Z vlastních zkušeností vím,že to jsou perfektní auta do těžkých terénů.Měl jsem to potěšení jezdit z poněkud starší modelovou řadou a nikdy mne nezklamal.Jezdil sem s ním třináct měsíců a najezdil jsem s ním zhruba 150000 kilometrů a moc jsem jej zrovna nešetřil.V terénu je to asi nejlepší auto.Jezdil jsem i s toyotou rav a nic moc v drsných terénech.Z pozdravem Paluda
Jó kamarádi, někomu vadí básnická slova, druhý, zřejmě prodejce Nissanu ho srovnává s Navarou, Ne. Zkuste si do jakéhokoliv Nissana vzít na hlavu farmářský slamák. Narazíte si ho až po uši. Nissany jsou konstruovány, všecky pro trpaslíky. Na levé rameno Vám fouká, protože si furt otvíráte dveře, i když ve středu vozu je dosst místa, aby volant posunuli do prava. Ale v Japonsku se jezdí obráceně, asi to jen špatně odměřili. Zpátky k Rangeru a Wildtracku. Jezdil jsem s mnoha auty, /asi se všemi/, je mi přes 60 a většinou je používal k práci. Musím říci, že jsem nepoznal lepší a výkonnější auto za tak malou spotřebu.Dokázal jsem běžně jezdit mimo město za 7,5 a to nejezdím pomalu. Tak na hranici zákona.Kryž se na to šlápne, vyleze Wildtrack i na 180. Chce to však cvik anebo vzadu vyměnit tlumiče, aby opustil své klokanské návyky. Pravidelně jsem však se sněhem házel na korbu pytel ztvrdlého cementu v igelitovém obalu, aby mi nenadělal paseku a problémy se zadnínápravou byly pryč. Komu to nestačí, dá pytle dva. Na spotřebě se to nijak neprojeví, jízda je však opravdovou pohodou, hluky z volných míst utichnou. V Rumunsku jsme projížděli i metrovou vodu a za sebou tunový přívěs. Rangeru to bylo jedno co táhne. Když mu dáte naviják a vezmete s sebou lopatu, můžete se s tímto vozem vydat bez obav i na Mars nebo do oblasti pádu tunguzského meteoritu. Je mu jedno jestli jede ve sněhu nebo v blátě. Každý rok s ním jezdíme do Chorvatska, 2x, 5 lidí, korba pojme vše co tam dáte. Poplatky platíte jako malý auťák. Nazpět můžete naložit barel s mořskou vodou, Ranger to nepozná. Myslím, že je to hodně, ale hodně dobré auto, také pro dobrého řidiče. Kdo zvládne Wildtrack, zvládne i piloťák a o tom to jde, aby po silnici nejezdily baby, ale řidiči. Wildtrack nebo Ranger Vás to dokonale naučí. Ať se mu hodně daří.
Konečně příspěvek od profesionála ! Díky "HONZOVI" za něj, z duše mi promluvil. Do Wildtaka "jdu", ačkoliv se čas od zadání objednávky až neskutečně vleče. Rád se podělím o zkušenosti aještě jednou pro "HONZU" a ostatní normální chlapy přeji hezký den ! B-]
Sice starsim kouskem, ale... Radoby - ted premyslim, jak nazvat autora clanku, chuj s tym... - toto auto je ryze pracovni nastroj a podle toho by mela vypadat recenze. Misto toho je napsana nejak pubertacky (viz i prispevek vyse).Mozna by si mohl redaktor najit cas a kontaktovat napr. nejaky fan club a podelit se s nimi o informace, postrehy... Zjevne o tom vi prd, ale napsat clanek musiV posledni dobe se divam, kdo ze pise ty recenze a jak vidim toho autora, tak uz nemam chut cist dal... Asi to skonci stejne jak u Cermaka na idnesu, uz ho nectu...
