TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Vlk z Vlkohradu  |  15. 11. 2018 10:29

Veliká paráda by byla, kdyby mi toto auto říkalo pane. Asi bych se i dokázal smířit s digitálními budíky, jen když by mi parkovalo v garáži. Nezbývá než snít, šetřit a v příštích letech pozorovat trh s ojetinami

Odpovědět  |   | 

Tak 2015-2017 modely se dají koupit za cenu nové Octávky RS a i když 2018 změny jsou markantní, úplně jiný auto to není
Přeji brzké splnění snu!

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  15. 11. 2018 12:46

Děkuji.
Vím, máte pravdu, "obyčejné" GT není nereálné, ale osobně bych preferoval tuhle Bullitt variantu. Ale jak psal autor článku, jelikož se jedná o limitovanou edici, nedá se předpokládat, že by se v budoucnu ojetiny válely po bazarech v nějakém větším počtu...

Odpovědět  |   | 

To ne no. Koukejte ale po US spec, nechte si ho za 5 let přes oceán dovézt: EU verze Bullita je jen polovičatá těmi úpravami a je to škoda. Obecně EU spec Mustangu je otrava kvůli GPF, katalyzátoru atd. a nejde jen o výkon a zvuk, ale i o spolehlivost těhle částí. Já bych možná teď už znovu EU spec neobjednal. Ale zas jsem musel jít po záruce evropské.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  15. 11. 2018 15:31

Jakeho mustanga mate jestli se muzu zeptat? Jaka je s nim spokojenost? Nejake problemy co stoji za zminku? Nebo je to "drzak" a jedna se jen o natankovani a bezny rocni servis s vymenou kapalin?

Odpovědět  |   | 

2018 GT Convertible AT, vygooglete si "americký cabrio" pro nějaké moje fotky na FB/IG
Mám rozepsanou recenze pro moje.auto.cz, co dám ven o víkendu, ale tak ve zkratce:
Když ho používáte normálně, opravdu neřešíte nic jiného než běžný servis, tj. olej, filtry, a destičky a pneu vyměníte co 2 roky
Já jsem ale po 2 h na okruhu kompletně sjel brzdy (destičky fuč, kotouč dorytý) i pneumatiky, tak jsem tam hned dal nové a lepší kotoučce a destičky, což však stálo 70 klacků. Na druhou stranu cena OEM Ford nic moc kotoučů a destiček není o moc nižší a rozdíl poznáte. Brembo písty zůstaly, v nich problém není.
2018 je v mnoha věcech lepší než 2015, rozepíšu se v té recenzi, ale má jednu nevýhodu: desetistupňová skříň má na velmi opatrno posunuté safe stavy, nejspíš z důvodu toho, že je jako novinka zatím dlouhodobě neozkoušená a Ford se bojí, že nevydrží zápřah, proto ji radši hrozně brzo hází do omezeného režimu, kdy je omezován až vypínán přívod benzínu a nejde podřazovat, přestože teplota je v normálních (ani ne žlutých) číslech. Na okresce i při extrémním řádění to asi nepoznáte, ale na Brně, Mostě a dalších okruzích, kde auto je hodně vytěžováno, není schopné dát za sebou ostré okruhy.
Řešení jsou zatím dvě:
Dodatečný chladič, který zpomalí nárůst teploty a tudíž oddálí safe stav (chladič totiž zůstal stejný od o něco jednodušší 6stupňové AT)
Úprava software, která posune safe stav na rozumnou hranici (ale ztratíte záruku)

Odpovědět  |   | 
Jan  |  15. 11. 2018 22:29

Urcite zkouknu recenzi, cetl jsem je tam docela casto. Ja bych chtel spis manual, ne automat. Ale je to zatim jen sen, protoze jen spotrebak je koukam dost drahy a daval bych velkou cast vyplaty jen na auto. Musim vse jeste promyslet, nejaky cas na to jeste mam :D

