S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

vana  |  19. 09. 2019 13:59

Tvrzení v textu že max. výkon je 157 kW v 5000 otáčkách vypadá už na první pohled podezřele, aspoň že ho autor opravil v tabulce technických dat na 157 kW při 3750 ot.,

Jinak já bych asi volil ten pětiválec 3,2 a čipnul ho

Odpovědět  |   | 
Peter  |  21. 09. 2019 08:42

Ford Novinky na jednom miste: http://www.fordauto.sk...

Odpovědět  |   | 
Kvapil  |  19. 09. 2019 14:40

Okecávat to můžete jak chcete, ovšem pravdou je, že usratý čtyřhrnek je do takové stodoly ostuda.

Odpovědět  |   | 
R  |  19. 09. 2019 15:12

Souhlas, auto dobré, motor bídný

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  19. 09. 2019 16:21

Pokuď kupuješ více vozů na firmu a nebudeš s tím tahat těžké přívěsy, budou tě zajímat hlavně provozní náklady. A tam R4 vede.

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  19. 09. 2019 17:19

Ted jsem jel Olomouc - Ostrava Range R sestihrnek,rychlost 170 - 190 km/h palibak na konci vyplivl prumer 12,1. To auto ma skoro 3 tuny. Chce me nekdo oresvedcit, ze s timhle tempem a vahou by byl 4 hrnet uspornejsi a z lepsim projevem?

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  19. 09. 2019 17:42

Když pojedeš 120, tak ano. Za 170-190 si ve většině zemí dlouho nezařídíš a u pickupu tohle ani nikoho nezajímá. To je jako by jsi řekl, že M3 má nižší spotřebu než Prius a hodil odkaz na topger. Dále bude mít R4 levnější servisování a pojistku. No a taky je rozdíl mezi autem pro zaměstnance a autem pro osobní užívání.Je jasné, že tím odpálí větší část individuální klientely, ale asi to není významné z hlediska prodejů.

Odpovědět  |   | 

musíš pochopit, že je to vyrobený v JAR a ten tachometr lže jak tiskne, zkus si na mobilu navigaci a uvidíš, že více jak 155 nejels. A ještě olomouc -ostrava? I napiš, žes jel i tunelem...

Odpovědět  |   | 
R  |  20. 09. 2019 15:19

Provozní náklady? No právě, dvě Turba dva problémy a nikde neni řečeno, ze malý motor pokud je poddimenzovan ve velkém autě bude mit malou spotřebu...

Odpovědět  |   | 
Twan  |  19. 09. 2019 15:46

Točivý moment v rozmezí 1750-2000 otáček? :D Co tam s tím dělají, na křivce to vypadá jako čiptuning :D

Odpovědět  |   | 
PJ  |  19. 09. 2019 16:23

Mám Hilux a rozhodně bych neměnil.. Kdo zkusil, tak ví 😁 jo a 4.0 V6 😉

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 09. 2019 19:01

Takze takto by melo vypadat a jezdit skutecne SUV?

Odpovědět  |   | 
Nothing  |  20. 09. 2019 08:29

Ta cena je hodne prehnaná na ty parametry, výkonu, zrychlení apod.

Odpovědět  |   | 
Chevy  |  21. 09. 2019 06:59

Když RAPTOR,tak pouze US plnotuk. Tuhle euronahrazku z JAR fakt nee😉

Odpovědět  |   | 
Klerik  |  21. 09. 2019 08:04

Objem nenahradis. Radsi 4 a nebo 5ti litr V8 atmosfera, nez 3,2 turbo. Velkej motor jen tak neunavis.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  21. 09. 2019 08:42

Ford Novinky na jednom miste: http://www.fordauto.sk...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 21 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A