TEST Ford Puma 1.0 EB mHEV ST-Line X: Hra na kočku, ale rozhodně ne na myš

JirkaX  |  16. 04. 2020 17:37

pěkné jak mpolan..

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  16. 04. 2020 19:56

Výraz auta malinko jak žába

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  17. 04. 2020 11:33

Stejně jako krabice od Porsche.

Odpovědět  |   | 
Falco  |  17. 04. 2020 07:57

Snad to bude aspoň chytřejší.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  16. 04. 2020 19:36

Mě se puma líbí moc. Co nevidět půjdu vyzkoušet. Jsem zvědav na jízdu. Všude to moc chvalej.

Odpovědět  |   | 

je to pěkný, žádný studený plech, konkurenci bych viděl v capturu, kona a 2008.

Odpovědět  |   | 
MLokkkk  |  16. 04. 2020 22:50

Nová Puma alebo Kuga sa bude predávať dobre v Európe samozrejme kvôli korone bude padať každá značka,a o Slovensko alebo Česko tu vôbec nejde to su biedne trhy ktoré Ford až tak nezaujíma stačí pozrieť koľko predáva v Nemecku alebo v Anglicku.

Odpovědět  |   | 
Lukasz  |  17. 04. 2020 00:35

Marketinově se to malinko plete. Puma byl malý 2 dveřový sporťák. Kuga svěžejší SUV. Nyní dle názvu očekávám první a vůz připomíná druhé. Design jě věcí vkusu, ale kdovíjak mě zde neoslovuje.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  17. 04. 2020 07:25

V reálu skoro stejně skarede jak ecosport.

Odpovědět  |   | 
Wolff  |  17. 04. 2020 07:51

Přes 600 t.
Malé auto...
Nestabilní chování na silnici, vydávající se za radost.
Obtěžující hlukem....
Bez možnosti pohonu 4x4....za tuto cenu...

Aha....

Už víme proč je Ford, tam kde je...

(;)

Odpovědět  |   | 
MLokkkk  |  17. 04. 2020 11:17

Nestabilný Ford to co za chujoviny píšeš hlupák asi si Ford nikdy nemal ja mam Mondeo 2.5T a lepší podvozok má len málo áut.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  17. 04. 2020 13:58

S timlepsi bych to nepřeháněl. A to píšu jako majitel dvou focusu . Spíše to kdysi nějaký novinář napsal a všichni to od té doby papouškuji...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  17. 04. 2020 14:20

Já mám také Focus, napiš mi, které srovnatelné auto má lepší podvozek v této třídě a cenové kategorii.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  17. 04. 2020 16:05

Mirek. Poslední focus perfektní. Velice dobrý i s vlečkou vzadu. Ale s viceprvkem je to ještě lepší. Ale není jediný. Např. Civic jezdí také moc hezky. Velice vyvážený mix komfortu a ovladatelnosti. Mazda 3 také jezdí dobře ale sází už více na komfort. A řízení má pomalý převod. AR Giulietta. Tento veterán pořád umí vtáhnout do děje. Asi nejlépe ze všech. Bohužel je to vykoupeno velice tvrdým odpruzenim a razy.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  17. 04. 2020 20:10

Nemám nic proti, tohle jsem celkem čekal, vyrovnaní soupeři, ale já byl zvědavý, co napíše Tom, když si myslí, že to vlastně není pravda, že to je jen asi novinářská latina. S Mazdou jsem jezdil, s posledním Civicem ne, s Giuliettou jsem také nejezdil.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  17. 04. 2020 21:22

Mirek- ok v poho. Já když jsem rok a půl nazpět vybíral auto tak jsem tyto auta měl v užším výběru. Akorát mazda byla minulá generace. Novou jsem projížděl až déle. Pro aktivního řidiče byla stará lepší, nová šla hodně do pohodlí. S Tomem také nesouhlasím

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  17. 04. 2020 21:46

S poslední Mazdou 3 jsem nejezdil, minulá 3 ovšem jezdila výborně.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  17. 04. 2020 17:09

Tak záleží kde. V zatáčkách je ok, ale třeba na dálnici octa nebo talisman s velkou jedou lépe, respektive lépe drží směr a není potřeba neustále lehce korigovat volantem.
Treba golf se v kritické situaci zachová také lépe.
Dále mám zkušenost s tím, že ten viceprvek je velmi nachylny na přetížení vozu.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  17. 04. 2020 19:51

V přímce a na rovné cestě nejde hodnotit kvalitu podvozku, to snad umí kdejaký pekáč. Jel jsi někdy s posledním Focusem? Já mám trojkovou verzi kombi s 1.6 EB a to co popisuješ tedy neznám a to jsem jednou kvůli idiotovi, právě v Golfu, nechtěně zažil losí test, když chytrák, z mého pohledu, v levotočivé zatáčce v protisměru začal předjíždět kamion přes dvě plné čáry a Focus to i v plné osádce bravurně zvládl. Tedy kritická situace.
Talisman neznám a rozhodně to není kategorie těchto aut, s Octavii jezdím, služební auto, a nevyměnil bych Focus za Octavii. A stále neznám ty auta s lepším podvozkem v této kategorii.

