TEST Honda Jazz 1,5i-VTEC: Může být sportovní? Motor na to má!

r4  |  06. 04. 2018 07:00

1500ot/min. co na to říct ... Český mamlas si stejně koupí fabku .

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  06. 04. 2018 09:22

Sprevodovanie je uplne normalne. Auto ma byt sprevodovane tak, aby dosahovalo maximalku v najvyssom vykone. Nasa o1 1.6 (technologicka vykopavka) pri 13o kmh 'toci' tesne pod 4ooo/min a hlukom neobtazuje (co sa po prekroceni spomenutych 4ooo ale rapidne zmeni, tam je to neprijemne). Napriek tomu ze ma zvyseny podvozok a tym horsiu aerodynamiku, do 7.5 sa pri tomto tempe s prehladom vojde a rychlost udrzuje kopec-nekopec na tempomate. Na okreske pri predpisovom jazdeni a s trochou rozumu podlezie 6l. Co je vzhladom na (v podstate) veterana prijemne zistenie. Mimochodom, celkom pekne sa tu potvrdzuje ze kratsie, ale vhodne zvolene prevody neznamenaju nijaku nevyhodu co sa tyka spotreby. A motoru to len a len prospeje. Tato Honda sa spociatku nepacila ale zacina sa mi lubit coraz viac a viac.

Odpovědět  |   | 
hamizna zarivka  |  06. 04. 2018 10:06

Myslim, ze hodne zalezi na udrzbe a stylu jizdy. S prozumenim specifik stroju, ochotou respektovat jejich potreby a optimalni zpusob pouziti a samozrejme take s jistou davkou stesti lze najezdit kvanta kilometru bez zasadnich poruch, vyjma bezneho opotrebeni.

Osobne znam pecliveho majitele a jeho Seat Leon 1.9 TDi s najezdem 460 tisic km bez zasadnich poruch.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  06. 04. 2018 11:22

Urcite ano a preto napriklad take zvrhlosti ako kontrolku preradenia na vyssi stupen v dnesnom tzv.eko-ponimani, povazujem za seriozny podvod. Tot nedavno som jazdil jednasestku turbo a to, co ukazoval ten palubak, to hranicilo doslova s hazardom.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  06. 04. 2018 11:32

...a aby som dopovedal, mal som feldu 1.6, za ktoru ma tu mnohi snad ukrizuju, pretoze ju spominam stale. A spominat ju budem, pretoze po motorickej stranke nemala chybu. Ziadne gumove reakcie, ziadne tzv.eko-mody, motor bol pohotovy, energicky, hoci (dlhozdvih, tazke suciastky) s obmedzenym otackovym spektrom. Ale v tom rozsahu, ktory sa mu pacil, v tom bol vynikajuci. K tomu padla prevodovka, ktora sla ako po masle a absolutna spolahlivost. Spotreba v tomto rezime a predpisovom jazdeni vyborna, ani mala nadrz jej nezabranila otocit napriklad taky Dubrovnik a naspat. A to v 'doprovode' 52od (co je velmi prijemne auto na dlhe cesty). Ostatne tych natocenych 65kW+ (vsetko seria a poctivy zabeh) po 3oo.oookm a 0 (nula) poruch snad nepotrebuje komentar. Jednoduchost je cesta napred. A preto sa mi napriklad tak velmi pozdava ten cesky elektromobil v inej diskusii. Jednoduchsie to uz nejde. Lenze co potom s pasomnicou xyz subdodavatelov a nad tym sediacim eurobruselfasistom, ze. Potom to tak vyzera ze do aut su nam v podstate vnutene veci, za ktore si platime bez toho aby to nam na nieco bolo a co horsie, bez toho aby sa nas na to niekto vobec spytal.

Odpovědět  |   | 
hamizna zarivka  |  06. 04. 2018 13:28

Jednoducha a levna auta lze stale koupit, lec stoji ponekud mimo pozornosti mainstreamu. Jiste, vyber neni moc velky a takove vozy vubec nejsou frikulinske. Ovsem kdo chce, poridit si muze a nemyslim si, ze by mu v tom kdokoliv vylozene branil.

