Test: Ford Ranger 3.0 TDCi - pan schopný

Nový terénní pick-up Ford Ranger je už na obzoru. Pořád se ale vyplatí sáhnout i po tom starším. Dokazuje to náš test.
Test: Ford Ranger 3.0 TDCi - pan schopný
Seznam kapitol
  1. Design: těšte se na novinku, Ať je výbava jaká chce
  2. Třílitrový silák, Jízda: nelze mít všechno, Cena zajímavá a bude ještě lepší
  3. Základní technické údaje, Kompletní fotogalerie


Základní technické údaje


Motor:
Řadový čtyřválcový vznětový přeplňovaný moto

Objem: 2953 cm³

Nejvyšší výkon: 115 kW (156 k)/3500 ot./min.

Nejvyšší kroutící moment: 380 Nm/1800 ot./min.

Zrychlení z 0 na 100 km/h: 13,3 s

Nejvyšší rychlost: 170 km/h

Převodovka - způsob řazení, počet stupňů: automatická, 5 st.

Poháněná náprava: zadní, přiřaditelný pohon předních kol

Rozměr pneumatik: 245/70 R16

Nákladový prostor (délka/šířka/výška): 1530 / 1456 / 465 mm

Hmotnost pohotovostní/celková: 1890 kg / 2995 kg

Spotřeba paliva město/mimo město/komb.: 12,6 / 8,2 / 10,2 l/100 km

Objem palivové nádrže: 70 l

Délka/šířka/výška:  5080 mm x 1788 mm x 1762mm

Rozvor náprav: 3 000 mm

Cena testovaného vozu:  837 890 Kč(výbava Limited)

První cena: 504 990 korun (2.5 TDCi 105  kW, výbava 4x2, Single Cab XL)


Kompletní fotogalerie

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

 

 

 

Předchozí kapitola
Seznam kapitol
  1. Design: těšte se na novinku, Ať je výbava jaká chce
  2. Třílitrový silák, Jízda: nelze mít všechno, Cena zajímavá a bude ještě lepší
  3. Základní technické údaje, Kompletní fotogalerie
TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 14 příspěvků