Proč se, lidi, i tady musíte urážet? Jinak Fastback =*****.
Dámy a pánové - zírám , jen zírám a směju se. Stejně jak hromada občanů ČR ječí jak nejsou ovce a svým chováním dokazuje , že jsou voli tak i tady na tomto fóru lapám po dechu co za " inteligentní" občany nám poslední doba vyprodukovala. Copak tady chybí kousek zdravého selského rozumu ? Zjevně ano.1. fakta - porovnávejme porovnatelné. V kapitalismu na 1. místě je cena2. to, že se někdo někdy svezl formulí 1 z něj závodníka F1 nedělá3. to že žumplaisté plácají kraviny a lžou snad ví každé malé dítě. 4. mám 10 . auto v pořadí , najel sjem osobákem cca 1,7 mega km ( od 3/8/1977 LADA 1200 )5. Nedělám ze sebe odborníka , ale nějaké zkušenosti už mám6. Na všech debatních fórech postrádám objektivitu a názor někoho, kdo má nějaké vlastní dlouholeté zkušenosti.7. Chybí zde sebereflexe.
myslím, že kdyby se to postavilo vedle octy tak to octu dá
Tady snad není co řešit ne? I30n je prostě bomba! Design, výkon, cena. Vše hraje jasně pro Hyundai :-)
Hyundai by měl mít ztrach páč bude brzy konkurent scala.Octa má je třída sama pro sebe s mínusy i plusy.
Tato diskuse je nadhernou ukazkou toho, ze co Tesla fan, to idiot. Jeste nejaky curak, ktery napise, ze autor videa neumi merit sublerou, i kdyz ten jasn rekl, ze si je vedom toho, jak meri a dela to kvuli tomu, aby neposkrabal lak?
Každej může konkurovat každému, ale je fakt že tu je lepší výběr co se motoru týče a nevypadá vůbec špatně tak proč by nemohl konkurovat ? :)
Kdybych si měl vybrat, tak jdu rozhodně do i30 fastback. V poměru cena / kvalita vozu nemá konkureci.
Soused si jí koupil v lepší výbavě a vypadá skvěle,1.4 se 103kw za 400tisíc. Ještě v modré a vypadá luxusně!
Zrovna teď jsem jinde četl, jak někdo Hyundai diskriminoval ve veřejné zakázce, protože chtěl vnitřní rozměry Oktávky a oni je mají menší. Samotný Hyundai přiznává menší rozměry než Oktávka a ani nejsou schopni mít vyhřívané čelní sklo.
Tu by som naozaj radsej tu koktu. Je praktickejsia. A nebite ma.
https://www.novinky.cz/ekonomika/492998-skoda-pr... ... Nejvíc mne zaujala poslední věta.
Tak už jen motorově bych řekl že jsou na tom líp už jen díky toomu že se nesnaží všude rvát motory co nic nevydrží
On se asi těžko někdo "snaží všude rvát motory co nic nevydrží", že, už proto že na ně musi držet záruku. Ale je pravda, že motory H/K patří jak kvalitativně tak výkonově k tomu nejhoršímu na trhu. Papírově to vypadá dobře, ale reálně jako by tam ten výkon ani nebyl, křivky výkonu a krouťáku taky většinou nevyhovující a k tomu vysoká spotřeba. Nenapadá mě v Evropě nikdo, kdo by dělsl motory hůř.
Výkon je jednou danej papírově a takový je i reálně. Točivý moment je jen část z celkového součtu výkonu, záleží na odsupňování převodovky atd. Ten kdo řídil H. ví, že váš příspěvek je blábol. Kde to máte podložený, že by tyto motory měly být nejhorší na světě? Spíše naopak patří do užšího výběru těch lepších.
VW - Škoda - Seathttp://www.autoforum.cz/zivot-ridice/toto-jsou-au... ... https://www.autorevue.cz/techto-20-motoru-obejdete... ...
To je zase recenze tohleto...1) horší výhled dozadu neřeším, když mám snad v autě senzory a kameru2) odhlučnění kol je dáno především typem obutí3) rozhodně lepší když motor řve ve vyšších otáčkách, než když chrochtá jak zahradní sekačkadále to nemá smysl nijak rozebírat, cena a kvalita je parádní.
2) Vzhledem k tomu, že nejvíce se to projevu za deště, nebude problém v obutí, ale v odhlučnení podběhů. Fabia mívala v nejvyšší výbavě v podbězích kobercovinu. Co má Hyundai za 650 tisíc?
Rozhodně by se octavie měla bát. I30 fastback je úplně někde jinde. Kdybych si měl vybrat, tak rozhodně volím Hyundai.
Mal som moznost tyzden jazdit s novou Octaviou s 1.5 TSI a a rovnako aj s testovanym i30 fastback. Obe na 18" kolesach. Nech si kazdy hovori co chce, i30 je (okrem priestoru) na tom urcite lepsie. Hyundai ma omnoho lepsi podvozok - sportovejsi a okrem toho aj pohodlnejsi. Octavia ho ma na 18" uskakany a nepohodlny. i30 ma neporovnatelne lepsie riadenie, Octavia ma vôlu okolo stredovej polohy a riadenie inak uplne tupe. Jazdne vlastnosti - zase lepsie u Hyundai a to bezne aj na limite.Vypracovanie interieru - aj tu vedie Hyundai - videl niekto u Octavie celoplastovu vnutornu cast dveri? Infotainment - tu vedie bez debaty Skoda, rovnako aj pri spickovom rozliseni zadnej kamery.Aerodynamicky hluk - vedie i30, u Skody je odhlucnenie na dialnici o triedu horsie.Motor - lepsi u SkodyPrevodovka - obe 7-stupnove dvojspojky - velmi podobne, ale u Hyundai je jemnejsia, u Skody rychlejsia.Asistencne systemy - podobne dobre fungujuce u oboch Priestor - Skoda jasne lepsia v kazdom smere, podobne je na tom kuforCena - lepsie Hyundai, zaruka - Hyundaiceny v servise - podobneZlavy - pre rozne profesie lepsie v Hyundai, u Skody lepsie pre vacsie firmy
Konečně jeden zajímavý a nezaujatý příspěvek v té záplavě urážek a nesmyslů.. 😉
Prostorný interiér? Autore jel jsi v tom vůbec? Jsem spíš menšího vzrůstu, ale tohle je první auto, do který jsem se nevešel, to je pro trpaslíky. Celej fastback je prostě nesmysl, krom N verze nedává vůbec smysl.
Aneb jak napsat, že neumíš v autě ani sedět...
Potom je i Octavia pro trpaslíky, protože má až na úplně zanedbatelné rozdíly ve výšce nad sedadly shodné nebo dokonce menší rozměry interiéru než Fastback. Pokud máš průměrnou výšku a netrpíš poruchou funkce podvěsku mozkového, která způsobuje nemoc zvanou gigantismus - velmi vysocí lidé, tak se do Fastbacku musíš normálně vejít.Takže tu nešiř bludy.
Tak to samozřejmě není pravda, i30 není uvnitř neprostorná, ale jako ve všech disciplínách ji Octa poráží na hlavu. Zpracování a předpotopní infotainment i30 jsou jen detailem v tom jak skvěle je Octavia postavené auto, navíc na konci životního cyklu a přesto je schopná konkurenci poměrně s klidem válcovat, prodeje mluví za vše, stejně tak, když postavíte ty auta vedle sebe, tady nejvíce vyleze na svět směšnost korejského designu vedle propracované Kabaňovi vize, kterou zosobnuje nový Škodovácký design, který je nádherný. Chápu, že tu žádné argumenty ze strany majitelů Hyundaii nezazní, budou opět buď urážky, nebo bezobsažné bláboly, ale to je už takový kolorit. i30 je pro naprosto nenáročného motoristu, pro kterého koneckonců značka Hyundai je určena. Kdo chce více zajde si ke konkurenci, nemyslím ihned Škodu, ale třeba i Ford, Opel, Renault, Peugeot, Toyota za podobné peníze vám nabídnout více, než jen ehmm... řekněme to nejlacinější na trhu což Hyundai bez debat je.
Komický příspěvek😃 Právě že Hyundai poráží škodovku na hlavu. Nejen škodovku, ale úplně všechny automobilové značky světa:Hyundai Motor v srpnu stanovil historický rekord v počtu získaných ocenění v soutěži Red Dot, když obdržel čtyři ocenění Red Dot a tři ocenění „Red Dot: Nejlepší z nejlepšíchZdroj: https://eurozpravy.cz/auto/novinky/237657-hyund... ... Tohle se škodovce nikdy nepovedlo a jen tak nepovede, to je prostě holý fakt. Škodovácký design není "nádherný", je zoufale nudný a bez nápadu. Takže ten tvůj "směšný korejský design" poráží škodovku na hlavu. A nejen kvůli designu je škodovka určená pro naprosto nenáročného motoristu. Ano, "prodeje mluví za vše". Hyundai totiž má oproti škodovce šestinásobné prodeje. Hyundai letos prodal 6.151.362 aut, kdežto Škoda jen 1.057.983 aut.Zdroj: focus2move.comTakže ty tu tvrdíš, že Ford, Opel, Renault, Peugeot, Toyota, Hyundai a vlastně i Škoda jsou bez debat to nejlacinější co na trhu je. Přečti si po sobě tu blbost cos napsal. Prosím tě, raději už sem nic nepiš, aby ses ještě víc neztrapnil.
