Test Hyundai i30 2,0i CVVT: benzinová radost

90 komentářů

Ja
10. února • 20:08

Jede to krasne :-D

laco
31. srpna • 11:53

Staci si pozriet par videi na youtube, kazda i30 2.0 MT robi stovku do 9 sekund... a staci si precitat par recenzii aj na inych serveroch, ako ceskych aa slovenskych a zistite, ze 2.0 tam vsetci chvalia za vykon, silu a hlavne spotrebu!!!! B-]

petous
25. března • 14:01

V známém simulátoru CarTest to zrychlení vychází trochu jinak, zadával jsem údaje pro bratrského Ceeda, kola 205/55/16, převody z tabulky od prodejce, pohotovostní hmotnost s jednou osobou 75kg: 1341kg (absolutně spodní mez v nejhorší výbavě). Do cca 120 to dejme tomu sedí, pak se jim asi popletly tabulky, jinak 200 za 40s je z říše snů. Pro porovnání dvě 1.8ky o cent lehčí:Selected Cars: 1. KIA CEED 2.0 2007 105 kW
2. HONDA CIVIC 1.8 8.g 2007 102kW
3. MITSUBISHI CARISMA 1.8GDI 1998 92kW Car Number 1 2 3
--------- --------- ---------
Time to Speed
0-40 kmh.... 2.2 2.3 2.0
0-60 kmh.... 3.6 3.7 4.3
0-80 kmh.... 6.2 6.5 6.4
0-100 kmh.... 8.8 9.1 10.0
0-120 kmh.... 13.1 13.4 13.6
0-140 kmh.... 17.5 17.8 19.4
0-160 kmh.... 24.9 25.1 26.5
0-180 kmh.... 35.2 35.5 41.7

Time to Distance
0-100 m...... 7.0 7.1 7.0
0-400 m...... 16.6 16.7 16.8
@ kmh .... 136.3 135.7 133.7
0-1000 m..... 30.4 30.6 31.0
@ kmh .... 172.3 172.2 168.8

Top Speed.... 203 206 200

40-80 kmh
2nd Gear..... 4.1 4.4 4.0
3rd Gear..... 7.1 7.0 6.6
4th Gear..... 10.4 9.5 9.8
5th Gear..... 15.6 13.5 14.6
6th Gear..... 18.0

80-120kmh
3rd Gear..... 7.0 7.0 6.8
4th Gear..... 10.1 9.3 9.4
5th Gear..... 14.8 13.0 13.7
6th Gear..... 17.0

ACE
5. února • 17:01

Stejnej motor, pětikvalt a dokonce nepatrně vyšší hmotnost. Zrychlení 9.1.
Tak někdo řekněte jedinej smysluplnej důvod proč by I 30 nemohla v praxi zrychlovat pod 9.

jandaxx
7. února • 12:53

Coupé, Elantra a Cerato se stejným motorem mají kratší kvalty. Stačí se podívat i na udávanou průměrnou spotřebu. Aby byla nízká, je prodloužená převodovka. Podle mne je reálný zrychlení na sto. okolo těch deseti sekund.

jandaxx
7. února • 12:59

Měl jsem čtyři roky Elantru s tímhle motorem. Dvojka šla opravdu na sto, trojka na stopadesát. Do stoosmdesáti to auto zrychlovalo celkem svižně, pak už se tomu moc nechtělo. Tachometrová maximálka mírně přes 220. To zrychlení na 200 za 40s je opravdu nereálné. Někde je určitě chyba v měření.