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  17. 04. 2020 15:01

S tříválcem moc parády nenadělá a mild-h. jenom navyšuje zbytečně cenu. Protože jeho efekt je defacto minimální.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  17. 04. 2020 15:56

Nestabilní chování? Toto je jedno z nejlépe jezdících aut této kategorie. Možná že to nejlepší.

Odpovědět  |   | 
praptak  |  17. 04. 2020 21:51

A teď si představ tu bidnou konkurenci vuči pumě. Takovy fiat musi byt uplna tragedie.
Stači se projet s fiestou a to co v teto třidě nabizi je jasně bezkonkurenčni. Pak sedneš do pola a chce se ti po par kilometrech vysedat.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  17. 04. 2020 22:08

Tak s tim fiatem bych brzdil. Je fakt že momentálně je jejich portfolio děravé až bída ale zrovna 500x je výborně udělané auto. Velice pěkné zpracované a výborně jezdící. Hlavně ve verzi Sport. Nezávislé zavěšení všech kol také není standard ve třídě B-SUV že?

Odpovědět  |   | 
Roman  |  20. 04. 2020 18:58

Vy víte tak akorát, že auto má čtyři kola.

Odpovědět  |   | 
setr  |  17. 04. 2020 17:07

...3 válce, litr obsah, 600000 Korun?? No to prostě ne.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  17. 04. 2020 18:24

setr: Zvrácená to doba. Ale naštěstí je na to jednoduché řešení, nekoupit to.

Odpovědět  |   | 
MLokkkk  |  17. 04. 2020 18:36

A ostatné 3-valcove značky stoja koľko 10tisic€ v danom výkone určite nie blbe,netvrdím že Ford je najlepší pracujem v jednom veľkom nemenovanom bazári ktorý sa venuje zanovnym autám max5 rokov starým,ak chcete nové auto tak sa jebe každé či to je Renault,Kia alebo Škoda každá značka chce len zarobiť a na zákazníkov väčšinou sere,je na každom či si kúpi nové alebo ojazdené ale ani nové v dnešnej dobe nieje výhra tie auta už nie sú kvalitatívne na takej úrovni ako s pred 20 rokov.

Odpovědět  |   | 
Goran  |  17. 04. 2020 20:05

Litrový třīválec v SUV a kde to má nějaký motor?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  18. 04. 2020 09:32

Jistě, v malém autě je přeci potřeba nejméně třílitrový šestiválec, že?

Odpovědět  |   | 
brk77  |  18. 04. 2020 14:04

To nikdo netvrdí, ale proč tam nemůže být alespoň za příplatek normální čtyřválec? Zbytečně odrazují ty, co ty tříválce nechtějí z "náboženských důvodů". I v tom za mě spíše legračním Kamiqu si můžu přidat 1,5 TSI.

Mi v tomto směru je tedy bližší třeba Mazda, kde základní motor u nejmenší Mazdy 2 je čtyřválcová 1.5. Kámoš má v CX 5 základní čtyřválcový dvoulitr a to auto jede krásně. Nádherně kultivovaný chod. Auto si koupil na firmu, takže přes účetnictví má jasnou představu o reálné spotřebě a říkal, že to je snad první auto co měl, kdy reálně jezdí o deci na sto míň, než uvádí výrobce. Kolik jim to v testu vyšlo u toho slavného ecoboostu? O 1,7l na sto víc nad hodnou výrobce?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  18. 04. 2020 19:56

To bude asi velký problém, když pro menší auta již Ford benzínové čtyřválce nedělá.
A jen tak mimochodem, Focus se již pro USA nevyrábí a neprodává se tam. Ona nabídka pro USA je nějaká jiná.
https://www.ford.com/cars/focus/...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

včera | Jan Mička | 36 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

19.  1.  2021 | Jan Mička | 158 příspěvků

Nejčtenější články

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zakázku za stamiliony chtěl také Hyundai

Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zaká…

Hatchback od škodovky rozšíří vozový park české policie. Do služby zákona však nenastupuje úplně poprvé.

29.  12.  2020 | | 207 N/A
Daniel Fuglevič
PokutyPolicieŠkoda Scala