TEST Ford Puma 1.0 EB mHEV ST-Line X: Hra na kočku, ale rozhodně ne na myš

32 komentářů

Goran
17. dubna • 20:05

Litrový třīválec v SUV a kde to má nějaký motor?

mpolan
18. dubna • 9:32

Jistě, v malém autě je přeci potřeba nejméně třílitrový šestiválec, že?

brk77
18. dubna • 14:04

To nikdo netvrdí, ale proč tam nemůže být alespoň za příplatek normální čtyřválec? Zbytečně odrazují ty, co ty tříválce nechtějí z "náboženských důvodů". I v tom za mě spíše legračním Kamiqu si můžu přidat 1,5 TSI.Mi v tomto směru je tedy bližší třeba Mazda, kde základní motor u nejmenší Mazdy 2 je čtyřválcová 1.5. Kámoš má v CX 5 základní čtyřválcový dvoulitr a to auto jede krásně. Nádherně kultivovaný chod. Auto si koupil na firmu, takže přes účetnictví má jasnou představu o reálné spotřebě a říkal, že to je snad první auto co měl, kdy reálně jezdí o deci na sto míň, než uvádí výrobce. Kolik jim to v testu vyšlo u toho slavného ecoboostu? O 1,7l na sto víc nad hodnou výrobce?

Mirek
18. dubna • 19:56

To bude asi velký problém, když pro menší auta již Ford benzínové čtyřválce nedělá.
A jen tak mimochodem, Focus se již pro USA nevyrábí a neprodává se tam. Ona nabídka pro USA je nějaká jiná.
https://www.ford.com/cars/focus/...

setr
17. dubna • 17:07

...3 válce, litr obsah, 600000 Korun?? :-O No to prostě ne.

MLokkkk
17. dubna • 18:36

A ostatné 3-valcove značky stoja koľko 10tisic€ v danom výkone určite nie blbe,netvrdím že Ford je najlepší pracujem v jednom veľkom nemenovanom bazári ktorý sa venuje zanovnym autám max5 rokov starým,ak chcete nové auto tak sa jebe každé či to je Renault,Kia alebo Škoda každá značka chce len zarobiť a na zákazníkov väčšinou sere,je na každom či si kúpi nové alebo ojazdené ale ani nové v dnešnej dobe nieje výhra tie auta už nie sú kvalitatívne na takej úrovni ako s pred 20 rokov.

Shimi
17. dubna • 18:24

setr: Zvrácená to doba. Ale naštěstí je na to jednoduché řešení, nekoupit to.

Wolff
17. dubna • 7:51

Přes 600 t.
Malé auto...
Nestabilní chování na silnici, vydávající se za radost.
Obtěžující hlukem....
Bez možnosti pohonu 4x4....za tuto cenu...Aha....Už víme proč je Ford, tam kde je...(;)

Roman
20. dubna • 18:58

Vy víte tak akorát, že auto má čtyři kola.

praptak
17. dubna • 21:51

A teď si představ tu bidnou konkurenci vuči pumě. Takovy fiat musi byt uplna tragedie.
Stači se projet s fiestou a to co v teto třidě nabizi je jasně bezkonkurenčni. Pak sedneš do pola a chce se ti po par kilometrech vysedat.

11. února • 19:09

Nevíš o čem pises

Ffff
17. dubna • 22:08

Tak s tim fiatem bych brzdil. Je fakt že momentálně je jejich portfolio děravé až bída ale zrovna 500x je výborně udělané auto. Velice pěkné zpracované a výborně jezdící. Hlavně ve verzi Sport. Nezávislé zavěšení všech kol také není standard ve třídě B-SUV že?

Ffff
17. dubna • 15:56

Nestabilní chování? Toto je jedno z nejlépe jezdících aut této kategorie. Možná že to nejlepší.

Kaa
17. dubna • 15:01

S tříválcem moc parády nenadělá a mild-h. jenom navyšuje zbytečně cenu. Protože jeho efekt je defacto minimální.

MLokkkk
17. dubna • 11:17

Nestabilný Ford to co za chujoviny píšeš hlupák asi si Ford nikdy nemal ja mam Mondeo 2.5T a lepší podvozok má len málo áut.

Tom
17. dubna • 13:58

S timlepsi bych to nepřeháněl. A to píšu jako majitel dvou focusu . Spíše to kdysi nějaký novinář napsal a všichni to od té doby papouškuji...

