Test Honda Accord 2,2 i-CTDI: pan Nedoceněný

66 komentářů

Holland
30. listopadu • 10:30

Měl jsem Accord 2,0 TDi r.v.1998 v pořadí 12auto a můj názor-spolehlivé,úsporné,minim.provoz.náklady-běžná údržba!!!Při prodeji měl motor najeto 250 000km bez závad!!!a stále vynikající parametry.
Na závěr velmi povedené auto!!!

2.2
30. ledna • 17:52

mam treti japonske auto (uz dvakrat Accord ...) , a naprosty souhlas . Az bude nutna obnova vozu , bude to zase Acco . Ale pral bych si vice germanskych obdivovatelu a nakupy vsech moznych a nemoznych "folk....u" , protoze mam nekolik jejich akcii. Ogari,snazte se , german je jistota ......

Maxx
15. listopadu • 16:23

Můžu potvrdit, že Accord je výborné auto. Sportovní ano, ale jen vzhledem. Zejména v dieslu. Ten je o poznání težší než 2,4 a je znát nedotáčivost v prudkých zatáčkách z kopce. Benzín se mi zdál pochopitelně lepší. Mám najeto necelých 100t. a jsem spokojen. Náklony karoserie jsou fakt, tečka. Extrémy jsem záměrně nezkoušel, ale když jsem se jednou nechal unést na vlně vysoké rychlosti Accord mě 100%podržel-podvozek je dle mě výborný, jen nemá rád příčné nerovnosti kdy se projeví tvrdě. Motor spokojenost, spotřeba spokojenost, auto je výstřední zkrátka pro určitou skupinu lidí co nechce jít s davem je to v mnohém lepší řešení tuctových koncernů.
Jak tu někdo srovnává s O2 tak pardon to nelze. Máme doma obě auta a ač jsem s O2 najel jen pár set km troufnu si říct, že mezi auty je rozdíl třídy ve všem i v ceně. A to si myslím, že je O2 hodně povedené auto. Zásadní rozdíl je v motorech. 2.0TDi je traktor a nic jiného. Z venku katastrofa, zevnitř taktéž. Slovo kultivovanost je neznámý pojem. Když se nedopatřením podtočí auto se div nerozpadne. Zpracování atd.. Je třeba si ovšem uvědomit cenu nového auta, ten rozdíl v ceně bych řekl odpovídá tomu co auta nabízí.

Sid
12. listopadu • 9:01

To je ale krabice a ten interiér jak moderně zastaralý,brrr

Bob a Bobek
11. listopadu • 14:38

Po skoro 100tis.km s kombikem pred faceliftem (r.2003) bych ho rozhodne oznacil jako SPORTOVNI a spis tvrdsi nez sportovni. Taky bych nesouhlasil s utlumenim motoru, byl slyset akorat. Jedine co mi vadilo bylo mizerny radio/repraky a vyssi hlucnost na dalnici nad 140km/h.
Jinak nechapu jak muze nekdo porovnavat Accorda s Octavii. Nebe a dudy.

Track
12. listopadu • 10:00

No octavia je daleko lepší, souhlas

Sid
11. listopadu • 10:12

Já bych tedy japoncům moc nevěřil...

Pinkchas ml.
11. listopadu • 11:42

.. nevěř ... jiní na tom vydělaj .. teda ušetří .... ;-)

Kankunen
11. listopadu • 7:10

Já jel s tímto motorem v Civicu a to auto mělo hroznou spojku. Nic, nic a najednou to zabralo moc. V koloně bych takové auto asi raději tlačil. Motor naopak vynikající a měl zvláštní zvuk.

Petr
10. listopadu • 21:04

V článku je několik nepřesností, např. el. ovládané 5. dveře mají úplně všechny verze, i 2.0 Comfort z roku 2003, airbagů tam podle mě pod 8 taky nedávali, verze Sport (Type-S) byla i pro benzín atd.

Franta
10. listopadu • 22:04

Drobné nepřesnosti v článku jsou, ale není to nic z toho co píšete. Ono taky záleží o jakém trhu mluvíme. Je běžné, že na různých trzích se výbavy a verze liší. Verze Sport byla v ČR skutečně jen pro diesel a třeba ty elektrické páté dveře byly jen u nejvyšší výbavy Executive. Maximální počet airbagu byl šest, protože okenní jsou společné pro přední a zadní sedadlo, takže 2 pro řidiče + 2 boční + 2 hlavové = 6. Více airbagů v žádné verzi nebylo.

Ladaber
28. prosince • 7:08

K těm airbagům: v mém Accordu Tourer 2,4 (CM2) Executive (2004) koupen nový v ČR je airbagů IMHO 8. (2 před spolujezdcem a řidičem, 2 v A sloupcích, 2 v předních sedačkách a 2 v C slupcích).

MichalH
10. listopadu • 8:52

Mám Accord 2,2 i-CTDi Sport v sedanu, jeden z posledních kousků z druhé poloviny roku 2008. Liší se o malinko pozměným středovým panelem s lepším rádiem, který je spolu s některými dalšími prvky provedený ve velmi zdařilé imitaci karbonu, zvenku má vozidlo jiný přední nárazník s mlhovkama a použití "černého" chromu, kola jsou originál 17".
V současné době mám najetých 123tis. km s maximální spokojeností. Auto je spíše měkce a komfortně naladěné, avšak s vynikajícím držením stopy. Kdo si zvykne na větší náklon a bude věřit podvozku, nebude rozhodně zklamaný. Po výměně originálního obutí Michelin PilotSport2 se jízdní vlastnosti dále výrazně zlepšily a výrazněji se potlačila nedotáčivost, stejně jako rozevlátost zádě. Kombinace měkčích pružin, tužších tlumičů a dobrých gum prostě funguje.
Standardní výměna oleje a olejového filtru po 20tis.km znamená v Hondě zhruba 5000,- Kč, po 40tis. km kdy se mění i vzduchový je to o něco více. S mým hodně sportovním stylem jízdy, často navíc horama, dostávají zabrat brzdy. Představoval bych si malinko lepší účinek, plusem je, že alespoň nevadnou. Cena brzdového obložení je standardní. Zarazila mne pouze cena za výměnu předních desek vč. kotoučů, kdy to znamenalo u Hondy částku 12.000,- Kč.
Po cca 50tis. km mi začal lehce "chrochtat" motorek nasávání klimatizace, který je umístěný pod palubní deskou a který po otočení klíčkem nasaje vzduch z interiéru a změří tak jeho teplotu. První ho vyčistili, ale po cca 20tis. se ozýval znovu. Sice jsem dostal "vyhubováno", že mám často dost zaprášenou přístrojovku a tedy ložisko motorku se zanáší, ale vyměnili jej v rámci záruky. Já zlepšil starost o interiér vozidla:-) Podruhé jsem uplatnil reklamaci na rosící se levé přední světlo. Nezkoumali, zda jsem s tím někde neťuknul (přestože prasklá mlhovka na stejné straně by k tomu sváděla), bez problémů vyměněno v rámci záruky. A na mlhovku jsem dostal ještě 15% slevu, tu jsem si platil sám. Protože se pohybuji z 90% po Slovensku, jezdím k dealerovi v BB, kde jsem maximálně spokojen a starají se výborně, přestože jsem u nich vozidlo nekupoval.
Auto mám zajeto hodně do rychla, jízdní styl hodně sportovní. Jezdím však převážně delší trasy. Spotřeba se pohybuje standardně od 6,3 do 6,7. Dovolená klidným stylem na tempomat 5,6. Na delší rovině se dostanete poměrně snadno na tachometrových 220 km/h, s mírným klesáním i přes 230 (prostě jsem to párkrát zkusil). Auto snadno "udělá" i papírově o dost silnější konkurenty, především ve zrychlení, přikládám to krom excelentního motoru rovněž precizně odstupňované převodovce, která je s motorem famózně sladěná. Preciznost jejího chodu v kulise si musí každý zažít sám.
O trvanlivém interiéru, vynikajících sedačkách, kvalitní kůži atd. toho bylo napsáno dost. Na sedanu se mi nelíbí horší přístup do zavazadelníku a že pod zadní loketní opěrkou není alespoň průvlak pro lyže, to by hodně usnadnilo přepravu delších předmětů.
Každému sedí něco jiného, mě ovšem sedl Accord v této verzi dokonale. Je to vozidlo, na které se mohu naprosto spolehnout a vydal bych se s ním na kraj světa. Rovněž přístup dealera je příkladný. Jediný problém do budoucna mám, že ho nedělají pořád ve čtyřkolce, což bych ocenil vzhledem k tomu, že se často pohybuji horama. Kdyby tam "prdli" alespoň ten primitivní pohon RT-4WD z CR-V, po ničem víc bych netoužil:-)