Odpovědět  |   | 
Evocolt  |  16. 11. 2018 09:34

rovnako ako vy aj moj spolocnik vo firme je zatazeny na Mustang a tiez zamenil 2016 za 2018 a je to neporovnatelne auto.Mam z toho auta pocit,ze vsetko co trebalo dotiahnut na 2016 vylepsili na 2018.Osobne som zastanca manualu pri V8 Mustangu,ale rovnako ako vy zvolil 10 stupnovy automat,ktory podla mna dost tape pri agresivnej jazde,ktoru sme si s nim dali na Slovakiaringu.Ale zas naopak na ceste je lepsi vtom,ze spotreba sa znizila o 2 litre a dnes bez problemov beha za 10 litrov na 100km co zo starym 6 stupnovy archaickym automatom nebolo mozne.Na normalne jazdenie su brzdy dostacujuce,ale urcite pokial s tym chce clovek sem tam zajst na okruh a nechce ich tam odrovnat,tak musi dojst bezpodmienecne upgrade brzd.
Neviem ake vy mate kolesa,ale kolega ma take skarede 19,ze vyzeraju ako keby boli 17 a obrovska Michelin guma na nich.Tie povodne na Mustangu boli daleko lepsie.Myslim tieto kolesa..
http://fortune.com/2017/01/17/ford-mustang-2... ...

Tieto kolesa fakt dokazu ublizit tvaru Mustangu a oblukom by som sa im vyhol.


Odpovědět  |   | 
Marty  |  15. 11. 2018 14:35

Pokud se spokojíte s V6 tak auta z let 012-15 se daj pořídit někde za 450-530 táců....nic zas tak nedostupného.

Konkurenční Camaro nebo Challenger to samé.

Odpovědět  |   | 
R  |  15. 11. 2018 15:36

to Marty: bohužel většina jich je bouranych, zaplavených apod.😕

Odpovědět  |   | 
Marty  |  16. 11. 2018 12:30

boraný to být může, v americe je totálka to co tady franta opraví v dílně za odpoledne... S tím problém není. A zaplavený auto se pozná lehce...

Odpovědět  |   | 
Luky  |  15. 11. 2018 10:37

To je mi nazev, jsem prvni precetl Bullshit Ono je to jinak, uf Ale auto dobry az primo vyborny

Odpovědět  |   | 
Popi  |  21. 11. 2018 19:41

Luky ty vole

Odpovědět  |   | 
Bautista  |  15. 11. 2018 11:15

Nedostiznym vzorem tohoto vozu je Fobie RS!

Odpovědět  |   | 
Jan  |  15. 11. 2018 11:18

Jo tak to je hodne velka parada. Mam zalusk na mustanga gt 2015, ale jako moje jediny auto by to asi nebyla dobra strategie a na mustanga plus jeste jedno auto nemam :D

Odpovědět  |   | 

Co se týče komfortu a třeba kufru, je to úplně super gran turismo.
Co se týče provozních nákladů, můžeš s tím jezdit za těch 12 litrů, a když nebudeš závodit, životnost pneu a brzdy bude vysoká a jen tam měníš oleje a filtry.
Co se týče parkování ve městě nebo garážích, převážení velkých věcí, vození větších lidí vzadu... je to blbý
Záleží, v jaké životní etapě teď jsi, někdo ten Mustang fakt může mít jako daily.
Jen v zimě nesmí být dement a třeba se nestydět dát Wet mode. Paradoxně mnohem nebezpečnější v zimě je Ecoboost, který je schopný tě najednou nakopnout při zabrání turba, versus V8, kde tě zadek upozorní velmi rychle, že blbneš

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 11. 2018 12:06

Diky za postrehy.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  15. 11. 2018 12:29

Stejne by to bylo az tak za 4 roky, to pak uvidim jak bude etapa zivota vypadat. Nevim zda to brat rozumne, nebo do toho jit tou touhou a verim ze bych s nim byl velice spokojeny, uz jen diky tomu pocitu, zvuku a podobne. Jedine co me stve, ze je to 3 dverak s malym kufrem, ale to je dan za takove auto.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  15. 11. 2018 12:48

Do Mustanga jako do vozu na denní ježdění (jedno auto do rodiny) se nedá jít s rozumem, to chce fakt velkou touhu

Odpovědět  |   | 
Jan  |  15. 11. 2018 13:09

To urcite. Coz ono by to nebylo jedine auto v rodine, ale druhe by bylo velikosti fabie. Nic velkeho. Proto premyslim i nad dobre vybavenou A6 2015 s V6 nebo podobne a nebo uplne novym autem, coz je pro me ta rozumna volba.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  15. 11. 2018 13:13

Zas jestli budou deti, neporidim si 30 let nic :D

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 11. 2018 14:02

Pokud budes vozit jen to jedno mrne/dite, tak by to jeste mohlo jit

Odpovědět  |   | 
Jan  |  15. 11. 2018 14:10

Asi jo co, ono by se to nejak udelalo, muselo by. Zijeme jen jednou, je treba si udelat radost :D

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  15. 11. 2018 14:58

To je slovo chlapa!

Odpovědět  |   | 
Marty  |  15. 11. 2018 14:36

tohle auto bývá většinou jako druhé či třetí. Je vhodné k tomu mít ještě sedan či suv

Odpovědět  |   | 
Jan  |  15. 11. 2018 15:37

To byva, ale take ho maji az 60 leti chlapi, protoze driv si ho nemohli dovolit kvuli detem na skolach. To bych se nacekal dlouho, pokud bych se vydal touto cestou.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  16. 11. 2018 12:31

Mě je 37 a mam druhý Camaro. První byla IV řada z roku 2000, ty jdou dneska sehnat za 80-100

Odpovědět  |   | 
Jan  |  17. 11. 2018 12:34

Tak to ano, ja se spis bavil o novejsich modelech :D

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  15. 11. 2018 17:50

Mustang má velký kufr, přes 400 litrů..já s ním byl s rodinou na dovolené u moře a pohoda. A spotřeba tam 10,2 a to jsme po dálnici většinou jeli kolem 140.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  15. 11. 2018 20:03

Obavam se ze jak do nej jednou sednu, uz me z nej nikdy nedostanou.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  15. 11. 2018 20:18

Osobně jsem do auta zamilovaný. Mám r.v. 2016. Postupně jsem si ho individualizoval a vyšperkoval. Do zvuku výfukové soustavy Ford Racing (Borla) spolu s motorem s otevřeným sáním jsme zamilovaný. To se neomrzí. Auto si nechám...na denní ježdění máme prcka od fordu. Ale V8 + manuál tu už dlouho nebudou. Kvůli naší pitomé pseudozelené "politice".

Jak se píše v testu - souhlas s redaktorem, recara jsou zbytečná. Mám ozkoušené na Shelby GT350, jsou fakt na dráhu a pro štíhlé. Origo sedačky ideální, navíc elektrické, pohodlné, vyhřívané a odvětrávané.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  15. 11. 2018 22:34

To je prave ono, takovy auta tu uz nejspis dlouho nebudou a nebo to pujde vse do elektriky a bude to prakticky jako Rimac

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  15. 11. 2018 19:08

Sny si treba plniť a keď chceš toho 'Stanga , máš troška na to tak choď do toho.
Keď budú deti tak to už bude ťažšie ale aj tak sa dá - vlastná skúsenosť ale s iným kupátkom.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  15. 11. 2018 19:52

Kazdy me tu presvedcuje jen o tom do toho jit :D Jeste mi podryjete zbytek me vule rozhodnout se rozumem, ale byla by to nejspis moje nejstastnejsi nerozumna volba v zivote :D

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  15. 11. 2018 12:09

...a teraz si predstavte taky stary dobry Viper. Ale aj tak, bral by som ho vsetkymi styrmi a byt opicou tak aj piatimi

To uz je dnes ako z inej (a lepsej ako je ta nasa), galaxie.
A pritom donedavna to bolo uplne normalne. Do akej r.ti sa to ten nas svet dostava...

Odpovědět  |   | 
Jan  |  15. 11. 2018 12:32

Myslis rt10? Ten je uzasnej, zvlast v ty cerveny. Jeste se umet premenovat na Defendera jako v tom serialu Viper a uz by mi stal doma :D

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 11. 2018 13:01

Jaka r#t? Mas stale slusny vyber a penize se daji vydelat legalne snadneji nez drive. Pokud smerujeme do r#te, tak hlavne kvuli KONZUMU a OBCANSKE PASIVITE, a za ty Frau Merkel, imigranti ani mimozemstane nemohou

Odpovědět  |   | 
Peter  |  15. 11. 2018 14:53

Viper by si nechcel. Bez strechy, bez protipreklzu...
Do týždňa by si dopadol jak rapper s GT-R, v priekope.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  16. 11. 2018 18:03

Rapper ma mozog?

