Test Hyundai i30 CRDi: dobrý, nebo jen levný?

98 komentářů

mpixel
23. prosince • 22:51

Škoda 1,4 TSI. Zrychlení z 0 na 100km/h za 8 sekund.
Který Hyundai to dokáže? Žádný.

Radek
14. března • 17:25

Co jsi myslíte o téhle nabídce,není to paradox v Německu levněji jak u nás? Není započítána metalíza zhruba 500€ http://www.centrokerpen.de/fahrzeuge.php?carmodel=3497

Piotr
21. května • 23:19

Dobrý den.Mam auto Hyundai i 30.Vozidlo bylo pravidelně servisované vautorizovaném servisu Pyramida Průhonice. Několik krát u garančníprohlídky halasil jsem že počítač ukazuje nějakou chybu (svítíoranžová kontrolka elektroniky motoru CHECK). V servisu vždy mi chyburesetovali a řekli, že to nic není, že to jen počítač ukazuje chybukuli LPG bych se toho nevšímal, že vše je v pořádku.Cítil jsem, žeauto postupně má menší výkon, ale nejsem mechanik, tak jsem nevědělže je to teprve začátek problému.Byl v jiném servisu(PROKEŠ SERVIS s.r.o.) a tam mi řekli že zjistili nevyhovujícíkomprese na 1. a 2. válci. Řekli mi taky že nemůžou to opravit vzáruce že to musím řešit tam kde mi předělali auto na LPG toznamená v Hyundaji v Průhonicích.Zděleno mi bylo že provoz na LPGpoškodil motor.V Průhonicích zas už teď není autorizoványservis.Tam mi zas řekli taky že musí to řešit nějaký autorizoványservis a poslali mě do Hyundai Centrum Praha s.r.o. Tu mě čekalonepříjemné překvapení. V Hyundai Centrum Praha s.r.o. zděleno mibylo, že motor poškodil provoz na LPG, a záruka LPG už mi vypršela takmusím zaplatit za opravu motoru.Ukázali mi fakturu ze někdo ze stejným problémem zaplatil za opravu autaTak jsem napsal stížnost na jednaní značky Hyundai v České Republice přímo do Infocentrum Hyundai.Napsal jsem:"Cítím se podveden! Auto jsem předělal na LPG v autorizovaném servisuHyundai. Můžete mi vysvětlit proc mi Hyundai namontoval do auta něco copoškozuje motor?Jak jsem se informoval před přestavbou auta na LPG bylo mi zděleno ženebude žádný rozdíl ze auto se bude chovat tak jak by jezdilo porad nabenzin. Navíc mi poradili že jestli mam o to starosti tak bych sinamontoval LPG přimazáváni co jsem ihned u přestavby taky udělal.Informoval jsem se třeba v Polsku a tam mi řekli ze nesmí se do tohoauta montovat plyn.Ze je to v Polsku zakázáno! Plyn poškozuje I30 a žev Polsku nikdo v Hyundaji by mi nikdy to nenamontoval. Nikdo v Polskunehapal proc Hyundai v Česku podvádí zákazníky. V Polsku jestli bychto auto dal do servisu ihned by mi zrušili záruku!Nasel jsem na internetu víc lidi co jim stejné LPG poškodilo motor.TakHyundai v Česku musí vědět, že je problémové LPG v modelu I30. Procmi nikdo neřekl že po přestavbě na LPG mi motor vydrží jen 80-100tisíc a pak se budu muset zaplatit opravu motoru?Mi se zda že taky schválně mi to nikdo dřív neřekl bych ihneduplatnil záruku jak mi porad svitli CHECK.V Česku Hyundai namontuje LPG, dává záruku na plyn jen 2 roky a sesnaží zbavit odpovědnosti za poškozeni motoru.Je to vypočítané tak by Hyundai vydělal ještě na opravěpoškozeného motoru?!Chtěl jsem podat stížnost na jednaní značky Hyundai v ČeskéRepublice. Domáhám se uplatnění záruky na motor v moji vozidle.Neudělal jsem žádnou chybu. LPG mi namontoval značkový servis Hyundaipravidelné jsem dělal garanční prohlídky.Hyundai by měl vědět žeLPG není vhodné pro model auta který vlastním. Vědí to v Polsku, a tovůbec do toho modelu nedělají. Hlásil jsem chybu v počítací jak automelo záruku na LPG nechápu proc dřív z tým nic nikdo nedělal.Nechápu proc mi říkali, že je vše v naprostým pořádku.Chyburesetovali v místo opravovat, a porad svítil ten CHECK. Myslím ze to jejasany důkaz že mi se to ne stalo včera.Minimálně rok jezdím a poradsvítí ta chyba v počítací (CHECK). Teď už pomalu cítím žeodchází motor.Předem děkuji za za odpověď nebo nějaké vyjádřeni tykající semoji stížnosti."Na co mi přišla odpověď že po dohodě se servisem Hyundai Centrum Praha bude vozidlo opravenorámci záruky.Auto bylo 2 týdne v opravované v servisu náhradní auto nebylo dostupné tak jsem si půjčoval auto od kamaráda.Tak vypadá záruka mobility v Hyundai.To co reklamuji to jen kecy a oblbování zákazníka.Ale to není konec.Po opravě auta udělal jsem tak 400 Km a už zas začalo blinkat na oranžovo.Zhaslo to pak, ale občas se to svítilo a začalo taky zvonit něco v motoru.Tak jsem jel zas do servisu Hyundai Centrum Praha.Tam zděleno mi bylo že svíčka mi padla do motoru.Řekli mi taky že pravděpodobně je to chyba servisu Pyramida Průhonice že mi v 120000 nevyměnili svíčky.Náhradní auto zas nebylo dostupné tak jsem odjel autobusem.Další pracovní den jsem volal kdy vozidlo bude opravené, a kdy konečně mi dají náhradní auto.Po telefonu mi vedoucí servisu řekl že se to z Hyundai ČR řeší, a ženeví jestli to půjde na záruku.Ihned jsem psal další stížnost na jednaní značky Hyundai v České Republice přímo do Infocentrum Hyundai.Napsal jsem:"Mam auto Hyundai i 30.Vozidlo bylo pravidelně servisované vautorizovaném servisu Pyramida Průhonice.Začalo mi něco zvonit v motorutak jsem jel do servisu (Hyundai Centrum Praha s.r.o.).Tu mi bylo řečeno že je to chyba servisu Pyramida Průhonice.Měli mi uzáruční prohlídky vyměnit svíčky a to neudělali.Teď po telefonu mi vedoucí servisu tvrdí že se to z Vámi řeší, ženeví jestli to půjde na záruku.Domáhám se uplatnění záruky na motor v moji vozidle.Neudělal jsem žádnou chybu.Další věc je záruka mobilnosti.V servisu mi řekli že nemajínáhradní auto, a že neví jestli to půjde na záruku.K čemu je záruka mobilnosti jak já nemam auto a nutné auto potřebuji!Já jsem myslel že kupuji kvalitní auto od seriozní značky ale pomalumam už dost porad něco nefunguji to už 5 oprava.Kde je ta kvalita? Vozidlo pomalu stoji víc v servisu jak já tym autemjezdím.Já jsem nekupoval auto na to by porad stalo v servisu já potřebuji vněčem jezdit!Co mam teď dělat kupit si další auto nebo jak si to představujete!?!Žádám o nějaké vysvětleni!"Na co mi přišla odpověď:"Děkujeme za Váš email. Podle našeho zjištění jste při servisníprohlídce po 120.000km požadoval pouze část úkonů, tudíž nebylaservisní prohlídka provedena úplně (včetně výměny svíček).Současný problém na motoru je způsoben svíčkou, která ale měla býtvyměněna a tudíž nelze opravu udělat v rámci záruky.Litujeme, ale nemůžeme Vám více pomoci.Děkujeme za pochopení."Nikdy v živote jsem nikomu neřekl by mi neměnili svíčky!Nechápu jak muže Hyundai tak podvádět zákazníky.Nejsem mechanik a nevím co se děla a co se mění u servisní prohlídky.Ptali mé se jen jestli máji měnit kabinový filtr a že to nemusím a nemá to vliv na záruku.Tak jsem řekl že to nemá cenu ze jezdím tam minimálně 2x za rok, že vyměním to příště.To je napsané v zakázkovým listu!Proč není napsané tam že nechci vyměnit zapalovací svíčky?Napsali tam i to že nechci doplňovat provozní kapaliny a proč nikdo nenapsal ze nechci vyměnit svíčky?Pořad mi hyundai tvrdí že jsem si to přál, že mi nevyměnili svíčky proto že jsem jim to řekl,a já jsem jim nic takového neřekl.Nevím co mam dělat.

Stefan
17. května • 20:54

Prosím Vás len IDIOT sa mohol chlubit vnitrním prostorem Volkwagen Octavia !!
Volkwagen Octavia je len "šikovne nabublaná skrina na rázvor kolies,ktorý zodpovedá tak malým autám a vnutri sedieť je katastrofa a ešte vačšou katastrofou pre Volkwagen Octavia je šoferovať po bežnej zdôraznujem bežnej polnej ceste lebo sa šúcha o podvozok jedna radosť a nie je zriedkavé že sa odtrnej aj vaňa motora a to platí pre všetky Volkwageny -kody včetne Rumcajza alias Roomsteru že majú velmi neprakticky nízky podvozok takže s kufrom nech idú nemci do hája!!:-/

Zbyna
9. června • 15:24

Furt kufr...nechápu proč to furt někdo řeší oktávka má nehorázně nakopnutou a nafouklou prdel a to že má 520 litrů nebo kolik z toho se přeci nepo***
LIDI PROBOHA auto není o KUFRU !!!!! ten u oktávky je z velké části lidí jen ke chlubení !!! jiná je když se jede na dovolenou ale i tak !

Fed
22. března • 20:45

S velikým potěšením pročítám připomínky internetových účastníků v diskusích k testům vozidel prezentovaných mimo jiné také na www.autorevue.cz. Až na několik výjimek je to velice zábavné čtení.
Konkrétně v diskusi k článku "Test Hyundai i30 CRDi: dobrý, nebo jen levný?" jsem se dozvěděl tolik "podstatných" informací ,že mě z toho jde, opravdu,ale opravdu, hlava kolem.( Test byl přitom napsán věcně, se snahou nedělat z nikoho hlupáka).
Ale konkrétně. Přesto,že autor testu pan Robert Vašíček nikomu nenabízí koupi vozu Hyundai i30 CRDi pan "alias Ferda" prohlašuje ,že si tu rejži koupí až on osobně bude sockou.( nevím co to je za stav lidského vědomí).
Nebo když ,se na stránkách motoristického obsahu, začne řešit problém jestli je jistý druh oblečení levný a kvalitní nebo levný a nekvalitní nebo drahý a kvalitní případně drahý a nekvalitní. Když se to ještě spojí s booleovskou algebrou tak nevím ,nevím?
Po pročtení několik dalších diskusních příspěvků jsem došel k názoru,že je píší lidé ,kterým je vše jasné a jsou to tudíž odborníci na cokoliv a měli by být zaměstnáni ve vývojových pracovištích automobilek .Samozřejmě na vedoucích postech.Tyto diskusní příspěvky odpovídají přísloví "Podle sebe soudím tebe".
Po projití podobných webů jsem dospěl bohužel k názoru že,tento přístup na diskusních forech je zcela standardní.Na druhé straně je pravda ,že mnoho publikovaných t.zv. testů komerčních vozů ,je poplatné heslu "koho chleba jíš toho píseň zpívej" . Ukázkou takového přístupu byl test Kia Ceed' 1.4 versus Škoda Fabia II 1.6.16V uveřejněný ve Světu motorů. Závěr tohoto objektivního testu byl " Kia 1.83 ; Škoda 1.82". Tedy naši (Škoda) vyhráli o 0.01.
Pánům redaktorům přitom nevadilo, na př. při hodnocení objemu kufru prohlásit,že kufr Fabie a objemu 300 dm3 je vynikající ale větší 340 dm3 u Kia Ceed' je slabý průměr. A to se v úvodu zavázali ,že měřítka pro oba vozy budou stejná.Přestože jsem jim obratem napsal co si tomto testu myslím, vůbec se nenamáhali mě odpovědět..Ale k obsahu testům.Testy by měly obsahovat zejména hodnoty opakovaně ověřitelné, tedy prováděné podle specifikovaných ,případně zveřejněných, metodik. Je velmi zavádějící prohlásit ,že spojka je vstřícná anebo brzdy mají rychlý nástup ,když každý jedinec si pod těmito pojmy může myslet něco úplně odlišného. Nebo srovnávat jízdní vlastnosti testovaného vozu s Golfem nebo Fokusem když většina čtenářů s Golfem nebo Fokusem v životě nejela a asi ani nepojede ,protože si koupí úplně jinou značku.A to vůbec nemluvím o formulacích typu " jízda na limitu "(čeho).
Něco jiného by na př.bylo zveřejnit výsledky standardních testů pro vyhýbání, to jest při jízdě mezi kužely.