Zelí
10. listopadu • 15:40

Když redaktoři našich auto redakcí tvrdí, že se jedná o sportovní naladění, tak to je prostě "fakt", od kterého neustoupí. To se týká i mondea, které je taky "sportovní".
Já jsem accorda taky zkoušel v roce 2005 i mondeo, poněvadž jsem se rozhodoval co koupit po dvou octaviích a chtěl jsem něco jiného. Takže jak mondeo tak i accord byly pro mé vnímání v tehdejší době hodně moc komfortní čili takové příliš houpavé. Takže jsem skončil zase v OII, ale 4x4, což má výrazně tužší naladění. Nicméně po dalších čtyřech letech jsem přestoupil do komfortnějšího ladění a jezdím v Passatu s podvozkem sport. Ten asi tak odpovídá naladění accordu a mondea, které jsem zkoušel v roce 2005.
Ještě jeden poznatek evropana k accordu (v roce 2005), který mi dost to vadil. To auto mělo v provedení kombi strašně nízkou hranu střechy - japonci jsou malí, asi jim to nepřijde, ale já jsem ho měl někde u pupku, což je na kombi opravdu trochu nelogické. Druhá věc je, že mi motor 2,2ctdi v roce 2005 přišel hodně slabý. Pravdou je, že moje tehdejší OI byla čipovaná na 140kw, což byla na silnici při její váze asi 1300kg bezkonkurenční záležitost a trochu mi to kazilo vnímání motorů jak v accordu tak i v mondeu (114kw).
Nájezd uvedeného vzorku mi připadá velmi malý i když netvrdím, že při soukromém užívání v čr to není reálné. Já jsem např. výše uvedenou OI prodával s nájezdem 250 tisíc km po čtyřech letech - motor i auto bylo ve skvělé kondici.

Skyline
11. listopadu • 11:10

Zeli Zeli, tvoje nazory, to jsou perly:-D Dokud jsi jen blabolil obecne hlouposti jako "VW je nejlepsi" a tak, clovek si mohl myslet ledacos. Ale kdyz zacnes srovnavat a placat takova moudra, jako zes projel Acco a Mondeo a nakonec si nadsene koupil O2, protoze ma lepsi podvozek a je min houpava, to je narez:-D:-D Rozdil mezi 7G Acco a O2 je propastny doslova ve vsem krome mista na zadnich sedadlech, tam jsou na tom obe auta stejne dobre (nebo spis blbe). To je jako tvrdit, ze Fabie je lepsi, nez Golf. Rozdil tridy snad pozna i naprosty laik, coz ty sice jsi (viz tvoje naprosta neznalost zasadnich veci o motorech, o kterych tady zasvecene placas), ale zjevne jsi nejaky zvlastni model laika, ktery nerozezna uz vubec nic, jen fanaticky placa. No, jak jsem psal jinde, cudici huste vocipovany traktordrncniinside a pres 60k km rocne za volantem udela svoje. To uz je snad primo diagnoza.:-D

Zelí
11. listopadu • 14:34

Všiml jsem si, že máš nějaký problém. Já pokud něco napíšu, tak je to podepřeno osobní zkušeností. V mondeu jsem strávil týden. A měl jsem vcelku jasno, co je možné od toho stroje čekat. V accordu jsem jezdil jen jedno odpoledne, bylo to o poznání lepší než v mondeu, ale když píšu, že to je houpavé, že se to naklání v zatáčkách, tak to je prostě fakt, který mi vadí, který brání rychlé jízdě a který jsem nechtěl. Tečka. Jinak si přečti svůj odstaveček a zjistíš, že plácání je na tvé straně, protože neobsahuje žádnou kloudnou informaci. Možná, že vlastníš forda nebo hondu a bereš to moc osobně. Já auta osobně neberu. Používám to, co mi vyhovuje a co se mi osvědčilo.

TECH
13. listopadu • 10:26

2Zelí, napíši ti to po lopatě.Kritizovat zrovna Accord a Mondeo za podvozek může opravdu jen někdo, kdo tomu nerozumí.Možná popisuješ své pocity a nejsou ti jasná slova které nám to mají oznámit.To je tak celé.ACCORD a Mondeo jsou etalony v tom co ty píšeš .Vědí to všichni, jen ty ne.Holt ti asi vyhovuje tvrdej podvozek a to je celé tvé sportovno, ono je ale jinak.Začni jezdit v těchto autech na limitu a uvidíš zcela zásadní rozdíl...Imho si pleteš dojmy s pocity.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zelí
14. listopadu • 10:34

Etalony. Nenech se vysmát. Znáš staré Goebelsovské: " 100x opakovaná lež se stává pravdou". A to platí hlavně pro mediální manipulace.

