Test Ford Mustang 2.3 EcoBoost Convertible: Velmi stylové „Mondeo“

runner42  |  04. 09. 2015 12:56

Nádhera. Samozřejmě ne varianta Ecoboost, ta je určena pro blbečky.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  04. 09. 2015 13:53

Proč pro blbečky? Spíš pro někoho, kdo ho bude používat pro každodenní ježdění a ne jen jako víkendovku pro radost.

Odpovědět  |   | 
Individualita  |  04. 09. 2015 14:34

Já bych si s dovolením každodenně rád užíval V8, bo V6 nám v Evropě upřeli

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  04. 09. 2015 20:51

To už na běžně ježdění raději Tranzita .

Odpovědět  |   | 
runner42  |  05. 09. 2015 09:33

Protože jen blbeček si vezme za manželku modelku, která ji dole nemá.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  05. 09. 2015 20:09

Aha, tak jestli srovnavas auto s zenskou, tak tomu uz rozumim a promin, ze jsem na takovou kravinu ve tvem prispevku vubec reagoval.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  04. 09. 2015 18:27

Souhlas. Se čtyřválcem to trochu postrádá smysl.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  05. 09. 2015 10:42

Mám objednáno a čekám. Těším se jak malý kluk.Dorazí v prosinci. A vzhledem k tomu, že to bude moje auto na denní ježdění chci 2.3.
Manželka SUV, syn hot hatch, 2.3 mě na 25000 km ročně dává větší smysl (spotřeba, dojezd, pojistka, atd).
Nejsem povrchní blbeček potřebuje frajeřit s bublající V8. Chci krásné, rychlé a dobře vybavené auto za super cenu, a to Mustang splňuje. . . :)

Odpovědět  |   | 
runner42  |  05. 09. 2015 11:14

Tak hlavně, že si ušetřil A proč sis nekoupil nový Suberb? Dobře vypadá, 25000 km ročně dá v pohodě, vybavení pokročilé. Celkově pro usedlého páprdu mnohem vhodnější, než se v padesáti ztrapňovat s podvyživeným skoro-Mustangem.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  05. 09. 2015 11:27

runner42: Pokud někdo posuzuje člověka podle plechovky na čtyřech kolech, tak je mentální troska a nemá smysl se jím zabývat Když jsem byl mladší, tak jsem měl taky podobné vidění světa, ale časem člověk zjistí, že je všechno úplně jinak a nad názory z mládí se jen pousměje.

Michal: Gratuluju, pěkná kára, ať slouží.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  05. 09. 2015 12:07

Runner
Děkuji 😊

Odpovědět  |   | 
runner42  |  05. 09. 2015 12:29

Asi jsem mentální troska, protože podle mě člověka a jeho životní styl lze posuzovat i např. podle auta. Nebo jiných voleb. Asi jsem pořád moc mladej, chci totiž kváskový chleba s máslem místo babišovy buchty s margarínem, aktivní přítelkyni s pěkným zadkem místo pasivní almaroidní manželky, makání ve fitku nebo venku místo čumění na sportovní kanál.
Život máš jen jeden a je sakra krátkej na Mustanga s EcoBoostem.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  05. 09. 2015 20:12

Jezisi takovou snusku povrchnich klise jsem tady uz dlouho necetl...

Odpovědět  |   | 
Márty  |  05. 09. 2015 23:45

Runner42: A co když se mu prostě jen líbí?? Touží po mustangu už od dětství a plní si své sny? A jakmile si spočítal, že se mu V8 nevyplatí, tak hold čtyřhrnek rulz :/
Porovnávat to se superbem...to je asi hodně blbej vtip....možná si mohl koupit 10 let starý Sko, nebo 5 nových Up!...prostě meleš kraviny
Sám bych bral samožrejmně taky V8, ale peníze nesre nikdo. Dynamika tam v reálu zas tak extrémně rozdílná nebude...tak ve finále proč ne. Jó kvůli jménu a tak, to chápu.
Každopádně čest každýmu, kdo nám občas pohladí oko krásnym autem a nesere se s [kW] a litrama v kufru. Radši se otočim za autem protože se mi libí, než abych někomu řikal: hmm to jezdí za 4 l/100 a narveš tam celou ledničku!

