Tohle bych si klidne na vikend pujcil, ale koupit? Stydel bych se s tim parkovat pred barakem, vzdyt to vypada jak transformer. Nejsem vubec zadnej fanda koncernu, nebo tak neco, ale tohle je proste poutova hruza.
Vždycky jsem měl BMW, Mercedes nebo Audi, myslel jsem že mám jen to nejlepší, ty Japonské káry pro mě bylo nic nebylo , pak jsem si jednou řekl, vdyť ale ti američani přece nejsou tak blbí, proč kupují nejvíce Japonská auta? Když vyšel nový Type -R 2018 a všichni co to testovaly meli jen slova chvály tak jsem si ho koupil, teď už vím proč to chválily a proč to amíci tak kupují, úplně jsem změnil názor a vím že celý svůj automobilový život jsem se mýlil.Kdo to nevizkouší tak ať raději neporovnává, je to velká chyba. Jarda
S autama je to jako s ženskejma. Bud´ může být dobrý ale ošklivý nebo hezký ale blbý. Tahle Honda je ten první případ.
Vlastně máš pravdu, kdo na nádhernou buchtu nemá a doma se mu povaluje ošklivá, nespolehlivá a líná, tak vyvoněnou, inteligentní s krásnou sportovní postavou alespoň pomlouvá a halasně v hospodě prohlašuje, že je spokojenej a jinou by fáákt nechtěl :-D
Vite nekdo jestli je v TP zapsany i jiny rozmer disku nez 20"? Zimni by mensi stacily...
Bude prý limitovaná edice 500 ks, na zadním skle bude obří nálepka 日本の竜, na palubovce bude přilepená plastova figurka godzily a z výfuku budou létat Japonští draci Nihon no rjú a při spuštění navigace bude na displeji krátka hentai animace. Technicky a jízdně úžasné auto, ale totální bizár pro 20 leté půboše. Pro lidi co jsou lační po pohledech ostatních účastníku provozu a chodníčkářů, super volba...
Honda type R je skvělá asi úplně stejně jako v Mc + Honda v F1 jakmile vedle níc postavíte něco lepšího jak je Felicie tak je v háji:-Dhttps://www.youtube.com/watch... Snad to bude mít aspon lepší spolehlivost horší jak Focus to snad být nemůže:-D
Nevím, jestli sis všiml, ale všichni ostatní maji pohon 4x4, čili na rozjezd se FWD nechytá, nicméně drag není hlavní disciplína ani přednost Type R. Všude jinde bude Tajpár minimálně vyrovnaným soupeřem. A kecy o spolehlivosti, je vidět, že si znalec.
Na to, že je tam druhá nejslabší a pouze předokolka... dost dobrý výsledek. Porazit i Golf R s pohonem všech kol, paráda...
bereš drag race u HH jako max sport feeling ??
Ne, ale narozdíl od tvrzení "skvěle se řídí" je to aspoň objektivní, ale chápu, že se to Hondistům nelíbí, protože jakmile dojde na jasné měření tak Honda rozhodně není nejlepší...
Proto má nejrychlejší časy ? A vzpomínám že když jí přejel ten váš skvělý Golf tak to zajel rychleji o necelou vteřinu a to měl slicky pneumatiky odlehčené celé auto a zvýšený výkon atd. Honda to zajela se sériovým modelem na silničních pneumatikách. Nikdo tady netvrdí že je nejlepší atd. Ale na okruzích je prostě nejrychlejší a to je holý fakt.
Tym dizajnom sa sice presne netrafili do mojho vkusu, ale inak...delova gula B-]
Co dodat, Honda prostě umí. :-D:-D:-D
Zaporne body?Za zadní sedačky? Ja bych tedy auto bez zadnich sedacek nechtel. Prece nenecham zadni pasazery stat jako v MHD. :-PZa design interiéru? Hmm, tak treba by se to autorovi bez designu libilo vice. V tom pripade doporucuji nejaky zachovaly UAZ. Tam po designu neni ani stopy. ;-)Absence rezervního kola? Nu dobra, da se pochopit ze to muze vadit.Za ovládání palubního počítače? Jen dockej casu, autore, jako husa klasu! Prijde cas, kdy budes se slzou v oku vzpominat na casy, kdy palubni pocitace slo ovladat. :-(
Co se ti nelíbí na tom, že u tohoto auta by měly být i lepší zadní sedačky s výraznějším bočním vedením? Zadní sedadla nejsou nic moc ani pro základní verzi, konkurence umí lepší.Chválu na palubní počítač a jeho ovládání jsem nikde nečetl, takže v tomto případě panuje všude shoda. Copak to má společného s tím, že na to bude někdo někdy vzpomínat? To má být obhajoba toho, že má zkrátka být rád, že tato "vymoženost" tam vůbec v nějaké podobě je?To je po koncernu další automobilka, kde se nesmí vytýkat chyby?A té červené je tam opravdu hodně.
