TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

103 komentářů

Madluk
20. března • 9:20

i20ku bych koupil manželce a sám sobě SantaFe :) to by byla radost

Mireq
14. března • 18:07

mamina ma i20 a je to hodne v poho auto, nad moje ocekavani, rozhodne pozitivne prekvapilo i mne zariteho skodovkare

Mameluk
6. března • 17:38

líbí de mi, povedla se a za ty lowe hodně cajk kcharka si myslím

Merin
19. února • 10:27

jako mnohem raději bych sedl do i20 než do té kozy fabie

Sator
13. února • 9:48

Předražený spotřebák, tohle se na evropské mistry (Clio, Polo, Fiesta) ani zdaleka nechytá.

Káťa Brisudů
10. února • 18:05

Mě se to auto líbí, malé, cenově dostupné a motorizace je taky v pohodě vzhledem k celkové váze. Já bych ji brala všema deseti.

Poboril
10. února • 16:50

Automatické řazení bych si určitě nebral, jako v testovaném provedení... rád si řadim sám a je tam taky rozdíl v ceně, ale každý má jiný preference. Místo pro posádku lepší než u jiných aut ve stejném segmentu. Výbava v základu taky v pohodě.

Meinos
10. února • 15:56

Kdo chce ať si jezdí čím chce ne :) Mě osobně auto překvapilo jak vypadá jak zvenku tak zevnitř a pro mě rozhodně lepší než fabia

Sunir
10. února • 13:22

Měl jsem tu možnost jí vidět a sedět v ní. Je to hezké a příjemné auto hlavně mě zaujal ten vnitřek.

Trávis
10. února • 13:45

Ano také jsem byl z jízdy mile překvapen. Podvozek je oproti předešlé řadě tužší a vzhled je sportovnější, za mě povedená změna.

Final
10. února • 15:29

Taky jsem byl překvapený že je tužší což mě se líbí. A vzhled je modernejší víc do sportu a k tomu autu to jde

Radim78
10. února • 12:03

Celkem pěkně napsaná recenze, každý je individuální a hodnotí určité věci jinak, takže v něčem bych i i20 pozdvihl, líbí se mi design a prostor pro posádku.

Dundee
10. února • 7:25

to je nadpis za všechny prachy, když chcete prostě jen auto tak si kupte dacii, z tohodle výběru bych určitě vybral i20

Nevařil
9. února • 13:15

Jelikož toho najezdím docela dost, tak je pro mě podstatné, abych měl záruku alespoň 5 let, ale bez omezení najetých kilometrů, což korejci dávají! Né jako jiné automobilky, ty se asi bojí poruchovosti svých vozů. Hyundai těžko najde konkurenta v této ceně.

conan
9. února • 8:22

i20 bych bral spíš než fábku

Folan
9. února • 18:05

asi tak, ta i20 mi přijde taková líp designově vyladěnánež ta fabka a nemá to tříválec

Dockal
8. února • 16:46

Za 270tis celkem pěkný auto s prostorným interiérem, proč ne. Kdo má větší rodinu a hlavně prcka, tak pude do většího, jinak ale tohle bohatě stačí. Design se jim taky povedl.

Albatros
9. února • 14:18

Souhlasím, každé auto má svo pro i proti, hlavní jsou ale i služby zákazníkům a já si u Hyundaie nemůžu absolutně stěžovat oproti jiným značkám, které jsem vlastnil. Aktuálně vlastním i30, ale i ta i20 by mi stačila.

zemianko
8. února • 12:40

Nedávno vyhodnotene ako najspolahlivejsie auto vyslo,o aké emocie ??ved kazdý blb vie potlacit na plyn a na brzdu...Mne by stacil aj ten 84 konový motor bez tzv turba..volakedy boli len MB éčky 45 koni mali a dobre bolo aj na lazy po kamenistej ceste so 20 25% stupanim... neceste vysli a mal som z nej ako dieta 12-14 ročný velké emocie...:-D

Marex
8. února • 0:42

Zrovna model i20 si za ty prachy toho testovaného modelu koupí málokdo. Navíc ta základní motorizace 1,2i / 55kW vs. hmotnost vozu je dost bída na cenu vozu kolem 300tkč. To už raději Rio se základní motorizací 1,25CVVT / 62kW za skoro stejnou cenu.