Odpovědět  |   | 
runner42  |  07. 09. 2015 09:21

Jestli o něm sní od dětství, tak teď podvádí sám sebe.
Mustang je muscle car a jeho alfou a omegou je právě brutálně výkonný motor. Stejně tak alfou a omegou marathonu je 42 kiláků.
Jestli si o marathonu snil, ale nemáš na to uběhnou 42 kiláků, klidně si dej čtvrtmarathon. Nebo čtvrtMustang. Ale nikdy to nebude ono.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  07. 09. 2015 11:45

Mustang byl vždy pony car, ty maratone.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  07. 09. 2015 13:36

Dobrá poznámka. V tom je možná zakopán pes. Mustang je totiž obojí.
A zatímco pony car část identity, kam spadá i verze s EcoBoostem, historicky byla a je celkem o ničem a rozhodně nezle předpokládat, že by to stejně jako Fábie byl něčí sen, muscle car část identity budí emoce. Jenže to jsou verze, u nichž byl výkon motoru na prvním místě.
Proto když o Mustangu někdo sní a uvede výkon 300k na prvním místě svých požadavků, předpokládám, že mu jde především o tu muscle car identitu. A pak je Mustnag jako pony car prostě krok vedle.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  05. 09. 2015 12:00

Možná proto že zdaleka nejsem usedlý padesátník. Každý si nepořizuje děti v 35 ...
Takže můžu jezdit na prkně, na raftu , potápět se, skákat z letadla ... a vše potřebné dám i do mustanga. A pokud ne, manželka ráda SUV.
BTW Superb ve stejné výbavě s výkonným motorem je poněkud dražší ... a mustang poněkud hezčí ...
:)

Odpovědět  |   | 
runner42  |  05. 09. 2015 12:42

Nezlob se, ale prostě si nedokážu představit rovnici požadavků, ze chterých na konci vyjde výsledek Mustang s EcoBoostem. Pokud chceš praktické auto a něco převážet, existuje spousta vhodnějších aut. Pokud ti jde o emoce a jízdu a charakterní auto, tak EcoBoost je fatální chyba. Takže zůstává pouze vizuální stránka, ovšem pak to zavání tak trochu pozérstvím.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  05. 09. 2015 12:54

Jednoduchá rovnice ...
Udělá mi V8 takovou radost, že za ní zaplatím navíc čtvrt milionu?
...Ne...
Na vánoce letim na 3 týdny na jih Indie (v 5 ti lidech s celou rodinou) ... raft na indický řece, potápění, neuvěřitelný jídlo a skvělý zážitky. Hned po návratu týden na prkně v Itálii ...
Cena celkem cca čtvrt milionu. ... Pro mě lepší volba 😉

Odpovědět  |   | 
runner42  |  05. 09. 2015 13:09

Neodpověděl jste mi. Proč chcete "Mustanga"? Pak se můžeme dohadovat o tom, jestli vám V8 udělá nebo neudělá radost.

OT: Předpokládám, že jste v Indii již byl. Jen že něco si plánovat hned po návratu.... ;)

Odpovědět  |   | 
Michal  |  05. 09. 2015 13:22

Duvody? 300 k za milion, design, a ve výbavě vše co chci ... velikost (malý sporťák už jsem měl ) na 2-3 roky super auto ...

Jinak "M" má dorazit začátkem prosince. 10.12 Indie a 2.1. Itálie. (Mustangem, dva dospělý a dvě prkna)
... mam se na co těšit ...

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  05. 09. 2015 20:17

Ja to chapu. Pokud bych do nej sel, tak asi taky beru 2.3. Mustang by byl pro mne nahrada Mondea v hezcim baleni a pohonem na zadek pro kazdodenni jezdeni.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  07. 09. 2015 09:22

Cabrio s pohonem zadní nápravy jako náhrada Mondea.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  07. 09. 2015 11:48

No já bych samozřejmě na každodenní používání (i v zimě) bral fastback. Četl jsi ten test? Velikostí i jízdními vlastnostmi má tato generace stangu k Mondeu docela blízko.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  07. 09. 2015 13:45

To je absolutní blbost. K Mondeu to vůbec blízko nemá. S čím lze souhlasit je, že při klidné jízdě je to sterilní stejně jako Mondeo, Pasat, Superb nebo Transit. To je ale každá auto.
Pokud jsou špatné klimatické podmínky nebo zima, je na tom hůř než Mondeo. Ovšem pokud máš pod kapotou V8 a je krásně, je to tisíckrát zábavnější svezení, než s nějakým Mondeem.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  05. 09. 2015 13:25

A Zapoměl bych ... od dob svý stodvacítky jsem neměl zadokolku :)

Odpovědět  |   | 
runner42  |  07. 09. 2015 09:23

A proč ne?

Odpovědět  |   | 
sokar  |  05. 09. 2015 20:22

Tak do Indie jo ?? No tak aby sis vůbec toho mustanga užil a vrátil se s celou rodinnou.Snad Vás tam neznásilní všechny. Nechápu výběr ani dovolené , ani motoru , ale je to tvoje věc.
Myslím, že mínusáři nechápou jednu podstatnou věc - mustang,camaro,corvette,dodge ferrari,lambo apod. jsou velmi specifický auta a značky se specifickým charakterem. Pokud potkáte na silnici mustanga čekáte, že bude mít V8 a vono ecoboost. Looserov a trapné až to bolí. Auto sice pěkné, ale motor se k tomu nehodí. Nemůžete v ikonickým autě mít trapně nudný motor. Mustang se nestal legendou kvůli ecoboostu. To, že jej můžete mít s ecoboostem je jen business a pobídka pro šetřílky. Chci sportovní auto se spotřebou oktávky a pojištěním fabie a vzhledem mustangu. Výsledek je ecoboost pod kapotou.

Proto souhlasím s runnerem.

Každej kdo autům trochu rozumí a uvidí tě v mustangu řekne prvně : Ty vole Mustang.!!
Druhá věta bude : Ale v ecoboostu.......
Okamžitě ztratíš prestiž a obdiv.
Kdekoliv řekneš, že máš mustanga se tě budou ptát : Kolik to žere a jak ta V8 jede.
Budeš odpovídat jako blbec v jedné větě : Spotřeba je super pač je to ecoboost.

Sorry , ale tak to prostě vidím já.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 09. 2015 08:28

Fakt máš pocit, že mu jde o prestiž a obdiv od povrchních pokrytců jako ty a runner? Řekl bych, že takové nuly jsou mu u zadnice. A nedivím se mu, koukal bych na vás stejně.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  08. 09. 2015 21:17

Uvidíme jak bude majiteli u zadnice, když se ho bude držet třeba octavia rs kombi.
To si pak bude připadat jako blbeček......

Odpovědět  |   | 
Michal  |  09. 09. 2015 16:34

Pro mě za mě ať se na mě lepí třeba 1.2 htp.

Klidně uhnu do pravého pruhu ...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  22. 12. 2015 02:10

Moc resis okoli a zijes svymi predsudky

Odpovědět  |   | 
Petr  |  07. 09. 2015 17:27

Michale.. kde mas rozdil ctvrt mega, kdyz V8 stoji 1.064.000 kc a R4 939.000kc?.. to je nejakych 125.000kc .....1/8 milionu ..... to je 13%. Neni to malo, o tom zadna, ale z meho pohledu to stoji za to.... mam v aute jen 3,8 V6, ale ten zvuk je proste super.... a nemusim mit zadny umely prehravani z reproduktoru - za tenhle napad bych vesel za koule.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  10. 09. 2015 15:08

+ pojistka
+ spotřeba za cca 2 roky co budu auto používat.
+ širší zadní pneu
+ ...

Odpovědět  |   | 
runner42  |  14. 09. 2015 10:37

Hahaha, ty tak strašně kecáš...

- Rozdíl v pojištění je 3000 Kč ročně.
- Rozdíl ve spotřebě je do dvou litrů při klidné jízdě ve prospěch EcoBoostu, na při zátěži to samé ale ve prospěch V8.
- Rozdíl v ceně sady pneu standardních pro EcoBoost a GT je 2000 Kč. Tedy zhruba 2000Kč každých 20. tisíc km.

Z čehož vyplývá, že čtvrt milionu ušetříš, jen pokud budeš jezdit vysloveně jen "na spotřebu" a ujedeš 100 tisíc kilometrů ročně. Ty jsi opravdu nějakej divnej. To si na to ale kupuješ fakt špatný auto.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  23. 09. 2015 11:59

Pojistku řešíš i havarijní (doporuč pojistovnu)
Rozdíl v nákupní ceně a prodej po 3 letech mluví ve prospěch boostu.
Olejová náplň 2x ročně ...
Ráfky na zimní kola atd.

