Musím pochváliť recenziu, pre mňa veľmi čitateľná. Trochu mi chýbala informácia či je ozaj nemožné prepínať za jazdy údaje na palubnom počítači, prípadne ako je to s toľko krát omieľanou výškou predných sedadiel. Osobne čakám na motor 1,6 iDTEC ktorý bude koncom roka. Dúfam že kombinácia auta a tohoto motora dopadne ešte lepšie ako s 2.2iDTEC, myslím samozrejme pomer spotreba/jazda.
když jsem udělal papíry hned jsem šel do hondy protože v té době táta na nich už jezdil 15 let. A udělal jsi mocdobře. Než golfa třeba s turbem. Tady se ti nic nevysere. Drž servisku lij olej a až budeš mít tak 200 tis km připrav se na kotouče a nějaké to rameno jinak serviska.
Donedávna jsem byl šťastným majitelem Fordu Focus, než mě jeden magor sundal a zrušil mi káru. Rozhodl jsem se investovat do nového kusu a do širšího výběru se mi dostal nový Golf, Focus a právě Civic. Po sérii testovacích jízd jsem nakonec pořídil Hondu, přestože přítelkyně toužila po Golfu.Mám cca dva týdny Civic 1,8 i-VTEC Comfort a musím říct, že oproti starému Focusu (2007) je to jako "boží" svezení. Hondy jsem vždy docela přehlížel, ale takhle mě oslovila. Zatím jsem najel cca 1800 kilometrů a svezení je vážně komfortní, výbava velice dobrá a mně osobně v autě nic nechybí. Design se mi líbí, i proto jsem se pro auto rozhodl. Věřím, že spolehlivost je z jmenovaných 3 značek bezkonkurenčně nejlepší. Výborná je praktičnost auta, zavazadlový prostor, i sedačky, kterým vzadu člověk může sklopit sedák nahoru (zrovna nedávno jsme vezli dva velké květináče a výborně se do auta vešly). V dnešní době člověk řeší i spotřebu a zatím mám průměr cca 6,6l (50% dálnice, 20% okresky, 30% město). Na dálnici tak 140, jinak normálka jízda, žádné blbosti. U benzínu se 142 koni velmi dobré číslo. Kultivovaný projev, v "kokpitu" téměř žádný hluk od motoru, nerovností na silnici atd. Tohle auto nikomu nenutím, ale souhlasím s článkem - Civic je na špici v nižší střední. Kdo ví co chce a požaduje kvalitu, zřejmě sáhne právě po Hondě Civic. Rozhodně doporučuji.
Já už mám třetího Civica a jsem opravdu spokojen. Manželka druhého Jazze - a ten je pro praktické kratší ježdění ještě lepší. U obou dobré jízdní vlastnosti, přijatelná spotřeba, praktický interiér. Jediným problémem byla a je vyšší cena oproti konkurenci, tady se vyplatí na prodejce opravdu tvrdě zatlačit a dostat to pár desítek tisíc pod ceníkovou cenu.
:))))))))))))
ale kinematiku náprav na tom autě odhalil jen Marťa Vaculík v současném Autodieselu :-P
mr. duchoň: ´´Honda Civic osmé generace začínala v roce 2009 na částce 629 000 Kč za nejlevnější a spartánsky vybavenou verzi Civic 1,4i Comfort…´´ Co je tohle za nesmysl? To stála v r. 2007 2.2d ve výbavě executive. To by naftovej civic stál podle Vás milión?
Dobrý den, špatně jsem se podíval do starého ceníku, v textu jsem to opravil. Skutečnost byla takováto: 469 tis. Kč za 1,4i Comfort a 639 tis. Kč za nafťák Executive. Děkuji za upozornění.
hnads-free ?? tak kdyz uz tak snad hnats-free :)
Překlep opraven, děkuji.
"Pracoviště řidiče si s předchozí generací Civicu s tím nejnovějším v ničem nezadá, ale přeci jen působí modernějším dojmem"Že se Vám vždy podaří vytvořit takovou krkolomnou větu...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.