Test: Ford Ranger 3.0 TDCi - pan schopný

Nový terénní pick-up Ford Ranger je už na obzoru. Pořád se ale vyplatí sáhnout i po tom starším. Dokazuje to náš test.
Test: Ford Ranger 3.0 TDCi - pan schopný
Seznam kapitol
  1. Design: těšte se na novinku, Ať je výbava jaká chce
  2. Třílitrový silák, Jízda: nelze mít všechno, Cena zajímavá a bude ještě lepší
  3. Základní technické údaje, Kompletní fotogalerie


Základní technické údaje


Motor:
Řadový čtyřválcový vznětový přeplňovaný moto

Objem: 2953 cm³

Nejvyšší výkon: 115 kW (156 k)/3500 ot./min.

Nejvyšší kroutící moment: 380 Nm/1800 ot./min.

Zrychlení z 0 na 100 km/h: 13,3 s

Nejvyšší rychlost: 170 km/h

Převodovka - způsob řazení, počet stupňů: automatická, 5 st.

Poháněná náprava: zadní, přiřaditelný pohon předních kol

Rozměr pneumatik: 245/70 R16

Nákladový prostor (délka/šířka/výška): 1530 / 1456 / 465 mm

Hmotnost pohotovostní/celková: 1890 kg / 2995 kg

Spotřeba paliva město/mimo město/komb.: 12,6 / 8,2 / 10,2 l/100 km

Objem palivové nádrže: 70 l

Délka/šířka/výška:  5080 mm x 1788 mm x 1762mm

Rozvor náprav: 3 000 mm

Cena testovaného vozu:  837 890 Kč(výbava Limited)

První cena: 504 990 korun (2.5 TDCi 105  kW, výbava 4x2, Single Cab XL)


Kompletní fotogalerie

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

 

 

 

Předchozí kapitola
Seznam kapitol
  1. Design: těšte se na novinku, Ať je výbava jaká chce
  2. Třílitrový silák, Jízda: nelze mít všechno, Cena zajímavá a bude ještě lepší
  3. Základní technické údaje, Kompletní fotogalerie
TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 21 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek