesta a pristrojovka vyzera katastrofalne.Treba si ešte pozriet cenu servisu a servisne intervaly minimalne 5 až 7 rokov musiš tam kazdy rok chodit aby ti nepadla zaruka tak ten Hyundai alebo Kia voči Golfu,Meganu,Astre atd vydu poriadne draho. Moj subjektivny nazor po odjazdeni 8000 km jednoznačne momentalne za tuto cenu je Golf / etalon triedy pravom / najlepšia volba. Mam tam XDS a Viacprvkovu napravu. Zabudnite na korejcov Golf je Golf

pacho
25. prosince • 10:04

len tak pre srandu som si pozrel cenník golfa, tak najlacnejší je 14 990, s 1.0 motorom. tka to už nechápem, čo za úžasnú výbavu tam máš za 1000€,

Peter
25. prosince • 11:41

Cena 1.0 tsi Trendline je 13490 Eur.Maš tam denne Led svetla,zadne svetla komplet led/aj spiatočka/,dvojzonova autoklima,elektronicka brzda,hild holder,tempomat,omedzovač rychlosti,4x el. okna atd.Zakladna Octavia s čienymi klučkami a spetakmi a švihadlami vzadu stoji 17490.Chapeš to je rozdiel 4000 Eur.Ked to chce Octavia vybavou dorovnať musiš doplatit min 1500 eur aj tak sa tam všetko neda dohodit.Treba si poriadne pozriet cennik.A načo by som kupoval Embečku,Hyundai,Kiu alebo Opel či Peugeot ked za tie iste prachy možem mať Golf.A to som predtym mal Vectru rv.2004 aj Lagunu rv.2009.Golf je jednoducho Golf.

pacho
25. prosince • 21:25

ja neviem, ale ako pozerá, tak pozerám, cena 14 990, tebou uvádzana cena je na skladovky. s embečkou to neporovnávam. V zadu máš určite torzku, a elektronický diferenciál, je ne SW záležitosť Pokiaľ chceš len golfa tak prečo nie, ale za tie prachy určite dostaneš viac, napr. pri Hyundai, KIA Opel , alebo Peugeot, a ešte by som pridal aj Renault. Jasné, že ten golf, je fajn, aj v základe, pokiaľ si nenáročný zákaznik, pokiaľ nepotrebuješ napr navigáciu, a vystačíš si s telefonikom na okne, pokiaľ nepotrebuješ vyhrievane sedačky, cúvaciu kameru atd. Lebo keĎ len trocha začneš uvažovaľ s príplatkami a trocha normálnejším motorom, tak si už v závratných výškach, kdesi v strednej triede.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Peter
25. prosince • 21:50

Na stranke Volksvagenu je s bonusmi cena na 1.0 tsi 13490 Eur.To nie su skladovky to je cena ked si auto objednavaš ako ja vo februari a v aprili mi prišlo.Ja som mal to štastie že sa ešte dala objednať 1.4 tsi 125k.A pokial sa jedna o vybavu v aute.U mna osobne je prvorade aby bolo auto konštrukčne dobre urobene a až potom riešim vybavu.Podla mna su Golf,Octavia,Leon dobre urobene auta a v tej vybave Trendline je všetko potrebne.Momentalne do Golfa VII po facelifte dali vybavu ktora sa predtym v Tredline bud nedala doplatit alebo ju tam dali gratis.Preto vravim že momentalne /kedže 2019 pride Golf VIII/ je to fakt za tie prachy dobra ponuka.Ked si pozreš zakladne vybavy Octavie/od 17490/alebo Leona tak maju slabšiu vybavu a su dahšie.To že ti daju korejci 5 alebo 7 rokov zaruku je pekne ale servisny interval maš 1rok alebo 20000 a platiš min okolo 280 Eur a krat 5 alebo 7 rokov tak ty korejci vyjdu drahšie a strata hodnoty je určite vyššia ako u Golfa alebo Octavie.Mam tam XDS a zadnu viacprvkovu napravu sedi ako rit na serbli.

Pepa
12. července • 14:51

Ale litrový motor je jenom Nademlejnská.

Pepa
12. července • 14:53

Oprava... kafemlejnek

pacho
26. prosince • 0:51

nechcem Ťa chytať za slovíčka, ale podľa cenníka ta cena platí pri objednaní do 23.12, alebo skladové vozidla. Ešte raz opakujem, pokiaľ nie si náročný zákaznik, tak ten golf, je fajn kup, ale ak by si ho dovybavil na slušnu úroveň, tak ta cena ide raketovo hore. Ešte k tomu servisu, máš pravdu, že je tam rok/20 000km, ale zasa pri TSi by som 30 000km v žiadnom prípade ne riskoval, a tam by som to určite skrátil hooodne pod 15 000 km. takže to tvoje šetrenie, je len na papieri .

