TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Anti-automat  |  04. 08. 2018 11:41

Pekne a teraz si predstavte taku total brutalnu 05 Pionier, ktoru som jazdil na vtedajsej zakladke, rozumej ZDS. Oltcit s posadkou, tak mierne indisponovanou, to som mal 14. Dobre spomienky, ako 14rocny fagan, mam na MZ 151 niekedy tiez z toho obdobia.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  04. 08. 2018 12:51

Myslíte MZ 150 ETZ, střelu z tehdejší DDR? Každý fanda ji chtěl, po Simsonu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 08. 2018 13:43

Jj mladi koukali po 'modernich' Simsonech a MZtach a pritom meli casto v rodine krasne Jawy

Odpovědět  |   | 
Ji  |  04. 08. 2018 13:59

Měl jsem MZ251. To bylo letadlo. Jawu 350/640 taky, ale ta se stala pořád. Praskala nádrž ve svarech a hulily vyfuky a hazely karbon na záda. Vibroval motor. MTZ byla super kvalita a zátah. Řazení u Jawy jak udělaný pro filcaky a gumaky.

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  04. 08. 2018 14:34

MZeta 250 byla proti Jawě o dvě ligy dál. Kultura chodu, skoro japonské řazení, podvozek... Jawa od 80 let už byla jen strašná mrdka. Osobní zkušenost.... Odjezdil jsem péráka, panelku, 90ku krosku, a šroty 634, 638. Od té doby už jen Japonce.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  05. 08. 2018 13:47

Tak v podstatě totéž lze říci o porovnání Simsonu 51 Enduro s Jawou 23 Mustang. Simson byl o galaxii dál, vyšší výkon, nesrovnatelné jízdní vlastnosti, ovladatelnost, spolehlivost. Jenže proti japoncům a Vespě to byl stejně totální šrot.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  06. 08. 2018 08:59

Dvaapolka MZ letela ako drak (na tu dobu), tu som velmi a velmi chcel. No, dopadlo to tak, ze po dojazdeni klasickej 350 (nebola zla) prisiel GSF600 Bandit a to bola skvela masina, dostal som sa k velmi peknemu kusku s par km. Jednoducha, rychla, 100% spolahliva, klasicky nahac, velka gulata lampa vpredu a pekne prehladne budiky, jedna radost.

Ked sa pozeram dnes na tie bakelitove patvary u dnesnych moto, lutujem ze som ju dal prec. Mal som to rozobrat a ulozit na lepsie casy. Chyba. Velka chyba.

Odpovědět  |   | 
jean  |  05. 08. 2018 07:55

Podla mna mysli 151. 150 bolo take gulate nepekne cudo.

Odpovědět  |   | 

joo mládí..05 a potom čz 477 a nenapadlo by nás se štrachat do nějakých kombinéz, rukavic a botů. Vždyt to patřilo mět spálenou nohu od výfuku.. Ale dneska jim to přeju, takovéj výběr a tych skafandrů na výběr.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  04. 08. 2018 21:31

Take vlastnim pcx. Mam ho od června a mam najeto 1780KM.Super,super vrele doporucuji. Jen dve vitky co psali, spinacka hruza, miniatura. A odpruzeni,nekdy mam pocit ze ne to vykopne ze sedla. Jinak, motor, spotreba, ovladani, vzhled za 1.Jediny servis no, ten mi prijde napalenej, vzhledem k cene motorky. Za 1500kc je proste moc. Ale to je vec nazoru.

Odpovědět  |   | 
homer  |  04. 08. 2018 21:59

co pohledavaš v servisu honda? olej zvládne každej trouba a všechno ostatní je na tisicovky km tj.několik sezon. Při výběru jsem pcx vyřadil kvuli tomu debilnímu tunelu mezi nohama, tam prostě musí mít skutr nakladní plošinu.

Odpovědět  |   | 
jean  |  05. 08. 2018 07:56

Zaruka...

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  05. 08. 2018 13:49

EU a bloková výjimka. Servisovat lze kdekoli bez dopadu na záruku.

Odpovědět  |   | 
jean  |  05. 08. 2018 15:19

Jo, ja som zabudol, narod setrilku, a na dovolene nen potreba all incl., staci rizky z domu mamo.

Odpovědět  |   | 
mikes  |  05. 08. 2018 20:24

Mě přijde jako šetřílek spíš ten s all inclusive

Odpovědět  |   | 

bez toho není dovolená, šak nemusíš sedět 24hod u baru, ale posílat manželku do obchodu pro rohlíky je tak trochu šikana.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  06. 08. 2018 09:04

"Kdekoli"

Nie je pravda - ten servis musi mat vybavanie, aby mohol vykonat ukony v rozsahu, ktory predpisuje vyrobca.

