TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

petrumr  |  16. 06. 2019 08:38

dobrý, ale jsou tady na trhu motorky od bmw a třeba po zhlédnutí videa mojí GS i policajti řekli, že japonce nechcou a chcou jezdit s bmw.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  16. 06. 2019 11:05

Tak Geso je úplně jiného zaměření. Tohle je RR na dvou kolech. Nicméně jsem přesvědčen, že Afrika je na stejné úrovni jako GS.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 06. 2019 12:16

Africa je niekde uplne inde.

1. Je to proper offroad a navyse ma moznost DCT.
2. A co sa spolahlivosti tyka... Jedina znacka, ktora je menej spolahliva ako BMW, je CanAm.
https://www.consumerreports.org/cro/news/2015/04/who-make... ...

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  16. 06. 2019 13:03

tak rták nebo káčko.

Odpovědět  |   | 
R  |  16. 06. 2019 16:42

No jo no, dnesni doba...kdo nema moto Bmw, jako by nebyl vsak ono to casem zase prejde

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  17. 06. 2019 15:09

a co teprve auta bmw, ale jak se říká, zatáčku můžeš projet jak se to zlíbí nebo v BMW.

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  16. 06. 2019 11:23

Kua v moto je 6 válec s 1.8L objemu a do áut nám pchajú R3 1.0L aj keď rozumiem že toto je vrchol.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 06. 2019 12:09

Poznamka k DCT - popisovane spravanie DCT je spravidla dosledkom toho, ze jazdec na motorke jazdi ako keby mala manual.

Odpovědět  |   | 
Volodja  |  16. 06. 2019 16:10

Hmotnost je teda brutální, na manipulaci na místě musí být člověk asi dost namakanej. Jak se mašina položí , tak je to v pytli. Jako výkladní skříň techniky dobrý, jezdit bych na tom nechtěl. Jasně, každej podle svýho gusta. Pro mě je to prostě obludnej mastodont 😁

Odpovědět  |   | 
tragac  |  17. 06. 2019 08:29

Cena naprosto mimo. Další gen. bude atakovat hranici 1mil. jen proto, aby v něčem překonala stávající model. Tahle filozofie je zvrácená.
Co se moto týče... fajn, jako ukázka dobrý, ale do garáže bych takovou obludnost nechtěl ani kdyby stála polovinu.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  17. 06. 2019 09:10

Tento GoldWing je kategoria sama pre seba - existuju podobne stroje od HD ci BMW, ale ziadny z nich neponuka dvojspojkovy automat. A pri vsetkej ucte, co sa kvality a spolahlivosti tyka, tak je Honda oproti konkurencii daleko napred.

Inak, Goldwingy sa predavaju vcelku dobre.

Odpovědět  |   | 
tragac  |  21. 06. 2019 14:31

S tou kategorií sama pro sebe souhlasím, opravdu je to něco jiného. Co se techniky týče tak věřím, že to bude to nej a možná ještě lepší, ale i tak si prostě nemyslím, že cena odpovídá. Je to drahé jen proto, aby to bylo drahé. Můj šálek to rozhodně není. Ale jak už jsem psal, pouze můj názor a věřím, že se spoustě lidem líbí.

Odpovědět  |   | 
Standa81  |  17. 06. 2019 08:39

Ted si srovnejte velikost motoru motocyklu a vetsiny dnesnich mensich vozu

Goldwing se mi vzdycky libila, ale prijde mi to tezke a neobratne. Vyhody motorky tedy ustupuji, ale auto to nikdy nebude. Cena samozrejme hodne vysoka. Mozna by me trochu vic lakalo neco ve stylu Bmw 1200 Dakar a nejaka Pamir Highway nebo alespon alpska sotolina.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 06. 2019 08:54

@motory: Goldwing je totiz typicke evropske (pri)mestske priblizovadlo a dnesni mensi vozy jsou typicti dalnicni/vyletni polykaci kilometru

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

dnes | Petr Schnagl | 4 příspěvky
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A