Test Honda Civic 1,6 i-DTEC: když méně znamená více...

XY  |  18. 06. 2013 13:08

Na tento web přestávám chodit, rozčiluje mne vyskakující reklama vpravo dole.

Odpovědět  |   | 

Adblock

| | Když už nesouhlasíte, nebuďte ovce a napište proč.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  18. 06. 2013 13:50

Přesně tak! Mně reklama nevadí, chápu, že pro čtenáře bezplatný provoz někdo zaplatit musí, ale čeho je moc, toho je příliš. Sice jsem Adblock začal používat spíše kvůli autowebu, ale vypadá to, že i tady to přehánějí.

Odpovědět  |   | 
LanRic  |  18. 06. 2013 16:29

Nic proti galerii na auto.cz, koukat na miniaturní obrazky skrz telefon už je fakt příliš. Jinak adblock, samozřejmě.

Odpovědět  |   | 
Petr007  |  18. 06. 2013 23:43

Jaká reklama? Nic tam není vidět. Adblock a povolená reklama jen na stránkách které to nepřehání s množstvím a otravností reklamy.

Odpovědět  |   | 
klukjakobuk  |  18. 06. 2013 14:11

adblock plus a je po problémech

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  18. 06. 2013 14:18

Paci sa mi ten nadseny styl akym autor opisuje motor. Nemyslim ze bude daleko od pravdy, ale ten dizajn, hlavne zadnej casti, je skratka grc, bez urazky....nieco sa tu snazi byt ''ine'' ale akosi nasilne a za kazdu cenu. A to je skoda....inak prima auticko!

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  19. 06. 2013 13:39

Jojo, jen postrádám hysterické výlevy na téma lešenářská trubka místo zadní nápravy. Nebo u Hondy to místním trotlům nevadí?

Odpovědět  |   | 
><  |  18. 06. 2013 14:51

Je to stejně ošklivé jako předchůdce. Na starýho civica se nechytá.

Odpovědět  |   | 
Drak  |  18. 06. 2013 18:19

Zdarec,
tato Honda je super auto, je vidět, že si na něm dali záležet. A hlavně, jak píše autor článku, to auto vzbuzuje emoce, když se podívám na novou Koktu, Golfa 7, předraženýho Rapida, Seata - je to jedna velká nuda a šeď - aby náhodou design někoho neurazil !!!!!!!!!!!!!!!! S tímto autem je radost jezdit a mám tu čest, že jsem si ho mohl koupit. Četl jsem hromadu recenzí, mimochodem co novinář, to jiný názor, a mohl jsem se potrhat smíchy, jaký bláboly a protichůdné názory z nich padali, prostě blá, blá, blá.

Odpovědět  |   | 
james  |  18. 06. 2013 19:00

ak sa za emociu rata napinanie na zvracanie tak ano, aj u mna vzbudzuje emocie.. a opat sa raz ukazal majitel sikmookeho auta, ked splietas koncern aj ked o nom clanok nie je.. ano si hrdy majitel tejto plechovky, iny su zase hrdi majitelia pre teba nudnych koncernovych plechoviek.. ale nechapem naco tu splietas koncern ked mas clanok o tvojom idole.. si snad liecis komplex ci co?

Odpovědět  |   | 
radebajk  |  18. 06. 2013 22:14

co to tu meles na srac..., nikdo tu nezminuje a neurazi koncern! jen dava najevo, ze se mu libi odvaznejsi a urcite zajimavejsi design, nez dnes nabizi konkurecni automobilky. Plne s nim souhlasim, nikdy jsem nebyl ulitlej na japonce, ale musim bohuzel konstatovat, ze posledni dobou delaji zajimavejsi, ale zejmena spolehlivejsi auta (to delali vlastne vzdycky), nez napr. koncerniste fauveee, psa atd. (tam u me boduje designem alespon citroen s radou DS a mou milovanou Xantuskou). Pokud bych dnes vybiral neco s nizsi stredni ci stredni, urcite bych volil civika, mozna aurise ci kizashiho. Nepotrebuji auto, ktere je etalonem .... nizsi stredni, potrebuji spolehlivy vuz.....a ten dnes evropsti producenti moc neumi!

Odpovědět  |   | 
james  |  18. 06. 2013 22:49

Lepsie citaj na co reagujem alebo chod k ocnemu.. Je zabavne ako si niektori majitelia honia ego tym ze pri clanku istej znacky si mmusia ulavit na tom co sa im nepaci na inych znackach

Odpovědět  |   | 
Drak  |  19. 06. 2013 18:55

Je mi moc líto, že jsi nedokázal unést minimum kritiky a klesnul jsi na nadávky - takže, omlouvám se, vše odvolávám, a píšu - koncern má perfektní desing plný emocí, není to šeď a nuda, není to všechno na jedno brdo, koncern vw je nejlepší na světě, nikdo jinej to prostě líp nedovede. P.S. doufám, že jsi nyní spokojenej. Ať žije demokracie a svoboda slova.