JP
23. února • 19:13

No cele je to troska cudne aj tou priznostou zo 60 na 100 a z 80 na 120 na 4. resp. 5.prevod kde je pomerne velky rozdiel 8,8s na 4ke zo 60 na 100 proti 10,8s z 80 na 120 ale na 5ke je rozdiel viac ako 7s tusim 12,2 k 19,9 takmer 8 sekund, je jasne ze moze byt silnejsi vo vyssich otackach ale vacsinou tieto hodnoty byvaju blizko pri sebe. 8,6s by som aj veril kedze na Leone namerali 8,1s pri 150konoch v FSI takziez 2liter ale myslim ze 200ka tam bola za 50s

tony
6. února • 11:29

No tak pani bol som si vyskusat u nas v NR v AUTO ZOBOR i30 testovanym dvojlitrom...nakolko moj byvaly spoluziak tam pracuje ako predajca......zrychlenie sme merali 2X na len stopkami podla tachometru... na dialnici ...0-200 je to nepresne ja viem a malo merani ale nikto ma nepresveci ked to bolo 58 a druhe 65 s....... 40s vylucene

keo3200
5. února • 13:45

Ako si spravil zrychlenie na 100km/h za 8,6s ? Ked vyrobca udava 10,3s.

jansko
4. února • 22:17

Uz tolky krat sledujem oznacenia na korejske auta ze ake maju uzasne plasty, avsak stale sa mi to zda akoby iba iluzia.
Mal som moznost sediet v Kia Ceed a pricom som to auto velmi chcel mat rad, nemohol som citit prave tie plasty vo vnutri. Neviem ako je to u drahsich modelov , snad Santa Fe je uz ine, no Ceed je ako PET plastova flasa. To este fabia ma lepsie plasty.Zas tuto na i30 pocujem vychvalovajie, no ked si pozeram fotky interieru, pocnuc dverami, konciac stredovou otovrenou opierkou tak mi pride smiesne toto auto porovnavat s oktaviou modelu 2 kde je co do interieru rozdiel uz len na pohlad obrovsky. A nevravte mi ze tie plasty mozno na dotyk su ine ako na pohlad. Ved uz aj pohlad na pristrojovy panel hovori o tom ze toto auto s oktaviou porovnavat mozno, ale asi iba sposobom ze je lacnejsie a "taky odveze" ale o vypracovani v podobnej kvalite tu nemoze byt seriozna rec, ak vtip, takl beriem, hlavne tie dve skrutky co su nad budikmi.
Ja osobne oktaviu nemam, ale cenovy rozdiel cca 130 tisic CZK chapem. Keby tam bol rozdiel 50 tisic, kto by to potom kupil, no nie?PS: Nebavil som sa tu o motoroch, to neviem posudit. Mozno jediny dovod preco ano.?

ANDY 2
5. února • 8:53

A ty si odkial prisiel? Co tu meles, ze pozeram si fotky - vzdy ma dokaze pobavit ako tu mnohi robia usudky o aute v ktorom nesedeli a uz vobec nehovorimn o tom ze v nom ani nejazdili. i30 som si celkom slusne poobzeral, odviezol som sa v benzine aj diesely a musim konstatovat, ze motory do 1,6 ma dnes HYUNDAI jedny z najlepsich medzi beznymi masovymi automobilkami. Ked si naviac uvedomis co bolo predchodcom i30-ky (myslim Elantru) tak az potom pochopis co tento vyrobca robi za pokroky. Ak sme pri Oktavii II - posad sa, odvez sa a uvidis, ze: - priestoru pre vodica a posadku je v i30 mierne ale urcite viac
- benzinove motory su lepsie, 1,4 CVVT 80 kW - odbornikmi hodnoteni ako jeden z najlepsich v triede
- 1,6 CRDi VGT 85 kW- najsilnejsi diesel v triede
- pomer vybavy ceny urcite lepsi
- auto je spolahlivejsie - zaruka 3 roky neobmedzene km oproti 2 rokom (pozri si vysledky testov spolahlivosti, rebricky poruchovosti za posledne roky)
- Octavia ma len vacsi kufor a preto budi dojem omnoho vacsieho auta, razvor a priestor vnutri je v prospech i30-kyPriznam sa, ze fandim tejto znacke - derie sa dopredu a len pre Vasu informaciu Hyundai vyrobi cca 4 krat viac aut rocne ako Skoda - je to vazny globalny hrac a nie len europsky derivat velkeho koncernu(VW). Skoda je pre mna urcite v mnohych veciach z minulosti vazna znacka - dnesna produkcia je vsak velmi nudna.

