Test: Honda Accord Tourer 2,2 i-DTEC - na sportovní notu

59 komentářů

lamal_SK
13. května • 13:53

i ked mam rad jpn a su mi jasne prednosti iDTEC v otazkach kultivovanosti, tak zrychlenie s M6 a kratsimi prevodmi nad 10s je moc ... primerna spotreba 7,2l tiez ... je mi jasne, ze ho asi moc nesetrili, ale kde aky diesel s podobnym zrychlenim to dokaze dnes pod 10s a okolo 6,5l ... ani by to mozno nebolo podstatne, ale je to predsa motor na spotrebu... pri kludnej jazde sa da okolo 7,5 ist aj s 2,0 Vtec, ktory je zabavnejsi, vykonnejsi a lahsi ... pes bude asi zakopany aj vo vahe skoro 1600kg je uz dost velke susto, potesil by test 180konovej verzie, rad by som vedel, ci obetovala nieco s kultivovanosti, spotreby a ci ten vykon nieco zasadneho prinesie

jordi
20. května • 22:19

mam accord 2008 diesel a spotrebu som mal 3 roky priemer maximalne do 5L na 100. koho zaujima spotreba nech si pozrie tipcars tam robia relativne objektivne testy spotreby.

Skyline
14. května • 11:21

Prumer na spritmonitoru je 6.26, takze delat zavery z jednoho novinarskeho testu je ponekud ulet. Oproti tomu 2.0 zere 8.6, rozdil je to tedy pomerne velky. Pokud jde o to, aky iny podobny diesel to zvladne, tak passat s 2.0 TDi 140 hp tam ma prumer 6.32, takze skutecne ve spotrebe Accordu nevidim problem, je spis nizsi, nez vyssi, i prave s ohledem na vahu auta. Chce to trochu rozsirit obzory a netocit se na jednom cisle.

lamal_SK
15. května • 20:13

konstatoval som udaje z testu a vyjadril sa, ze to nevyzera lichotivo ... nevravim tym, ze to je jedina mozna pravda, ale v tomto teste to proste dobre nevyzeralo ... je pravda, ze som udaje inde nehladal no 6.26 bude asi trocha ulet aj na sprint monitore, inac by to bolo podozrivo dobry vysledok ako vravis vzhladom na vahu a velkost auta

JuDr
13. ledna • 12:53

Nemyslim si ze sprintmonitor klamal. Mam presne tohoto Accorda, ktory bol testovany a po meste snim jazdim realne do 7 litrov. Priemerna dlhodoba spotreba sa pohybuje okolo 6 litrov. Sef servisu v Honde v Bratislave (umyselne nemenujem aby som nerobil reklamu) ma velmi podobnu spotrebu s identickym autom.K odbornikom na vykon auta a porovnavanie s BMW spred 10 a viac rokov. Chlapci vykon v tabulke je jedna vec, dalej je o tom v akych otackach je dosahovany, aka je krivka vykonu v rozych otackach, aky je priebeh krutiaceho momentu, jeho najvyssia hodnota, kombinacia s vykonom. A toto je to preco sa moderne motory uz nedaju porovnavat s motormi spred 10-ich rokov. Je to uplne ina konstrukcia, ine moznosti atd. Z toho vyplva aj reakcia na stlacenie plynu a nasledna odozva. Takze sa chlapci prestante ohanat tu nejakymi papierovymi hodnotami. Netvrdim tym ze ma Honda super motor. Ma svoje muchy. Ale v konecnom zuctovanie, ked vezmeme do uuvahy vsetky aspekty (kultura chodu, odozva, spotreba, vykon, pruznost, odolnost, ...) tak to je pomerne slusny motor, povedzme ze nadpriemerny.

Skyline
16. května • 9:00

Dzizas jaky "ulet aj na spritmonitore"? To je PRUMER! Ulet je tam 4.98. Fakt to chce nejdriv cist a az pak reagovat.

lamal_SK
16. května • 12:54

to je jedno sledoval som tam v minulosti rozne motory hlavne benzinaky aj ktore som vlastnil a vobec mi neprisli tie hodnoty uplne smerodajne ... ked sa uz o tom bavime, smerodajnu hodnotu zistis ked to budes mat doma, tak odvolavat sa tu na nejaky sprint monitor tiez nie je nic extra

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shimi
16. května • 14:28

to lamal_SK: Samozřejmě. K čemu mi je u daného motoru spritmonitorní numero, plácnu 8 litrů, když já se svým stylem jízdy s tím daným motorem jezdím za 6 litrů a kolega se svým stylem jízdy s tím samým motorem jezdí za 10 litrů? Odpovím si sám, no naprosto k hounu. To, že oba jezdíme v průměru za 8 litrů je sice krásný, ale naprosto nepodstatný. Já už mu to říkal několikrát, ať nad těma německýma numerama tolik neslintá, ale je to marný.