Obávám se že provozní náklady aut nechápeš. Já mám ve firmě aut 7 ... proto občas počítám. ..

Odpovědět  |   | 
cudzinec11  |  06. 09. 2015 21:20

Sorry, ale mozem sa spytat, kolko mas rokov a na com jazdis? Ze si nedokazes predstavit tu "rovnicu poziadavkov"?

Co ked chce:
velke auto = dostatocne bezpecne, reprezentativne
v ktorom uputa pozornost
uzije si jazdu v kabriolete
bude mat nadpiemerne zrychlenie
a staci mu priemerne miesto resp. na prevazanie chladniciek ma personal...

V8 je na okruh a pre amikov, kde benzin stoji 60 eurocentov...

Odpovědět  |   | 
runner42  |  07. 09. 2015 08:59

Pokud chce bezpečné auto, nemůže zvolit cabrio.
Mustang s 2.3 rozhodně nemá nadprůměrné zrychlení oproti jiným autům stejné cenové kategorie. Navíc zmiňoval jako důvod spotřebu. Pokud se mu hodně šlape na krk, má při stejném výkonu 2.3 vyšší spotřebu, než ta V8.

Odpovědět  |   | 
homer  |  05. 09. 2015 11:27

povrchního blbečka zajímá právě jenom povrch auta a nechápe na co by kupoval osmiválec ...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  05. 09. 2015 12:05

Pokud si chce nepovrchní intelektuál zasouložit, tak řeší s potenciální milenkou kvadratické rovnice a její dokonalou povahu. Povrch a ladný křivky ho nezajímají ...

Odpovědět  |   | 
homer  |  05. 09. 2015 16:56

ty budeš souložit s mustangem? do vejfuku?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  05. 09. 2015 20:19

Tomu se říká metafora.
Učivo ZŠ.

Odpovědět  |   | 
homer  |  06. 09. 2015 14:32

s povrchností u aut si přišel ty a potom jí v zoufalství vztáhnul ještě na babu - tak si jinou odpověď nezasloužíš

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  05. 09. 2015 20:19

Nikdo ti nebrani koupit si ho s V8. Kdyz na nej nemas, tak si ho nekupuj.

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  04. 09. 2015 13:22

Prima auto a moc pěkný test, velká pochvala

K dynamice - zajímavý je zmíněný kopanec při 5000 ot/min. protože motor by měl táhnout nejvíce už při 3000 ot.. Ani v grafu zrychlení není u žádného kvalitu popsaný nárůst nikde vidět

Odpovědět  |   | 
Drake  |  04. 09. 2015 14:12

Gratuluji redakci, že se k němu dostala tak rychle a zvládla další skvělý test. Autorevue jde poslední dobou značně nahoru!

K autu. Ve verzi s osmihrnkem na tu víkendovou radost, odpustím autu méně kvalitní interiér. Tahle varianta s 2.3 EB, jak tady někdo psal pro každodenní ježdění se z detailu stává zásadní faktor. Mám Mustanga a podělá mě při nájezdu na dálnici Cupra, dokonce i Octávka, nebo méně slavný bráška Focus ST, neutěším se pak ani super zvukem ani lahodným interiérem. Zajímavé, jak moc udělá s autem dobrý motor.

Nový mustang s 2.3 auto pro mě k ničemu. Víc radosti mi udělá stará A4 s 3.0V6 v cabriu. s osmiválcem je to někde jinde. Přesto více emocí ve mě vzbudilo třeba poslední Camaro