Peter
26. prosince • 7:10

Jasne že ked ho dovybaviš tak ta cena je už uplne inde.Len chcem povedať že ta cena je pre Golf pri momentalnej vybave /na to že Golf bol vždy drahe auto/viac než priazniva hlavne v tych nižšich vybavach v porovnani napr. s Octaviou ktora v zaklade nema prakticky nič a tam cena začina od 17480 Eur čo je podla mna šialena cena.Je pravda že ten bonus plati do 21.12.2018 ale ja ked som ho ojednaval vo februari bol 1000 Eur a potom ho dali na 1500 Eur.Takže je dost možne že po novom roku urobia novu akciu pretože na buduci rok pride Golf VIII .Co sa tyka intarvalu ja najazdim ročne okolo 8000 km takže interval 30000 alebo 2 roky mi vyhovuje kdežto kolega ma Toyotu Auris tam je dokonca 1 rok alebo 15000km takže on chodi na vymenu 2x do roka.Jasne že pri tsi je olej velmi doležity tak tiež rozmyšlam že ho pojdem po roku vymenit a myslim si že to vyjde urcčite lacnejšie ako u korejcov.Trendline vybava mi max stači pretože sa vravi čim viac somarin tym vačšie riziko že sa to po. hlavne aby bolo auto dobre urobene a priestranne čo na tuto kategoriu Golf,Octavia či Leon su.Tam viac menej zaleži kto da aku cenovu ponuku.Každemu sa pači niečo ine len chcem povedať že v cenovej relacii medzi 15000-17000 Eur/ čo musiš v tejto kategorii aut za nove auto ratatať/ to nie je zla ponuka pretože ja ked som bol vyberať bola horucim kandidatom Mazda 3 2.0 120k ale to bolo teda po jazde dosť velke sklamanie.Malo miesta ,slabe brzdy,žiadne ledky len žiarovky a ked mi povedali čo stoji servis každy rok a pri zaruke 5 rokov tak to bola palba.Golf vyšiel cenovo približne cenovo rovnako ale ked turbina zapne je to ine vozenie.Nehovorim že Golf je najlepšie auto na svete ale v tejto cenovej relacii je vtop 5 určite.

Peter
26. prosince • 14:22

OK.Každy si kupi to čo sa mu pači a na čo ma samozrejme rozpočet.Podstatne je aby bol spokojny a hlavne nemusel povedzme za prvych par rokov do toho zbytočne investovať.Pri určitom rozpočte da niekto peniaze za auto so slabšim motorom ale vačšiou vybavou alebo naopak silnejši motor a slabšiou vybavou.Mozes kupit Daciu za 9000 Eur a 10 rokov nevraziš nič a možeš kupit napr. Volksvagen za 30000 Eur a možeš mat kopec problemov.Takže do určitej miery je to aj o šťasťí.

pacho
26. prosince • 11:04

nehádam, sa dobre píšeš. Keď Ti vyhovuje golf, tak ok. Nechcem byť za mudreho, ale prečítaj si o TSi motoroch, ten interval výmeny oleja by som určite skrátil aj hodne pod 15 000 km. zasa ta investícia na vymenu nie je veľká, a keď plánuješ si nechať auto dlhšie, tak sa Ti určite vráti. S TSi som nabehal neaký km, je v celku fajn, aj spotreba zaujímava, a podla informácii, počiatočne problémy už vyriešili, takže by to malo byť OK.

Julo
23. prosince • 20:09

Hej, tak sa pozri ako sa ten Überwagen píše

Roman
23. prosince • 19:26

To radši toho Megana.B-]

Peter
23. prosince • 19:38

Megane hra na design.Je vysvieteny ako kolotoče ale iba 5 stupnova prevodovka tuha zadna naprava a malo miesta vo vnutri.Co sa tyka vnutorneho designu celkom fajn mekcene materialy atd ale funkcnosť a ovladanie cez menu displeja je dost komplikovane.Megane ma povedzme relativne zastaralu techniku zabalenu do kolotočiarskeho kabatu.

Ludek_II
23. prosince • 11:00

Redaktoři jsou tady totiž úchylný děcka, co ví prd. Ti tak sesmolit článek o tom, že v zimě klouže led.

Já první
23. prosince • 8:54

Protože to dělá samotná značka, tedy její české zastoupení. Jakou má Golf odpověď na tenhle fastback? Jetta nebo Bora už tu nejsou.
A že je Octavia větší neznamená, že to nejsou stejné třídy.

Petr Vaněk
23. prosince • 14:14

Je to hnus!!! Nevím jak tak uprděná značka se může cpán na naše monitory o svátečním čase. Tady na takové prasečiny opravdu nemám náladu. Po zkušenostech mohu zodpovědně prohlásit HOVNAJ NEBRAT!!!