Skyline
16. května • 14:54

Ja uz ti zase vickrat rikal, ze kdyz necemu nerozumis, tak pusobi smesne, kdyz se kvuli tomu rozcilujes. Chapu, ze omezenec tveho razeni nechape, k cemu jsou ruzne prumery, mediany atd., protoze vidi jen to sve jedno cislo a tak automaticky ocekava, ze stejne cislo je modlou i pro ostatni, ale jak rikam, je to usmevne.;-) Az me bude zajimat, jakym stylem jezdi s jakym autem Shimi, tak se te zeptam. Do te doby je pro me smerodatny vetsi vzorek majitelu stejneho auta a muzu si udelat obrazek, kde asi tak budu ja. Jen blbec pri pohledu na jine cislo vyskakuje jak certik z krabicky, inteligent si z nej dokaze vzit to podstatne.PS: nechodis na nejake ekonomicke weby? Ze bych se sel pobavit nad tvymi prispevky ohledne toho, jak nejakeho tamejsiho prispivajiciho poucujes, ze prumerny plat je na houby, protoze prece ty mas min a kolega ma vic?:-D

Shimi
16. května • 15:38

to Skyline: :-D tolik povyku k obhajobě nesmyslu? A tím průměrným platem si to zabil úplně. Ano, na průměrným platu je ta nesmyslnost přímo ukázková. Asi jako s tím kuřetem, jeden byl o hladu a druhý snědl celý, ale v průměru se najedli oba, hm?P.S.: Tady je krásně vidět, že ty si zatím děláš jen ten obrázek, kde by ses mohl pohybovat. Až opustíš virtuální realitu, tak pochopíš o čem je řeč. Akorát nevím co budeš dělat až zjistíš, že si pod nebo nad spritmonitorním průměrem. To bude pro tebe asi životní trauma.

Skyline
16. května • 17:00

Omyl Shimi, pro me to prave zivotni trauma neni a proto nemam duvod vsude vriskat a pistet jako ratlik Shimi o tom, ze je to cislo k nicemu, bla bla ;-) Mel bys to jit rychle napsat na dalsich X webu, aby to slysel fakt kazdej, je to tak dulezity se ze sve frustrace z nepochopeni toho cisla vykricet :-D:-D Jinak s tou reakci na prumerny plat jsi me neprekvapil, naopak jsi potvrdil, co jsem si myslel - ze se chovas jako petilete dite, ktere fnuka pokazde, kdyz neco nechape. Asi mas tezky zivot, vzhledem k omezenosti, kterou predvadis a vzhledem k tomu, ze te ta tva omezenost tak vytaci;-)

Shimi
16. května • 17:28

to Skyline: Vřískání? Pištění? Frustrace? Křik? Fňukání? Vytáčení? Proboha, vždyť to se snad ani nedá zaráz všechno zvládnout, ne? :-D Jediný co dělám je to, že se snažím držet židle, abych smíchy nespadl. Ty si dobrý šoumen, fakt že jo. Sice budeš už z principu obhajovat neobhajitelný, ale to už je tvůj úděl. Já si o spritmonitorním průměru myslím svoje, asi tak jako o každém průměru. K čemu je průměr dobrý víme všichni, až na tebe. Ví to i dokonce ten, co byl o hladu, ale v skylineovým průměru snědl půlku kuřete ;-)

Skyline
16. května • 17:45

Z toho, jak pises je zrejme, ze to zaraz vsechno fakt nezvladas:-D Ale je fakt, ze me bavi, jak te vytaci vlastni hloupost, jeste neco napis, ty pulko kurete:-D

Shimi
16. května • 18:07

to Skyline: Víš jak se to říká, pro hloupého každý hloupý. ;-) A mimochodem, pokud je někdo hloupý, tak si to sám o sobě neuvědomuje, natož aby se kvůli tomu vytáčel. To je to samé jako blázen o sobě nikdy neřekne, že je blázen. Teď je otázka, jestli ti docvakne, co z toho plyne. :-D

