úplně jak tehdá FIAT COUPÉ ;-) ...Na obrázku sexy ideál. Jízdně ale víc než zklamání.
s genesisem sem nejel,ale že by coupé bylo jízdně víc než zklamání? pokud máš od sporťáku nároky aby hladil díry na českejch silnicích tak možná..jinak coupé je jedno z dosti povedenejch aut, samozřejmě v rámci možností koncepce
Tak nevím... testovali okruhový speciál, nebo cestovní kupé? Celý test se točí jen kolem jízdy dveřmi napřed a vymetání rychlých zatáček... Pak z toho vznikl akorát úžasný blábol.
A kolem ceho jineho by se ten test mel tocit, kolem jizdy do prace po jizni spojce? Nebo cesty od babicky s platem vajec? Nebo mel autor otestovat, kolik se tam vejde pytlu s cementem?
no to je podobna situacia co on popisuje ako tu : http://auto.sme.sk/c/6118569/test-mazda3-zme... ... staci pozriet video ..... po tych par otockach co tam spravil na mokrej ceste sa ide rozpisovat o jazdnych vlastnostiach a zmenach v novej mazde 3 ako skvele funguje novy podvozok... pritom tie otocky spravis a hociakom prkne s tvrdym podvozkom a mokrej ceste... ked som to napisal do komentarov tak ma skalny sli ukamenovat no jednoducho to nema uroven a je to trapas... v CZ a aj ide kde su uz ludia zvyknuty na celkom dobre testy by to prepadlo do velkej kritiky... no ale nemyslim si, ze to je tento pripad testu tu autor napisal vse podstatne
Upozornujem, ze Genesis je uz na trhu v USA a Korey od roku 2008 - tzn. stav techniky tomu zodpoveda. Naviac Hyundai s takymito motormi este pred 3-4 rokmi nemal ziadnu skusenost ako napr. VW, Audi ktore turbo motory robia pekne dlho.Preto treba pockat ako vyladili novy 2,0 GDI s 274 koni a twin scroll turbom, ktory bude vo facelifte buduci rok v kombinacii aj s 8-stupnovym automatom vlastnej vyroby Hyundai!Z inych testov viem, ze sa da jazdit za 7,5 - 8 l pri pokojnej jazde.Hyundai sa uci velmi rychlo ale vo vsetkom nemecku konkureciu doladujucu svoje technicke know-how desiatky rokov dohnat tak skoro nemoze. Rozhodne to chce este min. 1-2 generacie korejskych sportovach aut.
Muze mi nekdo vysvetlit, proc pri klidne jizde po okresce spotreba pri maximalni snaze mozna klesne pod 10? U dvoulitru?Proboha proc? Mam vicemene stejne vykonny 2.0 turbomotor (Seat Exeo 2.0Tsi 155kW) a kdyz jedu 90 po okresce, tak jedu spolehlive pod 7 litru.Je snad Hyundai o X tun tezsi? Ma ten motor zprevodovany tak, ze pri 90ti i na nejvyssi stupen toci 5000? Nebo se vykon ztraci v kardanu? Nebo cim to je?Nekdo mozna spotrebu u "sportaku" neresi. Tomu to pak je jedno. Ja spotrebu neresim jen kdyz si opravdu chci zabavne zajezdit. Ale ve vetsine pripadu proste jen jedu z A do B, jen chci mit pocit rezervy vykonu a rozhodne nechci jet za 10l ! A tankovat kazdych par kilometru.
Neverim, ze to pri maximalne snaze o uspornost pojede horko-tezko pod 10, i kdyz ten motor samozrejme muze byt v tomto ohledu nevychytany. Na strane druhe, treba to bude v realu jezdit za tabulkove hodnoty, na rozdil od Exea, ktere jezdi vyrazne draz (v technicaku ma prumer 6.9, v realu jezdi za 9).
to Leo: Faktem je, a mám to vyzkoušeno, že koncern je na tom se spotřebou svých foukaných benzínů při dodržování předpisů velice dobře. Když porovnáme to, co uvádí výrobce tj.: Exeo 9.6/5.3/6.9 a Genesis 13.5/7.1/9.5, tak zjistíme, že se stala někde chyba.Tomu blábolu autora, že se při klidné jízdě mimo město horko těžko dostával po 10 litrů nevěřím ani za mák. Ale tomu, že ten motor bude jezdit oproti konkurenci za víc, tomu věřím. Ty hodnoty tomu jednoduše napovídaj.
Samozřejmě, když budu opravdu hodně chtít, tak při přísně ekologické jízdě dostanu spotřebu na nižší hodnoty. Jenže nemyslím si, že by právě tohle byl typický jízdní styl člověka, který si vůz koupí. Během testu jsem klidné tempo mimo město zkoušel několikrát. Stačí pár předjížděcích manévrů a jste opět na desítce. Takže tady se vzal ten blábol. Zkrátka taková je má zkušenost ze šestidenního testu. Důvodem, proč je Genesis Coupe žíznivější než zmiňované Exeo by mohl být fakt, že TSI má přímý vstřik, ale 2.0T od Hyundaie ještě využívá nepřímé vstřikování. GDI je ovšem připraveno pro faceliftované provedení.
to nebude len priamym vstrekom okrem ineho TSI taha viac od spodu a bezny manever nie je potrebny robit za 3tis ot ... celkovo efektivita motoru zalezi od vela veci a ten v genesise si s tym az tak hlavu nelamal... zatial co TSI je motor ktory vyuziva cely VW group aj audi, kt. na spotrebe v beznych modeloch zalezi urcite viac ako hyundaiu v genesise...
Když jsem mimo město stovkou jezdil s šestiválcem Genesis, tak byla spotřeba v klidu za 7-8 i s předjížděním. Nevěřím že je na tom ten dvoulitr hůř....
Původní verzi to sluší možná ještě o trochu více než té faceliftové.ABSOLUTNE nesuhlasim...facelift je o dve kategorie stylovejsi
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.