Skyline
15. listopadu • 17:32

To vysvetluje, proc tady ty svoje lzi placas porad dokola. Ja si porad rikal, ze za tim bude nejaky skryty umysl a hle, Zeli se shledl ve treti risi. B-]

Skyline
11. listopadu • 15:19

Problem mam jen jeden - kdyz vidim "ve srovnani s O2 je Accord houpavy, ze se to naklani a brani rychle jizde", mam problem se prestat smat:-D Ze znam obe auta velmi dobre a tedy pisu z vlastni zkusenosti uz sis mohl taky vsimnout. A osobne? Nenech se vysmat, to je hodne slaby argument, ktery jen tezko zastini ty bludy, ktere tady pises. ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zelí
11. listopadu • 18:43

Žádné konkrétní zkušenosti z tebe nikdy nevypadly. Pokud si myslíš, že je accord tvrději naladěný než OII, tak jsi v těch autech vůbec nikdy nejel.

Skyline
11. listopadu • 19:26

To si opravdu nemyslim. Mel by ses naucit cist.B-]

gbgb
20. října • 16:38

aj soferovat

Zelí
11. listopadu • 21:32

Je to prostě strejcovský auto. Nicméně ještě k accordu. Abych nevypadal jako zaslepený milovník nafty, tak mě velmi zajímal opěvovaný supermotor 2,4l 140kw. Motor je fakt super, vytáčení k 7000 ot/min je úchvatné, zvuk kolem 6000 ot/min jako ve ferrari. Když smrdíš padesátkou po Praze a občas si protočíš motor při startu na semaforu tak je to paráda, ale nesmí to trvat moc dlouho. Rychlá jízda po dálnici připomíná pobyt s hlavou ve včelím úle. Děkuji to nechci !!! Nevím pro koho to manažerské auto japonci dělali, v autě pro tuto cílovou skupinu musí být na dálnici ticho. Ten motor patří do civicu, který je vizuálně super. Design je ideální pro pubescenty a ten motor i se zvukovou kulisou by se tam hodil. Ale tam bohužel není. A tím jsem s hondou skončil (před pěti lety). Od té doby to nechávám na jiných. Času v životě není nazbyt.

thgtht
20. října • 16:40

este taku blbost som nepocul.

Skyline
11. listopadu • 23:04

Zatimco O2 je pro mlade a neklidne a zvuk rozdovadeneho zetoru oslovi prave znalce:-D Je fakt, ze kdyz jedes s 2.4 po dalnici 140 pri 3300 otackach, tak ten motor fakt brutalne rve, v podstate jako pri tech 7000 (ke kterym ho na 6 vytocit realne nelze, teoreticka maximalka je nekde u 300 km/h) :-D Hele dneska vazne "jedes":-D

Ondráš
12. listopadu • 20:49

....tak tak. Mám 2.4 Tourer a jedná se do 4500/min o úžasně tichý motor. A kolik točí při dálniční 140 km/h již bylo řečeno. A nad 6000/min má na 4-válec docela "hezký" zvuk. Osobně bych ho ze 4-válců snad vyměnil jen se subaráckými boxery....to jsou ještě více sexy.....

pajathc
13. listopadu • 23:43

Čtyřválec 2.4 je možná tichý, ale zklamal mě výkonem, hlavně pokud jde o pružnost :-/ Těch dvěstě koní na papíře je v reálu neslaných nemastných. S automatem je líný jak veš a i s manuálem se musí celkem dost ždímat a točit (ty Hondí cirkulárky asi fakt nejsou pro mně, kamarád má TypeR 7g - je to peklo, ale jezdit s tím dálnice je už trochu o uši). Rozhodoval jsem se mezi Tourerem a ST220. Přestože se mi Acco líbí v interiéru možná o trochu víc, nakonec jsem šel do Modulona, hlavně kvůli motoru. Škoda, že Acco končí na R4 a nemá i šestiválec. Podotýkám, že můj pohled je jistě neobjektivně zkreslený velkoobjemovými motory. Krásný víkend :-)

