Test Ford Mustang 5.0 GT Convertible - dočkej času

14 komentářů

dodge
10. února • 10:27

Tohle je sportovní vůz, pro evropské výrobce bižuterie Ferrari, Porsche a Lamborghini naprosto nedosažitelné.:-))

tom
20. listopadu • 8:40

Auto super na pohled, ale....kamarád má Mustanga 4.0 ročník 2010 a půjčil mi to. Velké očekávání a NIC...Vnitřek hrůza, laciné plasty, opravdu velice šeredné, jak 20 let za Evropou, automatická převodovka? Katastrofa....Přeřazovala tak nešťastně a dlouho. Ale úplně nejhorší to bylo do zatáček. Řeknu Vám, že jsem si připadal jak na nějaké loďce za bouře. Vůbec to nesedí, kymácí se, ustřeluje. Se svým Passatem 2.0 TDI bych mu dal do zatáček na frak, ale to myslím že i Octavia 1,6MPI :o) Možná jde o zvyk, ale i majitel, který má něco naježděno v rychlých sportovních autech říká, že je to jen super auto na efekt. Prostě pro ty, co si chtějí užít plavnou pomalou jízdu s občasným rychlým rozjetím. Jen žádné sportování! A hlavně, toto auto prý u lidí vzbuzuje takové jiné emoce. Pozitivní. Všichni na Vás koukají, dávají přednost, nikdo se nepohoršuje.....V Porsche jste za podvodníka a zloděje, v Mustangu za fajnšmekra.

karel
10. listopadu • 19:25

S tímto autem jsem najel něco přes 30 tis kilometrů, vyzkoušel jsem s ním ledovou dráhu i závodní okruh. A vždy když do něho usedám tak se znovu raduji.
S některými názory v článku souhlasím. Ale s něčím silně ne.
Průměrná spotřeba se mi při běžném ježdění drží do 11l/100km.
Na okruhu okolo 30l/100km.
Auto je sériově vyvážené 55/45(předek /zadek).
V zatáčkách je auto čitelné. Rozhodně při extrémním najetí zatáčky nechodí ven popředu.
pokud v zatáčce najedu na nerovnost nechová klidně ale stopu dokáže bez problémů udržet.
Měl jsem možnost porovnat brzdy základní. a lepší (Brembo).
Je v tom velký rozdíl. rozhodně bych brzdy v základním provedení nechtěl.
brzdy v provedení Brembo chovají při běžném ježdění ale i na okruhu velmi dobře.
Jediná chvíle kdy mě brzdy zklamaly bylo za silného deště při jízdě po dálnici.
několik km jsem nepotřeboval brzdil, ale najednou přišla chvíle kdy jsem potřeboval přibrzdit.
v tu chvíli měli brzdy prodlevu, než začali naplno brzdit.
V interiéru rozhodně není vše z plastu. na volantu, řadící páce, palubní desce je použit hliník.

runner42
2. listopadu • 13:07

Krásné auto, i když stará verze se mi líbila víc. Když bych už nebyl rozhodnut jít příště do Camara ZL1, možná bych o něm uvažoval.

birkov
2. listopadu • 12:02

Abych přidal svou trošku do mlýna. Mustang jsem V8 4,6 jsem nějakou dobu vlastnil. Nechápu jak někdo může napsat něco o pálení pneumatik nebo driftu. To auto na to nemá výkon..Možná ještě pokud tam necháte tovární 17ky s pneu tuším 235x55. Je to krásný auto, ale umí jezdit pouze rovně... pálení pneu na dvojku při 30km/h dělá stejně jenom magor... Tohle auto je krásný ale na jakékoliv blbnutí si kupte něco jiného :)

Phoenix
2. listopadu • 8:46

Ten popis s podřazením na trojku a zátahem do 6500 mi připomíná mé bývalé Volvo S60 s 2,5 atmosférou. Sice jen pětiválec, jen 125 kW, ale pocity a zážitek podobný. Prostě nádhera, kdy to auto chytne krásný zvuk a prostě jede, síla motoru je pod zadkem krásně cítit... Nějak se mi po tom zastesklo :-)

Celuar
1. listopadu • 18:24

Čo to kecáte o tom že chudý interiér ?:-O:-O:-OTen interiér je krásny, dokonalý, jednoduchý a pritom veľmi na pohľad príjemný. Presne ten opak kórejského gýč interiéru s lesklým plastom a samé LED svetielka na každú kravinu, vyzerá to ako cirkus či lunapark. Toto je jednoduchosť a štýl !
B-]

crusader75
1. listopadu • 17:34

Soferoval som Mustang GT 4,6l asi pol hodinu, zvykol som si na neho rychlejsie ako ked som menil Favo za Fiestu, vyhlad dopredu a na strany bol uplne v pohode, ale co ma maximalne sklamalo bola automaticka prevodovka, v US sa za nu priplaca 1000 $, ale nechcel by som to ani zadarmo. Radilo to skoro s 2-sekundovym omeskanim, v zatackach som sa bal pridavat, aby to nepodradilo a neustrelilo mi zadok, inac s manualom musi byt super :-)

cabman
1. listopadu • 20:01

To je čistě o nastavení režimu a způsobu jízdy, ale chápu, že naučit se jezdit s automatem za půl hodiny nebylo možné. ... i když bych řekl, že běžný člověk přeřazuje s manuálem možná stejnou dobu.

LOL
19. listopadu • 22:27

souhlas, že běžné ruční řazení je otázka cca 2-3s, ale při opravdu sportovní jízdě není problém se vlézt do 1s. Ale chce to cvik.

Fantomas
3. listopadu • 8:15

Přesně. Ruční přeřazení trvá stejně dlouho. Jen se přitom člověk do procesu zapojí, sladí se s jízdou a motorem. A někdy si to i víc užije. U automatu je jen divákem a tak to víc vynikne a působí rušivě a odděleně.

Zelí
1. listopadu • 16:23

Doporučuji si přečíst uživatelskou recenzi na mustanga na auto.cz. Mnohé to osvětlí lépe než tento "test".

Antiautomat
1. listopadu • 16:31

Atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovka...a teraz si predstavte ze este nie tak celkom davno to mohlo mat aj bawo...Proste nadhera a nagelovany namasteny debilek schovany za hufom plug and play elektroniky sa konecne nekona. To auto je pre chlapa. Davam 1+ !
:-):-):-)

reven_21
1. listopadu • 14:21

Nojo Mustang, symbol Ameriky... Jsou to krásný auta, jak ty starý, tak i ty dnešní.
Jednou bych si chtěl jednoho pořídit.

Doporučujeme

Články odjinud