Takze ak nema potrebnu autorizovanu a legalnu diagnostiku, tak mas smolu.

Odpovědět  |   | 

teoretika není praxe. Když to nedají do honda počítače, tak zapoměn na nějakou záruku když budeš třeba v sousedním státě. Je rozdíl garančka a oprava třeba brzdy.

Odpovědět  |   | 
toncek  |  10. 08. 2018 08:46

Zdar, já byl včera s PCX na servisu po 1000 Km v Hondě Břeclav a cena 890 Kč.......

Odpovědět  |   | 
Milena  |  20. 09. 2018 23:35

U mé Hondy PCX 2018 dochází při rychlosti cca 50 km/h k dosti znatelným vibracím, jakoby na přední pneumatice byla boule, jen pro představu. Máte někdo tentýž problém? Prý je to v pořádku.

Odpovědět  |   | 
David Hradilek  |  29. 09. 2018 16:41

Ahoj, bohužel přesně jak píšeš, mamka si koupila 2018 a hrůza.. od 45 do 60 km jakoby poskakovalo přední kolo, v servise nám potají servisák řekl, že na to hodně lidí nadává, je to nějaká chyba od výroby, co udělala honda? Doporučení je nepouštět řídítka za jízdy, svinstvo, když to uděláte, skůtř néjen že poskakuje, ale také se mu rozvibrují řídítka do stran. Budu psát oficiálnímu importérovy do prahy, protože oficiální prodejci Hodni říkají, že je to v pořádku, není ale dělají to všechny!!! :(

Odpovědět  |   | 
Petr  |  24. 02. 2019 15:05

Ahoj. Problémy přetrvávají nebo se to s prodejci nějak vyřešilo. Mám v plánu koupit model 2018, ale po tomhle komentáři zvažuji jestli nekoupit jiný model.

Odpovědět  |   | 
Milena Hradilková  |  08. 05. 2019 21:23

Ve 3 Hondách mi bylo zděleno,že skútr neháže, že je v pořádku. Ale 2 nezavislí mechanici mi řekli, že skútr není v pořádku. I známí, kteří se na skútru svezli hopsáni cítí.Kolo mám dvakrát vyvážené, ale problém zůstává.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  23. 05. 2019 16:13

Mám model 2018 a žádné vibrování na skútru nepozoruji. Vše v pohodě až tedy na pružení, jak příjdou nerovnosti tak je to hrozný kostitřas.
Jsem zkrátka z mého V Stromu zvyknutý na úplně jiné pružení, je mi ale jasné že skútr s cestovním endurem nemůžu srovnávat.

Odpovědět  |   | 
Milena Hradilková  |  08. 05. 2019 21:24

Model 2019 to nedělá.

Odpovědět  |   | 
Tomáš P.  |  15. 09. 2019 18:26

Letos v červenci jsem též koupil PCX od Hondy. A hned od začátku měl ten samý pocit vyvrací předního kola při nízkých rychlostech. Jezdil jsem zpočátku po špatných okreskách, tak jsem to přičítá tomu. Ale pak jsem okusil kvalitní asfalt a kolo se klepal dál! V servisu jsem si půjčil firemní a ten jel jak na obláčku! Tak se hledala příčina, zkoušeli ale nic se nenašlo. Po 3 urgenci mi řekli, jestli nejsem přecitlivělý. Dnes mám na tachometru 4000 km, kolo se v 50 km klepe dál, snažím se toho moc nevšímá a hlavně doufám, že mi kolo někde neuletí!!! Uvidím co mi řeknou na další servisní prohlídce. Jinak ale musím říct, že ten skútřík je prostě skvělý!!!!!! Ahoj všem.

Odpovědět  |   | 
Alesmoto  |  11. 12. 2018 23:56

1500není zas tak moc. Dokonce je to dost dobrá cena vzhledem k tomu, jak tragicky Honda ne-vyřešila přístupnost na seřízení ventilů. Musí se to neskutečně porozebírat a nakonec by snad bylo lepší motor vyndat, aby jsem se dostal na výfukovej ventil...
Naplácat za to konstruktérům přes prsty.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  05. 08. 2018 11:19

Ahoj,
PCXko je nadherny stroj. Pokukoval jsem po nem, ale pak u mne zvitezilo praktictejsi a mechanicky lepsi (kola, brzdy) SHáčko.
Ted bych zvažoval i Forzu 125, ale pri jeji ceně je to spise na motoskolu a pak masinu dle libosti (bez omezení B-čkovými papíry).

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  06. 08. 2018 09:16

"Věděl jsem, že se motorka řídí hlavně přenášením hmotnosti..."

EE. To je casty ale nespravny nazor, ktory, bohuzial, zdielaju aj dlhorocni motorkari.

Tzv. body steering, cize prenasanie hmotnosti, ma na smer motocyklu minimalny vplyv.

https://www.youtube.com/watch...

