TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

14 komentářů

Standa81
17. června • 8:39

Ted si srovnejte velikost motoru motocyklu a vetsiny dnesnich mensich vozu :-D :-D :-D Goldwing se mi vzdycky libila, ale prijde mi to tezke a neobratne. Vyhody motorky tedy ustupuji, ale auto to nikdy nebude. Cena samozrejme hodne vysoka. Mozna by me trochu vic lakalo neco ve stylu Bmw 1200 Dakar a nejaka Pamir Highway nebo alespon alpska sotolina.

bzzz
17. června • 8:54

@motory: Goldwing je totiz typicke evropske (pri)mestske priblizovadlo a dnesni mensi vozy jsou typicti dalnicni/vyletni polykaci kilometru ;-)

tragac
17. června • 8:29

Cena naprosto mimo. Další gen. bude atakovat hranici 1mil. jen proto, aby v něčem překonala stávající model. Tahle filozofie je zvrácená.
Co se moto týče... fajn, jako ukázka dobrý, ale do garáže bych takovou obludnost nechtěl ani kdyby stála polovinu.

Joe Doe
17. června • 9:10

Tento GoldWing je kategoria sama pre seba - existuju podobne stroje od HD ci BMW, ale ziadny z nich neponuka dvojspojkovy automat. A pri vsetkej ucte, co sa kvality a spolahlivosti tyka, tak je Honda oproti konkurencii daleko napred.Inak, Goldwingy sa predavaju vcelku dobre.

tragac
21. června • 14:31

S tou kategorií sama pro sebe souhlasím, opravdu je to něco jiného. Co se techniky týče tak věřím, že to bude to nej a možná ještě lepší, ale i tak si prostě nemyslím, že cena odpovídá. Je to drahé jen proto, aby to bylo drahé. Můj šálek to rozhodně není. Ale jak už jsem psal, pouze můj názor a věřím, že se spoustě lidem líbí.

Volodja
16. června • 16:10

Hmotnost je teda brutální, na manipulaci na místě musí být člověk asi dost namakanej. Jak se mašina položí , tak je to v pytli. Jako výkladní skříň techniky dobrý, jezdit bych na tom nechtěl. Jasně, každej podle svýho gusta. Pro mě je to prostě obludnej mastodont 😁

Joe Doe
16. června • 12:09

Poznamka k DCT - popisovane spravanie DCT je spravidla dosledkom toho, ze jazdec na motorke jazdi ako keby mala manual.

speedfred
16. června • 11:23

Kua v moto je 6 válec s 1.8L objemu a do áut nám pchajú R3 1.0L:-D aj keď rozumiem že toto je vrchol.

petr r. (petrumr)
16. června • 8:38

dobrý, ale jsou tady na trhu motorky od bmw a třeba po zhlédnutí videa mojí GS i policajti řekli, že japonce nechcou a chcou jezdit s bmw. :-D

Assasin
16. června • 11:05

Tak Geso je úplně jiného zaměření. Tohle je RR na dvou kolech. Nicméně jsem přesvědčen, že Afrika je na stejné úrovni jako GS.

petr r. (petrumr)
16. června • 13:03

tak rták nebo káčko.

R
16. června • 16:42

No jo no, dnesni doba...kdo nema moto Bmw, jako by nebyl :-D vsak ono to casem zase prejde B-]

petr r. (petrumr)
17. června • 15:09

a co teprve auta bmw, ale jak se říká, zatáčku můžeš projet jak se to zlíbí nebo v BMW.:-D

Joe Doe
16. června • 12:16

Africa je niekde uplne inde.1. Je to proper offroad a navyse ma moznost DCT.
2. A co sa spolahlivosti tyka... Jedina znacka, ktora je menej spolahliva ako BMW, je CanAm.
https://www.consumerreports.org/cro/news/2015/04/who-make... ...

Doporučujeme

Články odjinud