Test: Hyundai Elantra World Cup

12 komentářů

Řidič
20. ledna • 20:55

Mám ji od roku 2004, najeto necelých 130 000 km. Kromě pravidelných servisek, v 90 000 rozvody, výměna brzdových destiček vpředu 3x, vzadu ve 120 000 podruhé, cca. 1/4 najetých km po Praze, a jen jezdím a jezdím - zatím bez závad. Nechal jsem si ve 120 000 přeměřit tlumiče (plynové), byly na 74-79 %, což je prý téměř jako u nových. Spotřeba ve dvou po republice do 6,5 - 7 litrů, pojížďky po městě 8-8,5 litru. I když se svezu svižněji, průměr kolem 8 litrů. Takže jsem s Elantrou velice spokojen a vzhledem k výbavě a ceně půjdu zase do Hyundaje.

Honza
12. září • 10:19

Zajímalo by mne rovněž čipování, cena kdo to provádí. Současně si však myslím, že přečipováním ztratím záruku. Co vy na to?

Stašek
27. února • 9:34

Po prodeji své Felicie combi měla už 190 000km jsem se rozhodoval co koupit. Přesto že jsem byl s Felicií velice spokojen Fabii jsem nechtěl ani za nic. Na pořádnou oktávku combi 4x4 nebyly finance a tak jsem se po svezení v Elantře rozhodl pro ní. Mám najeto cca 26 000km r.v. 11/2002 a jsem maximálne spokojen. Prostoru ve předu na rozdávání a v zadu mnohem více místa než v Octávce. Motor klidný tichý a dostatečně výkonný. Řazení přesné a lehké. Spotřeba při normální jízdě na motor 1,6 velmi rozumná. Ve výbavě ABS a EBD, dva přední a dva boční airbekyJediné co by se snad dalo konstruktérům vytknout je odstupňování převodovky.Chce to prostě častěji řadit a trochu víc to točit. Dá se však na to zvyknout. Po přečipování a úpravě řídící jednotky včetně výměny výfuku a sportovních filtrů je však z toho auto jak má být. Teď by to zase chtělo 6 rychlostní stupeň. Kdo tvrdí, že čipování (u renomované firmy) atmosferických motorů jsou vyhozené peníze, tak ať se příjde svést. Jo a spotřeba při normální jízdě klesla více jak o 0,5l. Až budou penízky přijdou na řadu další vylepšení.

soudce
15. června • 13:09

vážený pane na kolik peněz vás přišlo chipování?

pavel.kacer
15. března • 19:21

Mám ACCENT CRDi a po 18 tisících jsem velmi spokojen. Zajímala by mne však možnost čipování. U jaké firmy bych nejlépe pochodil. Děkuji za radu. Zdraví Kačer Donald

fousek
31. května • 9:10

Mě to auto přijde jako rozuměší volba, než  třeba Fabia. Je to hezčí, slušně vybavený, nekrade se to atd.

nokiaboy
2. června • 7:52

....a hlavne jede, mam 2 CRDi a tenhle motor si pohraje s velkou řádkou aut, octavia 1.9 TDI 81 Kw nema šanci. Po dalnici tahle Elantra uděla 210 K/h (ve 4 člený posádce) a i po městě jede suprově. Nejlepší je spotřeba, když to šetřím jezdím za 5 litrů.

Efa
29. května • 10:47

O Elantre napíšete, že má málo miesta na zadných sedadlách. O Octavii, ktorá má menší rázvor a teda na zadných sedadlách žalostne málo miesta napíšete NIČ, alebo miesta ako je v danej triede obvyklé. Kde je trochu objektívnosti?

Martas
29. května • 12:14

Neni nahodou Octaviva jina (nizsi trida)? Tam se prostor hodnoti jinak. ELantra byva razena i do stredni tridy. V nizsi stredni ma H Accenta. Ale s razenim do trid si stejne kazdy zachazi po svem.

Klokas
29. května • 16:35

Ono u Hyjajundaje je to trochu specifické. H má auta umístěná tak nějak kam se to hodí aby co nejlépe vyplnil segment a zaujmul zákazníky. Někdy to pasuje do zařazení tříd, někdy, ne. Atos je mezi miniauty, Accent je o něco větší než nižší třída, Elantra je nižší střední, Sonata je střední a XG je vyšší střední.

Martas
29. května • 18:16

Tak ja fakt nevim, byl jsem minulou sobotu u Hyundaie a klidne bych Accenta srovnal s Astrou, ve ktery ted jezdim (snad jen ten kufr je mensi). Elantra mi prijde s obvyklymi rozmery nizsi stredni nesrovnatelna, fakt je, ze stredni byvaji i o neco vetsi. Nakonec je to jedno, spis, ze se ted rozhoduji prave mezi temito dvema chci mit pri koupi Elantry pocit, ze jsem si koupil stredni za cenu nizsi stredni .

hokejista
29. května • 7:29

Fasujou se k tomu i kopačky, trenky, triko,  fusekle a balón?

Nemám rád fotbal!!

Doporučujeme

Články odjinud