4:45 - intro k body steeringu
cc 5:12 - nazorna demonstracia: motorka je vybavena pevnymi riadidlami. Ak by body steering/prenasanie hmotnosti fungovalo, motorka by mala menit smer. Ale nemeni. Aj ked sa jazdec postavi na jeden footpeg, motorka sa len mierne odkloni od priameho smeru.

Vrelo odporucam - Twist of the Wrist II od Keitha Codea.
https://en.wikipedia.org/wiki/Keith_Code...

Odpovědět  |   | 

tak si tak jezdi, my co jezdíme 36 let máme jiný názor.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  06. 08. 2018 19:06

na motorke v zivote nesedel, hlavne ze si nijaku nekupi. To bude najlepsie riesenie.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  06. 08. 2018 20:20

Motorka, na ktorej prave jazdim, zrychli z 0-100 za 3.5 sekundy a ma krutak cez 100 Nm - elektronicky obmedzeny.

Este nejake blbe poznamky?

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  07. 08. 2018 19:52

..uz sa z toho zobud.
Pretoze ked to takto pojde dalej, potom musime zmenit historiu prveho pristatia na Mesiaci.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  06. 08. 2018 20:18

Pozri chlapce - a budem ti hovorit chlapce, pretoze napriem svojmu veku sa spravas a uvazujes ako nedospely a mentalne nezrely jedinec..., ty si mysli, co chces, ver comu chces, bez pokynu do riadidiel motorka nezatoci.

Ze ty veris, ze motorku ovladas prenosom vahy, je jedna vec. Na fyzike to nic nemeni.

Ak uz nie si schopny ani pochopit nazornu ukazku demonstrovanu videom, tak mi nezostava len konstatovat, ze na cesty nepatris.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  06. 08. 2018 19:05

Hm, teraz uz viem, preco kazdy motorkar pred pravotocivou zakrutou ´vysadne´ dolava, zrejme aby lepse videl von...no, asi to musi byt tak. Ak uvidim taku motorku, JoeDoe prave prefical….

No a teraz vazne. Motorka sa samozrejme riadi pracou celeho tela. Mensiu a lahsiu motorku viac, velku a tazsiu menej, ale ta praca tam je. No a to je to, co ma na tom bavi. Bandita /je to taky zlaty stred ale kedze na masine Ste v zivote nesedeli, tak je to jedno/, som castokrat do zakruty na okreske doslova hodil - a ak to spravite dobre, motorka sa sama postavi niekde tam, kde zacnete pridavat, je to naozaj hod gulou. A to je len a len praca trupu, stehien a celeho tela. Nemusi to vyzerat nijak dramaticky, skuseny jazdec toto robi podvedome a nemusi lestit zadkom sedacku.

Sci-fi, ze. Ostante pri autach, radim v zaujme nas vsetkych.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  06. 08. 2018 20:31

Motorku posles do akejkolvek zakruty jemny zatlacenim malicka na rukovat riadidiel - a pokojne mozes zostat vzpriameny.

Pohyb tela je druhorady a motorku posles do LUBOVOLNEHO uhla hoci budes sediet vzpriamene a neprekrocis 20 km/h.

https://www.youtube.com/watch...

Watch, learn, and shut the fuck up.

Odpovědět  |   | 
kari  |  07. 08. 2018 09:34

Mám trochu pocit, že jsi teoretik od počítače, než motorkář.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  07. 08. 2018 19:54

je idiot. Koniec.

Odpovědět  |   | 

Skůtr je to pěkný a nestojí moc. Článek mě znovu inspiroval k přemýšlení o tom, že bych si něco takového v budoucnu pořídil, čas, kdy se mi vrátí pořizovací náklady za elektrokolo, na kterém sezónně dojíždím denně cca 35 km, se blíží. Má najeto 9 800 km. Skůtr by mě sice stál víc, nicméně mě stále láká. A ještě se zeptám odborníků z diskuze výše: Ví někdo z vás, proč řidiči motocyklů velice často jezdí téměř po středové dělící čáře? Oni si neuvědomují, jak moc tím riskují a ohrožují ostatní? Vím o případu, kdy se jeden takový čelně srazil v zatáčce s protijedoucím autem a přišel o nohu...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  07. 08. 2018 17:58

Nejspíš proto,aby to měli blíž na druhou stranu, když to v zatáčkách hodí přes čáru do protisměru. Taky jsem to zatím nepochopil, a to mám najeto asi 20tkm.( na mopedu 🤔)

Odpovědět  |   | 
Jimmy  |  07. 08. 2018 17:59

Vím proč já často jezdím ve středu jízdního pruhu. Aby mě řidiči aut neměli za "kolo" které musí předjet. Ačkoliv mám skůtr co jezdí 120km/h a má 14kW, tak když jedu u pravé krajnice, tak se čas od času najdou řidiči, kteří mě prostě musí předjet nezávisle na tom kolik jedu. Mají prostě pocit že je skútr musí brzdit. Když jedu středem pruhu, tak dávám najevo, že opravdu pojedu stejně rychle jako zbylý proud aut a nikdo mě nepředjíždí.