Petr Hany
19. března • 16:06

Bože pán asi zaspal dobu. Ale to se od člověka co má v garáži nehci ani psát co dá čekat :-) Pokud má garáž :-)

Jirka K
27. prosince • 7:11

Hiunday bych vůbec nechtel, jsou to prasata a darebaci. Hlavne ten stb Vanek a velkohuby Vosicky. Radeji si koupim i Ladu bez servisu, nez tu jejich ubohou 30ku.

😜
27. prosince • 9:35

A ono něco takového jako Hiunday existuje? Něco co neexistuje bych taky nechtěl. Ale Hyundai bych bral všema deseti, na rozdíl od škodovky komfortní a spolehlivé auto.

Ámen
24. prosince • 0:36

Nezáviď tolik. A když už závidíš, tak to nedělej tak okatě, ať nejsi za čecháčka škodováčka ubožáčka.

Ja prvni
23. prosince • 15:21

S takovymi ubohymi nazory se fakt zastrel.

DZARDINO
23. prosince • 17:15

Škoda náboje, ať radší skočí z mostu...B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Roman
23. prosince • 19:24

Ne, ne. Nejlepší trest pro něj bude...jezdit ve Škodovce !!!B-]

Petrý Werner
23. prosince • 20:51

Ano, Škodovka je lepší, hezčí, lépe jezdící a vyrobené auto, ve všech testech poráží ten tvůj Hovnaj na hlavu … štěkej dál hovnajisto, prodeje, ale mluví jasně, Škoda kraluje, Hovnaj musí vytvářet masivní kampaně, aby se prodával. Hovnaj = auto pro chudinu a zkrachovalce, stačí se na ty pitomce za volantem podívat, zakomplexovaní, hlavně, aby ušetřili kačky. To je ta tvá značka, odporná, hnusná, směšná. :-))

Karel Majer
1. března • 17:04

Hyundai není vůbec špatnej ty blbče

24. prosince • 23:46

Tak poslouchej ty zoufalče, co si tu stále jen vymýšlíš větší lži a hovadiny, kterým ani sám nevěříš... Až bude škodovka ročně prodávat víc než 7 milionů aut jako Hyundai, tak se můžeš ozvat... Zatím je s tím jedním zoufalým milionem jen k smíchu stejně jako ty.
I kdyby ses tu rozkrájel, tak s tím nic nenaděláš. Prostě se s tím smiř, že podřadná škodovka na Hyundai absolutně v žádném případě nemá. Škodovka je k uzoufání nicotná automobilka.
;-)

LOL
25. prosince • 10:33

Neřeš, zoufalý marketing z Bolky už vyrazil na zteč do autodiskusí. :-D

Bůh
26. prosince • 8:00

Přesně tak. Zoufalý marketing té nejpodřadnější, nekvalitní a nehodnotné značky s image vysoce poruchového služebáku, a s na sto honů smrdící, neoprávněnou, všudypřítomnou a totálně trapnou, až extrémní samochválou.
Před škodovkou si každý slušný člověk si jen odplivne.

Ámen
24. prosince • 0:34

Nezáviď tolik. A když už závidíš, tak to nedělej tak okatě, ať nejsi za čecháčka škodováčka ubožáčka.

Peter max len
24. prosince • 20:54

Hyundai jen reklama ale kvalita žádná osobně jsem si vyzkoušel.. Čekací doba na tuson mi bylo řečeno 5dnu a na kodiaq 9 měsíců což už ukazuje poptávku.. Budu čekat 9mesicu raději než 5dnu od objednání ale za čekání se to vyplatí.. Hyundai mne nějak nezaujal. Jsem hodně náročný na kvalitu či detail produktu jelikož sám pracuji automobilovém průmyslu tak vím kde je kvalitní materiál a kde není.

Dd
26. ledna • 0:22

Ty jsi půjdeš max tak pro citygo.

Mirek
25. prosince • 17:56

A co děláš v tom automobilovém průmyslu? Raději nechci hádat, kvalitní detaile. Je vidět, že o tom víš naprostý prd.

24. prosince • 23:28

Kecy kecy kecy a lži. Kdybys dělal v automobilovém průmyslu tak bys věděl, že dlouhé čekací lhůty na škodovku jsou způsobeny jen její neschopností a malostí. Hyundai ročně vyrobí a prodá sedminásobek toho, co neschopná Škoda.;-) Proto má tak krátké dodací lhůty. 😜

Rene Alt
24. prosince • 7:37

Teda Vosickej, ze si sem ty pitomost píšeš sám.... a pravdu!!!

Doporučujeme

Články odjinud