Skyline
16. května • 19:41

Z toho plyne, ze jsi vyjimka, ktera potvrzuje pravidlo. Kazdopadne je fajn, ze umis svou diagnozu tak pekne popsat.;-)

lamal_SK
16. května • 23:25

vyborne chlapci :-D aj som rozmyslal, ze tu nieco chyba ... uz ste to doplnili, vase vecne dotahovacky : )kazdopadne skyline ma pravdu v tom ze statisticke udaje a priemery maju svoj vyznam a cim viac ich je tym viac mozu odrazat realny stav, ale mal by si vediet aj to, ze cim viac ich bude tym viac to bude len priemer nezohladnujuci ostatne dolezite fakty ako napr:motor v meste ma vacsiu spotrebu ako ostatne motory, za studene ma velku spotrebu pripadne pri roznych jazdnych styloch a navykoch ... nakoniec to bude len univerzalna hodnota, ktoru dosiahnes ked sa naucis ty optimalne vyuzivat ten motor ... teda zistis co plati na spotrebu a co mu vyhovuje... a tu sa opat vraciame k tomu zaciatku /o tom ked ho budes mat doma/, ze teoreticky mozes dosiahnut iste hodnoty, ale je otazne ci mas na to jazdny styl a podmienky prevadzky ktore ti to umoznia... v tomto teste boli asi faktory, ktore nenahravali spotrebe, ale ked s passatom dokazu ist +- v tom istom style za 6,5 a tu za 7,2 tak nieco z toho vyvodit mozes... a neznamena to ze ty s tym motorom nemozes nikdy ist za 6,28l ...

Skyline
17. května • 8:53

Pri porovnani s daty z SM muzu z mistnich testu vyvodit asi tolik, ze s auty, ktera maji v rukou majitelu temer identickou spotrebu ji maji pri testu jinou. Samozrejme ti nikdo nebere si myslet, ze "podminky jsou plus minus stejne", ale aspon mi rekni, podle ceho si to myslis? Ja o testovani aut neco vim a podminky pro testovani jsou diametralne rozdilne, velmi zavisle na vlastnostech testovaneho auta. Proto by me ani nenapadlo napsat, ze z jednoho testu muzu neco vyvodit. Ale kdyz ti to staci, tak proc ne, pripominas mi ale cloveka, ktery ma kamarada na urcite pozici v praci s nadprumernym platem a druheho na stejne pozici v uplne jinem odvetvi s platem prumernym a z toho vyvodi, ze v jednom odvetvi je plat vyssi nez v druhem. Realita ale muze byt uplne jina a podobne vyvozovani mi pripada ponekud unahlene a nesmyslne. Pokud tobe ne, prosim. Ale opravdu me nepresvedcis o tom, ze mam k delani zaveru mit co nejmin dat a tvym odhadum a hlavne zaverum se z meho pohledu neda verit. Mozna ti to nekdy vyjde, ale je to haluz a nikoliv neco, na co by se dalo spolehnout.

lamal_SK
17. května • 9:02

jednoducho povedane ako som napisal vyssie, SM ti zaruci vacsiu objektivitu na zaklade vela zucastnenych, ale priemery z minima a maxima su ti na nic, chapes ? pokial nezohladnis to v akych podmienkach su maxima a minima zohladnene tak si nemozes odvodit hodnotu, ktora zodpoveda tvojmu vyuzivaniu a ver ze ta subjektivita je to o co na SM ide ! vsak tam nikto nema metodiky na triafanie sa do jazdn. stylu co najvacsieho poctu ludi, tam kazdy dava subjektivne hodnoty podla toho kde a ako jazdi a to sa spriemeruje. Takze jedine co dostanes je nahodny priemer, nahodny preto lebo su tam uzivatelia s nahodnymi podmienkami vyuzivania vozidla.a trocha si nepochopil to co som prispevkom myslel, nemyslel som tym, ze z jedneho testu vycitam viac ako z udajov ktore poskytne viac ludi, iba sa bavime o SM teraz a o tom, ze ani to nie je uplne smerodajna hodnota i ked urcite doveryhodnejsia ako z jedneho testu.... ale tak ako je subjektivny aj tento test a jeho hodnota tak je subjektivny aj SM i ked doveryhodnejsi ... nebodaj ty vies ake podmienky testovania boli v tomto teste pouzite a ci boli dodrzane ? aka metodika ? nevies to takze to ber len ako subjektivnu hodnotu a nevies ani metodiku ludi na SM ...takze o com sa bavime ? o doveryhodnosti sm

Lovap
17. května • 8:47

Lenže ta zasa neberieš na vedomie, že na spritmonitore by to malo byť zohľadnené VŠETKO. Predsa, Nemecko je veľké, počet vlastníkov nejakého auta je podstatne väčší ako u nás (ČR a SR) a prispievatelia na web určite jazdia v rôznych prostrediach (mesto, vidiek, hory) a podmienkach (krátke jazdy, dlhé jazdy, okresky, diaľnice). Preto by som si trúfol povedať, že priemer v spritmonitore je pomerne slušný údaj o pravdivej spotrebe auta.

lamal_SK
17. května • 8:53

nie je pretoze neselektuje, v udaji priemerna spotreba nie je vyselektovana kategoria jazdny styl a podmienky vyuzivania...ak tam bude 90% jazdit v meste a bude nakladat motoru tak aky bude priemer ? vyssi
ak tam bude opat vysoke percento len dialnicnej jazdy pri 110/130 km/h aky bude priemer ? nizsi... takze uz len z tohoto pohladu tu mas dve rozdielne hodnoty a pokial nepoznas tieto faktory ich pocet a mieru ovplyvnenia nemozes ani povedat, ze to je priemer, ktory dosiahne kazdy, na zaklade vyssie uvedenehojedine co ti sprint monitor moze zarucit viac ako bezny test je to, ze je doveryhodnejsi co vyplyva z mnozstva zucastnenych ... ale doveryhodnost este neznamena presnu hodnotu, ta je subjektivna u kazdeho pouzivatela a moze vyjadrit jedine minima a maxima ktore su ti na nic a priemer z nich tiez

Skyline
16. května • 14:25

Omyl, je to naopak, jedna vlastovka jaro nedela. Pro diskusi o motoru jako takovem ma smysl jen prumer vic lidi, ne jeden extrem.

lamal_SK
16. května • 23:13

to mas sice pravdu, ale tu skor ide o konkretny kus a o tvoj jazdny styl a typ vyuzivanie a to su dve tak dolezite veci v spotrebe, ze dokazu vytvorit opacne extremy tj minimum a aj strop ... takze priemer zo SM je pekny, ale nemozes sa od toho odrazat s takym sebavedomim a pisat tu konkretne hodnoty spotreby na stotiny, to je ulet.

Tom
14. května • 13:25

souhlas :-) druhá věc ještě je to, že Honda narozdíl od VW udává hodnoty, kterým se opravdu i přiblížíš. VW je známý tím, že na papíře litr sem tam nehraje roli a jeho palubní pc taky lže, jak když tiskne.

lamal_SK
15. května • 20:15

VW uz v golfe 3 1,9 tdi 66kw klamal minimalne o 6 deci :-))

Skyline
14. května • 15:01

Ted uz lze i Honda, nic jineho ji nezbyva, realita bruselskeho urednika nezajima a zakaznika uz taky ne . Na strane druhe treba u vetsich benzinu je to jen dobre, resp. jsem ty nesmyslne udaje zacal povazovat za dobre, protoze je to jediny zpusob, jak udrzet ve vyrobe V6 a dalsi "antisocialisticke" motorizace, proti kterym jde Brusel ve velkem a bohuzel se jim to dari.

lamal_SK
15. května • 20:18

treba sa prisposobit, hlavne je, ze kto chce si k nim najde cestu zatial ... i ked 2,0 VTEC si ma zatial nikdy neziskal na accord je prilis tocivy co je sice fajn, ale bezne to jazdi jak 1,6ka az kym to nevyzenies nad 5000 .... M6 prevodovky to do istej miery riesia uztaka mazda nissan toyota to vie aj vedela aj s primeranym zatahom od spodu a zaroven chutou tocit sa ako sa na japonca patri

Noname
13. května • 12:24

Pekny clanek. Tezko lze popsat, jak dobre auto to je. Ja ho mam v 2,4ce. V dieselu jsem jel take, ale ten benzinova verze je jeste o chloupek lepsi (subjektivni pocit)....

Mirek
12. května • 20:53

Vážená redakce, napsat, že Avensis, se kterým Acord porovnáváte, stojí přibližně stejně je trochu velký úlet. Úlet v hodnotě cca 160 000 Kč. Výbavu a podobně je zbytečné hodnotit. Jasně se ukazuje zájem o toto vozidlo v porovnání prodejů za 04/2012 : Acord 24, Avensisi 175.

MartinJ
13. května • 8:00

Samozřejmě, že má avensis vyšší prodeje, Češi milují poměrně dost ošklivá auta bez emocí s velkým kufrem, viz oktávka...

Mirek
13. května • 18:53

V současné době je Avensis jedno z nejhezčích kombi. To nemá s emocema co dělat a s Octavii už vůbec ne.

MartinJ
13. května • 20:09

Hm, tak to máme asi každý úplně jiný vkus, mě se zdá avensis jako jedno z nejošklivějších aut. Toyota má vynikající techniku, ale příšerný design....

Mirek
14. května • 20:52

Podívej se na testy v různých periodikách, případně v televizi a uvidíš jaký na to mají názor testeři. Asi napíšeš, že nemají vkus a podobné bláboly.

Petr
14. května • 14:13

Kdepak, Avensis v posledni generaci opravdu patri k tomu nejhezcimu co je ve stredni tride k mani.

q
12. května • 10:02

pane boze, kde japonci zaspali... v roku 2005

jirka
11. května • 16:08

mám taky acorda ale coupe rok 1998 3.0 v6 nádherný svezení dost si hledám záminky abych se projel.

asdf
11. května • 15:38

Proč musí i slabej naftovej kombajn bejt sportovní? To už maj všichni tak vyduněnou palici že chtěj mít nepohodlnej podvozek?

Lukke
11. května • 13:49

To je ale bída z nouzí ten motor...

C. Rice
12. května • 9:10

nebuď pako, Lukke

Mr.Semtex
11. května • 14:22

Ten motor je naopak velice dobrý, bída s (ano píše se "s") nouzí je neexistence širší nabídky motorů, ať už v benzínu nebo naftě.. B-]

Lukke
11. května • 14:58

Opravdu? Tohle mělo BMW už v roce 2001 (ano, před 11 lety). 110kW diesel ve 2litru.

Mr.Semtex
13. května • 13:41

Tvé problémy jsou následující:
- neumíš číst
- nechápeš psaný text
- máš nějaký mindrák
- příliš nerozumíš autům (pravděpodobně proto, že jsi jich asi ještě moc neprojel)Takže, aby jsi to pochopil. Ještě jednou. Nepíšu, že by to byl nějak nadprůměrně výkoný motor, naopak píšu, že to je velká slabina Hondy, že nenabízí i silnější alternativy (než cca. 130kW) v dieslu. V benzínu jim zase chybí turbo - kdysi skvělé 2.0 a 2.4 už mají něco za sebou..Když ale pominu výkon (který na dnešní dobu není špatný - je prostě průměrný), tak se jedná o velice dobrý motor s příjemným průběhem, pěkně tichý a kultivovaný. S tím BMW si děláš srandu, že? B-]

Lukke
13. května • 22:29

Absolutně nechápu, proč bych si měl dělat srandu. Tenhle "skvost" už nabízelo BMW přesně před 11 lety v běžné trojce. S tím Honda "trošku" zaspala... Ale každý dle svého gusta. Mindárk nějak nemám, vozy BMW mám doma 10 let (330d a 330i).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom
14. května • 13:17

Lukke kdyby ses v autech trochu vyznal, tak nenapíšeš takovej blaf. Nemá cenu ti to vysvětlovat, očividně nechápeš, že motor a jeho kvalita není jen o absolutním výkonu. A když už ses pustil do Hondy, tak argumentuj na tohle: Honda 1,6vti 118kW bez turba před 20 lety. 1,8 140kW bez turba, 2.0 177kW bez turba. Proč BMW dělalo 1,6 s polovičním výkonem? :)

Lukke
14. května • 13:26

Protože mělo silnější alternativy v podobě 2.5 litru (141 kW), nemluvě o 3litrové M3 (210 kW)? Jaksi nebyl důvod honit a točit 1.6ku... :-) Zkrátka tohle oslavování dieselového motoru Hondy (kdy zaostává o 11 let) nechápu, každý přece ví, že nejlepší naftové motory vyrábí BMW. ;-)

Skyline
14. května • 14:56

Hele Lukke, kdyz je tohle takova hruza, tak co ten 2.0d v nove trojce, co ma 85 kW? To mel prece VW uz pred sto lety, takze ten baworak je fakt zaostala plecka:-D

Tom
15. května • 9:33

Aha, takže ty se tady pořád oháníš nejvyšším výkonem u BMW :) takže BMW potřebovalo 6válcovou 2,5 na 141kW, Honda to udělala se 4válcovou 1,8. Gratuluju :)

21. března • 15:42

Zdar bmw najede 500000km v pohode honda je po 300000 po smrti mam vrakoviste, tak vim co na kolika umira.Za2 jsou auta z ktereho jse vystupuje po nehode nebo te nalozi havrani .