Ludva
8. února • 14:40

Kia Rio je těžší o 55 Kg což je 5% váhy vozu rozdíl, u i20 bych šel do 1.25, jen bych si počkal ještě na nějakou akci. Kia Rio se mi osobně moc nelíbí. Každý má ale jiný vkus.

9. února • 19:53

Navíc KIA je jen béčková značka pod Hyundaiem. Vždy raději originál než nějaký klon.

Erik
7. února • 23:20

Jasné. Trojvalec dnes bežne dá stovku pod 10s, ide dvesto a pán redaktor by sa bál predbiehať. Nech si radšej najme vodiča a nech píše do nejakej ženskej rubriky v Blesku...

Fuj fuj
8. února • 8:39

Hyundai turbo tříválec patří k automobilovému odpadu. Je absolutně nečitelný. Já bych s ním nepředjížděl raději vůbec.

NovJ
10. února • 19:55

Podobně jako Fábka v tříválci, která nemá ani jinou motorizaci ;-) Vy by jste se svým autem nepředjížděl nejspíše ani moped. Zajímavé je kolik ocenění, jak v bezpečnosti tak v inovaci technologií hyundai získala, ale pro některé zatvrzelé lidi to bude pořád "odpad" pro nás chytrý a spokojený řidiče, kteří vlastní hyundai to je plnohodnotné auto. i20 vypadá pěkně a v lepší motorizaci bohatě dostačující výkon na hmotnost auta.

Mázlík
7. února • 21:29

měl jsem možnost to testnout a nepřipadalo mi to špatný.. každopádně na mě trochu menší vůz, jsem raději za něco prostornějšího

znalec
7. února • 21:41

Samozrejme!i20 je velmi dobre auto.JE slusne priestranne, slusne vybavene (vyhrievany volant je super), s motorm 88 kw to ide velmi dobre.Priestorovo prakticky na urovni nizsej strednej triedy.Jedine, co chyba su xenony.

Camel
10. února • 10:12

jo pro ženskou víc než dobrý, xenony netřeba

pavel
7. února • 20:46

seděl jsem v Huyndai I20 a pohoda tabulková cena 1,2 4-válec! plus paket family best náhradní kolo polar white barva + zimní kola...324.000 Kč + 10.000 že platím hotově - 334.900 světe div se sleva turbo výhod - výsledná cena 239.900 neber to- k tomu havarijní+povinné ručení 5.329,- Kč - jdi do škody pro Fabku s jejich tříhrnkem MPI nebo TSI+filtr pevných částic...nebo Peugetem či jiným francouzským nesmyslem 3-válcem a filtrem pevných částic - nic jiného nemaj

Jano
7. února • 19:03

Autor je blb ako rampa.Nic mu nevadi, len charakter...BLBE!

Jano
7. února • 18:56

Co su to za kraviny???Stonic a Kona nemaju!! Rovnaký podvozok!Su to uplne ine auta

mpolan
7. února • 19:02

Už jen tím, že Kona může mít pohon všech kol, zatímco Stonic ne... Ale přeci bys od zdejších pisálků nechtěl odbornou znalost.

Dave
7. února • 18:55

viděl jsem jí, seděl jsem v ní a je to sympatický autíčko je lepší než fábie

Made
10. února • 15:14

Auto to rozhodně špatné není. Za mě určitě sympatičtější než například zmiňovaná fabie. Designově se jim také povedlo. Jak už tu někdo psal, pro ženskou do města rozhodně ideál.

nemám jméno
9. února • 7:33

Velmi objektivní a argumenty podložený pohled na věc.

