TEST Hyundai i10 1.0i D-CVVT: Kde jiní pomalu končí, on stále zůstává

36 komentářů

Anton Doktorov (Macoplus)
13. října • 8:36

Mal som H i20, mám H i10 v automate, druhá generácia. Máte pravdu, rozdiel medzi cenou i10 a I20 je minimálny, ale je to bežné v praxi. Volá sa to firemný kanibalizmus. Ale som presvedčený, že i 10 má svoje miesto. Momentálne po smrti manželky bývam sám na sídlisku Dlhé Diely v Karlovej Vsi v Bratislave, ktoré nazývam peklo. Som invalid a parkovanie je aj pre mňa obrovský problém. Tých pár centimetrov menší rozmer mi veľmi vyhovuje, zaparkujem aj tam, kde sa Fabia nezmestí. Nakoľko som mal 5 rokov I20 a teraz presne rok I10, okrem trošku užšieho interiéru nie je v kabíne menej miesta. Menšie rozmery sú na úkor kufra. I10 naozaj nie je rodinné auto, ale pre starší pár, dôchodcov, mladých manželov je to ideálne autíčko. Každé kilečko menej, každý centimeter menej je aj menšia spotreba. Ak si vyberiem ďalšie auto, tak to bude i10 s litrovým motorom v automate. Na normálnu jazdu pre dvoch to celkom stačí. Bol som s mojou i10 aj v Chorvátsku, Pri jazde na hranici limitov v 4 stupňovom automate spotreba 6.3 litra počas celej trasy. Cítil som sa výborne, nič ma netlačilo, nebolelo, Sedadlá sú lepšie, ako v i 20 (mal som modelový rok 2014 po facelifte, posledné z prvej generácie). Podobne ako mám túto potvorku, je z posledných vyrobených z druhej generácie. Priestoru na zadných sedadlách presne toľko, ako v staršej I20 alebo vo Fabii. A mancovať sa pred dievčatami my dôchodci už našťastie nemusíme.

Michal
12. dubna • 13:11

Proč auto o 65koní má pneu 185-195 podle výbavy.Já mám 205/17-nejmenší v tp na 220koní a taky stačí a líp jede a míň žere.

Musso
14. dubna • 0:06

Protože ty jsi pan řidič, který tomu navíc alespoň malinko rozumí. Jenže tohle je Hovnaj pane! Tedy nějaký pofiderní vykuk který šešplhal ze stromu, sype se na součástky a chová se hůř než většina spoluobčanů. Hovnaj nebrat, neslyšet, nekoukat a je to v klidu ;-)

All right Hyundai
15. dubna • 18:49

Blbe!

Marex
12. dubna • 3:20

Za ty prachy raději Swifta, kdyby Suzuki nekašlalo v jeho dodávkách na CZ trh. Nicméně tahle i10 se Korejcům vzhledově fakt povedla a dokonce tomu udělali i pěkný zadek, což podle ostatních automobilek jsem měl v této kategorii již za nemožné. Citigo proti tomu vypadá opravdu komicky, stejně tak Kolíňata. Také to stahování zadních oken zaslouží pochvalu. Kufřík sice mini a opět ta blbost s absencí šňůrek u zadního plata. Ty šňůrky v třídě mini aut je fakt asi nějaký luxus, nicméně mám dojem, že nový Swift už je má a taky ten kufr u něj vypadá aspoň opticky větší, i když rozměrově to dělá pouze 13l ve prospěch Swifta, nicméně ten je o nějakých 17cm delší. Ovšem ta cena a bídná základní motorizace i10 prostě zabíjí. Ta 1,25 CVVT jede velmi slušně už v Riu a v lehoučké i10 by to jelo ještě lépe, škoda té ceny a blbě nastavené výbavy. Nedovedu si představit, že bych dal za i10 s dýchavičným litrem, dokonce více jak 300tkč, když jsem počátkem 2/2020 dal lehce přes 300tkč za skladovku Rio v prostřední výbavě, coby další auto do rodiny.