Lubo
19. dubna • 20:30

Honda po 300tis je akurat v zabehu...mam na tom motore 430 tisic km a vsetko je povodne a bezi ako hodinky...

Lukke
15. května • 10:00

To není třeba gratulovat, osobně jsem si z motorů BMW vždy vybral a nedostatkem výkonu (tak jako u japonců) jsem rozhodně netrpěl. :-D

Skyline
15. května • 15:30

Takze zakladni diesel v Accordu je "nedostatek vykonu", zakladni vyrazne horsi a slabsi motor v "trojce" je "nedostatkem vykonu jsem netrpel":-D Jeste neco pridej Lukke, at je sranda, zamindrakovani bulici, co si kupuji BMW a jeste potrebuji exhibovat na netu patri k nejkvalitnejsimu materialu (ale sorry, vetsi sranda, nez z majitelu VW a Skody z tebe nejspis nikdy nebude, i kdyz mas nakroceno slusne);-)

Lukke
15. května • 16:40

Trošku jsi to překroutil, já chcíplýho psa 316d nikdy nevlastnil. :-D Mně naopak rozčílení Hondysté baví, můžeme směle pokračovat. B-]

Skyline
16. května • 8:58

Rozcilovat se z tveho mindraku?:-D Kdes na tom byl?:-D Je usmevne, jak blabolis uplne z cesty a vubec si to dle prispevku neuvedomujes, pridej, Lukco:-P

jirka
15. května • 21:07

hele trochu jsi zapoměl když honda v roce 2001 nebo tak nějak vyjela s dieselem 2,2 s výkonem 140 koní byl oceněn jako technicky nejvyspělejší dieselovej motor jo dříve zkoušeli 1.7 diesel ale brzy to zrušily ty motory od roveru stály za prd.

Lukke
15. května • 23:32

To je vtip? :-D BMW mělo 140koňový diesel (325tds) v roce 1993... V té době nejrychlejší diesel na světě. No snad raději bez komentáře. :-))

Lovap
16. května • 14:24

Chlapče, ty si magor. Nikde sa nepísalo, že ide o výkon, ale o technické riešenia. KAŽDÝ dnešný moderný diesel je technicky lepší než ten tvoj 325 tds z 1993, neznamená to, že je výkonnejší ... Inak, tvoje chápanie textu je podpriemerné a klesá závratným tempom ...

Skyline
11. května • 15:53

:-D Protoze mam moznost se v tom obcas svezt, tak me tvuj prispevek totalne slozil:-D Doporucuju ty motory porovnat osobne, ne jen podle toho, co sis precetl v tabulce;-)

q
12. května • 20:32

asi bude rozdiel v tom, ze vylagrovane 11 rocne BWM a nova HONDA bude trochu ine povozenie... ze
ale inak BMW taky motor malo v 2001 :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
MAR
13. května • 9:45

Nemusí být 10 let staré. Manželka má tenhhle motor v nové X1 a v kultivovanosti na Hondu ani zdaleka nemá. BMW dělá skvělé diesely, hlavně tedy R6, ale ten výkon je vykoupen hodně hrubým chodem.

Pekr
15. května • 10:05

BMW X1 ma opravdu "drsnejsi" chod motoru, ale je to zpusobeno nepouzitim odhlucneni u tohoto vozu. Motor je stejny jako v 320d a tam je o poznani tissi. X1 jsem chtel kupovat, ale je to zoufale spatne udelane auto (vzhledem k cene) z hlediska komfotu. Je hlucne a tvrde. A to na nasich silnicich sakra pocitite. Oproti tomu nova X3 je proti X1 nebe a dudy.
Accord za 799 tis Kc vzhledem ve srovnani s konkurenci (zvlaste nemeckou) je opravdu predrazeny.

Doporučujeme

Články odjinud