jansko
6. února • 22:49

Asi je jedno odkial som prisiel, precitaj si poriadne co som pisal, v oktavii 2 som nielen sedel a viezol sa ale dokonca som ich niekolko aj riadil, v mnohych som sedel, (pre ucelenie tvojich predstav: ja nemam oktaviu, mam audi allroad), podstatne je ale to ze som tam spominal najma Kiu Ceed, v ktorej som tiez isiel hoc iba raz.
Prosim, precitaj si este raz o com som tam, pisal: kvalita materialov, nie priestor, nie motory, to som tam este aj zdoraznil. Je to smiesne ze sa tu stale niekto najde kto nepochopi normalny prispevok a este to tu musi dat aj verejne najavo. :)
Som zvedavy co zas kto napise. :)

fsAFAs
5. února • 9:18

Japonske auta su uz predrazene vid napriklad toyota. Korejci su zatial stale lacni a uz aj kvalitni. Sweet spot

ITTI
4. února • 23:51

zkus to nějak stručněji,aby se dala pochopit myšlenka

stepk
4. února • 20:57

je mozny namerit o 2sekundy lepsi zrychleni nez udava vyrobce? to v teto tride odpovida priblizne 30PS nebo 150-200kg!:-O

dd
4. února • 15:20

No neviem, asi by som za tie money už kúpil radšej Sonatu. :-P

Driver
4. února • 13:07

Jak může někdo tohle auto srovnávat s Octávkou??? Ta je někde uplně jinde, co se týče prostoru a vůbec. Oktávka je imho tak o třídu výš a tohle bych srovnával spíš s fabií.

Peter75
30. října • 9:08

Je to trochu mimo temu pretoze nebudem hovorit o 2,0-ke. Moj kamarat jazdi s Kiou Ceed 1,4 a s Octavkou a jednoznacne sa o Ceedovi vyjadruje ako o lepsom aute. Octavka sice ma vacsi kufor ale priestor pre posadku je stiesneny. RIadenie je mozno komunikativnejsie ale aj tazsie a Ceed sa lahsie ovlada. Co sa tyka istoty sedenia na ceste - nie je to nejaky giganticky rozdiel. Ceed ma vyborne jazdne vlastnosti a I30 udajne este lepsie. Ja mam skor pocit ze niektory ludia si skutocne vedia kupit len skodovku. Zvyk je zelezna kosela.
A proti Octavke poviem este jeden argument. Ludom z MB sa nikdy ani len nesnivalo o tak dobre odhlucnenom agregate. Aziati sice tocia vyssie otacky ale na rozdiel od koncernovych aut to nie je neprijemne.. Urcite si pamatate fiasko menom 1,8 20V :)

Pepis
4. února • 13:36

Jasne, a Octavii srovnavat s Mondeem, Passatem a co., ze?:-))

pete
4. února • 14:55

Samozrejme! A Superb nema zadnou konkurenci, mozna tak Jaguar a Bentley :) Ale jenom s odrenejma usima, protoze ten 1.9TDI je nejlepsi motor :)))

Mikes
4. února • 15:46

OII je přece konkurence pro "S-classe", vždyť má daleko větší kufr. Lepší může být snad jen Logan kombi (tři řady sedadel + super kufr) co víc si přát.

Pepis
4. února • 19:34

Vy si z toho delate srandu, ale par blaznu opravdu povazuje Superb za auto srovnatelne s eskem :-))

tom
4. února • 13:32

Tak Oktávka je v prostoru výš jen co se týče kufru. i30 má delší rozvor, interiér je plus-mínus na stejno, na šířku je jednoznačně lepší i30 / Ceed, osobně si vždycky v Oktávce tlačím jako spolujezdec koleno o středovou konzolu. Fabie je mimo, to je konkurent jen pro malá auta, typu Clio, Punto, Corsa.

Tom
4. února • 13:30

A preci se jeden trotl ozvat musel! :-D Ale diky za reakci, aspon se muze clovek nasmat nad individui s obracenym vnimanim reality, co by pro TDI nebo HTP byly schopni zabijet. B-]BTW par postrehu:
"korejských interiérů před dvaceti lety" - ty aspon mely samooteviraci dvirka nad tema hroznyma dirama na 2 flasky mezi sedadlama. :-/"Pohled pod kapotu potěší neuvěřitelnou úhledností. Není to jako u některých německých nebo francouzských výrobců, kteří své motorové prostory vybavují jedním kusem plastového šedi a na oko estéta již nehledí."...a vrcholem esteticnosti je ta chybejici krytka zaporneho polu akumulatoru, ze? :-P

Petr
4. února • 13:26

Kazdy normalni clovek to s OII srovnava. To jen nekteri uchylaci vidi OII jako stredni tridu.

Switch
4. února • 12:52

Tak nevim nevim jestli tento motor lze nazvat ethalonem nizsi stredni tridy. Radsi bych volil VW 1,8l.

p
4. února • 12:24

este teda 0-100.....pri straaaasnom optimizme uverimale udaj 0-200 ...tak to je uplny bulllshitpoziadajte o metrologicku skusku Vasho rychlomeru

p
4. února • 12:15

Naměřená dynamikaZrychlení:0-100 km/h: 9,0 s
0-120 km/h: 13,1 s
0-140 km/h: 18,0 s
0-160 km/h: 24,4 s
0-180 km/h: 37,0 s
Volvo c 30 D5 180 k 350 Nm
# 0-100 km/h: 8,9 s
# 0-160 km/h: 23,7 s
# 0-200 km/h: 38,3 sBMW 320 d 163 k 340NmZrychlení:0-100 km/h: 8,6 s
0-120 km/h: 11,7 s
0-140 km/h: 15,0 s
0-160 km/h: 19,9 s
0-180 km/h: 26,0 s
0-200 km/h: 40,4 sKIA 143 k 186 Nm pan Vašíček Robert prosím Vás ...pri meraní dynamiky neberte halucinogénne drogy....lebo mam pocit ze Vám čas nejak dilatuje..... niekde ste museli spravit chybu .....tak sa ospravedlnte a prerobte to...diki

mrazik
5. února • 10:27

Mel jsem Ford Escort 1.8 16 96kW s dlouhou prevodovkou a presne chapu jak se tato Hyundai chova. Neskutecny pocit, kdyz tocite 2ku na 100, pak za 3 az do 145 a takhle jde az pres 200. Mnoho aut zaplakalo a nekolikrat pokoreno i 2.0 TDi. Neni to nejake chlubeni, jen konstatovani faktu.
Sam mam ted dedkovske auto v nafte a styska se mi po benzinu, styska.P.S. Tve ohaneni kroutake je k smichu.

v0cas
4. února • 23:56

ad Volvo, to ma maximalku pro 2ku 80kmh, takze je tam potreba o jedno prerazeni vic, takze ztrata tak 1s?
ad BMW, to ma nezanedbatelne vyssi hmotnost, zase tak 1s ztraty, takze si myslim ze to naprosto odpovida.

huascaran
4. února • 17:13

Je to zaujimave, tiez ma to prekvapuje. Ktovie, kde je chyba ;-)Pre zaujimavost, nasiel som 2 testy, sice su to dizlove i30 ale vysledok stoji za to:
1) http://www.autotrend.cz/index2.php?option=com_content -)

huascaran
4. února • 17:28

kurnik sopa pokazilo prispevok...
skusim este raz.

JP
4. února • 15:22

Tie zrychlenia su fakt velmi dobre v hyundai, nielen tych 100 za 8,6s ale zo 100 na 140 za 6,4s ci 160 pod 20 je fakt sila. a 200ka za 40,4s je fakt velmi dobre fakt to vyzera byt cas na silnejsie auto. Ale k tym dieslom zo 100-200 to nie je len otazka krut.momentu. A druha vec tie idu na 3ku 120-130 toto 150, oni radia za 4 a tam je uz prenos sily motora na kolesa cez prevodovku nizsia predsa ako pri 3ke, cize aj ked ma 2x taky krutiaci moment neznamena ze bude silnejsi.

affasfd
5. února • 0:14

ta 160 je fakt zarazajuco dobra

M.
4. února • 14:11

nie su tie dva prve naftaky ?

p
4. února • 14:20

ved preto som tam dal naftaky lebo maju urcite lepsie zrychlenie 100-200 ..a krutak....a mas tam okt 1,8 TSI..benzinovu.....

killer
19. dubna • 17:53

preco je diesel pri rovnakom vykone lepsi v zrychleni nad 100km/h ako benzin? plz, toto mi naozaj musis vysvetlit :-D

ACE
4. února • 16:48

A to jako proč mají určitě lepší zrychlení? To jako kvůli krouťáku? Buď si přestaň dělat srandu, nebo se vrať do školy.

ACE
4. února • 16:47

A to jako proč mají určitě lepší zrychlení? To jako kvůli krouťáku? Buď si přestaň dělat srandu, nebo se vrať do školy.

p
4. února • 20:28

ok....tak idem do tej skoly.....a ty si vyskusaj niekedy ine auto ako otcovu hrdzavu Favoritku....dufam ze ta v Tatrach zasype lavina

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
iMAGiNE
13. června • 22:54

Ty fakt nemas vsetkych 5 pohromade.

kk
5. února • 20:46

Proc maji furt Slovaci potrebu cpat na diskuzni fora ceskeho serveru nacionalisticke slinty. Nikdo na tebe ani na tve Tatry neni zvedavej. Kdyz budu chtit sluzby jako v Rumunsku, zajedu si tam.
Zkus se venovat motorismu.

Skyline
7. února • 8:41

Tys tam byl, ze vis, jake jsou tam sluzby?Pokud ne, prestan plkat.Pokud jo, tak popiras sam sebe.

ôlkjôl
29. června • 18:45

hm, som z SK a je fakt pravda, ze sluzby su v Tatrach ako v Rumunsku. Osobne sa velmi cudujem ludo, ktori tam stale chodia..:-/

ACE
4. února • 21:15

-Celkem ses trefil, otec má opravdu Favorita a dokonce když sem měl svojí kárku na garančce tak sem si ten návrat do minulosti vyzkoušel (jezdí sice bez problémů, ale už bych ho nechtěl, přece jen je pro čtyřčlenou rodinu trochu malej a nevýkonnej).
-Jinak dobrá odpověď, je mi jasný že netušíš, o čem je vlastně řeč, snad kamarádi v hospodě osvětlí výkon x krouťák.
Do Tater nejezdím, ale jednou se tam určitě podívám, prej je tam celkem pěkně, ale jesli tam furt padaj laviny tak asi radši v létě.

ACE
4. února • 16:46

A to jako proč mají určitě lepší zrychlení? To jako kvůli krouťáku? Buď si přestaň dělat srandu, nebo se vrať do školy.

Skyline
4. února • 12:56

Ehm, dals sem dva ropaky, tedy uplne mimo. Kterypak z nich jezdi kilem na dvojku, at se my nevzdelani poucime?

p
4. února • 13:43

Ved v pohode........prave preto som tam dal ropaky....pretoze zrychlenie 100-200 je na nich daleko vacsie.....pozri na ten rozdiel v krutaku.... ..ja neviem kde vy pepici zijete pozrovnaj si zrychlenia s inymi autami v testoch a zistis ze tie udaje su bullshit......alebo mas doma hyundai popr. kiu a planujes vstup do WRC....povedz mi ake mas auto?
* 0-100 km/h: 8,15 s
* 0-160 km/h: 20,9 s
* 0-200 km/h: 44,6 s toto je udaj oktavky 1,8 TSI 160 k 250 Nm
porovnaj si to z vasim ceskym klenotom nech ti to dojde porovnaj si vykon a krutak s Hyundaja......ta oktavka ma turbo....viac koni vacsi krutak.....

