Ahoj, mám GT 5.0 2019 s automatem dovoz USA, najeto cca 10.000km. Je mi jasné, že hádky manuál a automat budou vždy a spousta manuálů ani s automatem nejeli. Zkoušel jsem obě verze, přečetl spoustu chatů, ptal se v servisech, atd. Moje zkušenost je naprostá spokojenost. V 85% jezdím na "S" a řadím si sám manuálně a naprosto super. Řazení je daleko rychlejší než s manuálem, řadím v plném tahu a jízda v náročných zatáčkách je daleko plynulejší a rychlejší. Jasně, že neřadí tak rychle jako dvojspojky např. PDK, je to jiná konstrukce - H-D měnič, ale i tak ve Sport+ řadí velice rychle. Jestli má 10st nebo 8st. je mi úplně lhostejné, řadím si sám podle provozu a podmínek. Klidná jízda na okresce 6-10st. a rychlá v zatáčkách 2-5st.. Takže za mne ideální volba automatu v manuálním režimu S+. Zkušenosti mám s Porsche PDK, Audi 3.0 TDI s Tiptronicem i S-tronicem a CUP Škodou Octavia se sekvenční závodní převodovkou. T.
Mam s touhle motoraci v kupecku najeto nejakych deset tisic kilometru a celkem to muzu potvrdit. Nesouhlasim uplne s tim hatem na prevodovku, za mne je to nejlepsi automat se kterym jsem kdy jel, daleko lepsi nez treba osmirychlostni ZFko z nemeckych premiovek. Idealni kombinace rychlosti DSGcka a plynulosti menicoveho automatu, opravdu mne prekvapilo jak dobre ji Ford vymyslel a naladil. To ze furt radi nevadi, protoze radi zcela neznatelne.S cim naopak souhlasim je zcela opravneny hate na infotainment, ktery je opravdu strasny, dokonce i horsi nez jsou jinak rovnez priserne infotainmenty v jinych americkych autech. Nejlepsi je, kdy se vam zasekne pripojeni k mobilu nasledkem cehoz lehne uplne cely infotainment a vy si nenastavite vubec nic, ani teplotu na klimatizaci, ani radio, navigaci nic. Kdyby tam alespon matlaci dali HW reset tlacitko, kdyz uz je ten SW tak blbe napsany. Takhle musite zastavit auto, vypnout motor a znovu nastartovat jen proto, aby se to po triceti kilometrech cesty znovu opakovalo.Stejne tak souhlas s nekvalitnim interierem, neni to jenom o designu, ale i o tom, ze ty tvrde plasty v Dacia style jsou i hodne nepohodlne tam kde jsou v kontaktu s telem ridice.Motor ma vyborny zvuk, slusnou dynamiku a velmi rozumnou spotrebu, na klobouka neni problem spotreba pod devet litru, coz je na ten vykon krasna hodnota. A nepotrebuje k tomu jako evropska konkurence deset turb, prime vstrikovani a dalsi moderni vymozenosti, ktere snizi spotrebu o 0.1 litru na sto a zivotnost motoru na polovinu.
Jedinå pořádná kára od Fordu, která se tu prodává.
Jj nebýt Mustangu, tak tu Ford prodává samé tříválcové srajdy.
nevím kde bydlíš, ale u nás se prodávají ještě fordy z Jižní Afriky.
A v Africe se prodávají Fordy z Grónska....fakt...
tome to nevím, ale v gronsku není fabrika ford, kdežto v jihoafrické republice-JAR se vyrábí ford pro evropský trh (pretorie) ranger a ecosport. Jestli máš nějaký koupený a máš tam německo, tak se jedná k nám o šedý dovoz. Jestli potřebuješ něco vědět, tak napiš.
Tak Ecosport se pro Evropu již nějaký delší čas vyrábí v Rumunsku.https://autobible.euro.cz/ford-dnes-craiove-zahajil... ...
tak to nevím, ale jak známý koupil ecosport-první v republice, tak je z JAR stejně jak kámoš má rangera. Píší tam od 2018, tak on to má určitě déle než dva roky.
To je právě ono - ty furt něco nevíš, ale stále komentuješ. A samozřejmě, protože nevíš, tak píšeš jen bláboly.
Vy máte Fordy z Rhodosu ne?:-D
Ještě je tady ford z JARu.
:-D:-D:-D
Mustang v automatu? To už je rouhání. Takhle zazdít takové auto.
Vetsina zavodnich aut ma sekvencni prevodovku a radite padly u volantuMustang ma normalni automat a muzete radit padly u volantuManual pouziva clovek co nic jineho nezna
Tady se zase sešly tábory... Sekvence v závodních speciálech je kvůli rychlosti řazení, tam je jasná výhoda. Mustang však žádný závodní auto není a slušný šestikvalt bude pro požitek z jízdy lepší než překvaltovaný desetistupeň, minimálně pro člověka, co nehledá jen pohodové brouzdání po bulvárech.
Manuál používá člověk, který naopak ví přesně co chce. Který je automobilový fajnšmekr a ne jen držitel povolení řídit
Jo jo, ty vole... to řekni všem těm majitelům luxusních aut, kteří si chodí o víkendu zařádit se sporťáky na okruh, že jsou jen držitelé povolení řídit, protože v civilním autě mají automat. Ty jsi fakt kokot.
Automat je pro cestovní GT, tím spíše v kabriu, mnohem lepší varianta.
a naco potřebuješ v zácpách kvedlat klackem. Americký auto bez automatu je divný.
