S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

vana  |  19. 09. 2019 13:59

Tvrzení v textu že max. výkon je 157 kW v 5000 otáčkách vypadá už na první pohled podezřele, aspoň že ho autor opravil v tabulce technických dat na 157 kW při 3750 ot.,

Jinak já bych asi volil ten pětiválec 3,2 a čipnul ho

Odpovědět  |   | 
Peter  |  21. 09. 2019 08:42

Ford Novinky na jednom miste: http://www.fordauto.sk...

Odpovědět  |   | 
Kvapil  |  19. 09. 2019 14:40

Okecávat to můžete jak chcete, ovšem pravdou je, že usratý čtyřhrnek je do takové stodoly ostuda.

Odpovědět  |   | 
R  |  19. 09. 2019 15:12

Souhlas, auto dobré, motor bídný

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  19. 09. 2019 16:21

Pokuď kupuješ více vozů na firmu a nebudeš s tím tahat těžké přívěsy, budou tě zajímat hlavně provozní náklady. A tam R4 vede.

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  19. 09. 2019 17:19

Ted jsem jel Olomouc - Ostrava Range R sestihrnek,rychlost 170 - 190 km/h palibak na konci vyplivl prumer 12,1. To auto ma skoro 3 tuny. Chce me nekdo oresvedcit, ze s timhle tempem a vahou by byl 4 hrnet uspornejsi a z lepsim projevem?

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  19. 09. 2019 17:42

Když pojedeš 120, tak ano. Za 170-190 si ve většině zemí dlouho nezařídíš a u pickupu tohle ani nikoho nezajímá. To je jako by jsi řekl, že M3 má nižší spotřebu než Prius a hodil odkaz na topger. Dále bude mít R4 levnější servisování a pojistku. No a taky je rozdíl mezi autem pro zaměstnance a autem pro osobní užívání.Je jasné, že tím odpálí větší část individuální klientely, ale asi to není významné z hlediska prodejů.

Odpovědět  |   | 

musíš pochopit, že je to vyrobený v JAR a ten tachometr lže jak tiskne, zkus si na mobilu navigaci a uvidíš, že více jak 155 nejels. A ještě olomouc -ostrava? I napiš, žes jel i tunelem...

Odpovědět  |   | 
R  |  20. 09. 2019 15:19

Provozní náklady? No právě, dvě Turba dva problémy a nikde neni řečeno, ze malý motor pokud je poddimenzovan ve velkém autě bude mit malou spotřebu...

Odpovědět  |   | 
Twan  |  19. 09. 2019 15:46

Točivý moment v rozmezí 1750-2000 otáček? :D Co tam s tím dělají, na křivce to vypadá jako čiptuning :D

Odpovědět  |   | 
PJ  |  19. 09. 2019 16:23

Mám Hilux a rozhodně bych neměnil.. Kdo zkusil, tak ví 😁 jo a 4.0 V6 😉

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 09. 2019 19:01

Takze takto by melo vypadat a jezdit skutecne SUV?

Odpovědět  |   | 
Nothing  |  20. 09. 2019 08:29

Ta cena je hodne prehnaná na ty parametry, výkonu, zrychlení apod.

Odpovědět  |   | 
Chevy  |  21. 09. 2019 06:59

Když RAPTOR,tak pouze US plnotuk. Tuhle euronahrazku z JAR fakt nee😉

Odpovědět  |   | 
Klerik  |  21. 09. 2019 08:04

Objem nenahradis. Radsi 4 a nebo 5ti litr V8 atmosfera, nez 3,2 turbo. Velkej motor jen tak neunavis.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  21. 09. 2019 08:42

Ford Novinky na jednom miste: http://www.fordauto.sk...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

včera | Jan Mička | 25 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 10 příspěvků
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 30 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro