TEST Ford S-Max Hybrid Vignale: Maže si naftu na chleba. S drobnou výhradou

17 komentářů

mikinko
31. srpna • 9:13

Vyzerá to že ford urobil dobre že prebral od toyoty hsd systém - ako v kuge tak aj v s-maxe.
2.5 atmo benzín+ecvt ako rav4.... neviem detaily či je zhoda alebo podobnosť aj v motore ale čo sa týka hybridnej časti tam je spolupráca fordu s toyotou zrejmá.
A je to dobré hlavne pre ford ak bude životnosť a spoľahlivosť ako v toyote

Vlasta
17. ledna • 16:56

je to sice úplně jiné, ale papírová podoba tu je.

dexter
27. dubna • 14:56

jiné v čem? Atmo motor v Atkinsonově cyklu a eCVT je toyo technologie - v čem se to podle Vás odlišuje?

Mojmir
28. srpna • 8:47

A ty nad­li­mit­ní dál­nič­ní rych­los­ti, to je jak? Jede to pohodlně cestovní rychlosti 170km/h?

PanHajzl
26. srpna • 5:19

-maže si naftu na chleba- tenhle slovní průjem opravdu někdo dokáže vymyslet milá redakce?🤔😱

Pavel
26. srpna • 18:54

Mám Kuga Vignale nafta 140 kW rv 2020.
Jezdim denně 300 km hodně na tvrdo (jako prase) mám najeto 40 tis. km. Průměr 6,0 l. Benzín mažu na chleba 😁

majkom
26. srpna • 20:09

a tebe si maze hev kuga...

27. srpna • 13:47

Ano pokud ten zbastlený nedotažený poloelektrovůz zcela mimořádně funguje, nebo nevzplál v garáži při nabíjení. Měl jsem možnost s ním jet také. Děkuji nechci. Zkus na vlastní kůži a pak si můžeme povídat. Když dojde elektrika tak ten benzín je total mrtvej a žere jako hladové prase. To nejsou kecy ale zkušenost s oběma modely.

Vlasta
17. ledna • 16:55

On se HEV nechá dobíjet? To je mi novinka...
Jsou situace, kde je nafta lepší (dálnice atd.), nicméně je HEV solidní řešení, kde je normální motor se spotřebou menší než např. 1,0 Ecoboost, který by s tím opravdu moc nehýbal. Moje zkušenost s HEVem je taková, že opravdu jezdí do 6 litrů a celkově mi k charakteru Kugy či S-Maxe přijde naprosto super, ale pokud chcete "závodit" je tu Focus ST. SUV nebo MPV k tomu určené opravdu není

Majkom
27. srpna • 14:37

Kugu hev jsem jel, hezky to jede

Kevil
25. srpna • 20:40

Baterie 1,1 kWh ekologii a dojezd určitě vytrhne, zvlášť když jde o vysoké MPV :-D.

Igor
28. srpna • 11:44

Vysoké MPV ??? Jste si jistý, že píšete o S-maxu ? 1658 mm rozhodně není vysoké auto.

neodborník
25. srpna • 15:55

Kdo maže, ten jede, říká se. Ale co s tím má společného skoro šest litrů benzínu, když té nafty stačí stejně ? A levněji.

leos66
26. srpna • 18:30

Měl jsem jak první tak druhou generaci S-Maxe, dohromady celkem 7 let provozu, obě auta se silnějším dieselem. Jezdím normálně, na plyn nedupu a pod 7 litrů nafty jdu jen vyjímečně při dlouhých jízdách po dálnici.

Moik
26. srpna • 11:24

Já si myslím, že to nafta levnějc nedá... u nafty s PowerShiftem dáte jen za garanačku po 60kkm zhruba 35tis. (to je skoro 1,2Kč/km!!!) U hybridu ne. Při prodeji ojetiny se dá čekat, že bude hybrid dražší, je spolehlivější. No a nakonec jsou potom po záruce různá vylepšení jako DPF, vstřiky, žhavičky, powershift atp. a k tomu každých 60kkm ta výměna oleje v PS..Podle mě to ta nafta dá dráž.

Kankunen
25. srpna • 16:43

To je nějaké zajímavé a fakt to jede 130 GPS stejně jako nafta?

neodborník
25. srpna • 17:32

Věřím tomu, že určitě víc, když mažou.

Doporučujeme

Články odjinud