Test: Ford Ranger 2.2 TDCi Double Cab - Houstone, máme problém?

11 komentářů

PeterLuk
22. července • 21:15

SUPER : keby som hladal veľké neprémiové SUV alebo alternatívu, tak by som pred časom o pick-up!-e neuvažoval. Ale teraz, teraz by som volil medzi RANGEROM a WRANGLEROM. Fakt vyzerá podla mňa výborne... Bravo, FORD! ;-)

Tomáš Lebka
10. července • 12:37

Další vrak do sbírky fordů:-O

Aleš
4. ledna • 21:00

Projeď se a změníš názor.

Kenny
10. července • 8:46

Fotky jsou pěkné :-) Ještě chybí trochu popsat podvozek, ústrojí pohonu a umět podchytit zřetelně jiné naladění než Amarok (v AutoDiesel to mají)

petr
9. července • 22:19

Hodte si do youtube k vyhledani videa pod heslem "ranger amarok l200 navara" a vyhodi vam to par testu, kde tydle auta porovnavali...

čeněk
9. července • 16:53

Super auto, fakt se mi moc líbí. Kam se hrabe nějaký amarok

hawel
9. července • 15:49

hezký .... ale už je to spíše jen pickup, kterým se doveze "skorotunová" paleta z prodejny po silnici, a s trochou štěstí i posledních padesát metrů po suché louce, až k novostavbě...
těch aut, kde skoro všechno řídí elektronika jsem už zažil dost a dost jsem jich vytahoval z loužiček a snížku, protože to ve fabrice zapomněli elektronice říct .... a řidič už není pánem vozu, který by rozhodoval, o tom jak se pojede ... v článku mi docela chybí další odborné informace, třeba jestli to při jízdě v terénu vypíná airbagy nebo jestli po prvním ťukanci do stromu mi vevnitř nafackuje stádo bílých balonů?? Jestli to má připravu na běžné příslušenství - jako např. navíják? Jak moc tam drží rezerva? Protože podle fotky, to bude to první, co se urve o pařez. Jestli s tim někde zkusili skočit, protože přední "pohodlná" náprava s nezávisle zavěšenými koly bude mít v řadě případů neodhadnutelné chování.
Předpokládám, že koule z toho taky bude vyčuhovat tak, že zhoupnutí na zadek bude většinou znamenat v lepším případně její použití jako orací nástroj v horším - její amputaci...

Antiautomat
10. července • 9:08

...auta pre chlapov sa uz davno nevyrabaju. No a co sa tyka 'skorotuny', na to bohate staci Niva s vleckou.

Fantomas
9. července • 23:15

A k té rezervě - to je bohužel pravda, takhle ji má třeba i Nissan, ale tam je přes ni aspoň ještě krycí rám, aby případný náraz neodnesl hned ten řetízkový navijáček (malá vsuvka - když jsou rezerva i ten řetízkový naviják plné bláta a vy v terénu potřebujete vyměnit kolo, je to skutečně bašta :-) ). To tady to ten naviják bohužel odnese a už tam nikdo tu rezervu zpátky nedostane.

Fantomas
9. července • 23:16

Na druhou stranu ale kam jinam tu rezervu dát?

Fantomas
9. července • 23:01

Jen jsem si vzpomněl na větu, kterou jsem kdesi četl: Nemám rád auta s vlastním názorem :-)

Doporučujeme

Články odjinud