Petr
10. listopadu • 21:16

Pán rád žertuje. OII má možná tužší naladění, ale projevuje se to max. větším nepohodlím, rozhodně ne sportovnějšími možnostmi. Já jsem se rozhodoval mezi O, Passatem, Mondeem, Astrou a Vectrou, Accord jsem kvůli vyšší ceně nějak "přehlížel". Pak jsem se ale projel a bylo jasno. Accord řadím jízdními vlastnostmi o třídu výše a třeba proti O působí mnohem prostorněji a je v něm menší pocit rychlosti, takže to vypadá, že tolik nejede(te), ale pohled na tacho vás vyvede z omylu. Je to moje první Honda a po zkušenostech z jiných aut jsem jízdními vlastnostmi nadšen a nevím, co si koupím příště, protože 8. generace už má některé věci řešené hůře, třeba velikost kufru dost utrpěla.

Skyline
11. listopadu • 10:59

Kufr u 8G neni myslim mensi, ale nema rovne dno a ma horsi pristup (mensi "diru"). Taky me to moc nepotesilo. Na druhou stranu, interier jde s dobou a je videt, ze je to Acura. Stejne tak jizdni vlastnosti jsou lepsi, nez u 7G a doslova jsem nechapal, jak skvele se ridi kombi (tezsi zad ma pochopitelne sklony k pretacivosti, ale ta prichazi pomalu, krasne citelne a clovek si doslova uziva, jak mu kufr pomaha vykrouzit zatacku). Tragedie je na druhou stranu jeho objem (myslim ted kufr Toureru).

TECH
10. listopadu • 20:04

Který to motor u O1 byl čipnutej na tyhle Kw?A od začátku?

Shimi
10. listopadu • 20:32

to TECH: Taky jsem se ho na to chtěl zeptat. Páč do OI se tuším dávala max. 1.9 TDI 96 kW. V tom případě by nešlo jen o klasický softchip, ale muselo by se měnit turbo, mezichladič a vstřiky + popřípadě spojka.

TECH
11. listopadu • 0:00

Znám borce který to mělo "naladěný" z té 96 ještě více než je 140.(tuším něco kolem 160)Jenže, po dvou letech to ztáhli z5 a vůz šel do prodeje.Ještě se poptám, ale tuším že to měli jen softem, na 99%.Ono to jde, ale ten kdo to pak koupí po nich, má peška.Znamej to měl-má něco kolem 130 kW a jezdilo to "dobře".Já osobně ty kopance nenávidím, ale zátah brutal, holt někomu to vyhovuje.Ve 3500 to ale končí...pravda maximálka se bližila 250 tachometrově.Nechtěl bych to..., ale to je věc druhá.Bavíme se o roku 2004.Dnes je vše jinak...dneska to řešej bazarový kowbojové-hlavně opravy.:-P
Holt každej nějak začíná...:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shimi
11. listopadu • 8:49

to TECH: Nechci se zbytečně hádat, ale jak chceš dosáhnou z 96 kW těch 130 - 140 kW pouze softem? O 160 kW se už vůbec nemá cenu bavit, to je holý nesmysl.

TECH
11. listopadu • 18:23

Já se taky hádat nebudu, bó těch 130 kw vím na 100%.Má to bratránek.Taky už mu po 120 tkm odešla spojka+ turbo.On ale hodně jezdí město krátké trasy.
Zbytek zjistím, už si fakt nepamatuji.Je mi jasné, že nad 140 kw už tam bude muset bejt i nějaká další úprava, jiné trysky , turbo, ale opravdu už si to nepamatuji.Nejsem v tom odborník, raději kupuji auto co už vykon co chci má.....šel bych max o 10% více, když už chip.

sdfsd
15. listopadu • 13:36

130KW na brzde? ale samozrejme....
;-)

mařas
1. prosince • 1:22

Mám doma taky 96kw\310NM-fabii...
Než sem to čipnul tak sem o tom hodně slídil a zjišťoval...
Dostal sem nabídky čiptuningu bez jakýchkoliv jiných úprav na hodnoty:
112kw\360NM
121kw\400NM
121kw\410NM
130kw\410NM
145kw\425NM 112kw je převážně na snížení spotřeby...
121kw je optimální naladění-větší výkon-menší spotřeba a nehulí to
130kw je už riziko pro spojku,tubo atd. a už to hulí
145kw je už úprava na hraně sériového motoru a jen otázka kdy co klekne po sešlápnutí plynu na zem-takto čipnutá auta kolikrát nevydržely ani jeden den jízd.např. Mimoňské války.
Výkony změřeny!!!!!!
Ale když je člověk "prase" tak zkurví auto i bez čipu.....