Odpovědět  |   | 

Ano, je to americká krása. S cenovkou cca 25 000 - 30 000 USD a cenou benzínu 3 USD za skoro 4 litry je to levný stylový vůz pro Američana jako stvořený. A jezdí jich tam opravdu hodně. První věc, která vás jako Evropana ve Státech překvapí jsou rozměry. Ta země je na evropské poměry obrovská, a Mustang do jejího měřítka zapadá. Byli jsme poblíž Grand Canyonu na odpočívce a já zatoužil po pivu. Naproti přes silnici byl malý obchod. Jenže ta silnice vůbec nevypadala jak jsme zvyklí. Byl to pás dokonalého asfaltu široký jako Mississippi. Člověk měl málem strach ji přeběhnout. Žízeň zvítězila a já se pro ten karton piv vydal. A přežil. Široko daleko žádné auto. Tohle je prostředí pro Mustangy. Nekonečné prérie lemované Skalistými horami. A teď si představte, že bydlíte v malé české vesničce. I když třeba střediskové. A máte Mustanga. Cítíte to? Ta jeho velikost je jaksi, tak nějak, no, tak trošku, směšná... Je krááásný! Jen sem nepatří. Je to jako zapřáhnout do bryčky slona indického. Všichni se za vámi otočí, to jo. A pak si poklepou na čelo.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 04. 09. 2015 14:22

Odpovědět  |   | 
Individualita  |  04. 09. 2015 14:35

Jen ať si klepou

Odpovědět  |   | 

Vzpomínám, jak ho testoval Richard Hammond v Top Gearu. Byl to ještě předešlý model s pevnou zadní nápravou (z náklaďáku). Zastavil u bistra, pil kafe a koukal na něj přes sklo. A nemohl se toho pohledu nabažit. Nikdo se ho nemůže nabažit! Máš recht. AŤ SI KLEPOU!

Odpovědět  |   | 
honza  |  05. 09. 2015 22:17

velikost mustanga všichni připomínají jako jistou nevýhodu. Ale u jiných placek tento problém nikdo nevzpomene. Některé běžné rodiné modely se šířkou liší už jen o chlup a jsou naopak chváleny za dostatek prostoru. Zajímavé.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  04. 09. 2015 14:45

Souhlasím skoro se vším. Ale dělat z něj Slona indického? Dyť moje stará Discovery trojka je stejně široká a o něco delší. Jezdím s ní pravidelně na hory a to i hodně uzkýma cestičkama a nemám pocit, že by mě rozměr limitoval. Dyť i Nový Superb je o 7 cm delší (5 cm užší) a je spíše menší auto.
Takže přirovnání ke slonovi bych nechal pro Hamry

Odpovědět  |   | 

Možná jde spíše o proporce. Superb není auto pro dva. Mustang toho uveze stejně jako Mazda MX 5. Nicméně je stejně krásný, i když o 700 kg těžší...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 09. 2015 08:32

Myslím, že srovnání se slonem nebylo kvůli rozměrům, ale absurditě situace. Fakt je, že Mustang v USA je hračkové auto, není to supersport. Tady se mu dává image div ne vražedného stroje, ačkoli je přesně tím, čím by měl být. Pohodovým a rychlým, velkým cestovním autem pro dva.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  05. 09. 2015 09:03

Souhlasim tak napul...
Velky je. Ale to je Passat nebo Mondeo taky a ze jich u nas je pozehnane...
A to klepani na celo...
... Jenze pred barakem ti stoji kraaaasny Mustang
Soused s BMW 3 vypada jak nudnej chudej pribuznej

Odpovědět  |   | 
Dano1412  |  04. 09. 2015 14:42

K tomu zrychleniu, ked sa pozriem na graf zrychlenia tak vidim, ze pred dosiahnutim rychlosti 100km/h ste preradili na 3.stupen. V tabulke na dalsej strane mate uvedene, ze najvyssia rychlost na 2.stupen je 105km/h. Ked si predstavim ten graf bez preradenia, tak si myslim, ze čas okolo 6 - 6,2s by aj bol mozny.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  04. 09. 2015 17:05

Mne sa paci, pekny je. Samozrejme zbavit sa toho debilneho zvuku z reprakov (pardon ale ja chcem auto a nie playstation) a nasadit lepsi vyfuk. Z toho objemu bude prirodzeny zvuk urcite lepsi ako nejaka infantilna mp3. A hlavne, bude autenticky. Co na tom ze je 4 valcovy? Nech je! Neznamena, ze iny musi byt horsi. Staci, ked bude pravy.

Po horeuvedenej uprave pekny jednoduchy kabriolet na pohodove uzivanie si leta. A stylovo. Davam + !

Odpovědět  |   | 
honza  |  05. 09. 2015 22:23

BMW je pojem a nikdo nechce zůstat pozadu. Jen ta Tesla se drze vymyká...