A kolik ocenění získalo Ferrari? A jolik prodalo podle té statistiky aut? Jestli míň než hujda, tak to bych ho tedy nechtěl ani zadarmo 😂😂😂.
Jen chabá výmluva. Jakože, když škodovka prodává zlomek toho co Hyundai, tak je něco víc, něco jako Ferrari?:-D:-D Komiku.
Jsi vážně takový hlupák? V příspěvku výše vynášíš hujdu, že prodalvá xy aut, zatímco Škoda "jen". ....Ferrari prodává ještě míň a bez ohledu na to to je, stejně jako třeba Škoda, mnohem lepší značka. Vlastně asi ve světě není horší značka než Hyundai. I ta Lada má nějakou hrdost
Na rozdíl od tebe hlupák nejsem. Jestli nechápeš psaný text, tak je to jen tvůj problém. Moc by za to nedal, že tvůj původní nick je Qwertz nebo Marek, protože píšeš úplně stejné nesmyslné komentáře. Můžeš sem dát odkaz na to z čeho jsi čerpal informaci, že "ve světě není horší značka než Hyundai" nebo že "Škoda je mnohem lepší značka" stejně jako Ferrari? Ne není v žádném smyslu lepší. Vypadá to, že je to jen tvé zbožné přání a tlacháš blbosti. Jestli to ještě nevíš, tak věz, že Korejci jsou považováni za jeden z nejhrdějších národů světa, možná úplně nejhrdější. Stejně je tomu tak i u značky Hyundai.
Zajeď si do Koree a až se vrátíš, tak pak rozhazuj moudra, tupče.
Děláš Čechům jen ostudu... nauč se laskavě český jazyk, tupče.
A dál? Krom urážky si napsal úplný hovno
S tím "nejlacinější na trhu" bych byl trochu opatrný. Tenhle názor totiž sdílejí málo informovaní lidé. Ve skutečnosti ceny korejských aut často zdaleka nejsou tak nízké, jak se mnozí domnívají a jak by se vzhledem k tomu, co nabízí očekávalo. Před třemi lety jsem kupoval VW Golf Variant 1.6D. Nabídka jen o něco hůře vybavené i30 po slevě 140 tisíc byla o 80 tisíc dražší. Ne nekupte to....
Měj aspoň trochu sebeúcty a udržuj jen jednu přezdívku. Stejně se vždycky zase prozradíš.
second auto tzv skodofka od Volkswagenu vyrabana v Indii Rusku,Rumunsku aj, musi byt najlepsia,Hyundai ma zase spolahlivu elektroniku,ktora nevypisuje hluposti,ze musite ist doservisu etc..nedavno jedna americanka na Hyundai Elantre najazdila uz 1.6 miliona km bez evid zavad...takze cesi nenadavajte ved Vám dava original znacka pracu a nie original Sodofka..skodofka..B-] sice tiez vdaka nemcom zamestnava vela ludi,v kazdej dedine vacsinou pre nemecke auta teda aj sodofku skodofku sa vyrabaju rozne serepeticka aj na Slovensku v Madarsku asi aj v Cine etc etc...
Už dál duševně neobnažuj, mohlo by to skončit katastrofou.
Hyundai není jako úplně blbý auto, sice naprosto bez jakéhokoliv emočního náboje, ale jako sorry, okolo 700 - 800 tisíc má najeto kdejaká taxikářská Octa a zrovna na PR články to není. No asi marketing každé značky sleduje něco jiného, jedna plive po druhé a druhá to taktně nechává bez komentáře. At si udělá každý obrázek sám.
Asi ti ušla jen taková majičkost, že ta Elantra ujela dvojnásobek km těch tvých taxíkářských Oct.
Jedna Elantra versus tisíce taxiků nic neznamená :-)):-)):-))
Tisíce taxíků vůči milionům Elanter...;-);-);-)
Proč se neustále trefuje korejská automobilka Hyundai do české automobilky Škoda. Ať si svoje asijské výrobky srovnává s asijskými vozy. Škoda je dnes na úrovni západu srovnatelná s vozy Audi, Volkswagen, Seat, atd.
S Audi? 😂 Tomu, cos napsal za ubohou blbost ani sám nevěříš. Nezáviď tolik, že se ta tvá škodovka na rozdíl od Hyundaie neustále sype, vypadá škaredě a zastarale, ještě dnes nevyrábí elektromobily ani velmi luxusní třídu, je podřízená další značce, která o ní rozhoduje a klidně ji může kdykoliv zrušit, a která nemá na špičkovou kvalitu Hyundaie.
Tak dnes už víme, že tyhle pitomosti sem píše sám skřet Vošický, tyhle naučené bláboly je školí v KLDR: neúcta ke konkurenci, neschopnost si přiznat, že vyrábí podřadný konzum, který zprvu kopíroval japonské značky, aby později přešel na otrocké kopírování značek evropských. Hujahej vlastně neví kam patří, tu kopíruje Škodu, tu Audi, tu BMW, tu Lexus, vytváří naprosto neosobní, anonymní a hloupá auta, která se nevyznačují žádnou technickou finesou, čím jsou ovšem na očích je doslova bolševický a lživý marketing. Značka o sobě ráda a nahlas vytváří dojem, že je prémiová, byť má všude po světě nickname "cheaper", no a když to nefunguje na silnici ani v přímém srovnání s konkurencí je třeba se snížit ke špinavostem což je bohužel tak nějak výsadou toho podivného pána s výškou 158cm, který u nás vede české zastoupení téhle podivné značky, která ještě nedávno vyráběla lednice a mikrovlnky. :-)
Nevím, že bych se jmenoval Vošický, ale ty to o mně víš zcela jistě. Doporučuji ti, zajdi si co nejdřív k nějakému špičkovému psychiatrovi...
Ved ho nechaj, nech si tu nad tym moze v klude onanovat. Snad tato jeho psychicka porucha (co je v kazdom pripade i ked si mozno mysli, ako tu s prehladom troli) nesposobi ujmu nikomu inemu.
p. Vošický by ho mohl klidně zažalovat. Přezdívky jako Rene Alt, Petrý Werner, Petr Vaněk atd. jsou nicky stejné osoby. Dá se to jednoduše zjistit, takže se klidně může stát, že této osobě jednou doma ve schránce přistane soudní obsílka, bude se hodně divit... až se mu bude muset veřejně omluvit... a to by mohl být ten nejnižší trest.
Vošický je debil. V jeho případě bude nejlepší, když bude držet hubu a odtáhne k rákosníkům
Hochu milej, všechno co napíšeš na i-net je na vždy uloženo a ty jako autor snadno zjistitelný. Tak aby ses někdy v budoucnu nedivil...
Dobrá rada, jsi kokot. A teď čekám obsílku :-D:-D:-D
Jako že bych třeba musel za trest jezdit hujdou? 😵😵😵. To tedy dík za upozornění, toho bych se nerad dočkal
Co myslíš tou hujdou, to je překlep, neumíš psát nebo jsi dement? Já bych řekl, že všechno. Za trest se jezdí zásadně jakýmkoli paskvilem z produkce Škoda Auto, nic tak uskákaného a hnusného a podřadného na trhu není.
Hyundai na nic jiného nemá tak stále se sám ponizuje... Jejich reklamy dle mého názoru jsou kup si Hyundai a já bych osobně nechtěl. Ty jejich reklamace atd hrůza a děs. Kolega z práce byl zastánce Hyundai ale změnil názor když přišla reklamace a nebyla uznána.. Raději tu dacia si kupte ale korejské auto kdo ví co máte autě Hyundai. GPS navigace pro nějakou atomovou bombou 😂
Prehlidka zakomplexovanych socek jezdicich v 20letych vracich, prip. sluzebnich mrdkach, ktere nikdy zadne nove auto za vlastni nekupovali a nikdy na ne mit nebudou. A prave takove trosky nejvic nadavaji na Hyundai. Diagnoza vlastni neschopnost.
Spíše bych řekl, že v korejských vozech jezdí ti, kteří si nemohou dovolit nic lepšího. A proto jsou terčem posměchu celého národa.Snaží si to kompenzovat nenávistí ke všem ostatním značkám a jejich řidičům. Je to výrazem jejich totální ubohosti. Nikdo normální nemá zapotřebí kupovat auto u rákosníka.
Ano, v korejcích jezdí socky. A hned další tvůj argument bude ten, že díly na škoduli jsou levnější.TAK KDO JE TADY TEDA SOCKA?
§ 355 trestního zákoníku (40/2009 Sb.)
Vzhledem k tom, že skoro 80% lidí, kteří si kupují auto, kupují ojetinu, tak si živě představuji, kolik z nich je zapálených majitelů ojetých služebních škodovek.Osobně se nesměji nikomu, ani když si koupí ojetinu jakékoliv značky, je to jeho věc. Spíše na posměch jsou takoví jako ty, kteří hodnotí lidi podle toho co kupují. Ještě k tomu dodej, že když nemají také iPhone, tak se musí stydět, a jsme doma u tebe, snoba značkového, tím nemyslím zvíře, to by pro něj byla urážka, a to si vzhledem k tobě nezaslouží.
Co to mektas ty joudo. Socky jezdi v ojetinach nebo maji sluzebaky. Lide, kteri maji penize kupuji nova auta. Skoda pres 70 procent fleety, Hyundai pres 80 procent soukromi vlastnici. Dnes ti ta hlava obzvlaste nefunguje.
Buď na Vánoce slušný, ježíšek to vidí! Aby jsi pak pod stromečkem nebyl smutný.
Zalez Mirku alias Vasile dementni.
Proč mu nadáváš, má pravdu. Při své hlouposti bys měl mít alespoň povědomost, že jen každé páté soukromé auto je koupené nové, tedy nadáváš i těm, kteří kupují ojeté škodovky z těch tvých fleetů. To jsem zase trefil na mudrlanta škodafanatika, tvoje modla jsou evidentně peníze a jimi poměřuješ všechno.https://kultura.zpravy.idnes.cz/foto.aspx...
Mirku, ty jsi debil? Ja a skodafanatik? Neuhodil ses do hlavy? Boze, co za kreteny to sem chodi? Nauc se cist a chapat psany text.
Buď jsi dvojí Petr, nebo neumíš číst a reaguješ na něco, co nepatřilo tobě. Takže si vyber, buď jsi dle svých reakcí škodafanatik, nebo nevidíš, že jsem reagoval svým prvním příspěvkem na Gabi. A od toho se odvíjí i ty reakce na tebe. Takže, kdo že se to uhodil do hlavy a neumí číst a psát?
No, evidentne ty, protoze ani neumis zaradit prispevek.
Evidentně ty, protože nevidíš, že je zařazený správně.
Mirku ty jses fakt hodne velkej curak.
Je vidět, že slušně se některými pitomci fakt nedá. Než bys uznal chybu a pořádně se podíval, že opravdu jsem reagoval na Gabi a ne na tebe, a že je to tedy zařazené správně, tak budeš raději lhát, druhé urážet, typický malý, přiblblý čecháček. Stačilo, aby ti napsal Vasil Fjodorov, abys byl slušný a cos měl za reakci? A ještě jsi mě k tomu přibalil, pitomečku.
Na druhou stranu Mirku, upřímně...ty Vaše příspěvky jsou trochu zcesty, jako by jste je psal po s pár promilemi v krvi. To se pak nedivte těm reakcím.
upřímně? Mirek naopak naprosto jasně, přesně a srozumitelně argumentuje. Je to jeden z mála zdejších diskutérů, u kterých je patrno, že o problematice něco vědí a nejsou v zajetí svých fanouškovských klišé.
Ceny mainstreamovych znacek jsou srovantelne, to ti mozna uniklo. Na korejce (japonce, francouze atd.) nadavaji zakomplexovane socky, ktere nikdy na vlastni auto nebudou mit penize. To je holy fakt., overeny praxii.
Prdlajs, na francouze ani na japonce nikdo nenadává. Ale češi nesnášejí vychloubačné a národní hrdost urážející chování páně Vošického. Sklízí co zasel, to je celé.
DIky za potvrzeni me domnenky, ze jsi zavistivy idiot.
Už si Vosicky dojedl svého psa a zajedl si to kočkou v asijském bistru? Víš, ze se při jídle nemluví? To te v KLDR nenaučili? Argument nula ... jak obvykle u majitelů korejských mikrovlnek, člověka jen bavi tahle chaska z Čungganggongu jaký je to spolek pitomců. 😂
§ 355 trestního zákoníku (40/2009 Sb.) - Hanobení národa, etnické skupiny, rasy a přesvědčení"Kdo veřejně hanobí některý národ, jeho jazyk, některou rasu nebo etnickou skupinu, nebo skupinu osob pro jejich skutečnou nebo domnělou rasu, příslušnost k etnické skupině, národnost, politické přesvědčení, vyznání nebo proto, že jsou skutečně nebo domněle bez vyznání, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta. Odnětím svobody až na tři léta bude pachatel potrestán, spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 nejméně se dvěma osobami, nebo tiskem, filmem, rozhlasem, televizí, veřejně přístupnou počítačovou sítí nebo jiným obdobně účinným způsobem."
Proc tedy skodovacka spina ve vsech diskusich urazi ridice a majitele Hyundaiu, kdyz dle tebe za vse muze Vosicky? Za tim musi byt hodne velky mindrak.
Proč? Zeptej se Vošickeho ... to je ten malý zakomplexovaný skřet vyškolený na propagandistickem oddělení v KLDR.
A proč si myslíš, že se jedná o "škodováckou špínu"?A proč myslíš, že Čechům vadí jen Korea a nevadí jim japonci, amerika, francouzi, němci, rumuni, španělé, rusové ani nikdo další? Já za tím vidím jednoznačně Vošického chování.
Protože jsou tak ubozí, že když jim někdo řekne o jejich škodůvkách pravdu, tak jsou dětinsky uražení a stanou se vůči Korejcům xenofobními. A protože jsou tak hloupí, tak si ani neuvědomují, že ta jejich škodovka je z největší části navržená a vyrobená cizím výrobcem, který jí může a zanedlouho ji i začne přesouvat jinam, např. do Bulharska. No, a potom jim zbude jen ten, mj. i u nás vyráběný, Hyundai. Protože a je a bude vyráběný českýma rukama, tak na něj budou i patřičně hrdí.
Na korejskou hujdu češi nebudou hrdý vůbec nikdy. Na rozdíl od Škodovky to nikdy nebude česká značka ani se tady nikdy nebude vyvíjet. Vždycky to navíc bude jen podřadná značka s pochybnými výrobky a image, před kterou si každý slušný člověk odplivne.
No, až se škodovka komplet odstěhuje z ČR do nějaké na výrobu levnější země, tak jim nezbyde nic jiného, než být hrdý alespoň na ty zlaté české ručičky dělníků z Nošovic. Slušný člověk si odplivne zásadně jen před škodovkou - tou nejpodřadnější, nekvalitní a nehodnotnou značkou s image vysoce poruchového služebáku, a s na sto honů smrdící neoprávněnou, všudepřítomnou a totálně trapnou samochválou.
Zalez zpátky do Vošického zadku, tam ti bude nejlíp. Hovno patří k hnoji H :-))
Hochu, jediná podřadná značka je právě ta škodovka, protože je na rozdíl od Hyundaie pod nějakou matkou (VW). Značka Hyundai je svébytnou a nikomu nepodřízenou značkou. :-P
...a nikomu podřízenou...
Jo, a škodovka je tak česká, že je ze 70% vyvíjená v Německu. A komplet vyráběná německým výrobcem. Nebuď směšný...;-)
A u Hyundae je podíl vývoje v ČR jaký? 0,0000000. Takže co to vůbec plácáte? Než něco napíšete, zkuste prve použít mozek.
Ty zkus zapojit mozek...No a co? Já tu neřeším Hyundai, ale Škodu. To, že se Češi na vývoji škodovky podílí 30.% přeci vůbec nic neznamená, je to mizivý podíl. Aby se škodovka mohla považovat za ryze české auto, tak by musela být ze sta procent navržená českými konstruktéry a musela by patřit českému výrobci, což není. Je to ve skutečnosti převlečený VW - lidový vůz s minimem úprav. Takže škodovka je německá se vším všudy. A to, že její auta mají znak Škody vůbec nic neznamená, je to jen ten znak, nic víc.
To jsou bláboly, co? Evidentně o fungovalní VW nevíš vůbec nic, ale to nutkání sdělit to ostatním je vážně nebývale silné. Tak doufám, že stejně nebývale silná je i tvoje chuť a píle do práce. Protože jestli jo, tak nám brzy bude svět ležet u nohou. Takhle když si ty tvoje výplody někdo přečte, musí si pomyslet, že tady žijí kreténi které svět neviděl.
"které svět neviděl" takže vlastně žádní. :-D:-D:-D
Pravda bolí, viď? A pro pravdu se člověk zlobí...Nic si z toho nedělej, to přebolí až přijdeš na to, že to pravda skutečně je...
Jsi vedle jak ta jedle. Jako služební/firemní se kupují ty nejdražší a nejluxusnější auta, Porsche, Bentley, Rolls, Lambo, Ferko, Mase a další. Jako soukromé se kupují low-costy jako Dacia, Hyundai, Kia, Škoda a další levné značky.
:-D:-D:-DTypický "lepší" fleetový samohyb je Octavia v sockaedici s 1.6TDI (tj. nejtragičtějším motorem) - a to jsou auta pro střední management, obchodníky a produkťáky. Běžní jezdiči pak dostávají Fobije nebo Trapáky.Vyšší management pak jezdí v Superbech/Pašíicích nebo, pokud je firma movitější, v tzv. pémiovkách.Jen majitelé firem, nebo nejvyšší CEO si mohou dovolit auta které zmiňuješ, a to ještě ne všude.Doporučím ti vysadit ty drogy. :-P
Nejtragičtějším motorem?Na to jsi přišel jak? Jediné co je na něm tragického ve verzi 85kW je použití 5ikvaltu místo 6ikvaltu. Spotřeba maximálně 5,5 l při jakémkoliv stylu jízdy. Co máš tedy za věcný argument k té tvé tragédii? 😉 Vyšší hlučnost? Poruchovost?
Ano, proto pres 70 procent prodeju Skody jde firemnim zakaznikum. Boze, ty jses fakt cur@k! Nepoucuj me prosim, v automobilovem prumyslu se pohybuji pres 20 let. Usetris se tak jeste vetsi ostudy.
Štědrovečerní specialita ala Hujajdej, pes na másle a jako deset kocka s oříšky.... 😅😅😅😂
Nemám rád Hyundai, nelíbí se mi jejich image, vždy když vidím něco jako i30 před sebou na silnici, tak radši zbystřím, čekám neobvyklé, nelogické, neřidičské chování, asi proto, že je to hodně užitková značka - za málo peněz hodně muziky. Ale proč ne.. Někdo auta tolik nežere, bere je jako prostředek pro přepravu. Sám mám VW, předtím škodovky. Ale to co tu predvadiš ty, je neskutačná ubohost jsi chudáček a zamindrákovanej zm*d, kok*te! Kdybys měl aspoň na ten hyundai d*bile, máš na h*vno a jsi h*vno! Nazdar
Tak ať ti chutná.
Já raději kapra a nového Kodiaqa ... vy kolaboranti si nechte dovést něco z ciganské osady, nejlépe v prskoletu jménem i30. Nějaký čuvač k zakousnutí a mourek od vedle ... Korejci budou hýkat blahem. Šťastné a vesele do KLDR! ☝️😀
Hele, nechceš přestat ze sebe dělat alespoň na ty svátky totálního idiota? To ale asi nepůjde, viď? Protože s idiocií se člověk narodí a i umře.
Tě to ale vzalo, pozor na infarkt, a to stačí jen popřát dobrou chuť k tvému výběru jídla.
Nemají ty korejské socky sedět někde v asijském bistru a slavit po vzoru KLDR? 😂😂😂
To je fakt, to by byl stylový 😂😂😂
Hovnaj se snaží, bohužel konkurence dělá všechno lépe. I ta Dacia má více šarmu a charakteru než ten soused z KLDR...
Rene Alt = Petrý Werner a další nicky = jeden a ten samý ***** očividně trpící demencí, který je skálopevně přesvědčený o tom, že Hyundai pochází z KLDR. :-D
To nemá nic společného s přesvědčením, ale s pouhou ubohostí, kdy se snaží takovými nesmysly srážet lepší značku. A pořád mu to nejde a nejde...
Dufam,ze to ma dobre zaplatene,ked robi zo seba total kretena.
Hovnaj je lepší v očích pouze jejich majitelů, kteří lžou... fakta převrací, realitu nevnímají, urazeji o třídu lepší konkurenci ačkoli na to nemají... ale co chtít od lůzy co na opravdové auto nemá peníze, ještě, ze ten Hovnaj Kimovci vymysleli. Čím by jste jezdili chudinky. 😀😀😀😀
No neboj, necim tak podradnym jako Skoda urcite ne. Mame tu spoustu lepsich aut za lepsi ceny. Skodu nechame takovym jako ty.
Ty jses dobrej k0kot, Vanku, Wernere atd.
Kona 100% nejde proti Karoqu, ty auta jsou v rozdilnych tridach, Karoq je konkurent Tucsonu
A v čem je Karoq konkurencí Tucsonu?
Tucson je to ošklive asijské něco s designem staré Hondy?
Auto i model pro chudinu, která jak už to tak bývá zvykem ponejvíce řve. :-D
Nezáviď tolik. A když už závidíš, tak to nedělej tak okatě, ať nejsi za čecháčka škodováčka ubožáčka.
Už sem zase píše Vošickej aneb došly argumenty ... taktéž o tu lítá jako v KLDR.
Ne, jen nemá čas se tu stále dokola dohadovat s podobnými dementy jako jsi ty, protože musí balit dárečky. A protože je velice štědrý i ke svým zákazníkům, tak má co dělat aby stíhal...😜
No to víš, že jo... já jen myslel, že Vošický slaví někde v asijském bistru a k štědrovečerní večeři má pečeného psa a jako desert kočku s korejskými oříšky, zkrátka to co Korejci žerou a on jako věrný slouha a služebníček přeci nesmí zůstat pozadu. :-D:-D:-D
Korejci na rozdíl od tebe jí, a určitě ne psy nebo kočky. Jestli ty žereš, spolu se zvířaty, tvoje věc... ale netahej sem nějakého Vošického.
Zadrž chlape, v Koreji je psí maso velmi oblíbenou pochoutkou. Mezi nejoblíbenější pokrmy z masa psů patří v Koreji polévky Oshintang (polévka na posílení zdraví), yeongyangtang (živinová polévka) a sacheoltang (celoroční polévka). Předpokládá se, že v Koreji je snědeno více než dva miliony psů ročně.To jen tak pro úplnost....
To auto se mi nelíbí, obzvlášť hnusnej je ten displej uprostřed palubky. Působí to na mě dojmem, jako kdyby na něj při návrhu interiéru zapomněli a během výroby se to snažili operativně vyřešit a tak ho tam prostě nějak plácli a hotovo...
Tak si kup Scalu, Mecedes A Class, B Class, C Class, Focus, Mazda 3, Mazda CX3, Mazda 6, Citroen C4 Cactus, Berlingo, Peugeot 508, případně tohle provedení od jiné automobilky, tam ten displej bude asi inteligentněji přilepený. A nezapomeň, že tohle provedení bude u všech automobilek přibývat.https://www.netcarshow.com/skoda/2019-scala/1600x120... ... https://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2019-a-clas... ... https://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2019-b-clas... ... https://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2019-c-clas... ... https://www.netcarshow.com/ford/2019-focus/1600x1200... ... https://www.netcarshow.com/mazda/2019-3/1600x1200/wa... ... https://www.netcarshow.com/mazda/2016-cx-3/1600x1200... ... https://www.netcarshow.com/mazda/2016-6/1600x1200/wa... ... https://www.netcarshow.com/citroen/2018-c4_cactus/16... ... https://www.netcarshow.com/citroen/2019-berlingo/160... ... https://www.netcarshow.com/peugeot/2019-508/1600x120... ...
i30 je ošklive auto, oproti Octavií či Scale se jedna o úroveň horší vůz, to je proste fakt. Ma sice vše potřebné, ovšem míří na naprosto nenáročnou a řekneme si narovinu ne příliš majetnou klientelu, která chce spíše všude po světě rozkrikovat a být se v prsa jak skvělý kup udělala. A teď do mne politruci od grazla Vosickeho.
"Být se prsa"? Tebe asi "byli" do hlavy😂
"Být se v prsa"
Proč pořád lžeš?
Jediný kdo tu lže je PR oddělení Hyundai ČR v čele s tím kašparem Vošickým, jinak to nazvat nejde, možná by měl Hyundai o Škodovce přestat šířit lži a ona o Hyundaii říkat pravdu. Ta se ti moc nelíbí viď? :-))
Hyundai má podle mě lepší ceny, ale nadřízený fleet to válcuje.
Jen pro zajímavost, povětšinou se dá cena tohoto Hyundai srazit (ukecat sleva) na cenu kolem 500 000 kč a to v plné výbavě s motorem 1,4T. Je to dobré , hezké auto.
Hovnaj nebrat !!!
Tak se na to podíváme v řeči čísel.Hyundai i30 liftback - 1.4T 103 kW - výbava Best of Czech - 390.000,-Škoda Octavia liftback - 1.5T 110 kW - výbava Ambition - 544.000,-To máme rozdíl 154.000,- v neprospěch Octavie a to už je pádný důvod. Lešenářskou trubku vzadu raději ani nebudu rozpitvávat. Problém pro i30 nastane v momentě, kdy chci něco silnějšího, ale nechci nejdražší Nko a nebo chci 4x4. Tady už i30 nemá co nabídnout. V podstatě ani proti 2.0 TDI 135 kW nemá i30 co nabídnout.
Vaší logikou je, milý Shimi, nejlepším autem vrak z Áček. Tedy pokud se ho podaří koupit levně.Namísto ceny bude lepší porovnávat, co za ty peníze dostanete.
Holomel Karel: Další co se diskuzně střílí do vlastní nohy? Tady se dnes s těmi méně nadanými roztrhl pytel.
No i30 nemá co nabídnout ani proti 2.0 TDI 110 kW, 1.6 CRDi určitě není rovnocenný soupeř.
Téčko: Ano, ale taky je mezi nimi cenový rozdíl 220.000,-! A za to už si můžeš koupit další nové auto, což je ku*va argument.
To jsou teorie podle ceníků, když kupuji auto na firmu tak se pohybuji zcela jinde.
Podle mne je politika Škody taková - vyšroubovat cenu, pro fleet obrovské slevy. Pro běžného spotřebitele taky něco nechá, protože ten si řekne - když jich tolik jezdí ve firmách,tak to bude výhodná koupě.Proto skoro nikdo není schopen na fleet nabízet takové slevy,jako Škoda.
Zvláštní je, jak často se tu objevuje utkvělá představa o "obrovských" slevách pro fleet. Šiřitelé tohoto názoru zcela evidentně nemají o realitě sebemenší představu. Skutečnost by jim zcela určitě vyrazila dech.Ale proč ne, když je ten Štědrý den, nechme si zdát o 30 a více procentních slevách na Škodu, 38 % na Passat a tak dále...
