Test Hyundai H350 Van 2.5 CRDi 125 kW: Povedená dodávka

14 komentářů

Petr
15. září • 9:42

H1 vyroba 2004,pri razeni mi padaji dolu pomalu otacky,nevite co by to mohlo byt?dekuji

Phoenix
25. srpna • 8:43

Když tak koukám na ty fotky - ten test není úplně čerstvý? Čekalo se na okurku, až nebude o čem psát a nezapadne mezi ostatní, nebo tak dlouho trvalo, než Hyundai schválilo texty? :-D

Antiautomat
24. srpna • 15:08

hm, no taku istu spotrebu sme mali s Maxim, trojliter...

František
24. července • 14:24

Tak musím přiznat, že Hyundai dodávky opravdu umí, byl jsem se sám přesvědčit u kamaráda ve firmě a jen mne to utvrdilo! ;-) Teď čekám, až se nějaká podobná dodávka objeví v nabídce https://www.truck1-cz.com/dodavky... a ihned kupuji!

wolff
24. srpna • 19:14

No nechtěl sem kritizovat zbytečně, v moha ohledech se mi to auto i líbí (kdyby byla jiná cena, za tu cenu fakt ne, to se v háčku fakt po...), ale ta spotřeba mne taky práskla do očí. Myslím, že reálná spotřeba by u těchto aut měla být do 8 l/100 kopec nekopec (nepočítám plně zatížené auto, což tohle teda nebylo).
Mimoto, jak už psal kolega předemnou, 1300 kg je fakt málo... hodně málo... na takto celkem prostornou dodávku...

Chasnik
25. srpna • 14:15

Bohužel, užitečná hmotnost se snižuje s velikostí a výbavou dodávky, protože kvůli legislativě (aby se s tím dalo řídit s Béčkem a nebyly potíže s tachografem a třeba mýtem atd.) se ofiko staví na celkovou hmotnost 3500 kg, přestože v reálu vydrží o dost víc. Podívejte se na nějaké stránky výrobců nebo půjčoven a zjistíte, jak to je. Paradoxně má např. Transit Jumbo menší užitečné zatížení než krátká verze - prostě auto samotné je těžší a užitečná hmosnost (= dopočet do 3500) je zákonitě nižší.
Reálná spotřeba do 8l je spíše výjimka, 9-10 litrů s poloprázdným autem je běžný průměr.

wolff
24. srpna • 10:04

Já teda nevím..., ale za cenu té dodávky v nejvyšší výbavě a s nejsilnějším motorem i bez premium paketu je skoro Ducato Panorama...Mám pocit, že těchto H350 pokud paltí ty ceny se moc neprodá. Zvlášť když se člověk podívá na monstrózní pokles ceny např. u H1... Tohle koupí jen blázen, případně fanda a pak... to možná bude zajímavá ojetina... Ale kdo ví... Výdrž Hyundaie z Turecka může být (píšu může) diskutabilní.

arva
24. srpna • 12:48

Nobej se Volfe, má sedmiletou záruku a určitě vydrží víc než ten poruchový Fiat.

SXH
24. srpna • 14:14

jen blaf nebo zkušenost? zrovna Ducata patří mezi to lepší, obzvlášť s motory Iveco. Osobně si myslím, že auto potřeboval půjčit vůz, Hjóndé dobrou reklamu, tak spojíme příjemné s užitečným, protože jinak je to werk, navíc nosnost 1300 kilo je slabota

wolff
24. srpna • 12:56

Já se nobejím.7 let záruku i bez DPH?
Hyundai?Já tam teda vidím 3 roky bez omezení km. A 3 se myslím nerovná 7.

Bohous
24. srpna • 9:35

Hjunde nemusí podvádět, hjunde rovnou kopíruje jako kámoši z číny?

Zelí
24. srpna • 16:34

Na tom je postaven jejich hjondé design.Žádná novinka to dělají systematicky po příchodu Schreyera tj. cca 5 let.

Nokian
24. srpna • 22:13

Od Hnojdé raději dále, to je jako zaplést se s vyděrači. Fuj

komik
24. srpna • 9:18

Ceny jsou asi bez dph, ze?

Doporučujeme

Články odjinud