Ve městě někde jezdím u středové čáry, protože už se mě stalo, že najíždějící řidič z vedlejší ulice mě u pravé krajnice prostě přehlédl a vjel mě přímo pod kola. Když jedu u středu ulice tak mě jednak vidí a já mám šanci nějak reagovat a třeba někam uhnout.

Mimochodem na dojíždění 35 km není 125ccm skútr moc vhodný. Sice pojede 90km/h jako okolní auta, ale při výkonu motoru 80-100% a do prudšího kopce to 90km/h stejně nedá. Na takovouto vzdálenost radějí něco 300ccm a víc.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  07. 08. 2018 18:25

Trochu divné argumenty, vzhledem k tomu, že tohle se mi běžně stává i když jedu autem. Takže neopodstatněné.

Odpovědět  |   | 
Jimmy  |  07. 08. 2018 18:31

V případě auta vás ale nikdo nebude tlačit do příkopu aniž by sám přejel středovou čáru. Současně se bude snažit vás předjet co nejrychleji. Zatímco když pojedete na skútru po městě u krajnice 50km/h, tak se klidně najdou řidiči co vás budou míjet s odstupem 10-20cm rychlostí 55km/h aby jste si to jejich předjíždění pořádně užili. A když pak na té krajnici bude třeba propadlý kanál, tak máte pořádný problém.

Odpovědět  |   | 

Dík za reakci, těch cca 35 km denně je celkem, na kole je to 16 km jedním směrem, autem, nebo na skůtru 18 km, protože nelze jezdit stejnými zkratkami jako na kole. No a o přehlížení řidiči aut, ale i skůtrů taky vím svoje. Nedávno mě do mírného kopce na úzké silnici drsně přitlačil autobus, já naprosto chápu, že se mu nechce jet za mnou dvacítkou, ale já mám stejné právo tam být jako on. Anebo jeden skůtrista mě předjel s bočním odstupem asi dvacet centimetrů, málem mě z toho kleplo, počítám, že se při tom náramně bavil... Ale velká většina řidičů mě respektuje, až se někdy divím, proč mě nepředjedou. Jinak cena skůtru v obsahu 125 ccm je mnohem přijatelnější, za 75 000 Kč se dnes prodávají lepší elektrokola. Než si kupovat stroj za 130 000 Kč, to bych radši dojížděl autem, které je mi líto denně kvůli tomu tahat z garáže

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 08. 08. 2018 08:38

Odpovědět  |   | 
Karel  |  02. 05. 2019 08:57

Prosím nemáte náhodou doma někdo koupený elektro skútr? můžete mi poradit, jestli je to lepší, než benzínový skútr?

Odpovědět  |   | 
Tonda  |  03. 05. 2019 10:26

Já jsem si ho koupila na dojíždění do práce, je to lepší než benzín, ten jsem měla také. Tady se nemusím o nic starat, jen dobíjím baterku, která navíc jde ze skútru snadno vytáhnou, a dobít doma.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  05. 05. 2019 10:08

A jak to jede například do kopce? jaký má dojezd? jaký jste si koupil?

Odpovědět  |   | 
Tonda  |  06. 05. 2019 17:35

Já jsem koupil skútr od https://www.niuskutry.cz/... , do kopce jede opravdu parádně, dojezd má podle náročnostiterénu mezi 90-100 km, oproti benzínovému skútru je to fakt daleko lepší.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  23. 05. 2019 16:41

Lepší než PCX určitě ani náhodou, ten má spotřebu jen 2 litry dojezd až 400km a maximálku 110km/h . Ten mini elektroskútr dojezd max. 100km a maximálku jen 70km/h takže na okresce budete brzda provozu a hlavně cena 130000Kč .

Odpovědět  |   | 
wlado  |  07. 09. 2019 11:07

a úplný zážitok je, keď ťa predbehne skúter s odstupom 20 cm na cyklochodníku, aj keď ma vedľa úplne prázdnu cestu. Zrejme sa domnieval, že keď ma na skútri naložené dieťa, tak sa z neho stal bicykel.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

včera | Vladimír Kadera | 11 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní seděli! Superb může blednout závistí

Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní …

Dámy a pánové, nová Škoda Octavia je oficiálně na světě! Prohlédli jsme si ji s předstihem a tohle jsou naše první dojmy. Je tak jiná, že vedle ní Superb může vypadat jako chudší příbuzný.

11.  11.  2019 | | 265 N/A