Odpovědět  |   | 
dsfg  |  10. 04. 2018 17:57

presne tak . podpisujem sa pod toto

Odpovědět  |   | 
k22  |  06. 04. 2018 09:33

Nemohu nereagovat - za 459k mám Hyundai ix20 v plné palbě - včetně 6ti stupňového automatu, motoricky srovnatelný - lépe odhlučněný a s větším prostorem.Navíc a pojištěním se spolúžastí 0% - pokud nebudu chtít spolehlivý a sametový automat, bude to za 368k včetně metly (neberu v úvahu sezonní slevy).....

Odpovědět  |   | 
puntja  |  06. 04. 2018 09:53

Ono je 1.dubna? :D

Odpovědět  |   | 
petr tr  |  06. 04. 2018 10:21

k22: ...no, tak ti držim palce...

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  06. 04. 2018 11:39

Hyundai respektujem, ta znacka ma po dekadach priam besny nastup. Ale tu by som bral asi tu Hondu, motor je motor a motor je to, co robi auto autom v prvom rade A automat nepotrebujem: do takehoto radostneho auta, ako stvoreneho pre este radostnejsieho otecka - naco by mi bol? Toto nie je stvorliter SUV v nafte.

Odpovědět  |   | 
puntja  |  06. 04. 2018 11:49

Hlavně.. Jazz 6 let bez jediné poruchy (dobrá, 2 žárovky Bo) ), úžasně prostorné auto, přesně počítaná spotřeba při ježdění téměř jen po městě pod 6 litrů, neuvěřitelně variabilní prostor, servisní náklady nižší než u škodovky (přímo porovnávám s Roomsterem a Fábií). Příště opět Honda nebo Toyota..

Odpovědět  |   | 
roztomila porucha  |  06. 04. 2018 15:01

Honda Jazz stara 15 let: Bez poruchy, bez koroze. Vyjma vymeny jedne parkovaci zarovky jen bezna udrzba.

Odpovědět  |   | 
Radek Holeček  |  07. 04. 2018 14:41

Bez poruchy vám věřím, ale bez koroze, moc ne (tedy pokud s tím autem jezdíte). Letos jsem po 12 letech prodal Jazze (a samozřejmě koupil nového) a při 180 tisících km už trochu rezavý byl. Hlavně spodní lem dveří u řidiče. Ostatně už asi na druhém STKčku (v 6 letech) mi do lehkých závad napsali "koroze podvozku". Je zajímavé, že pak už nikdy ne. Asi se jim to zdálo divné u tak mladého auta, kdežto u starých je to nepřekvapuje.
No a to, že neměníte žárovky, to vám taky nevěřím. U mě vycházela životnost předních H4 na cca 20 tisíc km, takže odhadem jsem nějakou měnil asi 18x. Obrysovky taky umíraly, i když ne tak často a několikrát jsem měnil i osvětlení SPZky.

Odpovědět  |   | 
r4  |  06. 04. 2018 12:25

Ano , běž do ní , je to jediné praktické auto které vyjelo z Nošovic , ale ty jízdní vlastnosti ... klidně si to běž vyzkoušet a uvidíš že si nafackuješ za to cos tady napsal , tedy pokud nejsi důchodce s kloboukem na hlavě , já jsem řídil oboje tak vím , že ix20-ku nebrat...

Odpovědět  |   | 
Radek Holeček  |  07. 04. 2018 14:51

Dvě upřesnění:
a) Vaše: "Jazz v této oblasti ale ztrácí kvůli absenci prostoru pro rezervní kolo." není úplně pravdivé. Rezervní kolo (dojezdové, jako měly starší Jazzy), se tam normálně nechá dát, je tam na něj i uchycení. Stačí vyhodit tu plastovou vaničku, která ho nahrazuje.
b) Pak taky informace, že denní LED svícení se přestěhovalo s faceliftem do hlavního světlometu, není úplně pravdivá. Přestěhovala se tam jen u výbav Dynamic a Elegance. U Trendu a Comfortu zůstala na původním místě.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 54 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 48 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 44 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A