asimov
6. února • 15:11

Kde jsi přišel na to, že diesel je při rychlostech na 10 km/h lepší ?? To je přece hovadina. Jsou obrovský rozdíly hlavně kvůli převodovce, aerodynamice a hmotnosti vozu. Můj 25 letej domácí mazlíček má 0-200 za 37 sekund při výkonu 96kW a 180Nm.... Proč? Protože nic neváží a čelní plocha vozu je poloviční proti Octavii. Dnešní dvoulitry jsou rády za 50s.

asimov
6. února • 15:13

Oprava: NAD 100 Km/h :-D

Skyline
5. února • 8:34

Co mam za auto te zajimat vubec nemusi, ale co by te zajimat urcite mohlo je skutecnost, ze se krasne ohanis koni a newtonmetry, ale nejak neresis prevodovky a vahu. A jinak te muzu uklidnit, 1.6 160 koni je na sprintu (tedy do cca 150 km/h) rychlejsi, nez 1.8T 150 koni i pres to, ze ma podstatne mensi ten tvuj zboznovany kroutak a co vic, ma i mensi objem. Pritom rozdil se zvetsuje i pri 150 km/h a je jen otazka, kdy by se obe auta dostala na 200, to vyzkouseno nemam.

affasfd
5. února • 0:12

naco do toho pleties krutak? Sak ten s tym absolutne nesuvisi aj keby mala ta oktavka ktutak 1000. Porovnaval si hmotnost? Pochybujem ze oktavka bude lahsia.

mati
6. února • 11:09

no schvalne si porovnaj tu hmotnos:)) :-P a zistis ze ta oktavka je lahsia

bingo
4. února • 13:20

Vzdyt ta kia je rozseka i na 0-160, nerikej, ze je to dvojkou v kile :-))

bingo
4. února • 13:30

*hyundai

p
4. února • 13:49

no ved kia a hyiundaj su uplne to iste...

rewi
4. února • 11:24

i30ka ma dvouzonovou klimu? :-O

ACE
4. února • 10:44

Čekal jsem obv. článek jako že šli nahoru, ale....
A tohle mě opravdu zaskočilo. Moc dobře, jen tak dál.

max
4. února • 10:31

proč by i30 s dvoulitrem nedal 0-100 za 8,6, když se pod 9s dostane i civic s 1,8 o podobné hmotnosti ...

bingo
4. února • 11:01

Protoze ma jinou prevodovku?

Radek Ondrášík
4. února • 11:59

To bych neřekl, Civic 1,8 i i30 umí na dvojku cca 102 kmh :)

bingo
4. února • 13:33

Tak to se davam podat :-)

Boda
7. února • 11:29

Evidentně budou mít ty dva motory odlišný průběh výkonu. Maximum je sice pěkný údaj, ale o celkové charakteristice toho moc neříká ;-)

Lexa
4. února • 9:14

Taky jsem cetl test tohoto dvoulitru v nejakem casopise. Zaver byl, ze neoslnuje. Pravdou vsak je, ze tyto "testy" byvaji casto extremne zkreslene. Jen si predstavte, ze onen spatnedopadlej test delal clovek, ktery z principu nema rad koreu (a ze jich je) a navic predtim testoval BMW 540i. Jednou nekdo vychvaluje 1.4CVVT jak je ziva, po druhe mu je dvoulitr liny. Vzdy jsem pochyboval o hodnote 10.6s ve zrychleni a ted se to i potvrdilo. Korejci se podcenuji. Robert Vašíček dnes otestoval a popsal auto takove, jake je, tedy bez zbytecnych a hloupych predsudku, bez klapek na ocich.

chochmo
4. února • 9:44

tieto rozdiely robia automobilky náročky, aby sa nikto nemohol sťažovať, keby to bolo horšie. Pamätám si na test 4 malých áut z pred 10 rokov, kedy merali aj skutočný výkon na stolici a Fiatu Punto 1,1 namerali miesto 40kW až 47,5kW. Odpoveď automobilky bola taká, že sú si toho vedomí, ale keby to niektorý motor nedosiahol. deklarujú pre istoru 40kW. Možnože niečo podobné sa deje aj v Hyundai

mrazik
5. února • 10:17

To je u vetsiny aut. Zalezi jak se dany motor povede. Ja treba na 13 let starem Escortu 1.6 16V mel v papirech 66kW a namerilimi 69 kW.