Vacho
7. února • 17:48

Hlavní je, že je tam čtyřválec v základu, konečně někdo kdo má rozum. Prostorově je auto taky v pohodě, jak kufr tak pro pohodlí posádky. Docela se mi líbí, ještě vychytat nějakou pěknou akci a nevidim jediný důvod proč ho nekoupit. ;-)

Tissu
10. února • 11:27

Je to fajn, že tam nenarvali třívál. Rozhodně to není rodinné auto ale pro pár prostor dostačující a i kufr je v pohodě ...

Radovánek
7. února • 21:25

přesně tak, konečně někdo dal čtyřválec do výbavy.. nechápu proč tam cpou ostatní ty tři válce..

nemám jméno
9. února • 7:32

Očividně moc přehled nemáte, když nevíte proč tam všichni cpou tříválce...

Mirek
9. února • 12:19

Abys jezdil defenzivně a vykázal nízkou spotřebu a tím nízké emise CO2 a EU byla spokojena? Má to jeden háček, nesmíš s tím jezdit dost dynamicky a svižně, to potom ty přeplňované tříválce malého objemu žerou více než klasické čtyřválcové motory.

M.M.
7. února • 16:56

i20 se mi líbí a budem ji pořizovat manželce, uvažuji o koupi ve výbavě STYLE 1.2 DOHC 62 KW 5 ST. MANUÁLNÍ za 395 klacků mi to přijde v pohodě

Honza Skok
10. února • 14:49

Je to v pohodě cena. Zdejší hejt trochu nechápu...I20 se i mě jako chlapovi líbí. Za mě pěkný design a dobrá spotřeba, ideál na popojíždění po městě.

Marex
8. února • 0:58

Ty bláho, vypláznout tolik za i20. Kupte ji raději Rio, když to musí být Korejec a ještě ušetříte.

Hyundai YES!👍
17. února • 11:26

Proč Kiu Rio, když je to pořád jen podřadný klon originálu Hyundaie i20? Navíc design i 20 je na daleko vyšší úrovni.

dzero pero
7. února • 17:24

Jste kandidat na hovezi steak z polske kravy. :-D

K
7. února • 20:31

Ty jsi kandidat na kkta mesice.

...
7. února • 20:47

Za 395.000,- je to drahé, za to bez problému může být i30 style kombi 1,4 tgdi.

Ondra Rendeš
7. února • 16:37

Máte chybu v tabulce technických údajů - Fabia 1.0 tsi 81kw má zrychlení z 0 na 100 za 9,5s a ne 10.1!!!

Erik
7. února • 23:26

To bude pravdepodobne pred faceliftom, tých 9,5s. Tá nová je pomalšia (GPF).

Peter
7. února • 16:04

Za tie peniaze určite radšej Seat Ibiza FR alebo Volkswagen Polo Highline.Kolega ma tuto i20 asi 3 roky vo vnutri priestorovo celkom fajn ale ten design presne ako píše autor članku taky nijaky.O na je s nou sice spokojný ale aj tak už uvažuje o niečom inom takže asi to nebude bohviečo.Za tie prachy ozaj nič moc.Nové Clio vyzera slušne aj nova 208 bude určite krajšia.Treba počkať.

M.M.
7. února • 17:16

peugeot nikdy víc a u pola mě odradil motor 1,0 tsi (prý mrtě šmejdy říkal borec v dílně) a nemyslím si, že by to v HL bylo levnějsi :D co jsem tak nějak v rychlosti projížděl konfigurátory

Peter
7. února • 17:51

Podla cenniku v ČR stoji Polo 115k 7DSG v R-line pakete 511 000 korun.Toje myslim lepšia ponuka.

Milda
7. února • 14:59

osobně jestli bych si mel vybrat mezi fabii a i20 tak rozhodne zvolim i20ku

Jan Novis Novák
10. února • 11:18

Přesně tak, nejnovější fabie v plné výbavě se může vyšplhat až na 600 000,-. Díky, ale to opravdu ne! V tomhle porovnání je i20 rozhodně výhodnější - tudíž lepší volba :-)

Hyundai YES!👍
17. února • 10:27

Stačí se podívat: http://predrazenatradice.cz...