Nejde mi do hlavy, proc nekdo kdo ma rad bezpohlavni usedly auta, s usedlym tuctovym interierem, s usedlym tuctovym exterierem, prumernym podvozkem a silnejsim vykonem vyjadruje k autum kategorie HH. HH je pro me ostry auto a ne nejaky sleeper, ktery je schopny tak pri zavodech na semaforech po meste. Proc je spatne, pokud nekdo pripravi dokonale funkcni HH po vsech strankach?
Jsou lide, jez povazuji Golfa za etalon auta. A lepsi nez Golf muze byt jedine levnejsi, rychlejsi, silnejsi, vetsi a novejsi Golf. Je pak logicke, ze cokoliv jineho nez Golf, je proste horsi. B-]
Jsou lidé, kterým se design VW nezamlouvá, stejně jako design této HH. Dokážete pochopit, že svět není černobílý?
To je prave ten problem. Nejde o vlastnosti, argumenty, ale o znak.Co, ze treba ten Golf GTI nema odpovidajici vykon, co ze nema spickovy podvozek hodny HH, resp. ma na urovni dobrych hatchu, co ze ma interier jak 10 let stary Golf, co ze jeho aerodynamika je horsi nez u nekterych standardnich hatchu ve tride, ma to ale ten spravny znak??? Ma, takze vitez je jasny a vysledek smutny:-DJe treba si proste jen predem rici chci dravy spickovy HH nebo nejake bezpohlavni auto pro bukvice a pak si proste vybrat :-DNe vazne, kazde auto ma sveho kupce, ale pokud delam sportak mel by se hodnotit po sportovni strance, pokud delam usedlou limuzinu, tak proste jine vlastnosti.
Proč by měl byt type R bezpohlavni a pro bukvice?Ne sranda, ja se jen bavím Tvymi pseudonazory. Neber to zle. :-)
Jestli je to na mě, tak to zle neberu. Spíš nerozumím co jsi chtěl vyjádřit.
Asi přehmat. Byla to reakce na El_Senor.
A Kwfalin, co si představujete pod pojmem spickovy podvozek?Co pod pojmem moderní interier? A jen tak, pokud chtěte srovnávat, tak spise s modelem R. GTI se za leta vyroby stal univerzalem, urcite to neni HH
Pro spoustu lidí platí, že tisíckrát opakovaná lež se stává pravdou a je pro ně pohodlnějí přijmout něco co jim řeknou "odborníci" než si udělat vlastní úsudek a přemýšlet. A co se nedá konkurenci upřít, jejich oddělení propagandy je tradičně na špičkové úrovni.
Ono Německá propaganda byla vždycky na špičkové úrovni a pak na to Evropa dojela...
Za mě parádní vzhled, žádnej bezpohlavní koncernovej univerzál. Prostě současný král v kategorii.
Za mě další katastrofální design, laciný pouťový autíčko... ten povedený motor to celý nezachrání..
Tvuj favorit? Laciny to zrovna neni, motor ke spicka, spotreba, vykon vyborny, podvozek rovnez spicka. No auto celkove spicka a ty se zmuses jen na subjektivni nesmysl o designu. Rovnou jsi mohl napsat, ze ikdyby to auto bylo jakekoli, tak je pro tebe dulezite ze to nema ten spravny usedly prizdisracsky znak na kapote;-)
Co to je za plky? Laciné to auto určitě není, technicky je na špici a jízdní vlastnosti budou fantastické. Ale po designové stránce se mi exteriér také nelíbí. Takže ano, subjektivně hodnotím design také jako nepovedený (volil bych i horší výrazy) a v podstatě mě odradil od koupě. O znaku na kapotě to opravdu není, netuším proč to vůbec zmiňuješ?
No protože uznává a respektuje názory ostatních. Teď vážně. Takoví lidé se vyznačují tim, že nemůžeš mít jiný názor. A pokud mas, jsi jen socka, která závidí. Nejsilnější slovo na světě, když je takový člověk v úzkých. “Závidí, ne vole”
Zajímalo by mě, jestli v reálu tak velké křídlo u takového vozu skutečně pomáhá. Předchozí generace ho má decentnější, FF rs též, Cupra už jen designové křidélko. Nic proti tomu, ale na běžné ježdění by se mi to moc nelíbilo. Ale já nejsem zákazník, takže to Hondě může být jedno. :-)
Tak ti nevim, ale kdyz te to zajima, tak si muzes precist v testu, ze to kridlo pomaha a dokonce tak moc, ze Type-R je snad jedine bezne silnicni auto, ktery netrpi vztlakem, resp. ma pritlak. Ti co maji ty decentni kridelka, proste maji horsi aerodynamiku, tak to proste je.
Tim, ze ma vetsi příznak, tak ma ale spise vorsi aerodynamiku a lepsi jizdni vlastnosti, ne?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.