Odpovědět  |   | 
Drak  |  20. 06. 2013 17:11

Nazdárek,
ale jdi ty brebto.

Odpovědět  |   | 
veto  |  18. 06. 2013 22:08

predrazeneho rapida? Sice nie som z tych, co povazuju rapida za lacneho, ale keby som bol fanusik hondy, tak drzim o predrazenosti hubu.
Radim tento motor na druhu priecku v celkovom rebricku maloobjemovych dizlov. Prvy je jednoznacne 1,6dci bezohladu na cenu. S ohladom na cenu uz vobec nie je o com rozmyslat, o 200kg tazsi a zastaraly megane(s krajsou palubnou doskou , ktora nevyzera ako z hrackarskeho auticka) vo fullke stoji menej nez zaklad o hondy, je podobne usporny a dynamickejsi, navrch poskytuje vacsiu zaruku.
A to nie som fanusik renaultu, ten som ani nikdy nevlastnil.

Odpovědět  |   | 
radebajk  |  18. 06. 2013 22:21

silny kafe srovnavat renaulta s hondou....svete, kam to spejes.....kup si rencka....jak pises, je to levny, a co je levny to je dobry....to si mysli prumerny cech a vidim, ze i slovak..ono je to uplne stejne jako z potravinami....hele mamo, levna sunka.....precti si nekdy jeji slozeni....u aut to plati dvojnasob !!!

Odpovědět  |   | 
james  |  18. 06. 2013 22:45

A co japonska sunka chuti? Ty si traged proste

Odpovědět  |   | 
Jan  |  19. 06. 2013 10:13

Lenze s Renaultom je skutocne problem prejst viac nez 15km bez servisu, co sa pochopitelne na nizsej cene podpise. Tie auta su kvalitativne niekde uplne inde.

Odpovědět  |   | 
FLP  |  19. 06. 2013 14:35

mam tretiho civica, ten z roku 92 najel 350 000 km - za celou dobu 3 drobne poruchy, druhy z roku 2002, ten je stale v provozu, jezdi s nim syn, najeto cca 130 000 zatim zadna porucha a ted mam pul roku novy 1.8 vtec, tam samozrejme taky zadna porucha... Mel jsem dva roky dodavku renault traffic, uplne novou , 70 000 km najezdeno za dva roky a ze servisu v podstate nevylez.. To jen tak orientacne ke spolehlivosti hondy

Odpovědět  |   | 
radebajk  |  19. 06. 2013 21:16

a to je presne ono...nejsem tak bohaty, abych si mohl kupovat levne veci....snad to slovensky bratr pochopi. taky mi to trvalo prijmout japonce....dnes bych do jinyho nez japonskyho auta nesel.

Odpovědět  |   | 
james  |  19. 06. 2013 23:07

slovensky bratr ti len odkazuje, ze nechape co tu stale splietas, vsimol si vobec na co reagujem? ja som niekde porovnaval a hovoril o kvalite honda vs renault vs kadeco ine?
ty si vymyslis temu a bojujes to so vzduchom, tvoj boj. hovorim si traged

Odpovědět  |   | 
Pier  |  25. 06. 2013 23:16

Ok, vsetci sme si precitali ze tato Honda je podla teba spatna, ze sa ti nepaci atd. Co si chcel povedat si povedal svojim prvym prispevkom, dalej sa len strapnujes. Prestan teda dalej kecat ked nepises svoje skusenosti s Hondou a bude nam vsetkym co to tu citame len lepsie.

Odpovědět  |   | 
james  |  26. 06. 2013 09:20

kristova noha, dalsi traged, nikto nehovoril o kvalite ale o dizajne, reagujem len na reakcie na mna. a moje skusenosti s Hondou Civic 8G co som si na cas pozical od znameho ktoremu lezie to auto na nervy - 30tis km vrzgajuca palubka (auto jazdi hlavne po tankodrome BA) ale netvrdim na zaklade toho ze honda je zla, mozno to je zly kus. takze mili Pier reaguj na to co sa pise a nevymyslaj si. tragedom zdar

Odpovědět  |   | 
hondík  |  30. 06. 2013 23:39

Předně bych chtěl upozornit,že píšeš o tvých zkušenostech s 8g a článek je o 9g(ponechávám stranou tvoje hodnocení-nesouhlasím s ním,ale máš na něj právo...)
Nebudu s tebou dlouze diskutovat o přednostech a názorech na 9g, ale přecti si apoň tento odkaz http:http://auto.idnes.cz/test-honda-civic-diesel-1... ...
Honda Civic s novým motorem 1,6 iDTEC je zázrak.

Odpovědět  |   | 
zipiik  |  20. 06. 2013 01:48

Jak moc stareho Civica? Myslite "Blazeje"?