U spotřeb je situace složitější protože hodnoty uvedené v Technických průkazech nemají nic společného se skutečnou spotřebou při provozu na silnicích.Jsou odvozeny, jak je známo, od měření emisních které produkují ověřované motory.
Tyto emise se měří za specifikovaných podmínek daných normou Evropské Unie E/EC E/324-E/ECE/Trans/505/Rev.1Add.82 Předpis č 83 ve spolupráci s normou E/EC E/324-E/ECE/Trans/505/ Rev.1Add.100 Předpis 101 příloha 6.Z uvedených norem vyplývá, že spotřeby v Technickém. průkaze vozidla nejsou hodnoty měřené, ale vypočtené na základě emisních testů prováděných podle uvedených norem a to na válcové zkušebně. (Počítají se z emisí karbohydrátů, oxidu uhličitého a oxidu uhelnatého v g/km).
Bohužel je pravdou , že měřené "jízdní režimy" se liší od praktického používání vozidel a jsou hodně" při zemi". Provádějí se pouze testy odpovídající jízdě mimo město a ve městě.Kombinace je vypočtena tak, že 1/3 hodnoty určené pro město je přičtena k 2/3 hodnoty mimo město
Srovnávání reálných spotřeb s těmito hodnotami lze snad u spotřeby při jízdě Prahou mimo ranní a odpolední provoz.Při jízdách mimo město se v realitě uplatňuje součinitel odporu vzduchu celé karoserie a to podstatně.
Možná by, při komerčních testech spotřeb , bylo vhodnější měřit spotřeby při přibližně ustálených rychlostech 50 km/hod,90 km/hod a 130 km/hod s určitou tolerancí +- 5%. Vždy na stejné trati konstantní délky, při stejném zatížení a opakovaně.
Z hodnocením pohodlí je to složité. Je to silně subjektivní pocit (mimo jiné závislý na pohlaví ,věku,zdělání, atd.).Hodnoty vertikálních zrychlení na umělých překážkách pro neodborníky nemají žádnou vypovídací hodnotu, takže asi nezbude nic jiného než zachovat dnešní stav.Přitom je pohodlí objektivně závislé na kinematickém uspořádání podvozku vozu A ta jsou celosvětově známa a zatím nikdo nevymyslel nic lepšího a vlastně ani nemůže..Z cenových důvodů většina automobilek používá v dané třídě vyzkoušené ( nikoliv optimální, ale ekonomicky přijatelné) konstrukční řešení Takže vozy stejné třídy mají kinematicky velmi shodné ,nepatrně modifikované, podvozky.To platí zejména pro zadní nápravu.Konkrétní vlastnost těchto řešení se dají sice upravit použitím odlišných tuhosti pro uložení pevných bodů náprav,případně přizpůsobení charakteristik tlumičů ,ale vždy to je "něco za něco".To ovšem platí pro neopotřebované vozidlo a nikoliv pro vůz se najetými 100000 km.A tady nastupuje marketing.Tedy umění přesvědčit ne-zcela informovaného zájemce o tom ,že výrobek té či oné automobilky je přesně to co si přeje a bez čeho nemůže spokojeně existovat. Dalším argumentem mohou být lesklé nebo leštěné okraje přístrojové desky,ovládacích spínačů a prohlášení ,že uvedený model má sportovní charakter.
Když k tomu přidáme ještě realizaci výroby různých značek v celém světě a ne v sídelní zemi a dále to, že je vyrábějí často lide nepřiliž kvalifikovaní ,nemůžeme se divit že jeden uživatel vozidlo určitého typu zatracuje a druhý se rozplývá nadšením.
Na závěr. Provádění testů komerčních vozidel má beze sporu význam zejména pro kategorii zákazníků ,kteří chtějí, bez emocí , získat nezbytné informace pro rozhodování o typu,druhu a značce vozidla. Je také asi nutné napsat komerční test osobního vozu formou jakési eseje ,protože test napsaný jako technická správa by byl pro netechnické čtenáře nesrozumitelný.
Veřejnosti je možno jen doporučit mít trpělivost a projít testů několik , od různých autorů a posoudit je zdravým selským rozumem.Na závěr jedno tvrzení: kdyby se v mediích prezentovaly jen věci podstatné, tak je na světě ticho , noviny a časopisy by měly existenční problémy a internet by byl také racionálnější. S pozdravem Fed.

Petr ET
3. února • 23:27

Nevím, co zde čtu za výlevy.Sám vlastním Kia Ceed a mohu říci, že jsem koupil dobře...Asi se ptáte, proč píši zde k testu I30, ale obě auta jsou ze stejné koncernové garáže.Autor testu zde píše o malých sportovních ambicích, nevím ale hodnocení o sportování bych uvítal od jezdců co vědí na co je volant a plyn, nechci autorovi recenze křivdit, ale takový názor např.Romana Kresty či Tomáše Engeho je pro mne směrodatný, nebo ne?
Co se týče korejských aut a nakupování aut všeobecně, chtěl jsem do firmy koupit vůz do 400.000,- s dobrým poměrem cena výkon a to se mi myslím povedlo.Podívejte se ono není umění koupit ,,očesané" verze Focusu, Golfu, Octávie či Corolly za uvedený peníz, ale auto se vším do 400.000,- Kč....a takové řeči, že mám jen Kia Ceed, přehlížím....
K tomu nesportovnímu autu asi to: podívejte se na výkony motorů a srovnejte s konkurencí.

charlie
17. ledna • 20:11

Máš 500 000 Sk. Kúpiš si: nemca benzín bez výbavy alebo japonca benzín tak isto bez výbavy alebo sa pozrieš o triedu nižšie a kúpiš si slabší diesel s priemernou výbavou. No ťažko povedať, cena je dôležitá. Aj keď sám mám Clio II dCi 82 PS, spotreba je brutálne nízka ale cena nového 611000 Sk je nenormálna, resp bola, teraz nové Clio III stojí v tejto výbave 620000 Sk. No coment. Takže teraz by som určite kúpil Cee´d CRDI alebo I 30 CRDI.

Zbyna
9. ledna • 14:40

Myslím si že tohle auto je vzhledem k CENĚ !!! nejlepším vozem v nižší střední třídě !!!
Má nádherný desing,perfektní koutoučové brzdy na všech kolech,malé motory ale s vysokým výkonem-nízké povinné ručení(1.4 - 109 koní),interiér se fakt povedl-všude měkčené plasty a nádherné modré podsvícení,sedadla mají perfektní boční vedení a vůbec místa v autě je hodně(kam se hrabe Oktávie 1) a to nejlepší na konec je to Hyundai,tato značka se bude krást určitě méně než Škoda,VW,Ford..........

mananásek
11. ledna • 16:31

:-)) uhodil jsi hřebíček na hlavičku.

KL
8. ledna • 13:15

predevsim myslim, ze je hloupe neoriginalni, to me odrazuje na tomhle 10-ti nasobnem schizofrenu snad nejvice, takze misto jakeho modelu a proc si mam tenhle model koupit ?? misto BMW 1 ? (navic zrovna tahle zad u modelu z Koreje snad rozesmeje nejvic) misto Renaultu , misto Peugeotu ? tihle frantici vsak maji take pod cepici, bud to zrovna neni moje krevni skupina, ale jejich zakaznici jsou pomerne verni (dyt proc by tolik trpeli a stale cekali na nove a nove modely od francouzskych automobilek, ze;) navic ve Francii nemaji sanci) ...no, ze co nemecke modely , mozna ve vychodni Evrope, kde kazdy sni o Golfu, ale protoze si ho nemuze dovolit, kupuje jine...zkratka nevim, kam tohle auto porad zaradit a jedine cim zaujme, je cena a ta nerozhoduje;-/

Petr
9. ledna • 14:45

to KL:ty si asi dobrý pako :D prej jednine cim me je cena :D ty blázne si myslíš že češi budou kupovat předražené GOLFY a FOCUSY když mohou mít auto o víc jak 100 tisíc levnější ???
tohle auto je podle me velmi povedene a za tu cenu nic lepšího nedostaneš ;-)

www
8. ledna • 23:21

a mariuhana je zla deti.. ANO??!!!!!B-]

Well-being
8. ledna • 19:04

Kdyby někteří "diskutující" měli pod čepicí alespoň jako ti frantíci ;-)

LK
8. ledna • 15:23

človeče, pri čítaní tvojho príspevku mám pocit, že trpím dislexiou, nejak mi uniká pointa. Skús prosím ešte raz sformulovať svoje myšlienky.

Nimra
8. ledna • 7:22

Nějak mi neleze do hlavy metodika měření objemu kufru... 340 litrů mi přijde málo. Porovnávali jsme to s kamarádem (já: Citroën Xsara, oficiálně 410 litrů, subjektivně delší záď vozu - liftback, on: Kia Ceed, oficiálně 340 litrů, subjektivně kratší záď vozu - hatchback). Vzali jsme do ruky metr a měřili - šířka v nejširším místě, šířka mezi podběhy, výška, délka nahoře, délka dole. Ve finále mě překvapilo, že rozdíly byly v řádu centimetrů (nejvíc cca 5 cm v nejširším místě) a že subjektivně delší zadek Xsary vůbec o tolik delší není. Pak jsme sedli a počítali a vyšla nám diference nějakých zanedbatelných 15 litrů. Tak kde je chyba? V metodice?
(Pozn.: 410 litrům u Xsary bych věřil, v kufru toho uveze docela dost, víc než forman, kterého jsem míval kdysi...)

_Teddy_
8. ledna • 7:36

Ano, v metodice je chyba. Kdesi som cital, ze objem kufru sa nemeria metrom, ale tak, ze sa donho vkladaju kvadre standartneho objemu (myslim ze najmensi je 10x10x10cm, t.j. 1L). Takze ti kludne moze potom niekde zostat 7-8cm medzera, do ktorej uz ale nic nevlozis. A pokial ide o Roomster a podobne auta pre zivnostnikov, myslim ze dobru vypovedaciu hodnotu ma udaj, kolko "standartnych" prepraviek piva sa donho vojde... :-)A len tak na okraj: fakt neviem z coho prameni tato nasa posadnutost kufrom. Ja netusim aky velky batozinovy priestor ma moje auto, ale pokial sa pamatam, este nikdy nebol plny. Ani ked som siel na dovolenku...

r_b
8. ledna • 19:12

To je jednoduchy, kufr je pro me hodne dulezitej, protoze se venuju paraglidingu. A kdo nekdy videl, jak velka je vybava, tak pochopi. Napriklad do oktavky liftbacku se vejde do kufru vybava pro 2 lidi. Pokud to rozeberes (nenechas sbalene batohy), tak mozna pro 3, ale jet litat treba do Italie ve vice nez dvou lidech se neda. Takze ver, ze existujou duvody, proc kufr je jedno z hlavnich meritek.

vtec
8. ledna • 9:58

Posadnutost kufrom prameni z poziadaviek na to co je clovek zvyknuty napakovat do auta pri cestovani. Niekomu staci na dovolenku vziat kreditku a niekto vezie este aj kanistre s benzinom :-DAle vazne - myslim, ze vacsina nasincov si kupuje jedno "univerzalne" auto - t.j. aj na cestu do prace, aj na nakupy aj na dlhsie cestovanie. Ked mas male dieta, automaticky je dolezite ako dokazes do kufra poskladat kocik a kolko miesta ti potom este zostane na dalsie veci. A tak by sa dalo pokracovat...:-)

_Teddy_
8. ledna • 11:29

Jojo, niet nad univerzalne auto!Nasinec by najradsej kupil sportovy, usporny, luxusne-terenny, pretekarsky nakladny sedan vo verzii combi, s vyklopnym batozinovym priestorom...

Petr
8. ledna • 9:53

Kdo ma deti a musi vozit kocarek, tak mi potvrdi ze velikost kufru je temer "to nejdulezitejsi". Proto rikam ze by redakce "Autorevue" mela delat i test (vcetne fotek) jak se kocarek vejde do kufru a tim myslim kocarek a ne jen "golfky". Nebo alespon vyfotit kufr a domalovat tam koty s rozmery jako je to zde. http://moje.auto.cz/vlafi/cerna-mamba.html. Preci to nemuze byt problem dojet do nejblizsi prodejnty kocarku a tam to vyzkouset a obcas by to bylo zajimavejsi nez literarni eseje z uvodu vsech recenzi.

sTiLL
7. ledna • 21:34

Nejak sa mi nezda ta udavana spotreba pri 130km/h - 8l, Mne zerie 8l pri 160km/h, pri 130 okolo 5,7-6,5l, na zimnych gumach max. V lete okolo 6,2l max. Teraz myslim na dialnici rovny usek dlhodobo. Zeby mal i30 inu prevodovku?

Georga
7. ledna • 21:08

Ani se Slovákům nedivím, že tohle koupili místo Fábií. Přeci jen policie by měla mít i v autech trošku respekt. A to v nové Fábii jde dost těžko, je to proti tomuhle jen takové vozítko.

ervin
8. ledna • 11:06

neboj, aj Policia CR v momente, ked bude Hyundai "domaca znacka" (nechcem bvyt ustipacny, ale dnes je zial Skoda uz len sucast VW, domacou znackou je tak, ako je PSA v Koline) a dostanu ponuku, budu kupovat i30. Jedinou vyhodou Octavii (a Fabii) je velky kufor. Ale, uprimne, i30 je naozaj o kategoriu viac, nez Fabia a cenovo menej, nez porovnatelna Octavia.

Georga
8. ledna • 18:20

Ano, proč ne. Já bych to uvítal, už kvli tomu co jsem psal výše. Přeci jen i30 působí oproti nové fabii důstojněji.

lpo
8. ledna • 19:02

presne tak Georga, v uzkej vysokej decky vyzerajucej novej fabke cobmi by vyzerali ako saskovia!

fojťan
7. ledna • 19:30

proboha! uz asi desaty test s NEUVERITELNE hnusnyma fotkama. my se na vas snad slozime a koupime ten nejlevnejsi kompakt za dva litry, kterej ale bude delat o dvacet svetelnych let lepsi fotky nez to, co tu prezentujete. opravdu rapidne s tim ruku v ruce klesa dojem z celeho testu. tragedie... anebo snad priste radeji napiste, dojedu to nafotit... fakt uz nevim.

beat
7. ledna • 21:17

Fotky nejsou nejhorší....akorát jsou trochu(neskutečně mooooc) přeostřené :-D

viki_
7. ledna • 10:41

"cena základní verze s testovaným turbodieselem 1,6 CRDi ve výbavě Classic dosahuje výše 389 900,- Kč vč. DPH".
Uvedena cena plati pro verzi s motorem s vykonem snizenym na 66 kW. Nejlevnejsi verze s testovanym motorem (85 kW) zacina ve vybave Comfort na 464 900 Kc, v Classic vybave vubec neni nabizena.

Krank
8. ledna • 12:52

Máš recht.B-]

ervin
7. ledna • 10:15

slovenska policia si objednala niekolko tisic Cee'dov? WoW! Niekolko je slovo, co oznacuje asi viac, ako 2000. pan autor, kolko si ich objednala? podla mojich info ich nema viac, nez 400 ks.

_Teddy_
7. ledna • 10:42

Kdesi som cital, ze si ich objednala tusim 2500 kusov, ale rozlozene na obdobie tusim 5 rokov. Takze obaja mate pravdu...

mates
7. ledna • 9:30

jojo drzim palce, kvalita uz myslim srovnatelna s koncerny Fordem i VW a vyrazne levnejsi, takze preju jak Kie tak Hyundai odpovidajici prodejni vysledky tj. jen a jen rostouci, ze to donuti jejich konkurenty co maji stale pocit nesmrtelnosti k zamysleni si nemyslim, ale treba ano... uz se tesim az prijde kombik, pak budeme porizovat auto a bude velky rozhodnuti, jestli koupit Dacii MCV za cca 300 v plny vybave, nebo pridat 100 litru a poridit Ceeda nabo i30, bude to tak na 4 roky a pak prodat takze si myslim ze riskneme to MCV se vsemi jeho klady a zapory...

Dusan
7. ledna • 21:14

Jenze Dacie proste neni auto, to se neda srovnavat. Jsou auta drazsi, levnejsi a pak Dacie. Ted jsem mel moznost ject v Loganu (prijel mi jako objednany taxik! 3-[) a pro milovniky osmdesatych let jako dobry, ale auto z letosniho tisicileti to fakt neni. Proti tomu je Fabia superluxusni kara s az prehnane prepychovym interierem. ;-) Proste Dacia a Lada je mimo soutez, jina kategorie, jina liga, uplne jiny sport.

krtek x
9. ledna • 17:52

Dacia je možná něco jinýho ale proto je tak levná ale hlavně narozdíl od hnůjdaje je spolehlivá

Robert
7. ledna • 10:21

Logan MCV v plné palbě je za 300 000 tak možná bez DPH, jinak přidej dalších 100 litrů

mates
7. ledna • 10:28

jak jsi na tohle prisel?? se koukni do ceniku, tedka je v akcni vybave Arctica s motorem 1,6 za 308, k tomu metalizu a s discountem ses na 300 maximalne 310, ceed v kombiku v motorem 1,4 s metalizou je 410

Opatrně s tím srovnáváním
7. ledna • 10:13

Kolega má Santa Fe CRD a jedna žhavička stojí cca 1250,- Kč! Takže korejec je levný jenom při nákupu.

Petr
7. ledna • 13:00

kolik stejna soucastka stoji u konkurence? To by jsi mel uvest jako porovnani, takhle Tvuj prispevek nema zadnou hodnotu... pro porovnani.. vzal jsem zhavici svicku na SF 2,0D a Toyotu RAV 2,0D - 1060-799 .... coz neni zadny velky rozdil..... jo znacka NIPPARTS

Ano
7. ledna • 14:12

Hned v prvním příspěvku je jako porovnání brán Golf a Focus. Můj závěr je ten, že to co zákazník vydělá při nákupu auta, odevzdá přo nákupu dílů. :-)

Petr
7. ledna • 14:34

tak jsem Ti vzal jeden namazkovy dil.. lozisko predniho kola..... i30 jsem jeste nenasel, tak jsem vzal Sonatu, - takze Sonata-Focus-Golf : 2535:5498:3763 Tyhle reci o tom ze dily jsou drazsi... uz jsou naprosto jedno.... jinde to zas muze ybt opacne, ale to je u vsech aut

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
krtek x
7. ledna • 18:47

možná jsou levnější díly ale častěji se kupujou máme v rodině druhýho hyundae (Terracan)
a sme v servize minimálně 1x do měsíce předtim santa fe 2.4 i a měnili 1x motor, 2x sinchron na dvojce a 3x spojku vše v záruce. Dále máme Citroen C5 a během prvního roku učívání jen povinný servis takže o Hnůjdaji mam jasno

J
7. ledna • 21:12

Naučte mamku řadit a bude to OK :-P

krtek x
8. ledna • 17:12

Neni třeba učit se řadit znam ještě dva jiný lidi a ty měli stejnej problém.
Nehlede na to že to nebylo naše první auto.
Prostě Hyunai je perfekt když je novej ale tak 50 000 km a už je to peklo

Banjo
24. června • 10:07

Mám Hyu Accenta tříválec diesel, r.v. 2002, najeto nějakých 150 tisíc, koupen ojetý 2006, a zatím jsem kromě pravidelného servisu 2x měnil přední žárovku a jednu el. pojistku.

Jou bracho
24. června • 12:35

Gratuluju:-D

Ano
7. ledna • 14:58

Jj, dělal jsem i u forda i hyundajů, takže porovnání mám. Pravda je to cca 7 lez dozadu.

JoKo_
7. ledna • 18:22

moje info od mechanika z hyundaia je, ze nebyt garanciek a buraciek, tak nemaju co robit.

jogurt
10. ledna • 21:28

To je možné ale nemusí to být pravda, pokud je mechanik loajální ke značce. nezpochybnitelný fakt ovšem je, že O2 a Golfy kupuje jiná skupina zákazníků než hyundai a průměrný I30 bude mít podstatně menší roční nájezd km než průměrná o2. Alespoň na silnicích vidím zcela běžně o2 s logy řady firem ale žádné I30, ty zahlédnu spíše vyjímečně a spíše o víkendu.

zvejkal
10. ledna • 22:18

Nechaj tomu este rok-dva....

Marcus
7. ledna • 7:40

Nielen objednali, ale ako mam moznost denne vidat, uz aj jazdi. A vobec to nevyzera zle ;-)

Michal
9. ledna • 22:59

1000 aut nemohli objednat. 1000 aut nemaju dokopy :-P

Marcus
7. ledna • 7:43

A len pre info, kupili ich namiesto fabii. Za ceny fabii dostali vacsie auta. Nie zly kseft pre Policiu. :-D Aspon budeme mat zatazovy test a mozno sa nejaky policajt podujme napisat svoje zazitky s tymto vozom.

legnaw
7. ledna • 9:15

ved staci len zbadat tu novu lisovanu fabcu a cloveku je na grcanie....:-/

ITTI
7. ledna • 15:31

čo to také "grcanie" ???:-( Jemnosti mi už unikají...B-]

skl
7. ledna • 18:42

bliti :-))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ITTI
8. ledna • 8:10

Aha, už vybavuji.Spolužačka na strojárně byla z Trenčína a naučila nás dobré hlášky. Jen se to musí oprášit;-)
Např.: "Bola som neni"...:-D

puck
8. ledna • 8:42

to je skoro ako "ty kravo vole" :-)

Ferda
7. ledna • 7:07

Az budu socka, tak si tu rejzi koupim.

xxx
16. května • 20:54

až budeš socka tak se nekoupíš ani škodulu120 ty skupino

MAKARÓN
9. ledna • 16:32

Ferdo, Ty nejsi Socka, to je urážka pro šetřivé spoluobčany. Ty jsi debil. Malej českej debil.

ITTI
7. ledna • 7:25

Nebo až dostaneš rozum a auto budeš mít jako věc k ježdění a ne dokazovat okolí,na co máš...B-]

jogurt
7. ledna • 8:22

To je věc názoru. Já jse ještě nepotkal NIC, o čem by se dalo zodpovědně prohlásit, že je to levné AND kvalitní. takže se držím zásady, že věci jsou levné OR kvalitní.

Karel
10. ledna • 15:49

Jen bych připomněl, že OR je platné i v případě, že je splněna první i druhý podmínka. Takže OR nijak nevylučuje, že je to levné a kvalitní.
Jinak by to byl XOR.

pete
8. ledna • 14:57

Heh, ale vsechny auta v tehle skupine (od Ceeda po Golfa, Octavii, Mazdu 3, Focuse.. atd..) jsou levna, maximalne nejsou draha, ale vylozene drahe z nich neni zadne.Vase tvrzeni plati, ale obecne na radovych rozdilech, nikoliv na rozdilech v cene ci kvalite v radech procent az desitek procent... Napr. cena auta muze v ramci zivotniho cyklu klesnout az o 20 procent..., znamena to, ze jeho kvalita se casem zhorsuje?

Gumby
7. ledna • 12:27

Pravděpodobně bylo myšleno levné Xor kvalitní. ;-)

matykar
8. ledna • 8:04

spis levne => not kvalitni, nebo tez kvalitni => drahe, kterak pravi veta o obmenene implikaci...

Ano
7. ledna • 10:18

Souhlas. Může to být i drahá a nekvalitní, ale nikdy levné a kvalitni.

beno
8. ledna • 16:37

No - ak mam mat podla tohto stylu myslenia na vyber len medzi drahe + nekvalitne a lacne + nekvalitne - co si asi tak vyberiem? ...

_Teddy_
7. ledna • 12:53

Nesuhlasim. Ked sa vyrobca chce presadit na trhu, ktory ovladaju ini hraci, musi ponuknut vyrobok ktory je:
1.)aspon rovnako kvalitny
2.)aspon o nieco lacnejsiSpociatku to musi robit aj na ukor svojho zisku (aj ked dlho to tak nebude), inak sa na tom trhu nikdy nepresadi. i30/Cee'd su lacnejsie ako vacsina porovnatelnej konkurencie, to je fakt ktory sa da overit uz teraz. Ci su aj kvalitnejsie, to ukaze cas. V tomto smere je ale dolezity argument 7-rocna zaruka...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ITTI
7. ledna • 15:28

Souhlas s tebou i Dušanem, jen ta údajná 7-letá záruka je 5+2(pohonná jedn.) nebo do 150tkm, ale to už nezní tak "extra"....Chci vidět, jak někdo bude ve 148,9 tkm a 83. měsíci provozu od zakoupení reklamovat např. turbo u 1,6 CRDi;-) Tomu v mém věku holt neuvěřím.Nebo-li, reklama mne úspěšně míjí,vždy,stále,ve všem...
Nicméně i30 je stejná kvalita jako O2 a na tom se také nic nemění vyšší cenou O2.

Taman
7. ledna • 20:18

Sahni si v tom stejne kvalitnim Hyundai a v O2 pod sedadlo a hadej ve kterem aute si porezes ruku? ;)

El Magnifico
9. ledna • 21:39

Je možné, že jim tam zůstal otřep ALE já mám FF II GHIA kombi za 800tis Kč a pořád mi něco povrzává v kufru. Pěkně mě to štve něco takové by se dle spousty názory tady na AR nemělo objevit. Kámoš má O2 téměř za mega a jak ji vrže palibovka je děsný. Horší to bylo jen u mé předchozí Fobie. Strejda má Ceed a nikde není nic slyšet. Jsem pravidelný čtenář AR a čekal bych to přesně opačně. Nevidím důvod vychvalovat německá auta a shazovat třeba korejská. Všude je něco. A jeden příklad jako perlička. Znám člověk co si koupil A8 4,2 za cca 4,1 mio a byl z toho auta na prášky, velmi často v servisu, a to i s takovými věcmi jako povrzávající interiér.

ITTI
8. ledna • 8:05

Nevím.Seřizoval jsem sedadlo na O1 asi 120 tkm a nepořezal se,na O2 také nic,zkusil jsem i30 ve dvou motorizacích(prostě mi je půjčili a jezdil jsem vždy hodinu,déle není čas) a nevím,co zásadního bych i30tce vytknul.Asi masku,která se mi zdá být bez nápadu(na rozdíl od ceedníka;-)) a připomíná starou M323(nikoliv Hondu).Nafta byla okamžitě teplá a hodně tichá. Koncern VW může jít na exkurzi. Jestli tam zůstal pod "sicnem" nějaký otřep, je to možné,ale to se najde u každého, nějaká ptákovina,když začíná výroba. Jediný nedostatek tohoto auta je,že není...myslím zásadní nedostatek.Na nové M6 se mi v zimě otvírá zadní víko(5D) zhruba do poloviny(zatuhlé) a je třeba přizvednout.Za tepla to nedělá a otevře se v pohodě. Na to,že výchozí cena pro vyjednávání byla téměř 800tKč....u jiného auta to nedělalo,dokonce ani ne u Oltcita a to byl jo zmetek;-) Oddělme zásadní chybu od ptákoviny.

Dusan
7. ledna • 12:20

Problem je, ze v automobilovem prumyslu nedostanes kvalitu od nikoho, takze je vcelku jedno za jakou cenu kupujes. i30 nebude o nic horsi (ani lepsi) nez Skoda Octavia II s cenovkou o dveste tisic vysi. Takze priplatkem clovek nic neziska.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pepa
9. ledna • 10:17

Mozna by bylo zajimave kdyby se vyjadrili i dalsi, kteri vi o problemech vetsiho poctu vozu, spravci podnikovych flotil.
Protoze muj dojem po mnoha letech s obdobnymi auty jedne automobilky je, ze nejvice zalezi na stesti na konkretni vuz, pak na servisu. A kdyz nebudeme brat v potaz extremni jedince (plny kotel se studenym, nedohlazene turbo apod.), tak na ridicich uz tolik nezalezi (u sluzebnich aut je pravidelny servis obvykle zajisten).
Jake jsou vase zkusenosti?
Potom je diskuse na tema kvality aut napric automobilkami jeste slozitejsi, protoze zkusenosti jsou diametralne odlisne. A proto ja zasadne kupuji do rodiny ojeta auta jejichz historii znam :-).

jogurt
7. ledna • 10:24

Přesně tak to bylo myšleno.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
7. ledna • 10:32

Otázkou je, co je to drahé. Většinou se dají pořídit hodně kvalitní věci již od ceny mírně nad úplně základní. Většinou se to ovšem člověku nepodaří, protože není schopen se ve všem vyznat.