Odpovědět  |   | 
kokin  |  13. 09. 2015 20:15

To o falešném zvuku z repráků je tak trochu mýtus. Když vyjmeš pojistku od hudebního systému, tak se zvuk z motoru vůbec neztiší, jenom se objeví několik docela nepříjemných a nežádoucích jakoby kovových ruchů a celkový poslech je poněkud neharmonický a syrový. To, co tento elektronický sympozer dělá se nazývá "aktivní potlačení hluku". Mikrofon snímá zvuky, systém pomocí zvuků opačné amplitudy potlačuje zvuky lidskému uchu nepříjemné a tím jakoby zvýrazňujě hlubší příjemnější tóny. Žádná MP3 tam nehraje

I samotná tolik opěvovaná a tak krásně znějící V8 si tak trochu pomáhá stejně jako Focus kusem laděné plastové trubky, která vede od sání motoru krze přepážku do prostoru pro cestující. Můžete to nazývat šidítkem, pozérstvím. Zvláště když si uvědomíte, kolik úsilí automobilky v minulosti věnovali odhlučnění aut

Ale neklesejte na mysli. I slavné supersportovní značky montují na svá multimilionová fára repráky a přehrávají pro kolemjdoucí upravené zvuky motorů

Odpovědět  |   | 
H.  |  04. 09. 2015 17:07

Mustang nie je sportove auto a uz vobec to nie je premiove auto. Uz od '64 to bolo auto pre mladych, ma svoj image a spolu s Camarom tvori vlastnu triedu. Tri roky som jazdil predchadzajucu generaciu a soferoval som aj tuto novu, V8, V6 aj R4. Jazdil som s nim po dialniciach, okreskach ale aj na okruhu a drag stripe a musim povedat, ze dostat auto na hranu a udrzat ho tam je sakra tazke. Naucit sa to rozhodne to netrva jedno popoludnie. Ale ak sa clovek o to snazi, auto je naozaj zabavne.

Jazdil som tyzden aj s novym Mondeom a rozhodne sa tieto dve auta porovnat nedaju - Mondeo je nudne (rozumej bezpecne), Mustang dokaze byt vybusny a rozhodne nemusi byt ani mokro, aby sa dostal do driftu.

Vela ludi zatracuje V6, ale to je podla mna prava motorizacia do "slabsieho" Mustanga. V8 je klasika, R4 je ruhanie :) Skoda, ze ich ford nedodava do Europy...

Odpovědět  |   | 
Honza  |  04. 09. 2015 18:03

Kluci z Autorevue, dobrá recenze, ale měli byste naučit vyždímat z testovaných aut maximum...

https://www.youtube.com/watch...

Téměř 167km/h za 13,8s. Dobrá, bylo to lehčí kupéčko, ale ten rozdíl s cabrio by byl max. 0,5s a Vy jste naměřili 19,11s? Reálně by se ten čas měl pohybovat kolem 15s s amaterským řidičem. 4s je prostě obrovský rozdíl který není úplně fér vůči testovanému autu.

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  04. 09. 2015 20:50

EB motory jsou zoufalství i do Focuse.

To radši 2l Taunuse, Mantu, Cappri na veteranských.

Odpovědět  |   | 
Kasl  |  04. 09. 2015 21:25

S V8 je to paráda.
Tento 2.3 EB je ostuda a divím se, že ho do takové ikony vůbec cpou.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  05. 09. 2015 08:15

Souhlasím. Čtyřválec je pro pozéry, kterým jde jen o image a jinak už nic jiného. Mustang je zajímavý právě tím velkým 8 válcovým atmosférickým srdcem. To mu pak člověk odputí i ten nic moc interiér.

Odpovědět  |   | 
specopp  |  05. 09. 2015 08:46

Tak presne tohle vidim uplne obracene. :) Mel jsem tu moznost svezt se jak s V8 tak se zde testovanou 2.3 a za sebe rikam, ze ctyrvalec je lepsi a hlavne smysluplnejsi. Realne jsou na silnici oba stejne rychle, 2.3 je subjektivne o neco malo obratnejsi s vyrazne nizsi spotrebou. Navic je u ni ten vykon v realnych podminkach dostupnejsi nez u V8, ktere se opravdu musi stat na krku aby jela. Jedina disciplina kde je V8 lepsi je zvuk. A prave proto beru jako pozerskou verzi tu V8, nebot temer zadnou vec nedela lip nez EB. Mustang neni sportovni auto. Je to jen dobre vypadajici daily car a k tomu je V8 celkem zbytecna. V Mondeu V8 taky prece nikomu nechybi.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  05. 09. 2015 09:24

To si to zřejmě testoval ve světě, kde je kromě zvuku vše obráceně.

