TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

jean  |  07. 02. 2019 08:43

Pol mega! za auto s jednolitrovým motorom, ku ktorému je komentár "predbiehanie je stávka do lotérie"? Nejebe niekomu so šikmými očami? O pár peňazí viac stojí Polo s dvojlitrom...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 02. 2019 09:03

Pisálkovská vyjádření o předjíždění ber s rezervou.Celý tenhle pseudotest ale působí dojmem, jako by ho psal člověk s až patologickou nenávistí k Hyundai a musel auto testovat za trest. Závěrečné srovnání s podměrečnou Mazdou 2 to jen doráží.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  07. 02. 2019 09:36

A proč je srovnání s M2 špatně, rozměrově je takřka stejná, tak v čem vidíš problém?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 02. 2019 11:13

Zvenku ano, uvnitř je o dost menší a stísněná. Příliš dlouhá příď ubírá prostor uvnitř. Jsem na dnešní poměry spíš menší, a stejně se mi v ní nesedělo dobře.Navíc ta základní verze motoru fakt vůbec nejede, chce to aspoň G90, aby tam byl nějaký ten "charakter", o kterém autor píše.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  07. 02. 2019 11:28

Vzadu to moc neřeším, jezdím max. ve dvou, tak je to naprosto nezajímavý parametr, ale vepředu je naprosto v pohodě a proti srovnatelné konkurenci pro mě lepší a to jsem na dnešní poměry spíš trochu vyšší (netvrdím že je posez naprosto dokonalý). Ano má delší příď a díky tomu je vyváženější a na poměry třídy výborně reaguje a točí. 66 kW verze má zrychlení 0-100 srovnatelné s turbo konkurencí 80-90 kW a to už sakra stojí za úvahu pro člověka co nestěhuje chatu, ale preferuje příjemné svezení.

Odpovědět  |   | 
Cool  |  07. 02. 2019 12:16

"66 kW verze má zrychlení 0-100 srovnatelné s turbo konkurencí 80-90 kW"To je tvůj zbožný sen.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  07. 02. 2019 13:00

Co se dá spočítat nebo změřit o tom je zbytečné hlasovat nebo se hádat. Každej alespoň krapet gramotnej si může dohledat, vyčíst a porovnat sám. Zvládneš to i Ty???

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 02. 2019 13:44

Stačí se podívat na údaje. Vážně ti auto užší o 10 cm oproti veškeré konkurenci připadá "naprosto v pohodě"? Takové parametry mají miniauta kategorie Toyoty Aygo nebo Hyundai i10. I moje Clio by sneslo pár čísel na šířku navíc a to je oproti Mazdě 2 obr.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  07. 02. 2019 13:58

Proti kterému má o 10cm míň, fakt alespoň jedno??? Jseš si jistej že sis to nepoplet s mm?

Odpovědět  |   | 
ACE  |  07. 02. 2019 14:17

Čéče tak ti koukám do srovnávače vnitřního prostoru jen tak pro jistotu a nějak tomu nerozumím, ta stísněná M2 je o pár cenťáku širší než Clio a dokonce i než etalon Fabia. Takže jak jsem psal výše, o tom co se dá změřit, zvážit nebo spočítat asi nemá cenu nějak debatovat. Beru jako zdroj stránky vybermiauto. Hele není lepší si nejdřív nějaký údaje ověřit, než brát jako bernou minci to co chlapi řekli v hospodě a pak se krapet ztrapňovat?

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  07. 02. 2019 14:46

Pozor raději Hovnaje a celé to panoptikum nepřipomínat brrr. V i20 si tu jeden pán Hovnajista rozbil ústa Je to z papíru

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 02. 2019 18:05

A teď zkus napsat, ve kterém autě si někdo nerozbil ústa. To chce hodně hlouposti napsat takovou větu.