MichalH
10. listopadu • 19:39

Pri soukromém užívání je nájezd dle mého názoru v pořádku. Manželka najede ročně 8-10tis.km běžným užíváním a denním dojížděním do práce. Z domu do práce je to 16km v jednom směru.
Můj nájezd s Accordem je při denním pracovním využívání a na dlouhé cesty a i to si myslím, že těch 123tis. km za 25 měsíců provozu není zrovna žádný běžný průměr ani při pracovním využívání. Spíše vyšší nadprůměr.
Jinak vám rozumím, že při nasednutí do Accordu a nájezdu 50km testovací jízdy vám připadá Octáva vedle něho jako supersport svým tvrdým naladěním, nicméně přitlačte na tyto auta a jak na zadní svítilny Fordu, tak Hondy, se budete dívat z hodně velké dálky. Když jsem přesedl po dvou letech z Focusu II do Accordu, tak jsem si připadal podobně, nicméně až delší zkušenost ukázala omyl. S OII jsem měl možnost absolvovat 450km cestu se zapůjčeným 1.9TDI a za žádnou cenu bych s FOCII nebo Accordem neměnil.

Skyline
10. listopadu • 19:24

Dekuji za osvetleni toho naskoku diky technice a hlasek vubec:-D Mozek vyduneny po 250k km v O1 TDI behem 4 let, to holt zanecha nasledky uz naporad:-D

rymac
10. listopadu • 21:05

:-D:-D:-D

cosworth
10. listopadu • 20:31

To chce klid. A co zkusit treba se projet ve starem tdi 66 nebo 81kW co se daval do stare octavie? Po zahrati jsou podle me tyhle motory klidnejsi a kultivovanejsi nez nove diesely se svymi restrikcemi(vcetne ctdi), o nejakem duneni nemuze byt rec.

Skyline
11. listopadu • 19:29

Bez obav, s O1 TDi 66 kW jsem najel peknych par tisic "od novoty". V te dobe jsem se poprve zasmal nad propagandou Sveta motoru, kde se o O1 TDi psalo, ze "neni poznat, ze to neni benzin". Po par tisicich km uz jsem se moc nesmal a tak chapu, co to - zvlast po cipu s dejlem - Zelimu udelalo. B-]

Brouk
10. listopadu • 20:57

Jo, mas pravdu. Po zahrati to pripomina V8 z lexusu LS460, mozna jeste tissi.

Jasonek
10. listopadu • 17:54

Myslím, že nájezd je na soukromé užívání v ČR spíše nadprůměrný. Pokud jste vy měl 250 tis. za 4 roky, tak jste v průměru musel najet přes 170 km denně včetně víkendů a svátků. Na soukromé ježdění (služebáka byste asi nenechával očipovat) je to docela extrém. To máte práci 100 km od domova?

Honza Sz (szantus)
10. listopadu • 8:37

Před tím, než jsem začal číst si říkám, bude mít najeto zase 110 - 130.000 km a co myslíte - má ! Jak to ty auta v ČR dělají, že ať už jsou 3, nebo 6 let stará, tak většinou mají tento počet kilometrů ( a vždy vzorně vyplněná serviska )... Ale vždycky si řeknu: ten majitel si přece koupil výrazně dražší diesel oproti benzínu, ne kvůli tomu, že hodně jezdí, ale aby tomu co to po něm koupí udělal větší radost...:-))

Toper
10. listopadu • 10:19

Pokud by vešel v platnost onen připravovaný zákon, že za stočení tachometru by byla pokuta až 5 mil Kč, tak si myslím, že by Áčka byly v těžkém maléru. :-D

sid
10. listopadu • 14:54

Acka ty joudo dávaj certifikat cebie,nechaj te odjet do jakehokoliv servisu chces,kde ti ho dovolej proklepnout,jestli km sedej,muzes si sam zaplatit cebii atd...

Toper
10. listopadu • 16:09

Ano ano, všichni věřte papíru z Áček. :-DInternet je podobných historek plný, jak jsou Áčka "super"! :-P

roadmaster
7. prosince • 21:47

To vis ze jo, osliku ze stadecka :-D Internet je naopak plny do nekonecna opakovanych a upravovanych historek o tom, jek si nejakej idiot z vidlakova nenechal od nikoho poradit a koupil si prvni vranu, na kterou v Ackach narazil :-) Kdybych takovou neuvazenou kravinu udelal ja a vymstilo se mi to, urcite bych se tim nikomu nechlubil... Ono by mozna bylo lepsi, kdyby sis do tech "NEsuper" acek zajel a osondoval, co ti nabidnou. Chces to s kamosem prolezt na rampe? No problem. Navsteva nezavisleho servisu? No problem. Garance na kilaky od treti strany? No problem. Nekolik dni (nevim ted kolik) na vymenu auta bez udani duvodu? No problem. Lidi, zacnete se chovat jako uvazujici bytosti a ne jen jako hospodskymi kecy semleta pakaz, ktera kazdeho, kdo si dovoli apelovat na rozumny usudek, bude pomlouvat jako "zaplaceneho prisluhovace" urcite instituce...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jelass
20. října • 17:33

Chlape, co kdyby jsme šli na pivo a já Ti řekl jak ty auta v jakym stavu tahaj z celý Evropy? A pak Ti na to vytisknou cebii jakou chceš, klidně idkyž je to auto ze tří kusů:-P

Rode
10. listopadu • 10:39

I dnes jsou tyto veci postizitelne a to na zaklade podvodu, takze novy zakon je zbytecny a hlavne je populisticky. Ackam by musel nekdo prokazat, ze ten tacho stocili oni. Coz bude dost slozite ne-li nemozne. ale zakon se schvali, prosty lid bude uklidnen a ziska pocit, ze vse uz je v poradku ;)

Toper
10. listopadu • 10:53

Taky jsem si to uvedomil. Asi by to hráli na něco takového, jako že "milej pane, jestli nám tu nepodepíšete, že to vaše auto má najeto sto tisíc, tak my vám ho ani nevezmem do výkupu".Jen jsem si vzpomněl na aférku, kterou mi vyprávěl můj kamarád autorizovaný prodejce jedné značky, který vzal na protiúčet do výkupu auto a to mu pak stálo tři měsíce v jeho bazaru a nemohl se ho zbavit. Tak ho udal v áčkách, jaké bylo jeho překvapení, když mu po čase volal člověk, který si ho koupil a rozsypal se mu na tom motor a on se ho ptal proč (jako bývalého majitele), když auto mělo najeto jen sto tisíc... Mimochodem, kamarád ho áčkám prodal s ofic. najetými tuším 320 tis. km.

Rode
10. listopadu • 14:44

no vidis, my kupovali hondu servisovanou v jednom ceskem ofiko hodna servisu a tam i kopenou. jenze par drobnosti se nezdalo a tak se to overovalo u importera. jake prekvapeni, ze to auto bylo prodano v DE a ne u nej a nikdy u nej nebylo ani na servisu... takze to jen pohled na druhou stranu...

Dusan
10. listopadu • 9:11

130.000km za sest let je v ramci nasi republiky nadprumerny najezd kilometru a to jestli je to diesel nebo benzin je podruzna zalezitost v dobe kdy prodeje dieselu ve stredni tride se u jednotlivych modelu se pohybuji nekde od 70 do 95% celkovych prodeju.

SG
15. listopadu • 20:37

Takže v lepším případě poslední servis před rokem a půl a servisní interval přetažaný o 50%. Najet 20 tis. za rok není nic divného, pro takovéto auto spíše podprůměr. Za normální bych počítal 25- 30 tis. ročně. Pokud je na tachometru míň, tak si to prostě dopočítat.

xvasek
10. listopadu • 8:20

Accorda jsem měl několik let s benzínovým motorem a musím a nesouhlasit s jeho zařazením mezi "sportovní" auta. Accord má sice docela dobrou akceleraci (hlavně silnější benzín), zcela bezkonkurenční boční vedení, dobré brzdy a vynikající řízení, ale uvnitř vozu se to prostě neprojevuje. Zvuk motoru je utlumený a podvozek nerovnosti přefiltruje s takovou bravurností, že to posádka ani nepozná - teda pokud pomineme zvuky od složitých náprav. Celkově hladkost jízdy připomíná cestování vlakem. Parametry sice jsou "sportovní", ale ten pocit tam prostě nenastává. Když to srovnám s Civicem, tak je to (pocitově) jako přesednout z autobusu do motokáry. Nechci říct, že Accord je tím pádem špatné auto, ale myslím, že pro "sportovní" náctileté floutky bude mnohem vděčnější volbou nějaký nabušený Civic nebo BMW 3, Accorda bych doporučil spíš lidem, kteří denně ujedou nějakou stovku kilometrů zejména po horších cestách a kteří si chtějí při takovém cestování odpočinout a nehádat se s podvozkem nebo řízením, kdo je v autě pánem. BTW podvozkové srovnání s Passatem vyhrává Accord rozdílem třídy - ono se není čemu divit, lichoběžníková + víceprvková náprava je něco jiného, než McPherson + vlečná ramena (což je to stejné, co třeba ve Fabii).