Odpovědět  |   | 
flashgordon  |  05. 09. 2015 11:43

Já měl tu čest s Mustangem také. A naprosto souhlasím s kolegou nad tebou. V8 je zbytečnost, a 2.3 je pro každodenní život lepší volba. A ne runnere, nežiji v obráceném světě, u mě je všechno v nejlepším pořádku :)

Odpovědět  |   | 
runner42  |  05. 09. 2015 12:53

Ano, souhlasím. Mustang s Ecoboostem je ideální pro každodenní život pozéra, který ráno vstane, udělá pět kliků, nasadí fejkové Rolexky, vypije kafíčko bez kofeinu s nízkotučným mlíčkem, zastrčí srolované ponožky do slipů a vyrazí svého Mustanga™ zaparkovat před rachotu. To bude ta bloncka se silikonama na recepci čubrnět

Odpovědět  |   | 
R  |  05. 09. 2015 13:43

😊👍

Odpovědět  |   | 
honza  |  05. 09. 2015 22:41

Na každodenní ježdění je to pro Evropany velké auto. Nemáme na něj dostatečně široké silnice vyjma dálnic, zato vysokou hustotu osídlení a je to znát i v autech menších - všude samé autobusy, kamiony, cyklisté a přitom na krajích kanály, boule, obrubníky a další. Někdy i dva osobáky mají problém. Příčné parkování asi taky nebude žádný med nejen kvůli šířce, ale i dlouhým dveřím. Na výlety a dálkové cestování paráda, ale do práce nevím, nevím.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  05. 09. 2015 14:29

No vidis. Ta nasa ma prave /pekne stojate/ a vynadrila sa ze v mojom pekaci sa citi najlepsie. Dolezite je, co je medzi volantom a sedackou.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  07. 09. 2015 09:35

Ale nebudeme se tady přít o tom, že některé pro některé ženy je auto indikátorem společenského statusu, že ne?

Odpovědět  |   | 
Lotrando  |  05. 09. 2015 23:42

Tak já to měl přesně obráceně. Nejdříve jsme s kamarádem sedli projeli torchu ten Ecoboost. ...byli jsme nadšeni že sedíme v Mustangu a motorově to jelo fakt dobře.

...pak jsme ale sedli do V8 ...a to prostě bylo úplně o něčem jinym. ...vtom dobrym :) ...prostě bomba a vtu chvíli byl pro mě Ecoboost běžnej průměrnej motor. (i když ještě před V8 jsem z něho byl skoro unešen.

No a o dva dny sem si přebral svýho Mustanga s V8 ....a je to prostě mazec. A i s interiérem jsem max.spokojen. ...+ takový drobnosti jako včer při nastupování a vystupování jak se osvítí zem logem Mustanga pod dveřmi je už jen třešnička na dortu.

Odpovědět  |   | 
Lubomir  |  29. 01. 2017 15:31

A čo zivotnost a udržba.Eco Boost je pravidelne v servise,300 koni z 2.3L kto to kedy videl.Je to shit pre Europu a este za plno prachov,,pozri cenu v amerike a budes mat jasno.Tam sa tieto shity ani nepredavaju.

Odpovědět  |   | 
nevada-tan  |  08. 09. 2015 13:18

Čtyřválec 2.3 s turbem tam cpali už dávno a ve své době to byl nejrychlejší Mustang ty ikono

Odpovědět  |   | 
Jan Vybral  |  28. 02. 2020 16:06

Já nevím, prostě když Mustang, tak jedině https://www.veteran-prodej.cz/vozy/ford/mustang/...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
S Renaultem Captur E-Tech poprvé v ČR: Jezdí skvěle a za málo, i díky Formuli 1

Renault Captur E-Tech PHEV

Plug-in hybridní model Renaultu v nabídce chyběl. Francouzi ale nedávno na český trh uvedli hned dva – Captur E-Tech a Megane Grandtour E-Tech. Dnes si povíme, co čekat od prodejně velmi úspěšného městského crossoveru.

13.  10.  2020 | Jan Mička | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro