TEST Honda Civic Type R: Dobrý ve všedních dnech, skvělý o víkendu

Aladin  |  14. 12. 2017 14:19

Zajímalo by mě, jestli v reálu tak velké křídlo u takového vozu skutečně pomáhá. Předchozí generace ho má decentnější, FF rs též, Cupra už jen designové křidélko. Nic proti tomu, ale na běžné ježdění by se mi to moc nelíbilo. Ale já nejsem zákazník, takže to Hondě může být jedno.

Odpovědět  |   | 
El_Senor  |  14. 12. 2017 14:53

Tak ti nevim, ale kdyz te to zajima, tak si muzes precist v testu, ze to kridlo pomaha a dokonce tak moc, ze Type-R je snad jedine bezne silnicni auto, ktery netrpi vztlakem, resp. ma pritlak. Ti co maji ty decentni kridelka, proste maji horsi aerodynamiku, tak to proste je.

Odpovědět  |   | 
tom  |  15. 12. 2017 08:07

Tim, ze ma vetsi příznak, tak ma ale spise vorsi aerodynamiku a lepsi jizdni vlastnosti, ne?

Odpovědět  |   | 
Vypítko  |  14. 12. 2017 14:43

Za mě další katastrofální design, laciný pouťový autíčko... ten povedený motor to celý nezachrání..

Odpovědět  |   | 
El_Senor  |  14. 12. 2017 14:55

Tvuj favorit? Laciny to zrovna neni, motor ke spicka, spotreba, vykon vyborny, podvozek rovnez spicka. No auto celkove spicka a ty se zmuses jen na subjektivni nesmysl o designu. Rovnou jsi mohl napsat, ze ikdyby to auto bylo jakekoli, tak je pro tebe dulezite ze to nema ten spravny usedly prizdisracsky znak na kapote

Odpovědět  |   | 
El Comandante  |  15. 12. 2017 13:09

Co to je za plky? Laciné to auto určitě není, technicky je na špici a jízdní vlastnosti budou fantastické. Ale po designové stránce se mi exteriér také nelíbí. Takže ano, subjektivně hodnotím design také jako nepovedený (volil bych i horší výrazy) a v podstatě mě odradil od koupě. O znaku na kapotě to opravdu není, netuším proč to vůbec zmiňuješ?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 12. 2017 14:05

No protože uznává a respektuje názory ostatních.

Teď vážně. Takoví lidé se vyznačují tim, že nemůžeš mít jiný názor. A pokud mas, jsi jen socka, která závidí. Nejsilnější slovo na světě, když je takový člověk v úzkých. “Závidí, ne vole”

Odpovědět  |   | 
ACE  |  14. 12. 2017 14:55

Za mě parádní vzhled, žádnej bezpohlavní koncernovej univerzál. Prostě současný král v kategorii.

Odpovědět  |   | 
El_Senor  |  14. 12. 2017 15:03

Nejde mi do hlavy, proc nekdo kdo ma rad bezpohlavni usedly auta, s usedlym tuctovym interierem, s usedlym tuctovym exterierem, prumernym podvozkem a silnejsim vykonem vyjadruje k autum kategorie HH. HH je pro me ostry auto a ne nejaky sleeper, ktery je schopny tak pri zavodech na semaforech po meste.
Proc je spatne, pokud nekdo pripravi dokonale funkcni HH po vsech strankach?

Odpovědět  |   | 
()7ecdvhB wnhjct)*8  |  14. 12. 2017 15:19

Jsou lide, jez povazuji Golfa za etalon auta. A lepsi nez Golf muze byt jedine levnejsi, rychlejsi, silnejsi, vetsi a novejsi Golf. Je pak logicke, ze cokoliv jineho nez Golf, je proste horsi.

