S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

16 komentářů

Peter
21. září • 8:42

Ford Novinky na jednom miste: http://www.fordauto.sk...

Klerik
21. září • 8:04

Objem nenahradis. Radsi 4 a nebo 5ti litr V8 atmosfera, nez 3,2 turbo. Velkej motor jen tak neunavis.

Chevy
21. září • 6:59

Když RAPTOR,tak pouze US plnotuk. Tuhle euronahrazku z JAR fakt nee😉

Nothing
20. září • 8:29

Ta cena je hodne prehnaná na ty parametry, výkonu, zrychlení apod.

bzzz
19. září • 19:01

Takze takto by melo vypadat a jezdit skutecne SUV?

PJ
19. září • 16:23

Mám Hilux a rozhodně bych neměnil.. Kdo zkusil, tak ví 😁 jo a 4.0 V6 😉

Twan
19. září • 15:46

Točivý moment v rozmezí 1750-2000 otáček? :D Co tam s tím dělají, na křivce to vypadá jako čiptuning :D

Kvapil
19. září • 14:40

Okecávat to můžete jak chcete, ovšem pravdou je, že usratý čtyřhrnek je do takové stodoly ostuda.

Hernandez
19. září • 16:21

Pokuď kupuješ více vozů na firmu a nebudeš s tím tahat těžké přívěsy, budou tě zajímat hlavně provozní náklady. A tam R4 vede.

R
20. září • 15:19

Provozní náklady? No právě, dvě Turba dva problémy a nikde neni řečeno, ze malý motor pokud je poddimenzovan ve velkém autě bude mit malou spotřebu...B-]

PanHajzl
19. září • 17:19

Ted jsem jel Olomouc - Ostrava Range R sestihrnek,rychlost 170 - 190 km/h palibak na konci vyplivl prumer 12,1. To auto ma skoro 3 tuny. Chce me nekdo oresvedcit, ze s timhle tempem a vahou by byl 4 hrnet uspornejsi a z lepsim projevem?

petr r. (petrumr)
20. září • 19:53

musíš pochopit, že je to vyrobený v JAR a ten tachometr lže jak tiskne, zkus si na mobilu navigaci a uvidíš, že více jak 155 nejels. A ještě olomouc -ostrava? I napiš, žes jel i tunelem...:-D

Hernandez
19. září • 17:42

Když pojedeš 120, tak ano. Za 170-190 si ve většině zemí dlouho nezařídíš a u pickupu tohle ani nikoho nezajímá. To je jako by jsi řekl, že M3 má nižší spotřebu než Prius a hodil odkaz na topger. Dále bude mít R4 levnější servisování a pojistku. No a taky je rozdíl mezi autem pro zaměstnance a autem pro osobní užívání.Je jasné, že tím odpálí větší část individuální klientely, ale asi to není významné z hlediska prodejů.

R
19. září • 15:12

Souhlas, auto dobré, motor bídný B-]

vana
19. září • 13:59

Tvrzení v textu že max. výkon je 157 kW v 5000 otáčkách vypadá už na první pohled podezřele, aspoň že ho autor opravil v tabulce technických dat na 157 kW při 3750 ot.,Jinak já bych asi volil ten pětiválec 3,2 a čipnul ho :-)

Peter
21. září • 8:42

Ford Novinky na jednom miste: http://www.fordauto.sk...

Doporučujeme

Články odjinud