Odpovědět  |   | 
Soudruh  |  07. 02. 2019 21:26

když stím někdo neumí hold jezdit, se nedá nic dělat... ve škodovce si taky rozbijete hubu, vy otroku koncernu

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 02. 2019 17:06

Tak pokud je pro tebe 139 cm více než 141 cm (Fabia), pak ti perfektně rozumím a další debata nemá smysl. Pravda, mohl jsem napsat, že mám Clio III, které má šířku 140 cm. Akorát nevím, kde v tom srovnávači vzali u Mazdy 2 těch 139 cm, když i výrobce uvádí 135... Nu což.Ale je hezké, jak sis vybral k porovnání dvě další nejmenší auta celého segmentu a suverénně jsi opomněl další auta jako Polo, Rio, 208, C3... Ale chápu, koupil sis Mazdu. Přeju ti ji, nezávidím ti ji. Jen není úplně dobré kvůli tomu lhát.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  07. 02. 2019 20:57

Nerozumím o čem meleš, já ti jen cituju co přeměřili jiní a porovnali a taky netuším do jakých tabulek jsi se koukal, máš to tam s podrobným popisem a ta šířka Mazdy vepředu 128-144cm, Fabia 127-141cm, 120-137cm. Co furt nemůžeš pobrat, mě je přeci zcela u pr…. jestli má někdo o cenťák víc nebo míň, kdybych byl vyžranej vepřoun, tak by mě to možná zajímalo. Já jen reagoval na to že je Mazda stísněná a to je evidentně blbost, ale jsou lidi co to bez zjistění faktů budou vomílat furt. A ještě jsi mi nenapsal který že to auto je v kategorii o těch 10cm širší, nebo jsi snad taky lhal?

Odpovědět  |   | 
Marex  |  08. 02. 2019 00:47

Tak zrovna M2 uvnitř nějak stísněná není. Ten pocit stísněnosti může spíše navozovat boční panel středového panelu, který tlačí do pravého kolena, ale jinak je na tom s prostorností lépe než třeba Clio IV.

Odpovědět  |   | 
Fandy  |  07. 02. 2019 21:27

taky si myslím, že to je spíše taková nenávist :D litrový motor umí ze sebe dostat hodně ;) kort to T-GDi

Odpovědět  |   | 
solo  |  07. 02. 2019 22:14

Polo? Taková jebk* vozík od póvlvágnu, značky pro chudáky nejen duchem.

Odpovědět  |   | 
Jose  |  08. 02. 2019 13:36

Pol mega ber ako rezervu, dá sa zohnať v akcii za +- 240 000 Kč. A to je už docela dobrá cena.

Odpovědět  |   | 
Kostka  |  10. 02. 2019 10:01

polo s dvojlitrom, to jo :D hahahaa nejebe niekomu?

Odpovědět  |   | 
DvG  |  10. 02. 2019 15:12

Myslíte si, že se nedá koupit třeba Fábka za půl mega? Zrovna tak s litrovým tříválcem jako "nevýkonější" verze z výběru motorů. Základní cena i20 nastavená dobře. Pro hodně lidí dostačující základní výbava, která je nadstandardní.

Odpovědět  |   | 
dzero pero  |  07. 02. 2019 09:04

Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: naprosto dokonale auto pro asketu, ktery od auta vubec, ale vubec nich nechce.Pred autorem clanku, panem Rusolem, uctive smekam. Metodu jak vyslehat z exkrementu "mousse au chocolat" https://www.google.com/search... pozvedll na zcela novou uroven.

Odpovědět  |   | 
dzero pero  |  07. 02. 2019 09:21

Kdyz nad tim tak premyslim, ptam se sam sebe, co panu Rusolovi brani oznacit za skvele auto pro asketu hadraplan.

Odpovědět  |   | 
holofojtos  |  07. 02. 2019 10:16

múj Hadraplán???

