Mám ji od roku 2004, najeto necelých 130 000 km. Kromě pravidelných servisek, v 90 000 rozvody, výměna brzdových destiček vpředu 3x, vzadu ve 120 000 podruhé, cca. 1/4 najetých km po Praze, a jen jezdím a jezdím - zatím bez závad. Nechal jsem si ve 120 000 přeměřit tlumiče (plynové), byly na 74-79 %, což je prý téměř jako u nových. Spotřeba ve dvou po republice do 6,5 - 7 litrů, pojížďky po městě 8-8,5 litru. I když se svezu svižněji, průměr kolem 8 litrů. Takže jsem s Elantrou velice spokojen a vzhledem k výbavě a ceně půjdu zase do Hyundaje.
Zajímalo by mne rovněž čipování, cena kdo to provádí. Současně si však myslím, že přečipováním ztratím záruku. Co vy na to?
Po prodeji své Felicie combi měla už 190 000km jsem se rozhodoval co koupit. Přesto že jsem byl s Felicií velice spokojen Fabii jsem nechtěl ani za nic. Na pořádnou oktávku combi 4x4 nebyly finance a tak jsem se po svezení v Elantře rozhodl pro ní. Mám najeto cca 26 000km r.v. 11/2002 a jsem maximálne spokojen. Prostoru ve předu na rozdávání a v zadu mnohem více místa než v Octávce. Motor klidný tichý a dostatečně výkonný. Řazení přesné a lehké. Spotřeba při normální jízdě na motor 1,6 velmi rozumná. Ve výbavě ABS a EBD, dva přední a dva boční airbekyJediné co by se snad dalo konstruktérům vytknout je odstupňování převodovky.Chce to prostě častěji řadit a trochu víc to točit. Dá se však na to zvyknout. Po přečipování a úpravě řídící jednotky včetně výměny výfuku a sportovních filtrů je však z toho auto jak má být. Teď by to zase chtělo 6 rychlostní stupeň. Kdo tvrdí, že čipování (u renomované firmy) atmosferických motorů jsou vyhozené peníze, tak ať se příjde svést. Jo a spotřeba při normální jízdě klesla více jak o 0,5l. Až budou penízky přijdou na řadu další vylepšení.
vážený pane na kolik peněz vás přišlo chipování?
Mám ACCENT CRDi a po 18 tisících jsem velmi spokojen. Zajímala by mne však možnost čipování. U jaké firmy bych nejlépe pochodil. Děkuji za radu. Zdraví Kačer Donald
Mě to auto přijde jako rozuměší volba, než třeba Fabia. Je to hezčí, slušně vybavený, nekrade se to atd.
....a hlavne jede, mam 2 CRDi a tenhle motor si pohraje s velkou řádkou aut, octavia 1.9 TDI 81 Kw nema šanci. Po dalnici tahle Elantra uděla 210 K/h (ve 4 člený posádce) a i po městě jede suprově. Nejlepší je spotřeba, když to šetřím jezdím za 5 litrů.
O Elantre napíšete, že má málo miesta na zadných sedadlách. O Octavii, ktorá má menší rázvor a teda na zadných sedadlách žalostne málo miesta napíšete NIČ, alebo miesta ako je v danej triede obvyklé. Kde je trochu objektívnosti?
Neni nahodou Octaviva jina (nizsi trida)? Tam se prostor hodnoti jinak. ELantra byva razena i do stredni tridy. V nizsi stredni ma H Accenta. Ale s razenim do trid si stejne kazdy zachazi po svem.
Ono u Hyjajundaje je to trochu specifické. H má auta umístěná tak nějak kam se to hodí aby co nejlépe vyplnil segment a zaujmul zákazníky. Někdy to pasuje do zařazení tříd, někdy, ne. Atos je mezi miniauty, Accent je o něco větší než nižší třída, Elantra je nižší střední, Sonata je střední a XG je vyšší střední.
Tak ja fakt nevim, byl jsem minulou sobotu u Hyundaie a klidne bych Accenta srovnal s Astrou, ve ktery ted jezdim (snad jen ten kufr je mensi). Elantra mi prijde s obvyklymi rozmery nizsi stredni nesrovnatelna, fakt je, ze stredni byvaji i o neco vetsi. Nakonec je to jedno, spis, ze se ted rozhoduji prave mezi temito dvema chci mit pri koupi Elantry pocit, ze jsem si koupil stredni za cenu nizsi stredni .
Fasujou se k tomu i kopačky, trenky, triko, fusekle a balón?
Nemám rád fotbal!!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.