Test Honda FR-V i-CTDi: naftové eso pro šest

23 komentářů

Diesel
20. ledna • 23:01

Spotřeba do 7l kombinovaná, po dálnici 7,5l ale pod 6,5l to jede jen z kopce.
Zajímalo by mě za kolik jezdí benzin 1,7 protože myslim že pod 9l to nebude.
Auto je těžké, takže i dieslu to dá zabrat natož třetinovýmu krouťáku.
Prakticky nezáleží jak se jede, pořád žere stejně.
Má to celkem slušný zrychlení a dá se přečipovat na 124kW/450Nm
Topí v zimě po 1km a po dvou je motor ohřátej.
Jen pod 2tis. otáček chtastí vstřiky, prý je to normál.

Petr
20. března • 22:59

Mám čerstvě benzín, ojetina 2005, z Prahy po okreskách do Ústí průměrná spotřeba dle palubního počítače 5,8 l. Jen řidič.

karel
12. ledna • 15:15

Spotřeba motoru 1,7 na cestě Litoměřice- Stelvio- Monaco - Litoměřice 6,7l.
Běžně na couračku po městě 7,5l

richard
21. srpna • 16:34

rad by som vedel nejake info o dlhodobom pouzivani. chyby, alebo nejake poruchy s cim mozem ratat aby som nebol po kupe prekvypeny... dakujem...

Jarda
25. října • 17:12

Mám jej rok a půl a naprostá spokojenost. Předtím jsem měl také Hondu CR-V a 160tis bez poruchy. Mám motor 1,8 benz. Manželka jezdí hlavně po městě a zde by diesel byl nesmysl. Dlouho trvá než se ohřeje a i topení je omezené. Navíc Diesel než se pořádně ohřeje jezdí za 8-10litrů. S benz 1,8 dovolená itálie, narvaný k prasknutí, velkej box na střeše, 5lidí- průměrná spotřeba 7,5l. Po městě dlouhodobě 8litrů a v zimě 9litrů.
Odhlučňoval jsem všechny dveře a podběhy. Rozdíl je obrovský, zejména na dálnici. Motor je odhlučněn ukázkově, ale valivý hluk pneumatik byl oproti konkurenci větší. Pokud jedu sám s prázdným autem, dokáže i ta 1,8 krásně frčet a jde si to užít. 6.rychlostní převodovka je geniální. Řízení je trochu přeposilované a odezva v zatáčkách slabota. Čím ale jedete rychleji, tím se to lepší. Podvozek by mohl být o něco lepší-zejména předek by mohllépe chytat drobné nerovnosti. Nejspíš je náprava shodná s dieselem, který je o 50kg těžší. Když totiž auto trochu zatížím, zlepší se to.

Standa
24. ledna • 22:13

Mohu se zeptat, jak jste odhlučňoval dveře a podběhy? Mě ten kravál od podvozku, zejména na dálnici, dost překvapil... Na to jsem u předchozích aut nebyl zvyklý. Taky mě dostalo, že benzínová verze vůbec nemá kryt pod motorem a podběhy se mohu podívat na druhou stranu auto :-)
Až na hluk na dálnici jsem s autem spokojený, do města je výborné.

Štegy
25. ledna • 13:24

Jelikož jsem řešil repro v předních dveřích, tak jsem na plech ve dveřích aplikoval takovou tu samolepící "plástev" 3mm. Už si nepamatuju výrobce, ale je to taková zpevňující deska (Sikadamp?). Musela se řezat na různé kusy. Prvoplánovaný efekt má být výztuha plechu a tedy pevnější basy. Na to jsem nalepil samolepící tepelnou izolaci 1cm co se používá pro vzduchotechniku. Je z neoprenu. Zvuk repro se na basech výrazně zlepšil i originál repráky a po dálnici toto odhlučnění všech 4 dveří výrazně snížilo hluk. Dříve mne manželka koukala na tachometr při 130 a nyní jen pokud vyjímečně jedu přes 160. Dveře jsou při zavírání znatelně pevnější a těžší.
S podběhy je to trochu horší. Musí se sundat kola a vyndat ty plastové kryty podběhů. Zespodu jsem pak na ně nalepil samolepící izolaci 1cm. Vepředu to má své limyty a tam je ještě velká rezerva v hlučnosti a ne úplně se mi to povedlo. U příštích pneumatik budu vybírat kvalitní značku ale zejména budu hlídat jejich hlučnost (nově to tam musí psát). To bude asi nejlepší vylepšení hlučnosti.
Vepředu mám 2 sedačky Recaro místo těch 3 úzkých. Uprostřed je místo na velkou cestovní tašku, což doplňuje průměrný kufr při dovolené.
Závady zatím žádné 5let-Honda:-). Co bych vylepšil? Silnější věnec volantu. Podvozek by se mohl o jeden stupeň chovat míň jak motokára a přidat jej na komfortu. Účinek posilovače mám o 50% příjemější v Tranzitu. Trochu více mizej brzdové destičky než u starých Hond....