Odpovědět  |   | 
Milda  |  07. 02. 2019 15:00

o genialite hadraplanu nepochybuju

Odpovědět  |   | 
Gutalax  |  07. 02. 2019 16:50

Hovinaje jsou jedno velke pozlatko pod kterym je jen zima, tma a smrad. Sype se to, rezne to, servis na prd. Jde to krasne videt na pripadu te jejich fabriky na Severni Morave, ze ktere se stava vyloucena lokalita sdruzujici divne existence. Na internet koluje vetsi mnozsvi korejskych videii, kde se rika, ze kdo si koupi Hovinaje je damsky pohlavni organ.

Odpovědět  |   | 
dzero pero  |  07. 02. 2019 17:21

Vidite, a je vzdy myslel ze zima, tma a smrad je v hrobe.

Odpovědět  |   | 
K  |  07. 02. 2019 20:29

Je mi te lito, protoze jsi mimo. Mel jsem oboji, nemce, frantiky i korejce a korejci jsou rok od roku lepsi. N verze uz ted zesmesnili VW a to je jen zacatek. Jenze to ty tezko nekdy zjistis, protoze ty mas akorat predsudky. Ses takovej trochu dinosaurus. Na vymreni.

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  08. 02. 2019 00:27

Korejci jsou leda sexuální otroci Japonců, sami se neumí pořádně ani najíst. Auto od nich je past a maskují to agresivním marketingem. Koreu nebrat a Hjundaj dvojnásob ne

Odpovědět  |   | 
 |  09. 02. 2019 06:31

Tvrdí jen mentální anorektici.

Odpovědět  |   | 
Kostka  |  10. 02. 2019 10:02

to bude diagnózka, volejte chocholouška

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  07. 02. 2019 09:21

Pri uvedení na trh to bol super dizajn, teraz je to nudné auto-kedy pisálkovia takto otočili ? Tej dynamike nejako neverím, s najsilnejším turbom nebude problém dynamika ale cena, ktorá je vysoká a aj preto sa predáva najmä atmosféra 1,25.

Odpovědět  |   | 
Leon  |  07. 02. 2019 09:27

takže s motorem , s kterým to dávalo smysl, cena naprostá nesmyslná !!...a po roce budou řvát, že se to neprodává !...bože můj

Odpovědět  |   | 
ACE  |  07. 02. 2019 09:49

Tabulkově je cena opravdu nesmysl, ale poslední dobou je psaná cena jakési nezávazné doporučení a některé automobilky to dokonce m. písmem pod tabulkou píšou.

Odpovědět  |   | 
...  |  07. 02. 2019 19:27

Tak tak, není problém koupit i30 kombi style 1,0 tgdi za 350.000,- (cenikova tuším okolo 520.000,-)

Odpovědět  |   | 
JK  |  07. 02. 2019 09:50

Ten nadpis a úvod článku by se dal aplikovat na většinu aut třídy. Kompletní VW, Škoda, Seat, Dacia, Kia,... Jen vyměnit značku a model a dále se dá pokračovat, že se nemusí stydět, ale má něco navíc? No nemá, auta této kategorie nejsou stavěna, aby měla něco navíc. Hyundai designově bytostně nemusím, ale bylo by fér podobně ladit i např. články o Scale a podobných vozech, které prostě "nemají nic navíc".

Odpovědět  |   | 
Marcel Milek  |  07. 02. 2019 10:43

Ideální auto pro ženskou do města. Žena má ještě první generaci a je spokojená. Nic to nežere, všude s tím zaparkuje. Jednoduše pohoda

Odpovědět  |   | 
dzero pero  |  07. 02. 2019 16:44

To mate pravdu. Na nakupy polskeho hoveziho v mistnim supermarketu to staci.