Mirek
11. dubna • 22:11

:-D Vidím, že mínusák začal opět řádit. Jak je možné, že jen tak nízko, stovka přece byla normální taxa. Musíš více přitlačit na pilu.:-P

Shimi
11. dubna • 10:01

Kdybych se měl rozhodovat mezi i10 a i20, tak beru i10. Proč? Protože se mi jednoduše i20 nelíbí a nová generace je ještě o level hnusnější. i10 je designově vyvážené malé mini s mírně agresivním, nenásilným, lookem. Tahle poslední generace se jim fakt povedla. A s tou 1.2 by s tím mohla být i sranda.

mpolan
11. dubna • 9:27

Kdy asi se zastydlý puberťák Mihálik naučí psát věcně a k tématu namísto ventilování svých mindráků?

Adam
10. dubna • 17:34

Už prvni serie, byla mikoradne povedene auto. Druha nebude jina. Ač je Fabia ve vsem lepsi, tohle auto dava smysl.

Jarda
12. dubna • 10:13

Fabia nemůže být v ničem lepší, protože je to jen škodovka.;-)

Rokyta ex Acz
10. dubna • 18:26

U nás doma máme takové motto: Kdo si koupí Hjůndaje, na dosmrti ku.nda je. Děkuji :-O

petr r. (petrumr)
10. dubna • 20:44

tuším, že někdo je u vás guma zelená a nařídil, že korejci jsou nepřátelé, co tam máte na nástěnce napsaný na zítřek? To motto máte nahoře a tys tam přišpendlil vajíčka?:-D Ještě že tě pouští na net, no já bych řekl, že by se mělo nahlásit domácí násilí, nezneužívá tě otčín?

.
10. dubna • 20:11

ubožáci

k22
10. dubna • 20:02

U nás doma, to je PR oddělení škodovky?

Hyundai YES!👍
13. dubna • 9:28

Ani se jí nelze divit, protože jí Hyundai čím dál víc ujíždí. Ať už technologiemi (jedny z nejlepších elektromobilů na světovém trhu, nejlepší vodíkové auto (Nexo)) nebo luxusním prémiovým segmentem (značka Genesis), tak i velikostí (vlastnictvím další značky (KIA)) a hodnotou - cenou značky jako takové (Interbrand).

bzzz
13. dubna • 11:11

Brand Finance, which is headquartered in London, measures brand value via an assessment of the "net economic benefit that a brand owner would achieve by licensing the brand in the open market".The 10 most valuable car brands (in US dollars), according to Brand FinanceMercedes-Benz – $65.04 billion
Toyota – $58.07 billion
Volkswagen – $44.89 billion
BMW – $40.48 billion
Porsche – $33.91 billion
Honda – $33.10 billion
Ford – $18.51 billion
Nissan – $17.92 billion
Audi – $16.97 billion
Volvo – $16.91 billionhttps://brandirectorypublic.s3.eu-west-2.amazonaws.com/reports_free/brand-financ... ... PS Podobnych zebricku bude arcite hodne, ale... ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Hyundai YES!👍
13. dubna • 13:58

Ano, žebříčků je spoustu, ale žebříček hodnoty značek od společnosti Interbrand se všeobecně bere za nejrelevantnější.
https://www.interbrand.com/best-brands/best-global-b... ...
https://www.interbrand.com/best-brands/best-global-b... ... Žebříček je sestavován na základě tří hodnotových kritérií značky: zohledněny jsou finanční výsledky produktu či služby dané značky, role, kterou značka hraje v ovlivňování nákupního rozhodnutí, a síla, s jakou si značka udržuje loajalitu a zajišťuje zisk.

Adam
11. dubna • 12:09

Škodovka vám asi hodně leží v žaludku, tuhle trapnost po sobe zanechal Vosicky ...

Mirek
11. dubna • 14:49

A nebude to spíše obráceně? Pokud mi paměť slouží, tak Vošického (v Hyundai od roku 2010 předtím ředitel Ford Motor Company, s.r.o.) ještě nikdo neznal, ale trapnosti na Hyundai již byly dávno na světě a většinou nepřešly zaryté škodováky, když vidí, jak je ty ještě nedávno příšerné křápy z Koree najednou technikou i kvalitou minimálně dohnaly. Co si tak sundat růžové škodovácké brýle a brát Hyundai... zkrátka jako automobilky.

Mirek
10. dubna • 18:50

Tak to vás všechny doma musím politovat, když vaše motto je o autech a ještě takhle přiblblé, jako autor sám.