Mirek
17. dubna • 14:20

Já mám také Focus, napiš mi, které srovnatelné auto má lepší podvozek v této třídě a cenové kategorii.

Tom
17. dubna • 17:09

Tak záleží kde. V zatáčkách je ok, ale třeba na dálnici octa nebo talisman s velkou jedou lépe, respektive lépe drží směr a není potřeba neustále lehce korigovat volantem.
Treba golf se v kritické situaci zachová také lépe.
Dále mám zkušenost s tím, že ten viceprvek je velmi nachylny na přetížení vozu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
17. dubna • 19:51

V přímce a na rovné cestě nejde hodnotit kvalitu podvozku, to snad umí kdejaký pekáč. Jel jsi někdy s posledním Focusem? Já mám trojkovou verzi kombi s 1.6 EB a to co popisuješ tedy neznám a to jsem jednou kvůli idiotovi, právě v Golfu, nechtěně zažil losí test, když chytrák, z mého pohledu, v levotočivé zatáčce v protisměru začal předjíždět kamion přes dvě plné čáry a Focus to i v plné osádce bravurně zvládl. Tedy kritická situace.
Talisman neznám a rozhodně to není kategorie těchto aut, s Octavii jezdím, služební auto, a nevyměnil bych Focus za Octavii. A stále neznám ty auta s lepším podvozkem v této kategorii.

Ffff
17. dubna • 16:05

Mirek. Poslední focus perfektní. Velice dobrý i s vlečkou vzadu. Ale s viceprvkem je to ještě lepší. Ale není jediný. Např. Civic jezdí také moc hezky. Velice vyvážený mix komfortu a ovladatelnosti. Mazda 3 také jezdí dobře ale sází už více na komfort. A řízení má pomalý převod. AR Giulietta. Tento veterán pořád umí vtáhnout do děje. Asi nejlépe ze všech. Bohužel je to vykoupeno velice tvrdým odpruzenim a razy.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
17. dubna • 20:10

Nemám nic proti, tohle jsem celkem čekal, vyrovnaní soupeři, ale já byl zvědavý, co napíše Tom, když si myslí, že to vlastně není pravda, že to je jen asi novinářská latina. S Mazdou jsem jezdil, s posledním Civicem ne, s Giuliettou jsem také nejezdil.

Ffff
17. dubna • 21:22

Mirek- ok v poho. Já když jsem rok a půl nazpět vybíral auto tak jsem tyto auta měl v užším výběru. Akorát mazda byla minulá generace. Novou jsem projížděl až déle. Pro aktivního řidiče byla stará lepší, nová šla hodně do pohodlí. S Tomem také nesouhlasím

Mirek
17. dubna • 21:46

S poslední Mazdou 3 jsem nejezdil, minulá 3 ovšem jezdila výborně.

Michal
17. dubna • 7:25

V reálu skoro stejně skarede jak ecosport.

Lukasz
17. dubna • 0:35

Marketinově se to malinko plete. Puma byl malý 2 dveřový sporťák. Kuga svěžejší SUV. Nyní dle názvu očekávám první a vůz připomíná druhé. :-| Design jě věcí vkusu, ale kdovíjak mě zde neoslovuje.

MLokkkk
16. dubna • 22:50

Nová Puma alebo Kuga sa bude predávať dobre v Európe samozrejme kvôli korone bude padať každá značka,a o Slovensko alebo Česko tu vôbec nejde to su biedne trhy ktoré Ford až tak nezaujíma stačí pozrieť koľko predáva v Nemecku alebo v Anglicku.

Ffff
16. dubna • 19:36

Mě se puma líbí moc. Co nevidět půjdu vyzkoušet. Jsem zvědav na jízdu. Všude to moc chvalej.

petr r. (petrumr)
16. dubna • 20:10

je to pěkný, žádný studený plech, konkurenci bych viděl v capturu, kona a 2008.

JirkaX
16. dubna • 17:37

pěkné jak mpolan.. :-D:-D

Falco
17. dubna • 7:57

Snad to bude aspoň chytřejší.

Petr Vaněk
16. dubna • 19:56

Výraz auta malinko jak žába

Assasin
17. dubna • 11:33

Stejně jako krabice od Porsche.
B-]

Doporučujeme

Články odjinud