Odpovědět  |   | 
Gutalax  |  07. 02. 2019 16:54

Pani ma asi jine prednosti nez vkus, slusnost, lidskost ci ridicske nadani. Moje zena by me utloukla prvni veci co by bylo po ruce, poridit ji takovy hnusny smejdsky kram

Odpovědět  |   | 
dzero pero  |  07. 02. 2019 17:23

Myslim, ze prehanite. Zena by Vas zcela jiste netloukla. Spise by Vam rafinovane podstrcila hovezi steak z polske kravy.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  07. 02. 2019 17:33

musím dát k dobru, že převážně ty šetřílci na žrádle čehůni do polska jezdí fabií nebo jedničkovou octávkou (jednomu jsem prodával olej, říkal že prej mu to žere 3litry na 1000km) právě pro jisté levné surky do polska, vídím to každou sobotu

Odpovědět  |   | 
dzero pero  |  07. 02. 2019 17:52

Polaci zvou k navsteve jejich zeme predevsim Nemce a to slovy "prijedte k nam, vase auto uz tu je".

Odpovědět  |   | 
Kostka  |  10. 02. 2019 10:03

pro polazene polske maso se jezdiva octavkou, ma vetsi kufr :D

Odpovědět  |   | 
Vlastimil V.  |  10. 02. 2019 11:00

Asi tak, nechápu zdejší hejt. Pro ženskou to musí být opravdu ideal, všude s tím zaparkuje a nic neodře :D Ne teď vážně... cenově pořád vychází lépe jak např.Fabie, tak proč do i20 nejít ne?

Odpovědět  |   | 
Milda  |  07. 02. 2019 14:59

osobně jestli bych si mel vybrat mezi fabii a i20 tak rozhodne zvolim i20ku

Odpovědět  |   | 
Creator  |  07. 02. 2019 22:25

Přesně tak! Tady není o čem...

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  09. 02. 2019 07:29

Rozhodně je o čem..

Odpovědět  |   | 
Camel  |  10. 02. 2019 10:11

to jo i20 oproti fabce je alespon o necem

Odpovědět  |   | 
Moist  |  10. 02. 2019 11:00

Rozhodně u mě vede už jen desingem a výbavou co poskytuje je prostě i20 lepší už jen maličkostí jako je vyhřívaný volant, ale v efektu ať si jezdí každej čím chce tohle je jen můj názor

Odpovědět  |   | 
Jan Novis Novák  |  10. 02. 2019 11:18

Přesně tak, nejnovější fabie v plné výbavě se může vyšplhat až na 600 000,-. Díky, ale to opravdu ne! V tomhle porovnání je i20 rozhodně výhodnější - tudíž lepší volba

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  17. 02. 2019 10:27

Stačí se podívat: http://predrazenatradice.cz...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  07. 02. 2019 16:04

Za tie peniaze určite radšej Seat Ibiza FR alebo Volkswagen Polo Highline.Kolega ma tuto i20 asi 3 roky vo vnutri priestorovo celkom fajn ale ten design presne ako píše autor članku taky nijaky.O na je s nou sice spokojný ale aj tak už uvažuje o niečom inom takže asi to nebude bohviečo.Za tie prachy ozaj nič moc.Nové Clio vyzera slušne aj nova 208 bude určite krajšia.Treba počkať.

Odpovědět  |   | 
M.M.  |  07. 02. 2019 17:16

peugeot nikdy víc a u pola mě odradil motor 1,0 tsi (prý mrtě šmejdy říkal borec v dílně) a nemyslím si, že by to v HL bylo levnějsi :D co jsem tak nějak v rychlosti projížděl konfigurátory

Odpovědět  |   | 
Peter  |  07. 02. 2019 17:51

Podla cenniku v ČR stoji Polo 115k 7DSG v R-line pakete 511 000 korun.Toje myslim lepšia ponuka.

Odpovědět  |   | 
Ondra Rendeš  |  07. 02. 2019 16:37

Máte chybu v tabulce technických údajů - Fabia 1.0 tsi 81kw má zrychlení z 0 na 100 za 9,5s a ne 10.1!!!

Odpovědět  |   | 
Erik  |  07. 02. 2019 23:26

To bude pravdepodobne pred faceliftom, tých 9,5s. Tá nová je pomalšia (GPF).