jogurt
7. ledna • 11:46

Záleží na tom, co má kdo jako prioritu.Pokud je na prvním místě cena, pak v rámci toho se mohu pohybovat v určitém rozmezí kvality. Spoustu lidé těší, že "ušetřili" a nezajímá je, co vlastně za redukovaný finanční obnos obdželi. Pokud je na prvním místě soubor nějakých vlastností předmětu koupě, což se nepřesně dá označit slovem "kvalita", pak nemohu očekávat nízkou cenu.je pravda, že za dobrou cenu, jak jste správně definoval "mírně nad cenou základní", lze dostat dobré věci. obávám se však, že takto uvažujících lidí není mnoho a trh se orientuje právě na obě krajní skupiny. Proto i nabídka "slušná kvalita za přijatelnou cenu" je napříč obory značně omezená. Bohužel je to fenomén naší epochy. Zkuste si například koupit dobrý pánský oblek, ne top kvalitu a ne šmejd, za rozumnou cenu. Pořídíte jen těžko. Spíš padnete levný šmejd OR drahý šmejd než na dobrou věc za střední cenu.

Radek Ondrášík
7. ledna • 14:42

Takový Blažek je dle mého názoru dostatečně kvalitní a přitom cenově dostupný a za oblek u něj dá člověk okolo 15k, což nepovažuji za nijak vysokou cenu, spíše mírně nad takovým základem. Ano, dá se koupit oblek za 2000 na tržnici.Každopádně obleky nejsou moc můj obor a uznávám, že u některých produtků je cena přímo úměrná kvalitě - foto technika, kde opravdu platí téměř ve 100%, že co je dražší, je i lepší.Na druhou stranu jsem např. nyní kupoval nabíječku na AAA a AA články za cca 1500 Kč, je dražší než základní modely, ale daleko levnější než jiné modely a přitom je považováda za jednu z nejlepších na trhu a to jak kvalitou zpracování, tak i funkcemi, možnostmi apod.

Yeti
8. ledna • 15:54

Tyyjo, 15k Kc za oblek je fakt celkem palka. Ja jsem daval predloni 7k a myslel jsem, ze se vyvratim. Nebyl to Nyguen a s kvalitou a materialem jsem spokojen :o-))

ka-spel
8. ledna • 12:27

Taky mám IPC-1B-]

Radek Ondrášík
8. ledna • 15:54

;-) skvělá hračka

Vavroch
8. ledna • 11:44

Za 15 seženete i oblek od Huga Bosse, ale asi ne u nás.

Radek Ondrášík
8. ledna • 15:29

Mám tu kopu značkových doplňků Hugo Boss, Lacoste, Armani apod. Včetně nabídek na oblečení apod. A ano, stojí to třeba "pár korun" ale na druhou stranu je to všechno Made In China a kvalita je s tím plně srovnatelná. To logo opravdu kvalitu netvoří, pouze cenu. Opravdu kvalitní výrobky daných značek stojí násobně více.

Vavroch
9. ledna • 9:33

V německu se prodává jednička a i ta má poměrně často výprodej. Mede in China to není a je to opravdu levné, rozhodně levnější, než dvojka prodávaná u nás.

mates
7. ledna • 14:57

cece Radku ty budes asi slusnej oddil, oblek za patnactku, nabijecku na tuzkovky na pul druhyho tisice, uz zacinam chapat tu naprostou prevahu testu aut pro bezny smrtelniky, tj. od milionu a pul vyse.... :-)

ka-spel
8. ledna • 12:35

V současných oblecích nemám přehled, ale jelikož pochází z města oděvů a dělal jsem na to i diplomku, tak musím říct, že Blažek je slušná kvalita takřka srovnatelná s OP. Technologicky však na ně mít hned tak nebudou. Jinak můžu ještě doporučit levnější firmu jak Blažek a to domácí Koutný http://www.koutny.cz/klasicka_konfekce.html (je to hned na začátku Prostějova poblíž Kauflandu).Pokud se divíš, že ti nabíjecí aku vydrž a brzo odcházejí, tak taky příjdeš na to, že je lepší rovnou koupit kvalitní nabíječku s diagnostikou než používat nějaký neregulovaný pekáč na baterky co nabíjí po páru bez ohledu na stav jednotlivých aku.

Radek Ondrášík
7. ledna • 18:12

ale no tak ;-)

Dusan
7. ledna • 8:46

Bohuzel v posledni dobe se nam mnozi veci, ktere jsou drahe AND nekvalitni. Obavam se, ze v dnesni dobe snizovani nakladu za kazdou cenu nebude valneho rozdilu mezi i30 a treba Octavii II. Ten rozdil v cene pujde na zisk automobilky a nikoliv do kvality. Tu uz dneska nemaji ani mnohem drazsi vyrobci.

Koumeles
7. ledna • 8:29

Nekdy se musi nakupovat hlavou....ne vzdy vsechno co je drahe je i kvalitni, plati to i naopak. Takze si myslim, ze socka uz davno jsi. socka je stav mysleni

ACE
7. ledna • 5:41

Ten podvozek srovnáváte stále s Golfem a Focusem (proč ne, donedávna), projeďte se ale s novým Lacerem, jeho podvozek je možná o větší kus vod Gofu (samožejmě nahoře), než Golf od I30ky.

Petr
11. října • 22:44

bohužel Hyundai obouvá do kvalitních pneu jen auta co posílá to testů.
Všechny ostatní prodává na hlučných a po všech stránkách podprůměrných Hankook a dá dost práce vnutit je prodejci zpět a nechat je obout do něčeho obstojného.

Pepa
8. ledna • 20:21

Viděl jsem *německý* test, kde I30 jasně zvítězila nad Golfem, Focusem a Octavií II. A to už něco říká.. Toto auto je nejlepší ve své třídě.

pakt
28. října • 21:00

:-D:-D:-D:-D:-D ááá vtipálek. Hyundai:-D

TECH
7. ledna • 6:22

Tos měřil metrem??:-D

mrazik
7. ledna • 11:05

Jistě, krejčovským :-D

ACE
8. ledna • 13:58

Ne ten nestačil, bylo potřeba vzít pásmo.

Doporučujeme

Články odjinud