Tomáš
5. prosince • 20:37

Ahoj kluci, možná i dívkyVlastím poslední generaci Hondy Accord a musím říct, že jsem maximálně spokojen, v utě mozná chybí takové věci jako je hlídání tlaku v pneumatikách(kdo to ale potřebuje k životu) a přebývá dnes už docela zbytečný šíbr(někomu možná ne), ale jinak co se zpracování a jízdních vlstností týče se accord řadí v mou špičku a že už jsem pár aut vyzkoušel :-) Vlastním motor 2,4i vtec a ačkoliv pracuje jako spotrotní motor až ve vyžších otáčkách i v nízkých se dá po městě jezdit na 5/6 převodový stupeň a užívat si klidu a ticha v kabině.A pokud člověk podřadí a přišlápne plyn auto se mění v draka s krásným zvonivým zvukem.Mě může kdo chce co chce vykládat, ale po tom co jsem z oktávky přesedlal na tohoto krasavce, už by mě zpět nikdo nedostal a to i přes to, že v mé bývalé 1.9tdi jsem jezdil za 5 litrů :-)
holt japonská konstrukce se nezapře....

Jelass
10. listopadu • 17:52

Tak si zkuste sportovní jízdu v Civicu 8g a asi přehodnotíte své doporučení pro mladé floutky... Type - R 7g je ale dobré náčiní.

TECH
10. listopadu • 23:49

Tys toho asi moc nanajezdil...typer.cz ...

Jelass
11. listopadu • 8:09

Ty asi moc čteš:-P Stejně můžu opáčit testem 7gx8g v Top Gearu...

TECH
13. listopadu • 10:13

Kulový ferdo.Já narozdíl od tebe Civika vlastním.Pidi rozdily mně nezajimáj.Už vidím jak spousta klouzků tvého typu nechce 8G, bó to není dobré načiní.Ano 8g je jiný, ne ale tak, jak jsi reagoval-tvůj první příspěvek.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jelass
13. listopadu • 11:27

EDIT: Jestliže jsou pro Tebe pidi rozdíly to, že Clarkson vylítne s 8G z tratě a 7G v pohodě, tak jo:-D:-D:-D Nejsem fanatický milovník TG, abych jim sežral úplně všechno, to jen pro pořádek.

Jelass
13. listopadu • 11:26

Miluju soudy chlapíků. když jim někdo šáhne verbálně na jejich milovaný stroj:-) Civica 8G MY 2007 1.8 i-VTEC Sport máme doma taky, nebudu psát, že je můj, protože není, ale najezdil jsem s ním pár tisíc km a když to shrnu, tak 6st. převodovka při ostřejsí jízdě absolutně nekoresponduje se skvělým naturelem motoru. A jestliže je pro Tebe auto, které má nepohodlný podvozek, ale zároveň nespolupracující prakticky při sportovní jízdě, je silně nedotáčivé v zavřených zatáčkách a při prudké deceleraci se mu fest vlní zadek, skvělý náčiní, tak prosím, ale mě o tom nepřesvědčuj.;-) Jinak při normální jízdě silný úsporný motor, odbrá výbava, velký interiér, vcelku pohoda.Tady si mužeš přečíst moji recenzi, kterou jsem psal před 2ma lety, je i na ní vidět, že se názory mění: autorecenze.centrum.cz ...

mkjchjdhvfv
20. října • 16:33

kup si skodovku

Shr3k
10. listopadu • 17:12

S těmi vlečenými rameny vzadu zřejmě máte na mysli Passata 4. generace, který se přestal vyrábět v roce 1996, že? :-D

Tom
10. listopadu • 20:16

No vlecenou napravu mel i B5, ale zase mel v predu lichobeznikovou napravu.  A verze 4x4 mela i vzadu nezavisla zaveseni.
Takze pan asi opravdu myslel passata B4;-D. Docela degradace accorda, kdyz ho srovnava s autem, ktere se prestalo delat v roce 1996;-)

Doporučujeme

Články odjinud