Mr.Cool
10. dubna • 13:48

Fandím účelným vozům. Ale k čemu I10, když tu je I20. Ve společnosti, kde nic menšího, než Fabii nepotkám, nedává smysl. Cenově není výhodnější, výhodu parkování, odpichu, manévrovatelnosti také ne. To vše zastane i20. Tak k čemu to? Jo, v Itálii, kde si v renesanční zástavbě musí řidič dávat pozor i s 500, tam ano.

All right Hyundai
11. dubna • 12:46

,,Ale k čemu I10, když tu je I20"?
No prostě proto, že i10 je pro někoho ještě velké auto nebo se mu prostě jen líbí, tak proč ji nekoupit.
Nechápu, jak pořád někteří spojují velikost auta s cenou a majetností majitele. Taky jsem si koupil i30 jen proto, že se mi líbila ze všech aut na našem trhu nejvíc a ne kvůli ceně. Podotýkám, mohl jsem si jich koupit hned několik současně nebo auta jiných i prémiových značek. Prostě Hyundai mi vyhovoval ze všech nejlíp.

Nornik
10. dubna • 18:28

Soucasna i20 je vybehovy model na konci zivotniho cyklu ... ceny, vybavy a parametry te novej jeste nejsou. Rozdil jedne generace bude urcite znat na bezpecnosti danych vozu.

Štefan
10. dubna • 17:55

To je fakt. Cenový rozdíl mezi i10 a i20 se stejnou výbavou a motorizací je jen 10 000 Kč. To pak i10 může mít smysl asi opravdu jen pro toho, kdo má tak malou garáž, že by se tam s i20 nevešel.

petr r. (petrumr)
10. dubna • 17:23

třeba to, jak mají dlouhou garáž a chcou koupit něco menšího.

bzzz
10. dubna • 14:34

Pravidelne potkavam namatkou 'kolinska trojcata', Smarty, CitiGo, ze starsich Matizy, Pandy, Twinga, Ignisy...

Mr.Cool
10. dubna • 14:48

Ano, v minulosti tam byl cenový odskok, tak se to vyplatilo.

mpolan
11. dubna • 9:26

Cenový odskok je tam i dnes. Třeba tady je základ o padesát až osmdesát tisíc níže oproti větším autům. To je dost velký rozdíl.
Kupodivu zrovna ti i10 potkávám docela často, stejně jako Citigo. A dost jsou to oblíbená vozítka rozvážkových služeb.
V takové Itálii na tom skoro stojí celá mobilita.

petr r. (petrumr)
10. dubna • 12:49

jak jsem to psal, je to pro lidi. Ty světla jak z ruční svítilny jsou levnější jak nějaký matrix vnucovaný nějakýma automobilkama. A ta převodovka? Zase rukama,řadí se jednička..při neutrále se pustí spojka a před dvojkou se zase sešlápne. Prostě auto, bez chyb a hlavně bez turba, tří chladičů atd.;-)

Lukasz
10. dubna • 13:12

Bože žač náš trestáš. Nejdříve koronavirus, teď taková ohavnost od pofidérního Hjůndé. Takové neumětelství a amatérismus od vymaštěné firmy. 100x fuj, nohy na ramena dokud to ještě jde.

Mirek
11. dubna • 22:15

Kup si další ojetinu do 70 000 Kč a nemontuj se do nových aut, když ne ně nemáš ani v té nejlevnější produkci.

petr r. (petrumr)
10. dubna • 17:18

já to hodnotím v rámci menšího města a vesnic NÉÉÉÉ SATELITŮ, a když chcete auto s třema chladičama a turbem, tak si nekupujte hyundai. Jestli si rozmazlený spratek, tak to auto není určený pro tebe.

eMKejx
10. dubna • 13:37

presne, radsej skodovku v cene nemeckej premie.

JirkaX
10. dubna • 12:06

pěkné jak mpolan :-D:-D

Calibra GTI
10. dubna • 14:50

Přesně nevím kdo je Miroslav Polan, ale doumnívám se, že by stačilo říct, že s ním nedouhlasíte popřípadě je dotyčný blbec apod. Ale nadávat někomu tak vulgárně tím, že jej spojíte s něčím tak odporným jako je Hjundají, to je silná káva. Chlapi nechte hádek a věnujte se autům ;-)

.
10. dubna • 18:12

O co jste lepší než ten falešný JirkaX ?

Doporučujeme

Články odjinud