Tak toto autíčko už dlouhou dobu okukuju, našetřeno sice pořád nemám dostatek, ale říkám si, že i tak bych do koupi už měl jít. Díval jsem se totiž na https://www.duofinance.cz/auto-na-uver-nebo-leasing... a neměl by být problém zbytek financovat úvěrem.
Mam ho zatim 2 měsíce a velka spokojenost. Oproti verzi gt je daleko lepsi pocit pri podrazovani a poslouchani automatických meziplynu.Na jiný mód výfuku nez závodní jsem snad jeste nejel :-)
Mohu se zeptat jakou klikovou hřídel má tato 5.0 V8? Myslím tím plochá nebo křížová? Díky.
Skratka masina pre chlapa.
Souhlas. Celkem mile mě překvapuje, že i v "zelené" Evropě vedle záplavy SUV je i hlad po klasických kupátkách s velkým motorem jako je Mustang. Potkávám je stále častěji a to je dobře. Moc už jich na výběr nemáme, v Evropě je Stang výjimka.
I volant - tuhost jeho chodu - se dá u mustangu nastavit. Tohle auto je paráda! A mustangy vůbec...takový světlý bod v dnešním downsizovaném a omezovaném světě automobilů. Už se těším, až si Bullita vyzkouším osobně. V rámci modelů po faceliftu je Bullit jednozančně nejvíce stylový.
Dajte potom recenziu.
Klidně někdy napíšu. Jen já nejsem objektivní v tomto. Sám mám GT r.v. 2016. Něco jsem najezdil v Shelby GT350. Bullitt bude v rodině někdy v prosinci, těším se na srovnání. Ale asi na jaro. Ani se svým v zimě nejezdím...
Uz ti došel bullitt? A jsi spokojeny?
Keby clovek s tymto prisiel do Bruselu pred parlament kuva vsetci by sa posrali a ta sliepka polska eurokomisarka by zniesla vajce do prdele!!!B-]
Pre koho je to auto určené? Je to také Pozér auto ... Pred pár týždňami mal problém sa udržať na ringu za type-r. A to ani nebolo mokro.
Ked na to ako vodic nemas tak si kup ine auto. Inak Ta na Pezinskej Babe povodim na citygo a to tak ze Ti to natecie do helmy.
Cca 15 rokov závodím. Najskôr Saxo, Civic 1,6. Neskôr Ctr. Posledné roky skôr caterham a radical. Nože daj čas z nejakého okruhu alebo rallye. Porovnáme? Prípadne skúsime trackdays?
Na ceste alebo na zjazdovke? ;-)
Znám docela dost majitelů, poznal jsem je i na srazech, ale pozéry jsem mezi nimi neviděl. Leda když si někdo koupí 4 válec, ale ty teda nepotkávám.
No a schazet se s majiteli stejnych aut, motorek, obytnaků nebo jachet neni pozerstvi?
Samozrejme ze nie.
A v čem je to pozérství? Scházet se s šílenci s podobným zájmem? Nějak vám uniká asi význam toho slova...
miluju vsechno jednostopy s motorem nebo bez a v zivote me nenapadlo zucastnit se nejakyho srazu nebo spanily jizdy - coz jsou vyslovene akce pozeru
Takze treba setkani majitelu/fandu Cechie-Boehmerland je taky akce pozeru? ;-)
Proč by mělo být?
Porovnavate dve uplne jina auta.
Cetls jste clanek? Pac pro koho resp ten okruh je v nem 'vyresen'.
...a teraz si predstavte taky stary dobry Viper. Ale aj tak, bral by som ho vsetkymi styrmi a byt opicou tak aj piatimi :-)To uz je dnes ako z inej (a lepsej ako je ta nasa), galaxie.A pritom donedavna to bolo uplne normalne. Do akej r.ti sa to ten nas svet dostava...
Viper by si nechcel. Bez strechy, bez protipreklzu...Do týždňa by si dopadol jak rapper s GT-R, v priekope.
Rapper ma mozog?
