Inovovaný model Honda CB1100 je moderní stroj v kabátě klasického motocyklu. Nabízí stylovější provedení EX a sportovnější vyvoněnou variantu RS. Příplatek za ní je 10 000 Kč.

Inovovaný model Honda CB1100 je moderní stroj v kabátě klasického motocyklu. Nabízí stylovější provedení EX a sportovnější vyvoněnou variantu RS. Příplatek za ní je 10 000 Kč.

Testovanou verzi CB1100RS lze poznat podle litých kol namísto těch s drátěným výpletem, zadním tlumičům od Showy, nebo podle odlišných barevných variant modelu EX.

Testovanou verzi CB1100RS lze poznat podle litých kol namísto těch s drátěným výpletem, zadním tlumičům od Showy, nebo podle odlišných barevných variant modelu EX.

Velký kulatý světlomet s LED i absence jakéhokoliv větrného štítku je poznávacím znamením obou verzí.

Velký kulatý světlomet s LED i absence jakéhokoliv větrného štítku je poznávacím znamením obou verzí.

Zadní partie potěší oko klasika. Lakovaný blatníček, jednoduchý světlomet a klasické zakončení dvojsedla s nápisem HONDA

Zadní partie potěší oko klasika. Lakovaný blatníček, jednoduchý světlomet a klasické zakončení dvojsedla s nápisem HONDA

Model CB1100 nadále sází na dvojici klasických analogových ukazatelů, což je jenom dobře. Doplňující údaje poskytne malý LCD displej.

Model CB1100 nadále sází na dvojici klasických analogových ukazatelů, což je jenom dobře. Doplňující údaje poskytne malý LCD displej.

Minimalistické LED blinkry verzi RS sluší, stejně jako tlumiče od Showy. Verze EX potěší klasickými blikači s chromovaným víčkem a spokojí se s lacinějšími chromovanými tlumiči.

Minimalistické LED blinkry verzi RS sluší, stejně jako tlumiče od Showy. Verze EX potěší klasickými blikači s chromovaným víčkem a spokojí se s lacinějšími chromovanými tlumiči.

Řadový čtyřválec se vstřikováním nabízí primárně vytříbený chod. Strach z něj nejde, ale síly má dostatek. Nejlépe se cítí v nižších a středních otáčkách. Během testu jsme dosáhli na spotřebu 5,2 l/100 km.

Řadový čtyřválec se vstřikováním nabízí primárně vytříbený chod. Strach z něj nejde, ale síly má dostatek. Nejlépe se cítí v nižších a středních otáčkách. Během testu jsme dosáhli na spotřebu 5,2 l/100 km.

Sedadlo je stylové a nabízí pohodlné posezení. Delší cesta už si ale vyžádá přestávku pro oddych vašeho pozadí.

Sedadlo je stylové a nabízí pohodlné posezení. Delší cesta už si ale vyžádá přestávku pro oddych vašeho pozadí.

Inovované CB1100 disponuje u obou verzí dvěma chromovanými tlumiči výfuku. Z těch se line příjemný a kultivovaný zvuk, za který se cébéčko rozhodně nemusí stydět.

Inovované CB1100 disponuje u obou verzí dvěma chromovanými tlumiči výfuku. Z těch se line příjemný a kultivovaný zvuk, za který se cébéčko rozhodně nemusí stydět.

Radiální čtyřpístky Nissin a kotouče o rozměru 310 mm jsou vizitkou modelu CB1100RS. Mají plynulý nástup a dostatečný výkon i při jízdě ve dvou.

Radiální čtyřpístky Nissin a kotouče o rozměru 310 mm jsou vizitkou modelu CB1100RS. Mají plynulý nástup a dostatečný výkon i při jízdě ve dvou.

Pracoviště pilota je klasika od Hondy. Velmi rychle se zde zorientujete a budete se cítit jako doma. Snad jen displej vykazuje při ostrém slunci horší viditelnost a čitelnost například údaje o aktuálně zařazeném převodovém stupni

Pracoviště pilota je klasika od Hondy. Velmi rychle se zde zorientujete a budete se cítit jako doma. Snad jen displej vykazuje při ostrém slunci horší viditelnost a čitelnost například údaje o aktuálně zařazeném převodovém stupni

Honda CB1100RS je klasika odkazující na styl motocyklů ze sedmdesátých let. Ztvárnění zadní partie je toho jasným důkazem.

Honda CB1100RS je klasika odkazující na styl motocyklů ze sedmdesátých let. Ztvárnění zadní partie je toho jasným důkazem.

Verze RS má sportovnější podvozek. I tato verze potěší svým nadáním pro každodenní provoz.

Verze RS má sportovnější podvozek. I tato verze potěší svým nadáním pro každodenní provoz.

Cébéčko není žádný sportovec, přesto umí odhalit své kvality. Spíš než závodník, tuhle motorku si vybere obdivovatel klasiky toužící po hodné a spolehlivé motorce.

Cébéčko není žádný sportovec, přesto umí odhalit své kvality. Spíš než závodník, tuhle motorku si vybere obdivovatel klasiky toužící po hodné a spolehlivé motorce.

Pokud ale zatoužíte po ostřejší jízdě, i zde má model CB1100RS co nabídnout. Motor ve vyšších otáčkách slušně zatahuje a podvozek je na jeho výkony dostatečně dimenzovaný.

Pokud ale zatoužíte po ostřejší jízdě, i zde má model CB1100RS co nabídnout. Motor ve vyšších otáčkách slušně zatahuje a podvozek je na jeho výkony dostatečně dimenzovaný.

Testovanou verzi CB1100RS lze poznat podle litých kol namísto těch s drátěným výpletem, zadním tlumičům od Showy, nebo podle odlišných barevných variant modelu EX.
Velký kulatý světlomet s LED i absence jakéhokoliv větrného štítku je poznávacím znamením obou verzí.
Zadní partie potěší oko klasika. Lakovaný blatníček, jednoduchý světlomet a klasické zakončení dvojsedla s nápisem HONDA
Model CB1100 nadále sází na dvojici klasických analogových ukazatelů, což je jenom dobře. Doplňující údaje poskytne malý LCD displej.
15
Fotogalerie

Otestovali jsme Hondu CB 1100 RS: Stylovka se sportovním duchem

Kapitoly článku:


Honda CB1100RS

MOTOR

Typ: Vzduchem a olejem chlazený řadový čtyřválec

Zdvihový objem: 1140 cm3

Vrtání x zdvih: 73,5 mm x 67,2 mm
Max. výkon: 66 kW při 7500 ot./min
Max točivý moment: 91 Nm při 5500 ot./min 

 

ROZMĚRY A HMOTNOSTI

Rozvor: 1485mm

Délka: 2180 mm

Šířka: 800 mm

Výška: 1100 mm

Výška sedadla: 795 mm

Pneu vpředu: 120/70 R 17

Pneu vzadu: 180/55 R 17
Pohotovostní hmotnost: 252 kg
Objem nádrže 16,8 l
Základní cena: 339 900 Kč

Honda

Japonská Honda vedle automobilů a motocyklů vyrábí také samostatné motory, elektrogenerátory nebo zahradní techniku. Společnost založil v roce 1948 Soichiro Honda. Od roku 1950 to je největší světový výrobce motocyklů.

Honda Civic • Honda Jazz • Honda CR-V • Honda HR-V • Honda NSX • Honda E

Doporučujeme

Články odjinud