Tak ono tam těch 30 a více % je, když dotyčný nepochopí, nevidí, že cenu třeba počítají firmě se slevou 10% a bez daně a fyzické osobě samozřejmě s daní. To potom porovnává naprosto rozdílně tvořené ceny.
A taky je to o tom, že prodejce ví, že s auty ve fleetu jezdíš servisovat jenom k němu, mají nájezd 60 tkm ročně a pouštíš je až po pěti letech a jako rozumný hospodář děláš servisky co 15 tkm, kupuješ u něho gumy a uzavíráš přes něj pojistky, řešíš u něj všechny pojistné události atd. Auto ti prodá se zápornou marží, protože si ten rozdíl za pár měsíců umaže.
Školení mi nedávej, máme také firemní auta a z tohoto omylu tě rychle vyvedu, neplatí to všude. Naše firma má vlastní správu vozového parku a servis. Servis si dělá sama sobě na svých autech, ale auta nakupuje u prodejce.
Nedávám ti školení, jen vysvětluji některé inteligenci (nemyslím tebe) iluzi 30% slevy. Měl jsem i klienta, který si kvůli vlastnímu autoparku vyřídil a rozjel svůj autorizovaný servis pro několik značek.
Běžně se dává auto do fleetu s 15% slevou a tu si můžeš i vysmlouvat jako soukromá osoba. Setkal jsem se i s 35% slevou jenže tam byly další "ale", které tady většina lidí nepochopí. Jednou jsem zažil i extrémní 80% slevu. Dobří fleetoví správci kupují mezi 20 až 25% slevou.
U jakéhokoliv dealera Škody mi, jako fyzické osobě, nikdy nenabídli, ani přes snahu, více než 11 % u nově objednávaného auta, ne skladovka, které se chtějí zbavit, a neznám nikoho, kdo takto auta kupoval, že by doslat větší slevu. Většinou se točila kolem 9%.
Loni jsem zařizoval koupi Oktávky do rodiny a z 830 cenikově konečná cena 705 tisíc. Nabídku jsem si nechal dělat od třech prodejců a asi měsíc smlouval.
Asi jste nikdy auto na firmu nekupoval, že?To by jste potom věděl, že se zcela jinde fakt nepohybujete.
Aktualne Passat (jasne, za par měsíců je facelift) sleva cca 28%.
Kde ho dostanu?
Tyhle slevy koncern dává, to že tyto nevíš, není naše chyba. Chcankaři mají vždycky všechno drahý....celoživotně.
No to se taky pozná, jak si kdo váží obyčejných zákazníků a kdo koho chce natáhnout.
Pindy Vošického úderky, každý prodává za ceny, které mu dovolí trh. Jestliže se něco v ČR prodává násobně lépe (octa) než něco jiného (i30), tak to má o desítky procent vyšší cenu, platí to u chleba, u podvlíkaček stejně jako třeba u televizí nebo mobilů. Ten kdo by prodával levněji než mu trh nabízí by jenom dosáhl toho, že by mu zkolabovala výroba, která by nestíhala vyrábět.
https://press.hyundai.cz/tiskove-zpravy/detail/27_... ...
Je to tak, škodárna ceny u některých modelů nasadila moc nízko a měla docela honičky s výrobou, takže ceny musely zákonitě jít nahoru a ještě půjdou, třeba takový Karoq má pořád nepřijatelné čekačky, takže nelze čekat nic jiného než další růst cen..
Vždyť jo, taky proto dává Škodovka a Volkswagen slevy do fleetu 25-30 % a někdy i více....
Tak mi prosím prozraďte kde, a já tam hned pojedu
Jestli máš prosperující firmu a točíš 30 a více aut pravidelně u Škodovky tak můžeš jet ke kterémukoliv dealerovi. Ovšem jestli jsi holá prd€l co si jednou za uherák jde pro nové auto, tak nemusíš jezdit nikam a na slevy můžeš rovnou zapomenout.
Chlape, ty jsi asi nikdy žádný auta nekupoval, viď?Ani Policie, když kupuje auta za 2,25 miliardy takovou slevu, o jaké tu blábolíte, nedostala.A tobě dají na 30 aut 35 %. To vyprávěj v parku holubům.
Přesně tak.Octavie je předražená a nemá na to.Do detailu jsem si prohledl hyundae i30 fastback a moc pekny a prostorný auto, i ten motor jde pěkně.A cená dobrá o proti octavii.
Ano, Octavia je dospelejsi a lepší auto ve všech ohledech, navíc na konci výrobního cyklu. i30 na ni objektivně nemá. Ačkoliv si zde dokážu přečti kdejaký potoky příspěvek od majitele i30.
LOL. Tenhle newspeak se učíte v Bolce na marketingovém?"dospelejsi a lepší auto ve všech ohledech, navíc na konci výrobního cyklu" = rádobystandard čečenských polovodičů v holobytové výbavě se zastaralou technikou.:-D
Mě zaskočila tato věta "Ačkoliv si zde dokážu přečti kdejaký potoky příspěvek od majitele i30."a ještě jsem ji nerozkódoval. Jen se bojím, že je to jako za druhé světové kód Navajo, a s tím si opravdu neporadím.
To je jen důkaz jeho užívání psychotropních látek při psaní příspěvků. Pak je tu ještě možnost, že prošel úplnou lobotomií.
Možná, že ty látky fasuje v Bolce... aby ho při psaní takových pí+ovin nebolel mozek.:-P
Téčko: Tak snad je jasné, že já se bavím o FO a jako takové mi určitě nikdo nedá slevu ve výši 33%.
Ano, Rolls Royce je také dražší než I30. To máme v neprospěch pár melounů a to je taky pádný důvod. Lepší vozy zkrátka stojí více.
Alexis Papadakis: Já chápu, že si musíš kopnout, ale proč takhle hloupě? Ty se hned první reakcí střelíš do vlastní nohy.
Tak Rolls Royce je rozhodně lepší auto a i skladník ve šroubárně si jej přece může koupit. :-D A pokud se jedná o ty druhé auta, tak je otázkou, jestli je cena odpovídající tomu, co za ni kupující dostane, požaduje, tak jak napsal Shimi.
Minimalne dostane ten dulezity znak na kapote, ten pridava minimalne 20 koni a dve velikostni tridy navic. Slepice na kapote, to je konkurence pro premii.
No. Máme doma jak Hyundai i30 tak Octavii. No jak to říci, asi raději Hyundai. S i30 jezdíme 9 let a Octavii 11 let. Mám co srovnávat.
Kdy zacne hyundai davat do i30 konecne motor? 1,4 ani 1,6 pro octavii neni zadna konkurence..
ale drviva vacsina predanych octavii je 1.0 tsi a 1.6 tdi ci
Nesmysl, největší podíl na prodejích octy v ČR má 2.0 TDI 110 kW díky nákupům firem. Letos to zatím je skoro třetina s tímto motorem tedy přesně 31,2%.
Tady na diskuzi je poznat, jak se neinformovaní a jednodušší lidé nechají snadno ovlivnit dlouhodobým mnohaletým marketingem Škodovky. Pak tu píší bláboly o nemožnosti srovnávání modelů ze stejných tříd či s podobnou karoserií.
Zato ty jsi evidentně skočil na lep Vošického úderce :-D
Máš tam taky něco normálního nebo tu chceš ze sebe stále dokola dělat pitomce?
Kdybych si měl vybrat, tak jdu rozhodně do té i30. Vzhled, cena, lepší základní výbava to vše hovoří pro Hyundai. Tady není co řešit :-)
Fůůůj, Hovnají nebrat!
Vážně? Tak se pochlub, čím jezdíš doma teď :-))
To tu zas bude nablito😁
No v barnumské reklamě Hyundai je i30 nejlepší auto na světě a malý soused z Bolky se třese v koutě, ovšem ve srovnávacích testech octa smete i30 kdy si vzpomene.https://www.autobild.de/artikel/hyundai-i30-fastb... ...
To místní troll typu XYZ nepochopí, on cizím jazykům nerozumí. Navíc, když to nemá pod kapotou plynovou vzpěru, tak je to přece jasný shit :-)):-)):-)):-)):-)):-)):-)):-))
Potřebu plynové vzpěry kapoty taky nechápu. Ale argumentace škodivkářů o zadních bubnech je těžce mimo.
Já tu jejich potřebu mít na kapotě motoru plynovou vzpěru chápu. Jelikož se jim ten krám pořád sere, tak musí kapotu několikrát týdně zvedat. To se pak ta vzpěra hodí :-)):-)):-))
to je zřejmě básnická licence, není-liž pravda?Mně by spíše vadily ty bubny na sockaedicích koncernu a z toho plynoucí špatná pasivní i aktivní bezpečnost těchto aut.
i30 nejde srovnávat s Oktávkou, ta je trochu jinde. Pro mne je konkurent končící Rapid a nastupující Scala.
To je otázka... Oktávka z třídy vybočuje jen trochu větším kufrem a délkou na horní hranici, jinak naprosto zapadá, Scala s Rapidem jsou zase ve třídě ryze průměrní nebo lehce pod... (rozměry)
Oktávky je taky lepší vnitřním prostorem, kvalitou zpracování a jízdními vlastnostmi.
Jistě, proti Rapidu ano ve všem pravda. Proti ostatní konkurenci to není jednoznačné.
A které nižší střední třídy je vnitřně větší (resp. srovnatelné) než Oktávky? Já vím maximálně o dvou!
Pozri si vybermiauto.. o3 ke uplne priemerne auto v rozmeroch interiéru.Mam ju doma
I30 není ani náhodou vnitřním uzitným prostorem podobná Oktávce, je o dost menší. V nižší střední třídě má obdobný prostor pouze Corolla a Impreza.
A ceed... a len by oko bych tipnul i golf/leon
K tobě se ještě nedostala informace, že Ceed je podřadný klon i30 z které vychází? Takže má +/- stejné rozměry. To už dnes ví každý.
Neco jako leon/okta je podradny klon golfu, a co jako? Je to auto nizsi nebo ne?
I30 je vyšší 103cm místo řidiče, 97cm zadní. Ceed 102cm/96cm.Octavia 98,3cm/98cm.https://www.vybermiauto.cz/katalog/hyundai/i30-5dv/t... ... https://www.vybermiauto.cz/katalog/kia/ceed/technick... ... http://www.skoda-auto.cz/modely/octavia/octavia/oc... ...
to je fakt, Octáva je ideál pro klobouk a plato vajec :-P:-P
To nevím, já to neměřím :-D, nemyslel jsem ani tak rozdíl pár centimetrů nad hlavou, ale spíš o ty jízdní vlastnosti (Mazda, Honda je víc jak třídu lepší). Zrovna včera jsem prohlížel kolegovi v práci funglovou Oktvku a jako by na mě dejchlo minulé desetiletí, tedy v interiéru. Šeď nuda a nic moc zpracování (mnohde nelícuje), ale třeba je to úmysl, někdo to má dokonce rád.
Že je vnitřek Oktávky jednoduchý je věcí osobního názoru. Ve věci drobných odchylek lícování je to kus od kusu, pokud nejsi už v prémii. Seděl jsem ve dvou Mazdách 3 a jedna byla tip top a u druhé taky něco občas nelícovalo. Civic má jen dva použitelné motory, pokud Honda vyřeší problémy 1.5 tak bude mít 3. Pro mne s výškou 1.9m je vnitřek důležitý, když jezdíme ve 4. Když se pohodlné usadím, tak si za mne dospělý člověk na dlouhé cestě pohodlně nesedne ani v Civicu, Mazde 3 a o i30 nemluvě. Myslel jsem to hlavně ve srovnání s i30, protože ta na Civic či Mazdu 3 taky nemá.
Tak to já bych o kompaktu asi neuvažoval pro 4 lidi, ale naštěstí nemusím, tak to hodnotím z pozice uživatele co jezdí sám nebo ve dvou a tam je to putna. Problémy Hondy nejsou o nic větší než koncernové, tak to bych nehodnotil. Oktávka je dobrej užitkáč, ale mě vadí to gumový a odtažitý řízení, tam se ani nepřibližuje (jezdím v ní celkem často pracovně) Rozměry nepřeměřuju, ale radši si vyzkouším osobně jak se uvnitř za jízdy cítím. (Výškou mám jen asi o 2cm menší než Ty) Novou i30 jsem nezkoušel a kromě N-ka mě ničím nemotivuje to napravit.
V řízení je Oktávka typický Unisex. Mám najeto s i30 (2017) cca 70 tkm a neumím si představit, že by tohle auto mělo mít za další 2 roky na kontě 200 tkm. Kdežto v služebním Rapidu za 4 roky 300 tkm a auto kupodivu drží. Když jsem kupoval manželce auto (auta rozlišuje podle počtu dveří), tak jsem se rozhodoval mezi Rapidem a i30. Bohužel to nakonec vyhrál Opel. S Oktávkou mám v cng najeto cca 50 tkm a absolutně v pohodě. Jo i30 je lepší než Rapid, ale má k němu blíže než k Oktávce. Na špici nižší střední třídy a plně srovnatelná jsou jiná auta a to tebou uváděný Civic, Mazda 3, Impreza či A3.
Lol, ja na i30 2nd gen najel 190 tisic km, za 4,5 roku a zaden problem, takze ano umim si na nove i30 predstavit 250 tisic km a bez problemu... H je stejna spotrebka jak Skoda, teda za mne o neco lepsi (sedacky, multilink, display infotainmentu nahoru su veci, ktere oktavke chybeji aby vubec byla na shortlistu)
No jo, Impreza, málem bych zapomněl, podvozek všude chválej, budu ji taky muset někdy vyzkoušet. Jinak souhlas
Imprezu ti můžu jen doporučit. V 2.0 výkonu až nad hlavu, 4x4, podvozek úžasný a místa jako v Oktávce a nemusíš vozit 250l kufru navíc.
To má i30 příliš snadné vítězství...
i30 naději na vítězství? To je vtip roku!!!!! :-)))))))))))) Vždyť všechny objektivní testy ta tvoje i30 projede a naprosto právem ve všech ohledech navíc s vozem na konci výrobního cyklu, trochu čti ty pitomečku a nezapomeň si hovnajisto postěžovat na zkorumpované redaktory, které se snaží uplácet Vošický už léta.
Nemá. Mám zkušenosti s oběma (rapid a i30) a i30 je akorát více "navoněná".
A nebo rapid tolik smrdí. Vše je relativní, rosťo.
My te chapeme. Koupil sis Oktavku a musis si za kazdou cenu obhajit predrazene auto.
Tak. Navíc si sousedi myslí že nafasoval služebák, jelikož Škoda má takovou image.
"víc navoněná" = o dekádu lepší technika, lepší motory, výbava na úrovni.:-DČečenec s Trapidem dal opět všanc svůj názor na svou trapidí modlu. :-D:-D
Mám i jiná auta než Rapida a tak můžu srovnávat.
Hyundai je motorová zoufalost. Marně přemýšlím, kdo má ještě horší motory. Nevím, zda mohu zmínit Peugeot - Citroen, či Fiat. Asi bych je všechny urazil. Korejci zkrátka nejsou strojaři.
Strojaři opravdu nejsou a technika je taky míjí z dálky.Jsou národy, které to mají v krvi, jako třeba Němci, a pak jsou korejci a číňani, kteří se to nenaučí nikdy ani kdyby se k smrti ukopírovali...
Než příště napíšeš podobnou nesmyslnou lež, tak si něco o značce Hyundai nastuduj, ať tu nejsi za blba, který jen plácá... a neumřeš jako většina tobě podobných. http://www.hyundaicorpcatalogue.com... https://translate.google.cz/translate... To je jen malá ukázka toho, jací jsou Korejci (Hyundai) špičkoví strojaři a nejen strojaři.Až budou Němci vyrábět něco na úrovni např. vodíkového Nexa, tak se ozvi.;-)
Ha ha, absolutní blbost, ale když už tak hjunde navrhuji Němci a vyrábí Češi, audi, BMW a Mercedes vyrábí Číňani, a když už něco stojí u krajnice tak to většinou je tahle trojka :D
Tak nepřemýšlej a koukni na žebříčky spolehlivosti ;-);-);-)
Rozchod kol vpředu/vzadu [mm] Hyundai 1565/1573 , Octavia 1543/1534 ...neni o com viac , na velku karoseriu natlaceny maly podvozok ....
Tak ono je to vidět i u délky karoserie a rozvoru. Octavia je jezevčík, protože je o 22 cm delší, ale má jen o 1,7 cm větší rozvor.
A to se pak projeví např. na tom, že ai 2.0TDI se neumí razantně rozjet aniž by si hráblo...DSG. Neznám Hyundai, ale po 15 letech s Fordama Mondeo byl přesun do Octavie šok..strašný auto. Novej Focuse je o dvě třídy výš... hodnotím kultivovanost jízdy, ne rádio a slícování. Teď mám Passata, ten je OK.
Audi A6 C5 ma mensi rozchod kol, nez Octavia - a co jako. Jedno cislo, kde ma H vic a hned je z toho senzace :D
ale o to nejde ci malo auto, ktore bolo vyrabane pred 25rokmi mensi rozchod... je logicke ze auta sa zvacsuju a nedaju sa porovnavat velkostne .. ja hovorim o tom, ze oktavia bude urcite nestabilnejsia ako i30 fastback lebo ma mensiu karoseriu a i30 ma lepsie rozlozeny podvozok... da sa to pochopit?
Test jestli nejsem blokován.
Ne nejsi, sova stále vidí poštolku ;-) Ale platí pořád, že: "kdo si koupí hovnaje, na dosmrti rybičková k.u.n.d.a je" :-P
Škodovka a její torzní tyčka, nechovej se jako pička.
Ty vole, to je slušný bizár. :-D
Ještě zkus vyběhnout před barák, jestli nemáš ban od manželky. To by byl větší problém.
Octavia se ho rozhodně obávat nemusí. Neustálé navážení H do souseda z Boleslavi je jen projevem ubohosti a nízkého sebevědomí lidí z jeho zastoupení. Je vidět, jak to ma Škodovka na háku a na souseda z Nošovic z vysoka kálí :-)):-)):-))
Skus si vsimat aj tych dementov z druhej strany, nie len mliet dokola to iste.
Ten motor vsude chvali za jeho naprostou tichost a kultivovanost. V tomhle testu je hlucny tak nevim covsi mam myslet 😁Mam ho v combi a je to naprosto tichy motor. Ano nad 5tis ot je slyset, ale to asi kazdy, jestli to neni treba Bentley.
Redaktor píše, že zvuk ve vyšších otáčkách je nepříjemný. To je u velmi laciných motorů běžné. Běžný rozsah otáček ok, vysoké z hlediska akustického již nedávají.
Stačí se podívat, jak s tím asi jezdili... Praha-KH s průměrem 110 km/h je prasojízda, to se nedivím, že motor už slyší. Při takovém stylu je spotřeba 5,6 litru pak skvělá.
Hele kde jste vsichni delali autoskolu ze umite prumer 110 km/h pod 6 litru paliva?
Co to má společného s autoškolou? Dnešní motory prostě při částečné zátěži umí být velmi úsporné.
prumer 110km/h je podle tebe castecne zatizeny motor? Si blbej?
Ne, a co ty?
sem blbej ale ne natolik abych napsal že průměr 110km/h je částečně zatíženej motor a proto bere pod 6 litrů, vole. Takovej průměr uděláš stěží na mašině při ignoraci celýho silničního zákona a daleko od spotřeby 10 litrů nejsi. Na motorce která váží 1/5 auta!
Přesně. Tohle mě taky praštilo do očí. V neděli pozdě večer jsem ns týhle dálnici jel s 1,6 TDi a na sjezdu u Hradce byl průměr 116 a 7,9 litru. Ten průměr je tak vysokej díky tomu, že jsem vyjížděl z Černého Mostu, tedy v podstatě rovnou na dálnici. Pan redaktor to zajel s benzínovým turbomotorem o 2,3 litru míň než já s diesselem. Jestli je takhle dělanej celej test, tak to tedy potěš koště...
S 1.6 tdi v Rapidu jezdím za Praha Ostrava v průměru 113 kmh a 4,6l.
Octavia je kategorie sama pro sebe, je ve sve nizsi tride prerostla. Ale reklamni oddeleni H do te Octavky zacalo stouchat jako prvni a uz to te i30 zustalo.
U Škodovky x-násobně větší diskuze. Je vidět, že oproti H umí dělat Škoda mnohem lépe dělat nejen auta, ale i marketing. A těch pár ubožáků, co tady plive pořád dokola stejný trapný kecy pod každým článkem o Škodovce, je toho jasným důkazem.
Tak zatím vidím, že ubožák jsi tady jen ty. Copak jsi tady převratného pověděl k auto, mimo toho, že ses přišel vyzvracet. Čeština je prevít "...dělat Škoda mnohem lépe dělat..." A kde jsi přišel na to, že tam přispívají jen majitelé, fandové, aut Hyundai? To jako neexistují jiné automobilky a majitelé jiných aut se tam nemůžou vyjadřovat, tak jako tady?
Podívej se na diskuze pod jiné značky. Nikoho nezajímají :-))
hej hej, pod škodovkou sú úžasné diskusie, lebo škodovkári si stále musia dokazovát, aké úžasne auto si kúpili. tí čo majú poriadné auto túto potrebu jednoducho necítia, sú spokojní.
Spise obracene, v diskuzi u skodovek píšu většinou ti, co poulazuji na to, jak muzou nakoupit lepe a co je spatne. Příspěvku, co si neco dokazuji s ohledem na vlastnictví škodovky je minimum. Ty jsi dukazem;-)
Já teďka jezdím něčím jiným než škodovkou a Hyundai bych si přesto nikdy nekoupil. Ty historky co jsem slyšel o výrobě (i kdyby byly pravda jen z 20%) v Nošovicích jsou hodně úsměvné.
Znám přímo lidi z Hyundai Nošovice, ale to, co tu naznačuješ, jsem nikdy neslyšel. Slyšel jsem jen nadávat, že se musí pracovat, ale to je stejné i v jiných továrnách a také německých. Také tam znám dost lidí (Brose, Mahle, Erich Jaeger, Dura) a všichni nadávají stejně. Takže nechej staré pověsti české spát, pokud jsi to osobně nezažil.
I kdybych nevěřil těm blbým řečem, tak mi stačilo, jak mi přišli denně Slováci totálně pod obraz ve dvě v noci na ubytovnu a v pět je mikrobus odvážel na šichtu do Nošovic. Stačí mi vidět MKT fabriky, který když na FB či Linkedin pustí článek či příspěvek s chybou, tak má ihned x lajků od lidí s mkt a administrativy a nikdo nemá tu sebereflexi upozornit na fatální chybu v příspěvku. Potom si teda kladu otázku "Tak kvalitně pracuje celá výroba?".
A co nedávno Mazda 3, a to bylo jen představení. Nezajímá to asi takové, jako ty. Ne nadarmo máš nick TSI.Celkem chápu, že se nejvíce budou řešit auta nižší střední třídy, případně malá auta, o tyto auta je jednoznačně největší zájem. Stačí se podívat, kolik článků je tady věnováno jiným automobilkám v těchto třídách. Málo je slabé slovo. Prim hraje jednoznačně Škoda. Například Fiesta ST tady nebyla vůbec a také se prodává asi 9 měsíců, přitom zrovna ona má tříválcový motor 1.5 EB, který vypadá, že by snad mohl být přijatelné řešení, podle testů, které jsem viděl.https://www.youtube.com/watch... https://www.youtube.com/watch... https://www.topspeed.sk/drag-race-fiesta-st-stara... ...
Já nechápu, proč neustále někdo srovnává i30 s Octavií??? Proč nesrovnávají s Golfem, který velikostně i druhy karoserií více odpovídá i30, když už to musí být koncern, že páni redaktoři.
V 4/18 mi prišiel novy Wolksvagen Golf VII facelift 1.4 TSI 125 k Trendline.Cena 15990 Eur a treba si pozrieť čo momentalne v tejto vybave ponuka. V 2/18 som bol vyberať auto a po prezreti a preštudovani si možnych adeptov tj do 16000 Eur /Megane,Astra,Giulietta,Mazda 3,Golf/ jednoznačne nie je o čom.Oktavia pri rovnakej vybave a motore bola cca o 3000 Eur drahšia.A k veci čo si tu nahovarate že Kia alebo Hyundai za cca 20-25rokov vyrobi aut dobehnu technologicky značky ktore su tu 100 rokov?Hyundai i30 fastbek sice nevyzera zle ale v zadu je nad hlavov malo miesta a pristrojovka vyzera katastrofalne.Treba si ešte pozriet cenu servisu a servisne intervaly minimalne 5 až 7 rokov musiš tam kazdy rok chodit aby ti nepadla zaruka tak ten Hyundai alebo Kia voči Golfu,Meganu,Astre atd vydu poriadne draho. Moj subjektivny nazor po odjazdeni 8000 km jednoznačne momentalne za tuto cenu je Golf / etalon triedy pravom / najlepšia volba. Mam tam XDS a Viacprvkovu napravu. Zabudnite na korejcov Golf je Golf
len tak pre srandu som si pozrel cenník golfa, tak najlacnejší je 14 990, s 1.0 motorom. tka to už nechápem, čo za úžasnú výbavu tam máš za 1000€,
Cena 1.0 tsi Trendline je 13490 Eur.Maš tam denne Led svetla,zadne svetla komplet led/aj spiatočka/,dvojzonova autoklima,elektronicka brzda,hild holder,tempomat,omedzovač rychlosti,4x el. okna atd.Zakladna Octavia s čienymi klučkami a spetakmi a švihadlami vzadu stoji 17490.Chapeš to je rozdiel 4000 Eur.Ked to chce Octavia vybavou dorovnať musiš doplatit min 1500 eur aj tak sa tam všetko neda dohodit.Treba si poriadne pozriet cennik.A načo by som kupoval Embečku,Hyundai,Kiu alebo Opel či Peugeot ked za tie iste prachy možem mať Golf.A to som predtym mal Vectru rv.2004 aj Lagunu rv.2009.Golf je jednoducho Golf.
ja neviem, ale ako pozerá, tak pozerám, cena 14 990, tebou uvádzana cena je na skladovky. s embečkou to neporovnávam. V zadu máš určite torzku, a elektronický diferenciál, je ne SW záležitosť Pokiaľ chceš len golfa tak prečo nie, ale za tie prachy určite dostaneš viac, napr. pri Hyundai, KIA Opel , alebo Peugeot, a ešte by som pridal aj Renault. Jasné, že ten golf, je fajn, aj v základe, pokiaľ si nenáročný zákaznik, pokiaľ nepotrebuješ napr navigáciu, a vystačíš si s telefonikom na okne, pokiaľ nepotrebuješ vyhrievane sedačky, cúvaciu kameru atd. Lebo keĎ len trocha začneš uvažovaľ s príplatkami a trocha normálnejším motorom, tak si už v závratných výškach, kdesi v strednej triede.