Odpovědět  |   | 
M.M.  |  07. 02. 2019 16:56

i20 se mi líbí a budem ji pořizovat manželce, uvažuji o koupi ve výbavě STYLE 1.2 DOHC 62 KW 5 ST. MANUÁLNÍ za 395 klacků mi to přijde v pohodě

Odpovědět  |   | 
dzero pero  |  07. 02. 2019 17:24

Jste kandidat na hovezi steak z polske kravy.

Odpovědět  |   | 
K  |  07. 02. 2019 20:31

Ty jsi kandidat na kkta mesice.

Odpovědět  |   | 
...  |  07. 02. 2019 20:47

Za 395.000,- je to drahé, za to bez problému může být i30 style kombi 1,4 tgdi.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  08. 02. 2019 00:58

Ty bláho, vypláznout tolik za i20. Kupte ji raději Rio, když to musí být Korejec a ještě ušetříte.

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  17. 02. 2019 11:26

Proč Kiu Rio, když je to pořád jen podřadný klon originálu Hyundaie i20? Navíc design i 20 je na daleko vyšší úrovni.

Odpovědět  |   | 
Honza Skok  |  10. 02. 2019 14:49

Je to v pohodě cena. Zdejší hejt trochu nechápu...I20 se i mě jako chlapovi líbí. Za mě pěkný design a dobrá spotřeba, ideál na popojíždění po městě.

Odpovědět  |   | 
Vacho  |  07. 02. 2019 17:48

Hlavní je, že je tam čtyřválec v základu, konečně někdo kdo má rozum. Prostorově je auto taky v pohodě, jak kufr tak pro pohodlí posádky. Docela se mi líbí, ještě vychytat nějakou pěknou akci a nevidim jediný důvod proč ho nekoupit.

Odpovědět  |   | 
Radovánek  |  07. 02. 2019 21:25

přesně tak, konečně někdo dal čtyřválec do výbavy.. nechápu proč tam cpou ostatní ty tři válce..

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  09. 02. 2019 07:32

Očividně moc přehled nemáte, když nevíte proč tam všichni cpou tříválce...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 02. 2019 12:19

Abys jezdil defenzivně a vykázal nízkou spotřebu a tím nízké emise CO2 a EU byla spokojena? Má to jeden háček, nesmíš s tím jezdit dost dynamicky a svižně, to potom ty přeplňované tříválce malého objemu žerou více než klasické čtyřválcové motory.

Odpovědět  |   | 
Tissu  |  10. 02. 2019 11:27

Je to fajn, že tam nenarvali třívál. Rozhodně to není rodinné auto ale pro pár prostor dostačující a i kufr je v pohodě ...

Odpovědět  |   | 
Dave  |  07. 02. 2019 18:55

viděl jsem jí, seděl jsem v ní a je to sympatický autíčko je lepší než fábie

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  09. 02. 2019 07:33

Velmi objektivní a argumenty podložený pohled na věc.

Odpovědět  |   | 
Made  |  10. 02. 2019 15:14

Auto to rozhodně špatné není. Za mě určitě sympatičtější než například zmiňovaná fabie. Designově se jim také povedlo. Jak už tu někdo psal, pro ženskou do města rozhodně ideál.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  07. 02. 2019 18:56

Co su to za kraviny???

Stonic a Kona nemaju!! Rovnaký podvozok!

Su to uplne ine auta

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 02. 2019 19:02

Už jen tím, že Kona může mít pohon všech kol, zatímco Stonic ne... Ale přeci bys od zdejších pisálků nechtěl odbornou znalost.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  07. 02. 2019 19:03

Autor je blb ako rampa.

Nic mu nevadi, len charakter...

BLBE!