Odpovědět  |   | 
><  |  22. 06. 2013 15:50

5-6 generace, potom to začlo být už moc plastové.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  18. 06. 2013 15:26

Design, obzvláště v předchozí verzi je skvělý a je to asi jediný důvod proč si to autíčko koupit. Určitě je to lepší než naleštěný prd od mini nebo od fiatu.
Jinak cena je šílená a neznám nikoho, kdo by si to chtěl koupit.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  18. 06. 2013 16:48

citace: Na síťky pro drobnosti, zdířky na 12V či háčky pro igelitky však zapomeňte, Civic ale má co nabídnout.....Veta je nesmyslná, zásuvka na 12V se v kufru nachází. Stací se jen podívat.na pravou stranu.

Odpovědět  |   | 
v.sp  |  18. 06. 2013 17:50

Navíc stojí za zmínku, že Magic Seats také znamenají možnost zvednutí sedáků zadních sedadel.

Odpovědět  |   | 
Petr007  |  18. 06. 2013 23:42

Říkat o Civicu že je ufo? No do toho má daleko. Je to normální netuctové auto.
A zase diesel?
Přesvědčí mne někdo proč by jsem si měl koupit diesel?
Jediná výhoda je trochu nižší spotřeba..... .

Vím, ale lidé mají hluboko do kapsy a když kupují třeba kabriolet VW EOS tak si do něj dají diesel. Ušetří za palivo trochu peněz.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  19. 06. 2013 15:43

V reálu ovšem nejde o "trochu nižší spotřebu" ale o významně nižší spotřebu. U kabrioletu by to mohlo být jedno, protože proběhy nebývají velké a nejde o dálniční žrouty kilometrů, Mě jako původně militantního benzínáře postupně diesely přesvědčily a dnes mi atmosférický benzín připadá nepříjemný na jízdu. Ale to je věc osobní volby každého.

Odpovědět  |   | 
zipiik  |  20. 06. 2013 01:46

Honda v novem Civicu protahla kvalty, cimz 1.8 priskrtila.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  19. 06. 2013 08:31

Megan porazil všechny.

Dle mého nejlepší srovnávací test poslední doby:
Porovnání malých dieslů v kompaktních autech najdete na auto sme sk
C4 vs Civic vs Ceed vs Megane vs Leon

A to nejsem fanoušek francouzský aut, sám mám nissana.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  19. 06. 2013 10:14

No a Nissan je uz tak 10 rokov Renault (francuz) :)

Odpovědět  |   | 
runner42  |  19. 06. 2013 10:44

Nesmysl.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  19. 06. 2013 14:33

Co konkretne ? Bezne radove Nissany vratane kuskov ako 350Z a 370Z su robene vo francuzsku, mnozstvo z nich pouziva motory od Renaultu atp, takze s povodnou kvalitou Nissanu tie sucasne proste nemaju vobec nic spolocne. Samozrejme, GT-R je zase trochu inde :)

Odpovědět  |   | 
runner42  |  19. 06. 2013 20:50

Píšeš úplné nesmysly, takže tom víš evidentně houby. 370Z se do EU importují z Japonska. Motory od Renaultu nepoužívá žádný Nissan, nicméně ano, v rámci společného vývoje vznikly motory používané oběma automobilkami. Renault většinou používá levnější varianty.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  19. 06. 2013 10:46

Dva pytle cementu váží 100 kilo, nikoliv 60.
To je asi tak vše, co k tomuhle autu a recenzi chci říct.

Odpovědět  |   | 
Ondřej  |  19. 06. 2013 12:50

asi jsi ten pytel v ruce dlouho neměl, jeden váží 25kg...
50kg pytle se dělaly za komančů...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  19. 06. 2013 15:16

OK, dneska jsou i chlapi jen poloviční jak za komančů, takže 50kg by nezvládli.

Odpovědět  |   | 
Mino  |  21. 06. 2013 10:29

Tak si laskavě ten odstavec ještě jednou přečti, pomalu a pozorně, pochop význam napsaných slov... Pokud autor hovoří o váze navíc, tak se logicky vyjadřuje ve srovnání s 1,8 benzinen a ne 2,2 dieselem, kde by přece napsal, že je tam o cca pytel cementu méně.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  21. 06. 2013 12:20

Ty máš snad o kolečko (nikoliv cementu) víc, ne?

Odpovědět  |   | 
Mino  |  21. 06. 2013 12:47

tak jo, jde to pochopit oběma směry.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  20. 06. 2013 14:11

Není lehce podivné popisovat Magic Seats a neukázat vyklápění sedáků nahoru?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 35 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Toyota GR Supra

Nová Toyota Supra je technicky příbuzná s BMW Z4. Je to až takový problém, jak se některým zdá?

11.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 169 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A