53 Fotogalerie Test Honda Civic Sport 1.8 i-VTEC: Než dorazí Type-R Jiří Červenka 8. dubna 2015 • 8:00 Kapitoly článku: Novinky pro rok 2015 a výbava Sport Zmatené ovládání, ale extrémně praktický interiér Atmosféra ber růžových brýlí; Nečekaně komfortní Čím vybavenější, tím výhodnější; Verdikt Technické údaje; Kompletní fotogalerie Technické údaje: Honda Civic 1.8 i-VTEC Rok • stupeň výbavy 2015 • Sport Počet válců/ventilů na válec • rozvod 4/4 • OHC Typ motoru • zdvihový objem zážehový • 1 798 cm3 Vrtání • zdvih 81,0 mm • 87,3 mm Stupeň komprese 10,6 Nejvyšší výkon 104 kW (142 koní) Nejvyšší výkon při otáčkách 6 500 ot/min Nejvyšší krouticí moment 174 Nm při 4 300 ot/min Zrychlení z 0 na 100 km/h 9,4 s Nejvyšší rychlost 215 km/h Převodovka: způsob řazení • počet stupňů manuální • 6 stupňů Zákl./max. objem zavazadlového prostoru 477 l • 1 378 l Objem palivové nádrže 50 l Hmotnost: provozní • celková 1 278 kg • 1 750 kg Prům. spotřeba: město • mimo • komb. 7,6 • 5,2 • 6,1 l/100 km Rozvor náprav 2 595 mm Rozchod kol: vpředu • vzadu 1 540 mm • 1 540 mm Rozměr pneumatik 225/45 R17 Rozměry: délka × šířka × výška 4 370 × 1 770 × 1 470 mm Předchozí Na začátek Honda Japonská Honda vedle automobilů a motocyklů vyrábí také samostatné motory, elektrogenerátory nebo zahradní techniku. Společnost založil v roce 1948 Soichiro Honda. Od roku 1950 to je největší světový výrobce motocyklů. Honda Civic • Honda Jazz • Honda CR-V • Honda HR-V • Honda NSX • Honda E Vstoupit do diskuze (87) AutoRevue.cz TestyHondaCeníkyHatchbackyHonda CivicModelová péčePlněný čtyřválecBluetooth handsfreeCRXSporSPÖPípaD-TypeStrmé řízeníTestMalá značkaLineární průběhSlužební cestaZadní sedákMagic SeatsNadřazenostTypKomunikační systémSport ESNadšený řidič