Moist
10. února • 11:00

Rozhodně u mě vede už jen desingem a výbavou co poskytuje je prostě i20 lepší už jen maličkostí jako je vyhřívaný volant, ale v efektu ať si jezdí každej čím chce tohle je jen můj názor

Creator
7. února • 22:25

Přesně tak! Tady není o čem...

nemám jméno
9. února • 7:29

Rozhodně je o čem..

Camel
10. února • 10:11

to jo i20 oproti fabce je alespon o necem

Marcel Milek
7. února • 10:43

Ideální auto pro ženskou do města. Žena má ještě první generaci a je spokojená. Nic to nežere, všude s tím zaparkuje. Jednoduše pohoda :-)

Vlastimil V.
10. února • 11:00

Asi tak, nechápu zdejší hejt. Pro ženskou to musí být opravdu ideal, všude s tím zaparkuje a nic neodře :D Ne teď vážně... cenově pořád vychází lépe jak např.Fabie, tak proč do i20 nejít ne?

dzero pero
7. února • 16:44

To mate pravdu. Na nakupy polskeho hoveziho v mistnim supermarketu to staci.

Kostka
10. února • 10:03

pro polazene polske maso se jezdiva octavkou, ma vetsi kufr :D

Jan
7. února • 17:33

musím dát k dobru, že převážně ty šetřílci na žrádle čehůni do polska jezdí fabií nebo jedničkovou octávkou (jednomu jsem prodával olej, říkal že prej mu to žere 3litry na 1000km) právě pro jisté levné surky do polska, vídím to každou sobotu

dzero pero
7. února • 17:52

Polaci zvou k navsteve jejich zeme predevsim Nemce a to slovy "prijedte k nam, vase auto uz tu je". :-D:-)):-);-)

Gutalax
7. února • 16:54

Pani ma asi jine prednosti nez vkus, slusnost, lidskost ci ridicske nadani. Moje zena by me utloukla prvni veci co by bylo po ruce, poridit ji takovy hnusny smejdsky kram :-D

dzero pero
7. února • 17:23

Myslim, ze prehanite. Zena by Vas zcela jiste netloukla. Spise by Vam rafinovane podstrcila hovezi steak z polske kravy. :-P

JK
7. února • 9:50

Ten nadpis a úvod článku by se dal aplikovat na většinu aut třídy. Kompletní VW, Škoda, Seat, Dacia, Kia,... Jen vyměnit značku a model a dále se dá pokračovat, že se nemusí stydět, ale má něco navíc? No nemá, auta této kategorie nejsou stavěna, aby měla něco navíc. Hyundai designově bytostně nemusím, ale bylo by fér podobně ladit i např. články o Scale a podobných vozech, které prostě "nemají nic navíc".

Leon
7. února • 9:27

takže s motorem , s kterým to dávalo smysl, cena naprostá nesmyslná !!...a po roce budou řvát, že se to neprodává !...bože můj

ACE
7. února • 9:49

Tabulkově je cena opravdu nesmysl, ale poslední dobou je psaná cena jakési nezávazné doporučení a některé automobilky to dokonce m. písmem pod tabulkou píšou.

...
7. února • 19:27

Tak tak, není problém koupit i30 kombi style 1,0 tgdi za 350.000,- (cenikova tuším okolo 520.000,-)

fanúšik
7. února • 9:21

Pri uvedení na trh to bol super dizajn, teraz je to nudné auto-kedy pisálkovia takto otočili ? Tej dynamike nejako neverím, s najsilnejším turbom nebude problém dynamika ale cena, ktorá je vysoká a aj preto sa predáva najmä atmosféra 1,25.

dzero pero
7. února • 9:04

Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: naprosto dokonale auto pro asketu, ktery od auta vubec, ale vubec nich nechce.Pred autorem clanku, panem Rusolem, uctive smekam. Metodu jak vyslehat z exkrementu "mousse au chocolat" https://www.google.com/search... pozvedll na zcela novou uroven.

dzero pero
7. února • 9:21

Kdyz nad tim tak premyslim, ptam se sam sebe, co panu Rusolovi brani oznacit za skvele auto pro asketu hadraplan. :-D

Milda
7. února • 15:00

o genialite hadraplanu nepochybuju

Gutalax
7. února • 16:50

Hovinaje jsou jedno velke pozlatko pod kterym je jen zima, tma a smrad. Sype se to, rezne to, servis na prd. Jde to krasne videt na pripadu te jejich fabriky na Severni Morave, ze ktere se stava vyloucena lokalita sdruzujici divne existence. Na internet koluje vetsi mnozsvi korejskych videii, kde se rika, ze kdo si koupi Hovinaje je damsky pohlavni organ.