Odpovědět  |   | 
El_Senor  |  14. 12. 2017 17:44

To je prave ten problem. Nejde o vlastnosti, argumenty, ale o znak.
Co, ze treba ten Golf GTI nema odpovidajici vykon, co ze nema spickovy podvozek hodny HH, resp. ma na urovni dobrych hatchu, co ze ma interier jak 10 let stary Golf, co ze jeho aerodynamika je horsi nez u nekterych standardnich hatchu ve tride, ma to ale ten spravny znak??? Ma, takze vitez je jasny a vysledek smutny
Je treba si proste jen predem rici chci dravy spickovy HH nebo nejake bezpohlavni auto pro bukvice a pak si proste vybrat
Ne vazne, kazde auto ma sveho kupce, ale pokud delam sportak mel by se hodnotit po sportovni strance, pokud delam usedlou limuzinu, tak proste jine vlastnosti.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  14. 12. 2017 18:47

Pro spoustu lidí platí, že tisíckrát opakovaná lež se stává pravdou a je pro ně pohodlnějí přijmout něco co jim řeknou "odborníci" než si udělat vlastní úsudek a přemýšlet. A co se nedá konkurenci upřít, jejich oddělení propagandy je tradičně na špičkové úrovni.

Odpovědět  |   | 
renda4  |  15. 12. 2017 22:28

Ono Německá propaganda byla vždycky na špičkové úrovni a pak na to Evropa dojela...

Odpovědět  |   | 
tom  |  15. 12. 2017 08:06

A Kwfalin, co si představujete pod pojmem spickovy podvozek?
Co pod pojmem moderní interier?
A jen tak, pokud chtěte srovnávat, tak spise s modelem R. GTI se za leta vyroby stal univerzalem, urcite to neni HH

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 12. 2017 14:07

Proč by měl byt type R bezpohlavni a pro bukvice?

Ne sranda, ja se jen bavím Tvymi pseudonazory. Neber to zle.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  15. 12. 2017 18:12

Jestli je to na mě, tak to zle neberu. Spíš nerozumím co jsi chtěl vyjádřit.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  16. 12. 2017 07:37

Asi přehmat. Byla to reakce na El_Senor.

Odpovědět  |   | 
El Comandante  |  15. 12. 2017 13:10

Jsou lidé, kterým se design VW nezamlouvá, stejně jako design této HH. Dokážete pochopit, že svět není černobílý?

Odpovědět  |   | 
()7wch&hck-*c-*23  |  14. 12. 2017 15:16

Zaporne body?

Za zadní sedačky? Ja bych tedy auto bez zadnich sedacek nechtel. Prece nenecham zadni pasazery stat jako v MHD.

Za design interiéru? Hmm, tak treba by se to autorovi bez designu libilo vice. V tom pripade doporucuji nejaky zachovaly UAZ. Tam po designu neni ani stopy.

Absence rezervního kola? Nu dobra, da se pochopit ze to muze vadit.

Za ovládání palubního počítače? Jen dockej casu, autore, jako husa klasu! Prijde cas, kdy budes se slzou v oku vzpominat na casy, kdy palubni pocitace slo ovladat.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  14. 12. 2017 17:33

Co se ti nelíbí na tom, že u tohoto auta by měly být i lepší zadní sedačky s výraznějším bočním vedením? Zadní sedadla nejsou nic moc ani pro základní verzi, konkurence umí lepší.
Chválu na palubní počítač a jeho ovládání jsem nikde nečetl, takže v tomto případě panuje všude shoda. Copak to má společného s tím, že na to bude někdo někdy vzpomínat? To má být obhajoba toho, že má zkrátka být rád, že tato "vymoženost" tam vůbec v nějaké podobě je?
To je po koncernu další automobilka, kde se nesmí vytýkat chyby?
A té červené je tam opravdu hodně.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  14. 12. 2017 16:39

Co dodat, Honda prostě umí.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  14. 12. 2017 19:20

Tym dizajnom sa sice presne netrafili do mojho vkusu, ale inak...delova gula

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  14. 12. 2017 21:57

Honda type R je skvělá asi úplně stejně jako v Mc + Honda v F1 jakmile vedle níc postavíte něco lepšího jak je Felicie tak je v háji
https://www.youtube.com/watch...

Snad to bude mít aspon lepší spolehlivost horší jak Focus to snad být nemůže

Odpovědět  |   | 
SHX  |  14. 12. 2017 23:52

bereš drag race u HH jako max sport feeling ??