Jaka r#t? ;-) Mas stale slusny vyber a penize se daji vydelat legalne snadneji nez drive. Pokud smerujeme do r#te, tak hlavne kvuli KONZUMU a OBCANSKE PASIVITE, a za ty Frau Merkel, imigranti ani mimozemstane nemohou ;-)
Myslis rt10? Ten je uzasnej, zvlast v ty cerveny. Jeste se umet premenovat na Defendera jako v tom serialu Viper a uz by mi stal doma :D
Jo tak to je hodne velka parada. Mam zalusk na mustanga gt 2015, ale jako moje jediny auto by to asi nebyla dobra strategie a na mustanga plus jeste jedno auto nemam :D
Co se týče komfortu a třeba kufru, je to úplně super gran turismo.Co se týče provozních nákladů, můžeš s tím jezdit za těch 12 litrů, a když nebudeš závodit, životnost pneu a brzdy bude vysoká a jen tam měníš oleje a filtry.Co se týče parkování ve městě nebo garážích, převážení velkých věcí, vození větších lidí vzadu... je to blbý :-DZáleží, v jaké životní etapě teď jsi, někdo ten Mustang fakt může mít jako daily.Jen v zimě nesmí být dement a třeba se nestydět dát Wet mode. Paradoxně mnohem nebezpečnější v zimě je Ecoboost, který je schopný tě najednou nakopnout při zabrání turba, versus V8, kde tě zadek upozorní velmi rychle, že blbneš :-D
Stejne by to bylo az tak za 4 roky, to pak uvidim jak bude etapa zivota vypadat. Nevim zda to brat rozumne, nebo do toho jit tou touhou a verim ze bych s nim byl velice spokojeny, uz jen diky tomu pocitu, zvuku a podobne. Jedine co me stve, ze je to 3 dverak s malym kufrem, ale to je dan za takove auto.
Sny si treba plniť a keď chceš toho 'Stanga , máš troška na to tak choď do toho. Keď budú deti tak to už bude ťažšie ale aj tak sa dá - vlastná skúsenosť ale s iným kupátkom.
Kazdy me tu presvedcuje jen o tom do toho jit :D Jeste mi podryjete zbytek me vule rozhodnout se rozumem, ale byla by to nejspis moje nejstastnejsi nerozumna volba v zivote :D
Mustang má velký kufr, přes 400 litrů..já s ním byl s rodinou na dovolené u moře a pohoda. A spotřeba tam 10,2 a to jsme po dálnici většinou jeli kolem 140.
Obavam se ze jak do nej jednou sednu, uz me z nej nikdy nedostanou.
Osobně jsem do auta zamilovaný. Mám r.v. 2016. Postupně jsem si ho individualizoval a vyšperkoval. Do zvuku výfukové soustavy Ford Racing (Borla) spolu s motorem s otevřeným sáním jsme zamilovaný. To se neomrzí. Auto si nechám...na denní ježdění máme prcka od fordu. Ale V8 + manuál tu už dlouho nebudou. Kvůli naší pitomé pseudozelené "politice". Jak se píše v testu - souhlas s redaktorem, recara jsou zbytečná. Mám ozkoušené na Shelby GT350, jsou fakt na dráhu a pro štíhlé. Origo sedačky ideální, navíc elektrické, pohodlné, vyhřívané a odvětrávané.
To je prave ono, takovy auta tu uz nejspis dlouho nebudou a nebo to pujde vse do elektriky a bude to prakticky jako Rimac
Do Mustanga jako do vozu na denní ježdění (jedno auto do rodiny) se nedá jít s rozumem, to chce fakt velkou touhu :-D
tohle auto bývá většinou jako druhé či třetí. Je vhodné k tomu mít ještě sedan či suv
To byva, ale take ho maji az 60 leti chlapi, protoze driv si ho nemohli dovolit kvuli detem na skolach. To bych se nacekal dlouho, pokud bych se vydal touto cestou.
Mě je 37 a mam druhý Camaro. První byla IV řada z roku 2000, ty jdou dneska sehnat za 80-100:-D
Tak to ano, ja se spis bavil o novejsich modelech :D
Zas jestli budou deti, neporidim si 30 let nic :D
Pokud budes vozit jen to jedno mrne/dite, tak by to jeste mohlo jit ;-)
Asi jo co, ono by se to nejak udelalo, muselo by. Zijeme jen jednou, je treba si udelat radost :D
To je slovo chlapa! :-D
To urcite. Coz ono by to nebylo jedine auto v rodine, ale druhe by bylo velikosti fabie. Nic velkeho. Proto premyslim i nad dobre vybavenou A6 2015 s V6 nebo podobne a nebo uplne novym autem, coz je pro me ta rozumna volba.
Diky za postrehy.
Nedostiznym vzorem tohoto vozu je Fobie RS!
To je mi nazev, jsem prvni precetl Bullshit :-D Ono je to jinak, uf :-) Ale auto dobry az primo vyborny B-]
Luky ty vole :-D
Veliká paráda by byla, kdyby mi toto auto říkalo pane. Asi bych se i dokázal smířit s digitálními budíky, jen když by mi parkovalo v garáži. Nezbývá než snít, šetřit a v příštích letech pozorovat trh s ojetinami :-)
Pokud se spokojíte s V6 tak auta z let 012-15 se daj pořídit někde za 450-530 táců....nic zas tak nedostupného.Konkurenční Camaro nebo Challenger to samé.
to Marty: bohužel většina jich je bouranych, zaplavených apod.😕
boraný to být může, v americe je totálka to co tady franta opraví v dílně za odpoledne... S tím problém není. A zaplavený auto se pozná lehce...