Nic proti motoru, podvozku, nosnosti a průchodnosti - ale pracovní nástroj s tuzingovýma nálepkama, sedačkama z rádoby Alcantary, stříbrnýma zábradlíčkama na střeše a krytem korby, co v mrazu ani nejde vypáčit? Chybí už jenom lišta s 20 mlhovkama a 2 US vlajky.Sorry, ale nevím kdo kromě zastydlých puberťáků (a importéra) si zrovna takhle představuje pracovní pickup...
Když jsem poprvé usednul (čistě ze zvědavosti) do tohoto kousku, nevěřil jsem, co všechno se dá v interiéru najít. Tato recenze mi potvrdila, že to opravdu nebyl sen.
Tímto provedením rangeru jsem několiktrát jel a ikdyž je to takový "navoněný dělník" a na dálnici nic moc tak si myslím, že si autor mohl odpustit ten "posměvačný a ironický tón" článku. Měl jsem ho párkrát na víkend (kolo nebo lyže) + jsem byl pro dřevo a na tenhle účel na horách mi plně vyhovoval. Jen jsem se moc nesrovnal se "stříbrným" plastem na palubce.
Také bych si odpustil přehršel ironie. Tento Ford není posledním,ale naopak ani prvním "vyšperkovaným" dělníkem. Co třeba taková minulá generace Navary. Základ v Nissanu Double Cab, který se ostatně podává do dnes.
nejsem přítel fordů obecně, ale na tomhle je krásně vidět, jak dneska lidi daj hlavně na image - taková navara má kolem sebe spoustu siláckých nárazníků (vůbec nevadí, že ze stříbrného plastu) a vypadá nabušeně a hned před ní novináři uchcávaj blahem...
pokud se předek řadí pouze volnoběžkami v kolech, nejspíše takové auto nemá mezinápravový diferenciál. V tom případě se ale nebude posílat výkon dopředu v pevném poměru 50:50, jak tvrdí autor článku.A ještě jedna drobnost, při jízdě v hlubším sněhu se v pohodě zalepí i plechové ráfky. Ty se ovšem oproti paprskovým liťákům čistí z vnitřní strany ještě hůř
ty slinty jsem ani nemohl číst.autor tak nějak nepochopil, že testuje užitkové auto. Fakt mag.orkdy už začnou auta testovat lidi, co tomu alespoň trochu rozumí...:-(
tak jsem si tu práci dal (jenom 1. stránka):metrosexuálnímcoolzastydlý pubescent s čepicí s placatým kšiltemmetrosexuálnímPotěmkinůvtrendy výbrusšviháckouChlapáckýlaciného pozérstvíoutdoorových“ ukazatelůtrojice mladých hochů průměrně vzrostlých hip-hoperůcool „kéreknoční jízdě ornicí...Moc prosím redakci - nepouštějte k tomu DĚTI!
Zas tak zlé to určitě nebylo - druhá půlka už je psaná celkem solidně a místy dokonce i pochvalně. Za tu první sice importér redaktorskýmu asi moc nepoděkuje - ale je to obchodník a tak si ho měl správně otipovat jestli jako zákazník očekává "pracanta" a nebo tenhle "tuzing" pro vidláky. Z autorova pohledu je to co napsal prostě pravda - a že se mu pozérské týpky přehledně seřazené v tvém seznamu hnusí je čistě jeho věc. Některé recenze vycházející v USA jsou mnohem drsnější...Nemluvě o druhé věci která ho musela profesionálně nakrknout: Fatálně zamrzlá (a tudíž nefotitelná a nerecenzovatelná) korba Pickupu, s pitomým krytem, fórovým "zábradlíčkem" a jako bonus s nepochopitelným harampádím - stát se něco takového v autosalonu mně, určitě bych na adresu dotyčného výrobce/prodejce už na place nešetřil mnohem drsnějšími výrazy!Takže na rozdíl od tebe se ironickému tónu v úvodu vlastně vůbec nedivím...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.