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  15. 12. 2017 17:46

Ne, ale narozdíl od tvrzení "skvěle se řídí" je to aspoň objektivní, ale chápu, že se to Hondistům nelíbí, protože jakmile dojde na jasné měření tak Honda rozhodně není nejlepší...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  07. 07. 2019 15:39

Proto má nejrychlejší časy ? A vzpomínám že když jí přejel ten váš skvělý Golf tak to zajel rychleji o necelou vteřinu a to měl slicky pneumatiky odlehčené celé auto a zvýšený výkon atd. Honda to zajela se sériovým modelem na silničních pneumatikách. Nikdo tady netvrdí že je nejlepší atd. Ale na okruzích je prostě nejrychlejší a to je holý fakt.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  15. 12. 2017 08:34

Na to, že je tam druhá nejslabší a pouze předokolka... dost dobrý výsledek. Porazit i Golf R s pohonem všech kol, paráda...

Odpovědět  |   | 
Iceman  |  20. 12. 2017 22:34

Nevím, jestli sis všiml, ale všichni ostatní maji pohon 4x4, čili na rozjezd se FWD nechytá, nicméně drag není hlavní disciplína ani přednost Type R. Všude jinde bude Tajpár minimálně vyrovnaným soupeřem. A kecy o spolehlivosti, je vidět, že si znalec.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  15. 12. 2017 07:52

Bude prý limitovaná edice 500 ks, na zadním skle bude obří nálepka 日本の竜, na palubovce bude přilepená plastova figurka godzily a z výfuku budou létat Japonští draci Nihon no rjú a při spuštění navigace bude na displeji krátka hentai animace.

Technicky a jízdně úžasné auto, ale totální bizár pro 20 leté půboše. Pro lidi co jsou lační po pohledech ostatních účastníku provozu a chodníčkářů, super volba...

Odpovědět  |   | 
Honza  |  15. 12. 2017 14:24

Vite nekdo jestli je v TP zapsany i jiny rozmer disku nez 20"? Zimni by mensi stacily...

Odpovědět  |   | 
Roman  |  15. 12. 2017 22:10

S autama je to jako s ženskejma. Bud´ může být dobrý ale ošklivý nebo hezký ale blbý. Tahle Honda je ten první případ.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  16. 12. 2017 11:00

Vlastně máš pravdu, kdo na nádhernou buchtu nemá a doma se mu povaluje ošklivá, nespolehlivá a líná, tak vyvoněnou, inteligentní s krásnou sportovní postavou alespoň pomlouvá a halasně v hospodě prohlašuje, že je spokojenej a jinou by fáákt nechtěl

Odpovědět  |   | 
Masorad  |  16. 12. 2017 12:10

Tohle bych si klidne na vikend pujcil, ale koupit? Stydel bych se s tim parkovat pred barakem, vzdyt to vypada jak transformer. Nejsem vubec zadnej fanda koncernu, nebo tak neco, ale tohle je proste poutova hruza.

Odpovědět  |   | 
jarda  |  29. 12. 2018 20:02

Vždycky jsem měl BMW, Mercedes nebo Audi, myslel jsem že mám jen to nejlepší, ty Japonské káry pro mě bylo nic nebylo , pak jsem si jednou řekl, vdyť ale ti američani přece nejsou tak blbí, proč kupují nejvíce Japonská auta? Když vyšel nový Type -R 2018 a všichni co to testovaly meli jen slova chvály tak jsem si ho koupil, teď už vím proč to chválily a proč to amíci tak kupují, úplně jsem změnil názor a vím že celý svůj automobilový život jsem se mýlil.Kdo to nevizkouší tak ať raději neporovnává, je to velká chyba. Jarda

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG: Kluk z plakátu

Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG

Nebude trvat dlouho a nabídka pohonných jednotek Volkswagen T-Cross projde drobnou úpravou. Benzinová patnáctistovka však zůstane, proto není od věci si říci, co od ní vlastně můžete očekávat.

včera | Jan Mička | 12 příspěvků
Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

31.  5.  2020 | Petr Schnagl | 114 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 52 příspěvků

Nejčtenější články

Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

26.  5.  2020 | | 58 N/A
Poslední rána pro spalovací motory? Nová baterie Elona Muska může způsobit revoluci

Poslední rána pro spalovací motory? Nová ba…

Tak nějak jsme tušili, že to jednou přijde…

31.  5.  2020 | | 144 N/A
Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/110. Politika ji nakonec poslala k ledu

Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/1…

Není tajemstvím, že modely 105 a 120 byly beznadějně zastaralé už v době své premiéry. Místo nich měla dorazit Škoda 740 s motorem vpředu, systémem transaxle a pohonem zadních kol. Šanci na plnohodnotný život ale nikdy nedostala.

30.  5.  2020 | | 32 N/A