Roman
8. dubna • 22:13

Zajímalo by mě to řešení předních sedaček.Také by se mě tam víc hodily dvě prostornější místo těch 3 .Bylo by možno nějaké foto?
Může se s tim pak i na Stk?
To odhlučnění dveří a všeho kam se dá dostat tlumící materiál se mě osvědčilo už u více aut různých značek.

Duke_
19. listopadu • 11:46

FRV muzu jen a jen vrele doporucit, jezdim sice "jen" s 1,7 benzinem, ale pokud nejste plne nalozeni, rozdil nepoznate(aspon si clovek vychutna bez nadsazky opravdu prijemny zvuk ve vyssich otackach)...
...ve vsech testech oznacuji seste sedadlo spise jako nouzove, kdo ale nezkusil, neuveri, moznost posunout obe prostredni sedadla dozadu,abyste si nezavazeli rameny, je naprosto idealni i pro delsi cesty a v 6ti (dospeli) lidech uz jich take dost bez problemu probehlo...kombinovana spotreba 7l (prevlada jizda po meste)...idealni rodinne auto ;-)

richard
21. srpna • 16:37

pekny den. ste este vlastnikom fr-v? ak ano aka je spokojnost po rokoch a kolko uz mate km? boli poruchy?

SMRT
22. října • 16:39

Co ta veta znamena? "Honda nemá velkou tradici ve výrobě MPV a nemůže se měřit s tradičními výrobci vozů této kategorie." Uz jste nekdy slysel o Honda Odyssey, je to jedno z nejprodavanejsich MPV, takze se s nikym ani merit nemusi.

alambert
20. října • 14:55

podle me, jedno z nejhezcich aut....

Radan Kasal
19. října • 23:53

Všimnul jsem si, že rozměry nejsou uvedeny správně. Správné rozměry podle Honda stránek jsou:Délka vozu (mm) 4285 (v článku 4765)
Šířka vozu (mm) 1810 (v článku 1795)
Výška vozu (mm) 1610 (v článku 1655)
Rozvor náprav (mm) 2685 (v článku 2830)Asi je nějaký šotek převzal z jiného auta ...

alambert
20. října • 15:03

na to si na autorevue musis zvyknout...

ACE
19. října • 13:40

-ale ta nafta je nesmyslně drahá, proti 1.8 nějakejch 105 000,- rozdíl. Je zvláštní že u Civ. je to nějakejch 40t.

Robert Vašíček
19. října • 14:22

Jezdil jsem s oběma motory a benzinmě fakt překvapil, nebyl problém s ním jezdit za 6,5, takže bych šel taky do benzinu.-)Robert Vašíček

Konrad
19. října • 13:31

Tu recenzi psal pan redaktor od stolu nebo nevi, co ma pod kapotou?
Na vsech fotkach je 1.8 i-VTEC, ktera zde mimochodem recenzovana nikdy nebyla...
Jo a mimochodem FR-V melo vzdy jen dojezdovou rezervu!

Robert Vašíček
19. října • 14:19

Dobrý den,fotky jsou skutečně od benzinové verze a bylo to podmínkou poskytnutí recenzovaného vozu od importéra. Testovali jsme totiž před faceliftovou verzi a Honda si vymínila, že použijeme fotky letošního faceliftu. Díky za pochopení, proto jsme Vás také okradli o fotografie motoru :-)Robert Vašíček

tom
20. října • 16:27

tak proč jste neuveřejnily test s benzínovým motorem 1,8 l ? zkuste to. předem dík

Marek
19. října • 13:55

Asi preto nie je nikde foto motoroveho priestoru ;-)

Ext
19. října • 9:45

si to tady prejmenujte na hondarevue... co to ma za smysl, nikdo jinej uz auta nedela nebo co?

duuri
19. října • 11:14

nie proste tie auta dostali na test zaroven alebo dokonca spolu s crv :)
obmedzenost niektorych ludi tu ma fakt udivuje..

Pasta
19. října • 7:54

Honda fr-v je super auto, mám na něj jenom chválu,prostě pecka, nemám už co dodat.

Doporučujeme

Články odjinud