Bože, do čeho jsi to dal duši.
V životě jsem vlastnil jedno americký auto a to golfa, duši jsem dak do evropských aut s bmw srdcem.
:-D:-D:-D bože
Ford novinky na jednom miste: http://www.fordauto.sk/...
Škoda té převodovky. Ideální maximum pro osobák je tak 7, maximálně 8 stupňů, jinak to pořád blbne a přeřazuje jak šílený. Pokud někdo jezdí od rána do večera dvoustovkou na německé dálnici, tak těch 8, pro všechny ostatní 7 i s rezervou. Osobně mně u pětikvaltu vadila jen spotřeba při vyšších rychlostech, ale zážitek z jízdy to negativně ovlivnilo minimálně.
10 st automat je perfektni
nevím kde byl článek, ale jednalo se o tom , že automobilky se předhání kdo má více kvaltů a že je to blbost už mět deset. Já bych tam rád viděl než tolik kvaltů retardér jak to mají velké převodovky.
Retardér? K čemu, rád si přečtu vysvětlení...
Pěkné auto.Ale do českého klimatu bych asi volil verzi s pevnou střechou.Jen jsem nepochopil tu zmínku o Crowd Killeru a o obtížnosti zvládnout hrozivý krouťák 529 Nm. Co je za problém? Mám 680Nm a pravidelně si vypínám ESP, aby bylo trochu zábavy. Že by to ale bylo obtížně zvladatelné?
Já mam 550 Nm u 5,7 HEMI a taky netuším s čím má pán problém. Možná ještě na mokru a sněhu, ale na suchu???
Tak vysoky krotak maji vetsinou diesly co mate za motor ?
Jasne, je to diesel.3.0 V6 TwinTurbo, puvodne 275k a 600Nm, po lehkem premapovani primo v Anglii 325k a 680Nm.Cili samozrejme to neni takovej sportovec, jako Mustang 5.0 V8 benzinova atmosfera, ale ten kroutak posilany na zadni napravu tam je - a je to samozrejme cejtit, musel jsem se s tim naucit zachazet, ale uz mi to docela jde i s vypnutym ESP, zapnutym dynamickym modem a osmikvaltem ZF ve sportovnim "S" rezimu. Nic nezvladatelneho a docela zabava.Jag XF
Tohle je o kousek silnejsi dyzl: https://www.audi.cz/a6/s6-avant/technicka-data... Audi S6, 3.0d, 700Nm, 257kWTim jsem se nesvezl, ale kdyz jsem auto pred nejakym casem vybiral, tak jsem vahal mezi XF a Audi A6 3.0 V6 BiTDI 230kW 650Nm:https://www.autojournal.cz/test-ojetiny-audi-a6-3-0-... ... Ale samozrejme u Audi to jsou vsechno ctyrkolky.A absolvoval jsem i celou radu testovacich jizd, nez jsem se rozhodl. Ta Audina mela na dyzl opravdu krasny zvuk. Samozrejme asi s vselijakou dopomoci :-) ale vysledek byl fakt pekny. XF zni obycejneji/kultivovaneji. A to i benzinove 3.0 V6 Supercharged 250kW - taky nijak vyrazny zvuk (to asi az 5.0 V8 Supercharged, ale ta se v CR snad neprodala pomalu ani jedna).
ten třílitrovej samzomet od PSA je neskutečnej vergl co se týče spolehlivosti, odchází DPF a zadírá se i motor. Doporučuje se v tom měnil olej každých ideálně 8-10 tis km. Ten třílitr je sice o chlup lepší jak profláklá 2,7, ale fakt jen o chlup. Porto jsou ty dieslové XF taky tak levný...
Přesně jak říkáš, proto jsem s ním najel ve dvou autech po sobě bez jediného problému 1150kkm.;-)Druhý navíc s chipem.
Tak to máš bud od nového a staráš se, nebo máš pekelný štěstí, sou káry co najely s bídou 200 a zadřený a jezdily do ofiko servisů :-D
Měl jsem na svém XF 3,0d výfuk Spires. Vyjma 20kg dolů to mělo krásný a kultivovaný bublavý zvuk. Stál tuším kolem 1k EUR a moc příjemné.Jinak na XE s V6 kompresor je zvuk nádherný. byť je od motoru slyšet v otáčkách víc kvílení kompresoru.
Jedina skoda tedy je, ze tam neni manualni rucni brzda :-( To docela limituje legraci.
Na co u zadokolky s vysokým výkonem potřebuješ ruční brzdu? To by mě ta zábava opravdu zajímala.
Kabria sú pre buzny ... Nachaj si ho kľudne až do zimy.
Proč pro buzny? Pro bílého pracujícího heterosexuálního muže jen Fabia HTP že :-D Kabriolet jako druhé auto je úplně v pohodě ;-)
Zalez za Karpaty Ovcojebe!
:-D:-D:-D Idem, aj so svojím Mustangom. Ktorý ty,mimochodom, nikdy mať nebudeš. :-D:-D:-D
dej si po čuni.
:-D:-D:-D ale ty
Konecne auto a ne ten nemeckej hnus na jedno brdo jako je bmw audi a podobny predrazeny kramy za nehorazny penize a rezervackou v servise.
Asi vas pane zklamu. Ja mam Ford Mustang V8 2020 a na bezne jezdeni BMW X6Obe auta jsou perfektni BMW ma vyssi uroven. Mustang vyssi pocit uspokojeni motoristy
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.