Test Hyundai H350 Van 2.5 CRDi 125 kW: Povedená dodávka

komik  |  24. 08. 2016 09:18

Ceny jsou asi bez dph, ze?

Odpovědět  |   | 
Bohous  |  24. 08. 2016 09:35

Hjunde nemusí podvádět, hjunde rovnou kopíruje jako kámoši z číny?

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  24. 08. 2016 16:34

Na tom je postaven jejich hjondé design.Žádná novinka to dělají systematicky po příchodu Schreyera tj. cca 5 let.

Odpovědět  |   | 
Nokian  |  24. 08. 2016 22:13

Od Hnojdé raději dále, to je jako zaplést se s vyděrači. Fuj

Odpovědět  |   | 
wolff  |  24. 08. 2016 10:04

Já teda nevím..., ale za cenu té dodávky v nejvyšší výbavě a s nejsilnějším motorem i bez premium paketu je skoro Ducato Panorama...

Mám pocit, že těchto H350 pokud paltí ty ceny se moc neprodá. Zvlášť když se člověk podívá na monstrózní pokles ceny např. u H1... Tohle koupí jen blázen, případně fanda a pak... to možná bude zajímavá ojetina... Ale kdo ví... Výdrž Hyundaie z Turecka může být (píšu může) diskutabilní.

Odpovědět  |   | 
arva  |  24. 08. 2016 12:48

Nobej se Volfe, má sedmiletou záruku a určitě vydrží víc než ten poruchový Fiat.

Odpovědět  |   | 
wolff  |  24. 08. 2016 12:56

Já se nobejím.

7 let záruku i bez DPH?
Hyundai?

Já tam teda vidím 3 roky bez omezení km. A 3 se myslím nerovná 7.

Odpovědět  |   | 
SXH  |  24. 08. 2016 14:14

jen blaf nebo zkušenost? zrovna Ducata patří mezi to lepší, obzvlášť s motory Iveco. Osobně si myslím, že auto potřeboval půjčit vůz, Hjóndé dobrou reklamu, tak spojíme příjemné s užitečným, protože jinak je to werk, navíc nosnost 1300 kilo je slabota

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  24. 08. 2016 15:08

hm, no taku istu spotrebu sme mali s Maxim, trojliter...

Odpovědět  |   | 
wolff  |  24. 08. 2016 19:14

No nechtěl sem kritizovat zbytečně, v moha ohledech se mi to auto i líbí (kdyby byla jiná cena, za tu cenu fakt ne, to se v háčku fakt po...), ale ta spotřeba mne taky práskla do očí. Myslím, že reálná spotřeba by u těchto aut měla být do 8 l/100 kopec nekopec (nepočítám plně zatížené auto, což tohle teda nebylo).
Mimoto, jak už psal kolega předemnou, 1300 kg je fakt málo... hodně málo... na takto celkem prostornou dodávku...

Odpovědět  |   | 
Chasnik  |  25. 08. 2016 14:15

Bohužel, užitečná hmotnost se snižuje s velikostí a výbavou dodávky, protože kvůli legislativě (aby se s tím dalo řídit s Béčkem a nebyly potíže s tachografem a třeba mýtem atd.) se ofiko staví na celkovou hmotnost 3500 kg, přestože v reálu vydrží o dost víc. Podívejte se na nějaké stránky výrobců nebo půjčoven a zjistíte, jak to je. Paradoxně má např. Transit Jumbo menší užitečné zatížení než krátká verze - prostě auto samotné je těžší a užitečná hmosnost (= dopočet do 3500) je zákonitě nižší.
Reálná spotřeba do 8l je spíše výjimka, 9-10 litrů s poloprázdným autem je běžný průměr.

Odpovědět  |   | 
František  |  24. 07. 2018 14:24

Tak musím přiznat, že Hyundai dodávky opravdu umí, byl jsem se sám přesvědčit u kamaráda ve firmě a jen mne to utvrdilo! Teď čekám, až se nějaká podobná dodávka objeví v nabídce https://www.truck1-cz.com/dodavky... a ihned kupuji!

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  25. 08. 2016 08:43

Když tak koukám na ty fotky - ten test není úplně čerstvý? Čekalo se na okurku, až nebude o čem psát a nezapadne mezi ostatní, nebo tak dlouho trvalo, než Hyundai schválilo texty?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  15. 09. 2018 09:42

H1 vyroba 2004,pri razeni mi padaji dolu pomalu otacky,nevite co by to mohlo byt?dekuji

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

dnes | AutoRevue.cz | 28 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A