Odpovědět  |   | 
Peter  |  15. 11. 2018 14:51

Pre koho je to auto určené? Je to také Pozér auto ... Pred pár týždňami mal problém sa udržať na ringu za type-r. A to ani nebolo mokro.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 11. 2018 14:55

Cetls jste clanek? Pac pro koho resp ten okruh je v nem 'vyresen'.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  15. 11. 2018 15:26

Porovnavate dve uplne jina auta.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  15. 11. 2018 18:02

Znám docela dost majitelů, poznal jsem je i na srazech, ale pozéry jsem mezi nimi neviděl. Leda když si někdo koupí 4 válec, ale ty teda nepotkávám.

Odpovědět  |   | 
homer  |  15. 11. 2018 23:07

No a schazet se s majiteli stejnych aut, motorek, obytnaků nebo jachet neni pozerstvi?

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  16. 11. 2018 08:51

Proč by mělo být?

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  16. 11. 2018 10:12

A v čem je to pozérství? Scházet se s šílenci s podobným zájmem? Nějak vám uniká asi význam toho slova...

Odpovědět  |   | 
homer  |  19. 11. 2018 10:58

miluju vsechno jednostopy s motorem nebo bez a v zivote me nenapadlo zucastnit se nejakyho srazu nebo spanily jizdy - coz jsou vyslovene akce pozeru

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 11. 2018 10:04

Takze treba setkani majitelu/fandu Cechie-Boehmerland je taky akce pozeru?

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  16. 11. 2018 18:07

Samozrejme ze nie.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  16. 11. 2018 18:06

Ked na to ako vodic nemas tak si kup ine auto. Inak Ta na Pezinskej Babe povodim na citygo a to tak ze Ti to natecie do helmy.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 11. 2018 18:46

Na ceste alebo na zjazdovke?

Odpovědět  |   | 
Peter  |  17. 11. 2018 12:09

Cca 15 rokov závodím. Najskôr Saxo, Civic 1,6. Neskôr Ctr. Posledné roky skôr caterham a radical. Nože daj čas z nejakého okruhu alebo rallye. Porovnáme? Prípadne skúsime trackdays?

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  15. 11. 2018 16:13

Keby clovek s tymto prisiel do Bruselu pred parlament kuva vsetci by sa posrali a ta sliepka polska eurokomisarka by zniesla vajce do prdele!!!

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  15. 11. 2018 16:13

I volant - tuhost jeho chodu - se dá u mustangu nastavit. Tohle auto je paráda! A mustangy vůbec...takový světlý bod v dnešním downsizovaném a omezovaném světě automobilů. Už se těším, až si Bullita vyzkouším osobně. V rámci modelů po faceliftu je Bullit jednozančně nejvíce stylový.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  16. 11. 2018 18:13

Dajte potom recenziu.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  17. 11. 2018 10:39

Klidně někdy napíšu. Jen já nejsem objektivní v tomto. Sám mám GT r.v. 2016. Něco jsem najezdil v Shelby GT350. Bullitt bude v rodině někdy v prosinci, těším se na srovnání. Ale asi na jaro. Ani se svým v zimě nejezdím...

Odpovědět  |   | 
X  |  07. 01. 2019 17:47

Uz ti došel bullitt? A jsi spokojeny?

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  16. 11. 2018 18:11

Skratka masina pre chlapa.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  17. 11. 2018 10:41

Souhlas. Celkem mile mě překvapuje, že i v "zelené" Evropě vedle záplavy SUV je i hlad po klasických kupátkách s velkým motorem jako je Mustang. Potkávám je stále častěji a to je dobře. Moc už jich na výběr nemáme, v Evropě je Stang výjimka.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  17. 11. 2018 23:12

Mohu se zeptat jakou klikovou hřídel má tato 5.0 V8? Myslím tím plochá nebo křížová? Díky.

Odpovědět  |   | 
X  |  09. 01. 2019 12:07

Mam ho zatim 2 měsíce a velka spokojenost. Oproti verzi gt je daleko lepsi pocit pri podrazovani a poslouchani automatických meziplynu.
Na jiný mód výfuku nez závodní jsem snad jeste nejel

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota Yaris GR-Sport Hybrid: Hvězdné války bez zvláštních efektů

Toyota Yaris GR Sport Hybrid

Naprosto skvělá Toyota Yaris GRMN vypadá jako helma bojovníka z Hvězdných válek a jízda je jako mezigalaktická bitva. Co když ale slavné sérii filmů vezmete speciální efekty?

včera | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

19.  11.  2019 | Petr Schnagl | 79 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 54 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A