K
7. února • 20:29

Je mi te lito, protoze jsi mimo. Mel jsem oboji, nemce, frantiky i korejce a korejci jsou rok od roku lepsi. N verze uz ted zesmesnili VW a to je jen zacatek. Jenze to ty tezko nekdy zjistis, protoze ty mas akorat predsudky. Ses takovej trochu dinosaurus. Na vymreni.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kenny
8. února • 0:27

Korejci jsou leda sexuální otroci Japonců, sami se neumí pořádně ani najíst. Auto od nich je past a maskují to agresivním marketingem. Koreu nebrat a Hjundaj dvojnásob ne:-(

Kostka
10. února • 10:02

to bude diagnózka, volejte chocholouška

9. února • 6:31

Tvrdí jen mentální anorektici.

dzero pero
7. února • 17:21

Vidite, a je vzdy myslel ze zima, tma a smrad je v hrobe. B-]

holofojtos
7. února • 10:16

múj Hadraplán???:-))

jean
7. února • 8:43

Pol mega! za auto s jednolitrovým motorom, ku ktorému je komentár "predbiehanie je stávka do lotérie"? Nejebe niekomu so šikmými očami? O pár peňazí viac stojí Polo s dvojlitrom...

DvG
10. února • 15:12

Myslíte si, že se nedá koupit třeba Fábka za půl mega? Zrovna tak s litrovým tříválcem jako "nevýkonější" verze z výběru motorů. Základní cena i20 nastavená dobře. Pro hodně lidí dostačující základní výbava, která je nadstandardní.

Kostka
10. února • 10:01

polo s dvojlitrom, to jo :D hahahaa nejebe niekomu?

Jose
8. února • 13:36

Pol mega ber ako rezervu, dá sa zohnať v akcii za +- 240 000 Kč. A to je už docela dobrá cena.

solo
7. února • 22:14

Polo? Taková jebk* vozík od póvlvágnu, značky pro chudáky nejen duchem.

mpolan
7. února • 9:03

Pisálkovská vyjádření o předjíždění ber s rezervou.Celý tenhle pseudotest ale působí dojmem, jako by ho psal člověk s až patologickou nenávistí k Hyundai a musel auto testovat za trest. Závěrečné srovnání s podměrečnou Mazdou 2 to jen doráží.

Fandy
7. února • 21:27

taky si myslím, že to je spíše taková nenávist :D litrový motor umí ze sebe dostat hodně ;) kort to T-GDi

ACE
7. února • 9:36

A proč je srovnání s M2 špatně, rozměrově je takřka stejná, tak v čem vidíš problém?

mpolan
7. února • 11:13

Zvenku ano, uvnitř je o dost menší a stísněná. Příliš dlouhá příď ubírá prostor uvnitř. Jsem na dnešní poměry spíš menší, a stejně se mi v ní nesedělo dobře.Navíc ta základní verze motoru fakt vůbec nejede, chce to aspoň G90, aby tam byl nějaký ten "charakter", o kterém autor píše.

Marex
8. února • 0:47

Tak zrovna M2 uvnitř nějak stísněná není. Ten pocit stísněnosti může spíše navozovat boční panel středového panelu, který tlačí do pravého kolena, ale jinak je na tom s prostorností lépe než třeba Clio IV.