Na stranke Volksvagenu je s bonusmi cena na 1.0 tsi 13490 Eur.To nie su skladovky to je cena ked si auto objednavaš ako ja vo februari a v aprili mi prišlo.Ja som mal to štastie že sa ešte dala objednať 1.4 tsi 125k.A pokial sa jedna o vybavu v aute.U mna osobne je prvorade aby bolo auto konštrukčne dobre urobene a až potom riešim vybavu.Podla mna su Golf,Octavia,Leon dobre urobene auta a v tej vybave Trendline je všetko potrebne.Momentalne do Golfa VII po facelifte dali vybavu ktora sa predtym v Tredline bud nedala doplatit alebo ju tam dali gratis.Preto vravim že momentalne /kedže 2019 pride Golf VIII/ je to fakt za tie prachy dobra ponuka.Ked si pozreš zakladne vybavy Octavie/od 17490/alebo Leona tak maju slabšiu vybavu a su dahšie.To že ti daju korejci 5 alebo 7 rokov zaruku je pekne ale servisny interval maš 1rok alebo 20000 a platiš min okolo 280 Eur a krat 5 alebo 7 rokov tak ty korejci vyjdu drahšie a strata hodnoty je určite vyššia ako u Golfa alebo Octavie.Mam tam XDS a zadnu viacprvkovu napravu sedi ako rit na serbli.
Ale litrový motor je jenom Nademlejnská.
Oprava... kafemlejnek
nechcem Ťa chytať za slovíčka, ale podľa cenníka ta cena platí pri objednaní do 23.12, alebo skladové vozidla. Ešte raz opakujem, pokiaľ nie si náročný zákaznik, tak ten golf, je fajn kup, ale ak by si ho dovybavil na slušnu úroveň, tak ta cena ide raketovo hore. Ešte k tomu servisu, máš pravdu, že je tam rok/20 000km, ale zasa pri TSi by som 30 000km v žiadnom prípade ne riskoval, a tam by som to určite skrátil hooodne pod 15 000 km. takže to tvoje šetrenie, je len na papieri .
Jasne že ked ho dovybaviš tak ta cena je už uplne inde.Len chcem povedať že ta cena je pre Golf pri momentalnej vybave /na to že Golf bol vždy drahe auto/viac než priazniva hlavne v tych nižšich vybavach v porovnani napr. s Octaviou ktora v zaklade nema prakticky nič a tam cena začina od 17480 Eur čo je podla mna šialena cena.Je pravda že ten bonus plati do 21.12.2018 ale ja ked som ho ojednaval vo februari bol 1000 Eur a potom ho dali na 1500 Eur.Takže je dost možne že po novom roku urobia novu akciu pretože na buduci rok pride Golf VIII .Co sa tyka intarvalu ja najazdim ročne okolo 8000 km takže interval 30000 alebo 2 roky mi vyhovuje kdežto kolega ma Toyotu Auris tam je dokonca 1 rok alebo 15000km takže on chodi na vymenu 2x do roka.Jasne že pri tsi je olej velmi doležity tak tiež rozmyšlam že ho pojdem po roku vymenit a myslim si že to vyjde urcčite lacnejšie ako u korejcov.Trendline vybava mi max stači pretože sa vravi čim viac somarin tym vačšie riziko že sa to po. hlavne aby bolo auto dobre urobene a priestranne čo na tuto kategoriu Golf,Octavia či Leon su.Tam viac menej zaleži kto da aku cenovu ponuku.Každemu sa pači niečo ine len chcem povedať že v cenovej relacii medzi 15000-17000 Eur/ čo musiš v tejto kategorii aut za nove auto ratatať/ to nie je zla ponuka pretože ja ked som bol vyberať bola horucim kandidatom Mazda 3 2.0 120k ale to bolo teda po jazde dosť velke sklamanie.Malo miesta ,slabe brzdy,žiadne ledky len žiarovky a ked mi povedali čo stoji servis každy rok a pri zaruke 5 rokov tak to bola palba.Golf vyšiel cenovo približne cenovo rovnako ale ked turbina zapne je to ine vozenie.Nehovorim že Golf je najlepšie auto na svete ale v tejto cenovej relacii je vtop 5 určite.
OK.Každy si kupi to čo sa mu pači a na čo ma samozrejme rozpočet.Podstatne je aby bol spokojny a hlavne nemusel povedzme za prvych par rokov do toho zbytočne investovať.Pri určitom rozpočte da niekto peniaze za auto so slabšim motorom ale vačšiou vybavou alebo naopak silnejši motor a slabšiou vybavou.Mozes kupit Daciu za 9000 Eur a 10 rokov nevraziš nič a možeš kupit napr. Volksvagen za 30000 Eur a možeš mat kopec problemov.Takže do určitej miery je to aj o šťasťí.
nehádam, sa dobre píšeš. Keď Ti vyhovuje golf, tak ok. Nechcem byť za mudreho, ale prečítaj si o TSi motoroch, ten interval výmeny oleja by som určite skrátil aj hodne pod 15 000 km. zasa ta investícia na vymenu nie je veľká, a keď plánuješ si nechať auto dlhšie, tak sa Ti určite vráti. S TSi som nabehal neaký km, je v celku fajn, aj spotreba zaujímava, a podla informácii, počiatočne problémy už vyriešili, takže by to malo byť OK.
Hej, tak sa pozri ako sa ten Überwagen píše
To radši toho Megana.B-]
Megane hra na design.Je vysvieteny ako kolotoče ale iba 5 stupnova prevodovka tuha zadna naprava a malo miesta vo vnutri.Co sa tyka vnutorneho designu celkom fajn mekcene materialy atd ale funkcnosť a ovladanie cez menu displeja je dost komplikovane.Megane ma povedzme relativne zastaralu techniku zabalenu do kolotočiarskeho kabatu.
Redaktoři jsou tady totiž úchylný děcka, co ví prd. Ti tak sesmolit článek o tom, že v zimě klouže led.
Protože to dělá samotná značka, tedy její české zastoupení. Jakou má Golf odpověď na tenhle fastback? Jetta nebo Bora už tu nejsou.A že je Octavia větší neznamená, že to nejsou stejné třídy.
Je to hnus!!! Nevím jak tak uprděná značka se může cpán na naše monitory o svátečním čase. Tady na takové prasečiny opravdu nemám náladu. Po zkušenostech mohu zodpovědně prohlásit HOVNAJ NEBRAT!!!
Bože pán asi zaspal dobu. Ale to se od člověka co má v garáži nehci ani psát co dá čekat :-) Pokud má garáž :-)
Hiunday bych vůbec nechtel, jsou to prasata a darebaci. Hlavne ten stb Vanek a velkohuby Vosicky. Radeji si koupim i Ladu bez servisu, nez tu jejich ubohou 30ku.
A ono něco takového jako Hiunday existuje? Něco co neexistuje bych taky nechtěl. Ale Hyundai bych bral všema deseti, na rozdíl od škodovky komfortní a spolehlivé auto.
S takovymi ubohymi nazory se fakt zastrel.
Škoda náboje, ať radší skočí z mostu...B-]
Ne, ne. Nejlepší trest pro něj bude...jezdit ve Škodovce !!!B-]
Ano, Škodovka je lepší, hezčí, lépe jezdící a vyrobené auto, ve všech testech poráží ten tvůj Hovnaj na hlavu … štěkej dál hovnajisto, prodeje, ale mluví jasně, Škoda kraluje, Hovnaj musí vytvářet masivní kampaně, aby se prodával. Hovnaj = auto pro chudinu a zkrachovalce, stačí se na ty pitomce za volantem podívat, zakomplexovaní, hlavně, aby ušetřili kačky. To je ta tvá značka, odporná, hnusná, směšná. :-))
Hyundai není vůbec špatnej ty blbče
Tak poslouchej ty zoufalče, co si tu stále jen vymýšlíš větší lži a hovadiny, kterým ani sám nevěříš... Až bude škodovka ročně prodávat víc než 7 milionů aut jako Hyundai, tak se můžeš ozvat... Zatím je s tím jedním zoufalým milionem jen k smíchu stejně jako ty.I kdyby ses tu rozkrájel, tak s tím nic nenaděláš. Prostě se s tím smiř, že podřadná škodovka na Hyundai absolutně v žádném případě nemá. Škodovka je k uzoufání nicotná automobilka.;-)
Neřeš, zoufalý marketing z Bolky už vyrazil na zteč do autodiskusí. :-D
Přesně tak. Zoufalý marketing té nejpodřadnější, nekvalitní a nehodnotné značky s image vysoce poruchového služebáku, a s na sto honů smrdící, neoprávněnou, všudypřítomnou a totálně trapnou, až extrémní samochválou.Před škodovkou si každý slušný člověk si jen odplivne.
Hyundai jen reklama ale kvalita žádná osobně jsem si vyzkoušel.. Čekací doba na tuson mi bylo řečeno 5dnu a na kodiaq 9 měsíců což už ukazuje poptávku.. Budu čekat 9mesicu raději než 5dnu od objednání ale za čekání se to vyplatí.. Hyundai mne nějak nezaujal. Jsem hodně náročný na kvalitu či detail produktu jelikož sám pracuji automobilovém průmyslu tak vím kde je kvalitní materiál a kde není.
Ty jsi půjdeš max tak pro citygo.
A co děláš v tom automobilovém průmyslu? Raději nechci hádat, kvalitní detaile. Je vidět, že o tom víš naprostý prd.
Kecy kecy kecy a lži. Kdybys dělal v automobilovém průmyslu tak bys věděl, že dlouhé čekací lhůty na škodovku jsou způsobeny jen její neschopností a malostí. Hyundai ročně vyrobí a prodá sedminásobek toho, co neschopná Škoda.;-) Proto má tak krátké dodací lhůty. 😜
Teda Vosickej, ze si sem ty pitomost píšeš sám.... a pravdu!!!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.