Tak 2015-2017 modely se dají koupit za cenu nové Octávky RS a i když 2018 změny jsou markantní, úplně jiný auto to neníPřeji brzké splnění snu!
Děkuji.Vím, máte pravdu, "obyčejné" GT není nereálné, ale osobně bych preferoval tuhle Bullitt variantu. Ale jak psal autor článku, jelikož se jedná o limitovanou edici, nedá se předpokládat, že by se v budoucnu ojetiny válely po bazarech v nějakém větším počtu...
To ne no. Koukejte ale po US spec, nechte si ho za 5 let přes oceán dovézt: EU verze Bullita je jen polovičatá těmi úpravami a je to škoda. Obecně EU spec Mustangu je otrava kvůli GPF, katalyzátoru atd. a nejde jen o výkon a zvuk, ale i o spolehlivost těhle částí. Já bych možná teď už znovu EU spec neobjednal. Ale zas jsem musel jít po záruce evropské.
Jakeho mustanga mate jestli se muzu zeptat? Jaka je s nim spokojenost? Nejake problemy co stoji za zminku? Nebo je to "drzak" a jedna se jen o natankovani a bezny rocni servis s vymenou kapalin?
2018 GT Convertible AT, vygooglete si "americký cabrio" pro nějaké moje fotky na FB/IGMám rozepsanou recenze pro moje.auto.cz, co dám ven o víkendu, ale tak ve zkratce:Když ho používáte normálně, opravdu neřešíte nic jiného než běžný servis, tj. olej, filtry, a destičky a pneu vyměníte co 2 rokyJá jsem ale po 2 h na okruhu kompletně sjel brzdy (destičky fuč, kotouč dorytý) i pneumatiky, tak jsem tam hned dal nové a lepší kotoučce a destičky, což však stálo 70 klacků. Na druhou stranu cena OEM Ford nic moc kotoučů a destiček není o moc nižší a rozdíl poznáte. Brembo písty zůstaly, v nich problém není.2018 je v mnoha věcech lepší než 2015, rozepíšu se v té recenzi, ale má jednu nevýhodu: desetistupňová skříň má na velmi opatrno posunuté safe stavy, nejspíš z důvodu toho, že je jako novinka zatím dlouhodobě neozkoušená a Ford se bojí, že nevydrží zápřah, proto ji radši hrozně brzo hází do omezeného režimu, kdy je omezován až vypínán přívod benzínu a nejde podřazovat, přestože teplota je v normálních (ani ne žlutých) číslech. Na okresce i při extrémním řádění to asi nepoznáte, ale na Brně, Mostě a dalších okruzích, kde auto je hodně vytěžováno, není schopné dát za sebou ostré okruhy.Řešení jsou zatím dvě:Dodatečný chladič, který zpomalí nárůst teploty a tudíž oddálí safe stav (chladič totiž zůstal stejný od o něco jednodušší 6stupňové AT)Úprava software, která posune safe stav na rozumnou hranici (ale ztratíte záruku)
rovnako ako vy aj moj spolocnik vo firme je zatazeny na Mustang a tiez zamenil 2016 za 2018 a je to neporovnatelne auto.Mam z toho auta pocit,ze vsetko co trebalo dotiahnut na 2016 vylepsili na 2018.Osobne som zastanca manualu pri V8 Mustangu,ale rovnako ako vy zvolil 10 stupnovy automat,ktory podla mna dost tape pri agresivnej jazde,ktoru sme si s nim dali na Slovakiaringu.Ale zas naopak na ceste je lepsi vtom,ze spotreba sa znizila o 2 litre a dnes bez problemov beha za 10 litrov na 100km co zo starym 6 stupnovy archaickym automatom nebolo mozne.Na normalne jazdenie su brzdy dostacujuce,ale urcite pokial s tym chce clovek sem tam zajst na okruh a nechce ich tam odrovnat,tak musi dojst bezpodmienecne upgrade brzd.Neviem ake vy mate kolesa,ale kolega ma take skarede 19,ze vyzeraju ako keby boli 17 a obrovska Michelin guma na nich.Tie povodne na Mustangu boli daleko lepsie.Myslim tieto kolesa..http://fortune.com/2017/01/17/ford-mustang-2... ... Tieto kolesa fakt dokazu ublizit tvaru Mustangu a oblukom by som sa im vyhol.
Urcite zkouknu recenzi, cetl jsem je tam docela casto. Ja bych chtel spis manual, ne automat. Ale je to zatim jen sen, protoze jen spotrebak je koukam dost drahy a daval bych velkou cast vyplaty jen na auto. Musim vse jeste promyslet, nejaky cas na to jeste mam :D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.