ACE
7. února • 11:28

Vzadu to moc neřeším, jezdím max. ve dvou, tak je to naprosto nezajímavý parametr, ale vepředu je naprosto v pohodě a proti srovnatelné konkurenci pro mě lepší a to jsem na dnešní poměry spíš trochu vyšší (netvrdím že je posez naprosto dokonalý). Ano má delší příď a díky tomu je vyváženější a na poměry třídy výborně reaguje a točí. 66 kW verze má zrychlení 0-100 srovnatelné s turbo konkurencí 80-90 kW a to už sakra stojí za úvahu pro člověka co nestěhuje chatu, ale preferuje příjemné svezení.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
7. února • 13:44

Stačí se podívat na údaje. Vážně ti auto užší o 10 cm oproti veškeré konkurenci připadá "naprosto v pohodě"? Takové parametry mají miniauta kategorie Toyoty Aygo nebo Hyundai i10. I moje Clio by sneslo pár čísel na šířku navíc a to je oproti Mazdě 2 obr.

ACE
7. února • 14:17

Čéče tak ti koukám do srovnávače vnitřního prostoru jen tak pro jistotu a nějak tomu nerozumím, ta stísněná M2 je o pár cenťáku širší než Clio a dokonce i než etalon Fabia. Takže jak jsem psal výše, o tom co se dá změřit, zvážit nebo spočítat asi nemá cenu nějak debatovat. Beru jako zdroj stránky vybermiauto. Hele není lepší si nejdřív nějaký údaje ověřit, než brát jako bernou minci to co chlapi řekli v hospodě a pak se krapet ztrapňovat?

mpolan
7. února • 17:06

Tak pokud je pro tebe 139 cm více než 141 cm (Fabia), pak ti perfektně rozumím a další debata nemá smysl. Pravda, mohl jsem napsat, že mám Clio III, které má šířku 140 cm. Akorát nevím, kde v tom srovnávači vzali u Mazdy 2 těch 139 cm, když i výrobce uvádí 135... Nu což.Ale je hezké, jak sis vybral k porovnání dvě další nejmenší auta celého segmentu a suverénně jsi opomněl další auta jako Polo, Rio, 208, C3... Ale chápu, koupil sis Mazdu. Přeju ti ji, nezávidím ti ji. Jen není úplně dobré kvůli tomu lhát.

ACE
7. února • 20:57

Nerozumím o čem meleš, já ti jen cituju co přeměřili jiní a porovnali a taky netuším do jakých tabulek jsi se koukal, máš to tam s podrobným popisem a ta šířka Mazdy vepředu 128-144cm, Fabia 127-141cm, 120-137cm. Co furt nemůžeš pobrat, mě je přeci zcela u pr…. jestli má někdo o cenťák víc nebo míň, kdybych byl vyžranej vepřoun, tak by mě to možná zajímalo. Já jen reagoval na to že je Mazda stísněná a to je evidentně blbost, ale jsou lidi co to bez zjistění faktů budou vomílat furt. A ještě jsi mi nenapsal který že to auto je v kategorii o těch 10cm širší, nebo jsi snad taky lhal?

Petr Vaněk
7. února • 14:46

Pozor raději Hovnaje a celé to panoptikum nepřipomínat brrr. 3-[ V i20 si tu jeden pán Hovnajista rozbil ústa :-D Je to z papíru :-O

Soudruh
7. února • 21:26

když stím někdo neumí hold jezdit, se nedá nic dělat... ve škodovce si taky rozbijete hubu, vy otroku koncernu :-)

Mirek
7. února • 18:05

A teď zkus napsat, ve kterém autě si někdo nerozbil ústa. To chce hodně hlouposti napsat takovou větu. :-D

ACE
7. února • 13:58

:-D:-D:-D Proti kterému má o 10cm míň, fakt alespoň jedno??? Jseš si jistej že sis to nepoplet s mm? ;-)

Cool
7. února • 12:16

"66 kW verze má zrychlení 0-100 srovnatelné s turbo konkurencí 80-90 kW"To je tvůj zbožný sen. :-D

ACE
7. února • 13:00

Co se dá spočítat nebo změřit o tom je zbytečné hlasovat nebo se hádat. Každej alespoň krapet gramotnej si může dohledat, vyčíst a porovnat sám. Zvládneš to i Ty??? ;-)

Doporučujeme

Články odjinud