Jarda
4. února • 9:00

"jak dlouho bude trvat, aby se stal Hyundai velkým vráskem "Já měl za to, že se píše a říká "velkou vráskou"? :-/

Standa
4. února • 15:40

Taky to slyším poprvé. A vůbec, ikdyž obvykle kvůli překlepům nerýpu, tak v článku jich je dost - třeba hned první odstavec: "Oproti tomu Hyundai přichází s koinzervativnějším designem...". :-/

mates
4. února • 8:44

pamatuju si tenhle test z kdysi ktery dvoulitr docela zdrbnul, jedna se o tentyz motor?
http://magazin.auto.cz/testy/kia-ceed-2-0-ex-nepatrny-preslap.html
ja bych sel stejne do j,4 na nase jezdeni kde sou dalnice vyjimkoou uplne staci, ale jak videt co recenzent to zcela odlisnej nazor... :-)

kajmos
4. února • 7:31

Zarazila mě hodnota zrychleni na 100km/h. V naměřených hodnotách je 8,6s a v tech. údajích je 10,6s. Přece není možné, aby v tom vbyl takový zásadní rozdíl.
Popravdě nevím, jestli má ten dvoulitr smysl (resp. jestli má smysl do něj jít, když mají výbornou 1,6). O mnoho levnější 1,6 poskytuje 90kW a na auto.cz, když testovali ceed s 2,0, nebyli právě nadšeni.

kewlarsiet
4. února • 8:10

Myslim, ze hodnota zrychlenia je naozaj nadnesena. Tych 8,6s je asi omyl. Skôr by som povedal, ze 9,6s by bolo a asi aj bude realnejsich.

Sparrow75
4. února • 11:00

Každé auto které jsem měl mělo lepší hodnoty zrychlení než na papíru.Myslím že to nebude nadnesené prostě dobrý kus;-)

bingo
4. února • 11:09

U me stejne, ja ale myslim, ze to bude ridicem :-))

Jumperr
4. února • 10:50

Namerena hodnota 8.6s urcite nebude omyl, spis je oficialne udavana 10.6s nesmyslne podhodnocena. Ja mam tenhle motor v Ceratu, kde je udavana hodnota 9.0s (skutecnou jsem nemeril). Jedna z veci, ktera hraje tomuhle udaji do noty je, ze 100km/h to jede na dvojku, tj. ve zrychleni 0-100 je jen jedno prerazeni, pri kterem i na suchu motor utrhne kola (v 60 km/h).

Radek Ondrášík
4. února • 8:18

Ono se občas stane, že některé auto má dynamiku, která absolutně neodpovídá tomu, co udává výrobce a navíc na dané parametry je podezřele dobrá. Stalo se to již u více modelů a neuděláte s tím nic a můžeme se jenom dohadovat, jak je to možné.

divxfan
4. února • 9:46

On ten motor není špatnej, mám ho v Magentisu.. až ho ještě trochu zajedu (zatím 2tkm), někde na letišti poměřím zrychlení. Subjektivně mi přijde o něco málo lepší, než udávaných 10,2s, třeba budu příjemně překvapenej :)

Ondras
4. února • 9:46

Kdybyste, Ondrášíku, radši konečně zveřejnili tu svou tajemnou metou měření zrychlení. Bez známé metody jsou výsledy nicneříkající. :-/

Radek Ondrášík
4. února • 10:34

Už jsem to psal v diskusí u testů několikrát. V měření rychlení používáme klasický akcelerometr měřící zrychlení z podélného přetížení. Velmi přesná metoa.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ondras
4. února • 10:41

Tak to čtu poprvé. Zatím jsem zde viděl jen nijak blíže neupřesněné povídačky o kalibraci tachometru pomocí GPS apod. Dobrá - akcelerometr. Z kolika měření je daný údaj zprůměrován? Z vlastní zkušenosti s GTechem vím, že deset měření je solidní minimum.

Radek Ondrášík
4. února • 10:56

Kalibrace tacha a GPS to byl Joke nekdy pred rokem dvemi :) Mereni je prumerem nekolika jizd a to v obou smerech, aby se vyloucily ruzne vlivy. Kazdopadne ani toto neni zcela presne. Rekl bych, ze realna odchylka muze byt do 5%. Za presnejsi udaj nedam ruku do ohne.

Dusan
4. února • 7:40

Cenovy rozdil mezi 1.6tkou a dvoulitrem je ctyricet tisic, ovsem 1.6tka neni v nejvyssi vybave, takze pokud si ji clovek doplni, tak je ten rozdil stale ctyricet, ale chybi urcita vybava jako samostmivaci vnitrni zrcatko, nebo vnejsi sklopna zrcatka, ktera se k te jedna sestce neda. Jinak to zprevodovani je opravdu zajimave, protoze 15kW rozdilu vykonu dela jenom skoro nezaznamenatelnych 0.4s v 0-100, pouze maximalka je vyznamne vyssi.

Dusan
4. února • 7:21

Ten clanek je opravdu hodne nadsenecky. Co se tyce toho jak je motor silnejsi nez by papirove mel byt, tak velmi trapna hodnota 0-100 odpovidajici spise 1.8cce nez dvoulitru tomu tak docela neodpovida.
Na druhou stranu benzinovy dvoulitr bez petky je sice smutny, ale treba takove Mondeo nebo Focus ho maji i ve zbrusu novem modelu urcenem pro nadchazejici roky a to si Ford hraje na spickoveho vyrobce, narozdil od stale jeste budget Korejcu. Podobne je na tom i Peugeot, ktery ma sestku az k 2.2 a dvoulitr stale s petikvalty.

Jiří
4. února • 6:31

Tato auta skutečně udělala krok kupředu, ale náš pan redaktor je z nich docela na větvi a rádoby vtipnou recenzí se spíše předvádí, jak to ještě neumí. Při čtení recenze jsem měl proto jeden vrásek na čele.

Lexa
4. února • 9:18

Obrovsky rozvor, vytecny podvozek, vytecny motor, moderni technika, vytecna cena. Proc by nemel byt nadsen? Me spis prijde divne, kdyz je v dnesni dobe 90% lidi nadseno z 1.9TDI.

ITTI
4. února • 23:39

tos dělal nějaký sociologický průzkum nebo jen tak plácáš?to druhé,že?jestli máš problém,tři se mokrou osuškou když venku mrzne a to prý zabírá, nebo léčebna...
90% z 6 mld je 5,4 mld a to se mi holt nezdá,navíc tolik aut určitě nejezdí...nebo není nadšeno dokonce 90,02% nebo snad jen 89,98%:-D ach jo...jo,mne teď napadlo:když si ty missssssky dělají plastové kozy,tak si budete dělat někteří šikmé oči?aby se zdůraznil dištanc od evropské produkce...tak evropské, i30 je evropské,že jo,to by korejčíci nesplácali ani omylemB-]

paks
4. února • 11:03

BTW:, ta cena nie je nic moc, za tolko uz mam civica a ten je trochu inde...

Petr
4. února • 11:06

jo, je jinde.... to auto (civic) je treba pro me uplne jinde..... ja bych ho nechtel ani zadarmo.

ka-spel
4. února • 11:02

:-D přesně tak. Jen výsledek kazí to, že Korejci nevím co je to šestikvalt.

Petr
4. února • 11:05

6kvalt nevim proc, montuji jen do silnejsich verzi nafty :-(

ka-spel
6. února • 14:20

Nevím, proč by šestikvalt měl být nějaký luxus, když ho svého času měla i benzínová 1,2 od Fiatu.

Doporučujeme

Články odjinud