Odpovědět  |   | 
pavel  |  07. 02. 2019 20:46

seděl jsem v Huyndai I20 a pohoda tabulková cena 1,2 4-válec! plus paket family best náhradní kolo polar white barva + zimní kola...324.000 Kč + 10.000 že platím hotově - 334.900 světe div se sleva turbo výhod - výsledná cena 239.900 neber to- k tomu havarijní+povinné ručení 5.329,- Kč - jdi do škody pro Fabku s jejich tříhrnkem MPI nebo TSI+filtr pevných částic...nebo Peugetem či jiným francouzským nesmyslem 3-válcem a filtrem pevných částic - nic jiného nemaj

Odpovědět  |   | 
Mázlík  |  07. 02. 2019 21:29

měl jsem možnost to testnout a nepřipadalo mi to špatný.. každopádně na mě trochu menší vůz, jsem raději za něco prostornějšího

Odpovědět  |   | 
znalec  |  07. 02. 2019 21:41

Samozrejme!i20 je velmi dobre auto.JE slusne priestranne, slusne vybavene (vyhrievany volant je super), s motorm 88 kw to ide velmi dobre.Priestorovo prakticky na urovni nizsej strednej triedy.Jedine, co chyba su xenony.

Odpovědět  |   | 
Camel  |  10. 02. 2019 10:12

jo pro ženskou víc než dobrý, xenony netřeba

Odpovědět  |   | 
Erik  |  07. 02. 2019 23:20

Jasné. Trojvalec dnes bežne dá stovku pod 10s, ide dvesto a pán redaktor by sa bál predbiehať. Nech si radšej najme vodiča a nech píše do nejakej ženskej rubriky v Blesku...

Odpovědět  |   | 
Fuj fuj  |  08. 02. 2019 08:39

Hyundai turbo tříválec patří k automobilovému odpadu. Je absolutně nečitelný. Já bych s ním nepředjížděl raději vůbec.

Odpovědět  |   | 
NovJ  |  10. 02. 2019 19:55

Podobně jako Fábka v tříválci, která nemá ani jinou motorizaci Vy by jste se svým autem nepředjížděl nejspíše ani moped. Zajímavé je kolik ocenění, jak v bezpečnosti tak v inovaci technologií hyundai získala, ale pro některé zatvrzelé lidi to bude pořád "odpad" pro nás chytrý a spokojený řidiče, kteří vlastní hyundai to je plnohodnotné auto. i20 vypadá pěkně a v lepší motorizaci bohatě dostačující výkon na hmotnost auta.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  08. 02. 2019 00:42

Zrovna model i20 si za ty prachy toho testovaného modelu koupí málokdo. Navíc ta základní motorizace 1,2i / 55kW vs. hmotnost vozu je dost bída na cenu vozu kolem 300tkč. To už raději Rio se základní motorizací 1,25CVVT / 62kW za skoro stejnou cenu.

Odpovědět  |   | 
Ludva  |  08. 02. 2019 14:40

Kia Rio je těžší o 55 Kg což je 5% váhy vozu rozdíl, u i20 bych šel do 1.25, jen bych si počkal ještě na nějakou akci. Kia Rio se mi osobně moc nelíbí. Každý má ale jiný vkus.

Odpovědět  |   | 
 |  09. 02. 2019 19:53

Navíc KIA je jen béčková značka pod Hyundaiem. Vždy raději originál než nějaký klon.

Odpovědět  |   | 
zemianko  |  08. 02. 2019 12:40

Nedávno vyhodnotene ako najspolahlivejsie auto vyslo,o aké emocie ??ved kazdý blb vie potlacit na plyn a na brzdu...Mne by stacil aj ten 84 konový motor bez tzv turba..volakedy boli len MB éčky 45 koni mali a dobre bolo aj na lazy po kamenistej ceste so 20 25% stupanim... neceste vysli a mal som z nej ako dieta 12-14 ročný velké emocie...

Odpovědět  |   | 
Dockal  |  08. 02. 2019 16:46

Za 270tis celkem pěkný auto s prostorným interiérem, proč ne. Kdo má větší rodinu a hlavně prcka, tak pude do většího, jinak ale tohle bohatě stačí. Design se jim taky povedl.

Odpovědět  |   | 
Albatros  |  09. 02. 2019 14:18

Souhlasím, každé auto má svo pro i proti, hlavní jsou ale i služby zákazníkům a já si u Hyundaie nemůžu absolutně stěžovat oproti jiným značkám, které jsem vlastnil. Aktuálně vlastním i30, ale i ta i20 by mi stačila.

Odpovědět  |   | 
conan  |  09. 02. 2019 08:22

i20 bych bral spíš než fábku

Odpovědět  |   | 
Folan  |  09. 02. 2019 18:05

asi tak, ta i20 mi přijde taková líp designově vyladěnánež ta fabka a nemá to tříválec

Odpovědět  |   | 
Nevařil  |  09. 02. 2019 13:15

Jelikož toho najezdím docela dost, tak je pro mě podstatné, abych měl záruku alespoň 5 let, ale bez omezení najetých kilometrů, což korejci dávají! Né jako jiné automobilky, ty se asi bojí poruchovosti svých vozů. Hyundai těžko najde konkurenta v této ceně.

Odpovědět  |   | 
Dundee  |  10. 02. 2019 07:25

to je nadpis za všechny prachy, když chcete prostě jen auto tak si kupte dacii, z tohodle výběru bych určitě vybral i20

Odpovědět  |   | 
Radim78  |  10. 02. 2019 12:03

Celkem pěkně napsaná recenze, každý je individuální a hodnotí určité věci jinak, takže v něčem bych i i20 pozdvihl, líbí se mi design a prostor pro posádku.

Odpovědět  |   | 
Sunir  |  10. 02. 2019 13:22

Měl jsem tu možnost jí vidět a sedět v ní. Je to hezké a příjemné auto hlavně mě zaujal ten vnitřek.

Odpovědět  |   | 
Trávis  |  10. 02. 2019 13:45

Ano také jsem byl z jízdy mile překvapen. Podvozek je oproti předešlé řadě tužší a vzhled je sportovnější, za mě povedená změna.

Odpovědět  |   | 
Final  |  10. 02. 2019 15:29

Taky jsem byl překvapený že je tužší což mě se líbí. A vzhled je modernejší víc do sportu a k tomu autu to jde

Odpovědět  |   | 
Meinos  |  10. 02. 2019 15:56

Kdo chce ať si jezdí čím chce ne :) Mě osobně auto překvapilo jak vypadá jak zvenku tak zevnitř a pro mě rozhodně lepší než fabia

Odpovědět  |   | 
Poboril  |  10. 02. 2019 16:50

Automatické řazení bych si určitě nebral, jako v testovaném provedení... rád si řadim sám a je tam taky rozdíl v ceně, ale každý má jiný preference. Místo pro posádku lepší než u jiných aut ve stejném segmentu. Výbava v základu taky v pohodě.

Odpovědět  |   | 
Káťa Brisudů  |  10. 02. 2019 18:05

Mě se to auto líbí, malé, cenově dostupné a motorizace je taky v pohodě vzhledem k celkové váze. Já bych ji brala všema deseti.

Odpovědět  |   | 
Sator  |  13. 02. 2019 09:48

Předražený spotřebák, tohle se na evropské mistry (Clio, Polo, Fiesta) ani zdaleka nechytá.

Odpovědět  |   | 
Merin  |  19. 02. 2019 10:27

jako mnohem raději bych sedl do i20 než do té kozy fabie

Odpovědět  |   | 
Mameluk  |  06. 03. 2019 17:38

líbí de mi, povedla se a za ty lowe hodně cajk kcharka si myslím

Odpovědět  |   | 
Mireq  |  14. 03. 2019 18:07

mamina ma i20 a je to hodne v poho auto, nad moje ocekavani, rozhodne pozitivne prekvapilo i mne zariteho skodovkare

Odpovědět  |   | 
Madluk  |  20. 03. 2019 09:20

i20ku bych koupil manželce a sám sobě SantaFe :) to by byla radost

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

včera | Vladimír Kadera | 5 příspěvků
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 72 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 100 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 12 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 190 N/A