TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

8 komentářů

ear-honey lover
16. srpna • 14:45

To je samej ecoboost, ecoblue, ecosport... jděte s tim už do háje, stejně jako s tímhle čtyřválcem pro takový auto. A ne, nejel sem v tom

Epidem
16. srpna • 6:45

Tak 210 koni je zalostne malo pro jakykoliv truck, natoz kdyz ma nalepky “Raptor”... Hlavne potom, kdyz to ma spotrebu 9l+. Ja jezdim ve full size s 5.3l V8 za 11,5l...

Hloupej Honza
13. srpna • 18:10

Tak jistě , to je jak když se dovozce snaží tvrdit že Mustang ani bez Ekobostu neexistuje. Kdo nechce atrapu tak si to oficiálně doveze i přihlásit. Ono mnohdy normální motor je k dostání v Německu .

Sir CHerokee
13. srpna • 18:00

Pouze odvar. Skutečný Raptor je F-150.

Peter
13. srpna • 15:56

Ford Novinky na 1nom mieste: http://www.fordauto.sk...

R
13. srpna • 14:34

Ach škoda toho motoru, ještě že existují individuální dovozy a tam nejaky motor snad najdeme B-]

Zombot
13. srpna • 15:28

Individuální dovoz Raptora s "pořádným" motorem není problém - akorát to nebude Ranger, ale F-150 :-) Ranger se sice pro Ameriku vyrábí s 270koňským 2.3l benzinovým čtyřválcem, ale americká verze se jako Raptor nevyrábí.

petr r. (petrumr)
13. srpna • 15:14

a budou mět problémy na stk, pochop, že když je to vyrobený v JAR a každý dovoz se musí schvalovat. Zeptej se majitelů, jak při individuálnim dovozu je němčouři podvedli a kvapem to prodávají. Ať si to nechají v africe, my máme dost modelů v evropě.

Doporučujeme

Články odjinud